Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А има ли нещо по-специфично при сменянето на акумулатора освен кодирането (някаква особеност при разкачване или нещо подобно) или просто се маха стария, слага се новия и се кодира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Махаш стария, слагаш новия, триеш грешки които евентуално са се появили от падане на напрежението и кодираш новия ако имаш BEM CODE.  Ако нямаш и новия и стария са с еднакъв амперчасове може и да не кодираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е да смениш серийния номер, както писа горе колегата, за да знае компютъра, че е нов акумулатора. Предполага се, че адаптира зареждането и консумацията според състоянието, което си мисли, че е акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли нещо по-специфично при сменянето на акумулатора освен кодирането (някаква особеност при разкачване или нещо подобно) или просто се маха стария, слага се новия и се кодира?

 

Точно така. Махаш стария, слагаш новия, триеш грешки които евентуално са се появили от падане на напрежението и кодираш новия ако имаш BEM CODE.  Ако нямаш и новия и стария са с еднакъв амперчасове може и да не кодираш.

Точно така! И след това като ти гръмне някой модул - сам си виновен :)

Слага се байпас отпред (друг акумулатор се връзва на изводите, които са под предния капак) и чак след това се откача задния и сменя. Виж, ако нямаш изводи отпред, става по-сложно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе чичо Петьо :) Вадиш единия за под минута слагаш другия и си в играта байпаси майпаси глупости :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не съм слагал друг, смених го преди месец, беше само понатрупала доста грешки и ги изтрих. Не съм и кодирал новия и няма пробелеми засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също го смених,то става за по малко от минута,даже и настройки и станций не беше загубила,нито съм кодирал защото не знаех за такива неща нито съм слагал допълнителни акумулатори от пред,махам,слагам палим и гас,няма грешки няма нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки по таблото няма, сканирай с ваг-Ком или вас и виж за какво иде реч :)

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети точно 100 метра да засече 4рите колелета и гасне ☺,бившата ми 4f-ка беше без акумулатор 3 седмици и нямаше проблем всички модули са с енергонезависима памет и няма проблем.По голям проблем е опит за запалване с слаб акумулатор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 1 седмица трябваше да откачам акумилатора преди всяко палене(проблем с имобилайзера) и нито един модул не гръмна. Не мисля, че е нужен байпас. Ако си бърз даже и показанията на таблото не се нулират.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сведущ може ли да се справи с регулиране на "провиснала врата"?

Шофьорската беше леко надолу, още при купуването. Миналата седмица на един светофар ми одраскаха дясна предна и от каското я караха в някакъв сервиз да я боядисат, а след това и тя стана същата, като шофьорската. Което ме навежда на мисълта, че и двете са правени при един и същи майстор, ама не ми се ходи пак при тях, кой знае какво ще стане. Четох, че можело да е само от рамката, можело от пантите и, общо взето ми е ясно, че не е за домашен майстор. Другият вариант е да се блъска малко по-силно. За София става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам това провисване на шофьорската,не е много но е дразнещо,ако се справиш с проблема кажи къде да го правя и аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменях зимните гуми , хем ги наблюдавах какво правят и после като запалих ми светнаха parking brake malfunction и esp abs ... като я изгасих и запалих грешките изчезнаха, но се притеснявам да не се появят пак. Моторчетата си работят, кабелите са здрави. Каква поразия може да са направили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нови са и ще им се вземе акъла в това време. В Бургас си е направо лято , ако стане някакъв катаклизъм , другата кола е със зимни още :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз да попитам. Днес звъня да си поръчвам гуми за лятото. Лятото искам да слагам 19ките пак. И тръгваме да търсим 255/35/19. Следващия момент човека по телефона ми вика, че за тази кола трябва да се сложат 255/40/19. В момента съм с такива, но ми бяга малко пробега и километрите. Може ли ако системата е английска или американска да има разлика за различните пазари. Примерно отклонения по табло в КМ/ч и Мили? И в крайна сметка кой размер да търся

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се е объркал този пич. Размера за 255см е  255/35/19. Може и 255/40/19, но сам виждам, че има разлика скоростта. Ако трябва да си най-точен - 245/35/19 

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой слагал ли е 255 на джанта 8J?

Знам, че трябва да е минимум 8,5, обаче примерно Q5-цата излиза с 235 на 17-ки в два варианта - 7J и 8J, а по разните таблици си пише, че за 235 има задължителен минимум от 7,5J ?!

По-широка гума на една идея по-тясна джанта просто ще я пази повече, друга драма не би трябвало да има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...