Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

233 е новия мотор,само че аз съм евро 4 така пише по талон,другия до колкото разбрах имал доста ядове и всеки ми препоръчваше да търся новия ,така че това и направих

 

 

п.п. от 2006г на горе е новия

Редактирано от sokolchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Е за тва ми беше питанката,поне разбрах,че няма 233-2005 година.

Може ли да сложат на кола с мулти волан ,кожен салон,премиум клас дет се вика,монохромен фис...нямам думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ASB 233к.с са след средата на 2006та и плаастмасите вътре са друг цвят. Около километража трябва да е светло сива , а въздуховодите , климатроника и т.н - черни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Колеги трябвали да ме притесняват тези -40 на 20 -ти канал.

  Разход на място 1.24 л/ч. също  малко висок ми се струва! 2.7TDI ВРР 2006

post-13967-0-73982700-1456001990_thumb.j
post-13967-0-38300300-1456001973_thumb.j

post-13967-0-38300300-1456001973_thumb.j

post-13967-0-73982700-1456001990_thumb.j

Редактирано от Rodik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за тва ми беше питанката,поне разбрах,че няма 233-2005 година.

Може ли да сложат на кола с мулти волан ,кожен салон,премиум клас дет се вика,монохромен фис...нямам думи.

Може цветен фис през 2005 също е нямало[emoji4]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Series of unfortunate events Part 3 :)

 

След като вчера брат ми успя да поизкърти бронята, малко ми стана тъпо. После след малко оффроад на софийското сметище, окачването почна да се заключва чат пат (jacking mode), което в интерес на истината го правеше (по-рядко) и след слагането на автоматика (но след като прекодираха разните модули се оправи - имаше и грешка от окачването, което си се махна). Но това са все неща, които щях да погледна тези дни и да ги мъдря.

 

Днес обаче, защо пък не, ме удари 3-тото нещо, а именно колеги да ми казвач че колата ми странно трака на паркинга и стряска хората :).

 

Отивам и гледам, че не мога да отключа колата (с дистанционното). Отпред в дясно трака яко. Отварям шофорската врата с ключа и до там. Таблото свети (няколко лампи, но не и тази на акумулатора). Нито една врата не може да се отвори ни отвън ни отвътре. На контакт нищо не става, волана заключен, лоста също. Викам слабичък колега и го пращам в багажника да отваря, че той електрически и няма как. Откачам акумулатора, закачам го и... нищо. Пак същото - отпред си трака, вътре свети. Дадох малко ток но нищо не се промени. Малко по-късно като поседя 10-тина минути без акумулатор, успях да отключа волана само, но дотам.

 

Засега тезите са две:

1. Акумулатора е слаб. Кабелите с които давах ток са турбо китайски и кой знае кога и дали изобщо щеше да има някакъв ефект. Евентуално довечера (ако ми го пазят) ще пробвам със стария акумулатор, ако се стигне до там или ще търся по-добри кабели

2. Алармата си е е*ала капаците. Алармата е допълнителна по CAN, т.е. работи си с ключа, не с допълнителен транспондер. Тука драмата е обаче дали ще мога да я оправя на място или трябва да я карам до майстора. Второто е трудно, защото не мога да я сваля от "P" за да я дръпнем, а да намеря паяк ще е трудно, а и не знам дали може да влезе в служебния паркинг.

 

Edit: Сега разбрах, че алармата е откачена от букса, която е при десните бушони (до които естествено не мога да стигна в момента защото не се отваря вратата :)). Т.е. не знам дали тя отпада или е възможно имобилайзера все пак да се е пуснал (още чакам да се свържа с човека който я е слагал)

 

Довечера ще видя какво ще стане след 4-5 часа без акумулатор, като ще си подготвя друг + лаптопа за всеки случай.

 

Междувременно ми трябват идеи. Едно на ръка, как да я тикна на "N" ако се стигне до там.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.youtube.com/watch?v=9hWXFh1xZ1Iето по този начин можеш да преместиш на N! Показано е на мултитроник ама и при теб е така :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.youtube.com/watch?v=9hWXFh1xZ1Iето по този начин можеш да преместиш на N! Показано е на мултитроник ама и при теб е така :)

 

