Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Пробвай първо да го почистиш. На седана имах подобни проблеми, като по едно време се стигна до гаснене на светофари. Старателно почистване и година проблеми нямаше. Предполагам като го свалят, майсторите ще могат да видят дали колелцата са сдали багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е с почистване на 2.0 тди особено :) Чистиш, закрепва за месец два, после вътре зъбните колела на кайма и в двигателя. Ама важно е икономия да се реализира. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://olx.bg/ad/drosel-klapa-za-audi-audi-a6-4f-c6-2-0-tdi-i-drugi-modeli-ID5Dm9a.html#d417c3e01dтука е сниман добре дросела, бали го. Аз го смених да ми е мирна главата. Мишо каза да си сложа нов и д ане се занимавам, че може да стане беля и го послушах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо май обича да слага само оргиналдЪ.. ама на тия разпади не е оправдано. Аз също имах този проблем и го оправи със смяна, но първо виж точно от какво е. Може да има нагар по клапата, може и зъбните колела да са чао. Ако е второто, смяна.

 

Иначе не се притеснявай, колелата са капсуловани в моторчето и няма как да отидат в мотора..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам само че последните ми 4 коли  са имали същия проблем с клапата и досега при никоя не се е налагало ремонт, а само почистване, дори и при доста тежко изглеждащи случаи. Доколкото ми е известно, никоя от тях не е проявила отново симптоми  в рамките от 1 до 3 години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вихрови клапи , а дросел. като превърти дросела и почва да гасне с такова притрисане. Аз моя го сменях Декември поради същите причини. Успех - към 400 лева в на VDO, OEM - 700

Колега имаш ли парт. номерът на VDO за да търся в EBay

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да се е справял успешно с надран дисплей на ММИ-то? С полиране като при фаровете дали ще стане? Чудих се ако залепя отгоре матов протектор, като тези за gsm-ите дали ще има ефект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко изчистих грешките и сканирах веднага. Появи се тази:

 

 

18348 - Powertrain Databus 
            P1940 - 001 - Missing Message from Control Module for Battery Monitoring - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1554 /min
                    Torque: 124.8 Nm
                    Speed: 37.0 km/h
                    Duty Cycle: 15.9 %
                    Voltage: 13.98 V
                    (no units): 994.5

 

                    Temperature: 81.0∞C
 
 
 
Не знам защо изписва че се е появила при работещ двигател. След като изчистих всички грешки не съм палил колата.
Отделно никъде няма информация какво означава.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам паднали монети в пространството за отваряне на капака на cup holder-a/запалката. В резултат, капакът се отваря на половина и достъпът до запалката е силно ограничен. Има ли лесен начин да се свали капака за да извадя монетите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалихме дросела и се оказа че направо е здал багажа от към зъбните колела и по специално едно бяло голямо. Та направо нова клапа на ауди поръчах, че не можахме да намерим на Сименс с четири пина всички бяха с пет свалихме вихровите и клапана почистихме ги от смрадта която беше толкова много ,че клапите се затваряха малко повече от половината( накиснати в обезмаслител за 2 часа станаха като нови) Във понеделник сутринта слагаме новата дроселова клапа и гас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може на крик пред блока да ги смениш, подкалника трябва да го свалиш. Затягай леко и плавно рапидките на подкалниците, защото може да превъртят в основата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как кодирате акумулаторите  MOLL?

Не мога да намеря BEM CODE.

 

http://akumulatori.bg/282/Product/865/MOLL%20110Ah%20M3%20plus%20K2%20double%20lid#info

 

това е акумулатора който купих и не знам как да го кодирам

 

post-3686-0-95456400-1455136565_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега може ли да ме просветлиш за какви кодирания става въпрос,че доста често забелязах че го използвате но не разбирам за какво точно става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има модул(компютър), който управлява зареждането и консумацията. В него се задава марка и код на акумулатора като го смениш.

Ако няма за твоя може да сложиш от подобен друга марка. Компютърът няма да разбере измамата.

 

някой колега тук предполагам ще даде някой код.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да провериш парт номерата на оригиналните акумулатори в ross-tech.com и на база стартов ток и А/ч да си избереш подходящия номер и да го вкараш в батери менажера. Аз така направих като си сменях моя акумулатор (100А/ч).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто смени серийния номер и избери същия парт номер като твоя текущия, така батери менажера ще "знае", че си сменил акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...