Благодаря :) Остава да видим как да отворя вратите :D. Успях да си "поръчам" да ми докарат лаптопа с кабела и зарядно за акумулатора та да имам повече опции, въпреки че засега смятам да взема акумулатора на един колега и да пробваме така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слаб ти е акумулатора - оттам идват всички драми. Кабелите трябва да са много дебели за да запали при даване на ток, особено ако трябва да подаваш ток директно на акумулатора отзад. Ако не разполагаш с хубави кабели просто някой за да ти даде ток първо да му поработи колата закачена за твоя акумулатор 10-на минути и чак след това да пробваш да въртиш. Като се позареди твоя акумулатор ще запали. Същото ми се случи преди повече от месец - същите звуци и индикации при опит за запалване, нищо не се отваряше, не можах дори лоста да преместя от позиция "Р" за да поместя колата напред. Подадох ток около 10-на минути от другата кола (на около 2000 оборота) и запали. След това заредих акумулатора на зарядно за 10 часа. Понеже нямах терминал отпред при предния капак за подаване на ток си направих. Сега ще е много по-лесно да запали ако се налага даване на ток защото няма да има такъв "пад" на напрежението при минаването през няколкото метра кабел от багажника до стартера, както е при подаване на ток директно на акумулатора.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и отпред да се дава ток, със смотани кабели пак пали на 6-7 минута. С хубави може и отведнъж да запали. На минус 20 на Пампорово се наиграх и аз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано странна е ситуацията... Много ме съмнява причината да е паднал акумулатор (първоначално), тъй като проблема почва общо взето веднага щом брат ми е дошъл на работа. 100 ампера за около час ми е странно да се отекли от някъде. Забравих да премеря акумулатора преди да го вържа пак.

 

Иначе закърпих положението засега. В крайна сметка бях откачил масата на акумулатора и го оставих така от обяд. Преди малко отидох, прекарахме пак на колегата колата, този път отпред и се вързахме с китайския кабелак. Като го закачихме, релето отпред в дясно не почна да работи. Отключих колата и таблото си беше загасено и т.н. Пак не се отключи цялата кола. Врътнах ключа и БАМ - контакт :). Колата се отключи. Отворих багажника, вързах обратно масата на акумулатора и колата запали от раз (още беше вързана към другата кола, но много се съмнявам да е могла да запали заради кабелите, а именно от тока в моя акумулатор).

 

Изчетох грешките, изтрих ги, после пак ги изчетох и общо взето остана ABS-а да хвърля грешка по няколко модула (което май е нормално докато не се покара малко). Окачването си работеше, но ще видим там какво ще се случи след малко каране. Появили са ми се грешки обаче в климатика - два въздушни сензора и някъв клапан. Но това ще го гледа жичкаджията като я закарам утре да ѝ бае, да видим какво се е случило.

 

Поработи малко, загасих я, пали пак и са ще видим след работа дали пак ще запали или ще правим същата схема. Нощеска за всеки случай ще сваля акумулатора да го заредя и утре на лекар :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам... Виновника се оказа въздушното :). Всеки път като се гаси колата, компресора изпуска малко (защо всъщност не знам). Сега на път за вкъщи, посред Сливница на комфорт, окачването заключи в jacking mode. Стигнах до майстора, та даже го хванах на вратата да си ходи. Тамън гася и компресора почва да трака на умрело. Явно брат ми сутринта го е пропуснал.

Та утре ще го отварят да го гледат. Най-вероятно се е нагнясъл с кал понеже бронята беше откачена при прехода, та ще видим диагнозата. В краен случай нов компресор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да ми каже как да кодирам стоповете да примигват бързо когато рязко отнема газта и натисна спирачка. Или да се включват аварийните при скачане на спирачките. Някъде четох , че го има и преди фейса това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам... Виновника се оказа въздушното :). Всеки път като се гаси колата, компресора изпуска малко (защо всъщност не знам). Сега на път за вкъщи, посред Сливница на комфорт, окачването заключи в jacking mode. Стигнах до майстора, та даже го хванах на вратата да си ходи. Тамън гася и компресора почва да трака на умрело. Явно брат ми сутринта го е пропуснал.

Та утре ще го отварят да го гледат. Най-вероятно се е нагнясъл с кал понеже бронята беше откачена при прехода, та ще видим диагнозата. В краен случай нов компресор :)

 

Рециклират ги, няма смисъл от нов. Има ремонтни комплекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дори до там може да не се стигне, понеже предполагам се е нагълтал с кал (ако е възможно) :). Ремонт ще се прави първо, това е ясно, но ще видим колко ще издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизите за въздушно дават 1 година гаранция на рециклирани възглавници. Предполагам за компресора е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да ми каже от къде мога да си купя тройните пръскалки с този парт номер 4F0 098 101 и колко пари са горе долу,някой от форума дали ги предлага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 52 лв бройката, лява и дясна има значение, различни са, пробвай в официалния сервиз на ауди.

http://a6retrofit.com/audi-a6-4f-heated-washer-jets-with-3-beams-retrofit/?lang=BG

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега,аз в този сайт ги видях но там няма или не намирам цени и дали може да се поръчва,ще се поразходя явно до порше софия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...