sokolchev Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) 233 е новия мотор,само че аз съм евро 4 така пише по талон,другия до колкото разбрах имал доста ядове и всеки ми препоръчваше да търся новия ,така че това и направих п.п. от 2006г на горе е новия Редактирано 20 Февруари 2016 от sokolchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Няма 3тди 233 2005 не ги гледай какво пишат[emoji1] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Е за тва ми беше питанката,поне разбрах,че няма 233-2005 година.Може ли да сложат на кола с мулти волан ,кожен салон,премиум клас дет се вика,монохромен фис...нямам думи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 ASB 233к.с са след средата на 2006та и плаастмасите вътре са друг цвят. Около километража трябва да е светло сива , а въздуховодите , климатроника и т.н - черни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) Колеги трябвали да ме притесняват тези -40 на 20 -ти канал. Разход на място 1.24 л/ч. също малко висок ми се струва! 2.7TDI ВРР 2006 Редактирано 20 Февруари 2016 от Rodik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Е за тва ми беше питанката,поне разбрах,че няма 233-2005 година.Може ли да сложат на кола с мулти волан ,кожен салон,премиум клас дет се вика,монохромен фис...нямам думи.Може цветен фис през 2005 също е нямало[emoji4] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Имало е естествено. Цветен фис има още при а4 б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 2004-та не се е предлагал цветен ФИС.На 4F Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Колеги при куатро има ли пробема ако сложа фланци 20мм само от зад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Мерси,значи ще сложа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Series of unfortunate events Part 3 След като вчера брат ми успя да поизкърти бронята, малко ми стана тъпо. После след малко оффроад на софийското сметище, окачването почна да се заключва чат пат (jacking mode), което в интерес на истината го правеше (по-рядко) и след слагането на автоматика (но след като прекодираха разните модули се оправи - имаше и грешка от окачването, което си се махна). Но това са все неща, които щях да погледна тези дни и да ги мъдря. Днес обаче, защо пък не, ме удари 3-тото нещо, а именно колеги да ми казвач че колата ми странно трака на паркинга и стряска хората . Отивам и гледам, че не мога да отключа колата (с дистанционното). Отпред в дясно трака яко. Отварям шофорската врата с ключа и до там. Таблото свети (няколко лампи, но не и тази на акумулатора). Нито една врата не може да се отвори ни отвън ни отвътре. На контакт нищо не става, волана заключен, лоста също. Викам слабичък колега и го пращам в багажника да отваря, че той електрически и няма как. Откачам акумулатора, закачам го и... нищо. Пак същото - отпред си трака, вътре свети. Дадох малко ток но нищо не се промени. Малко по-късно като поседя 10-тина минути без акумулатор, успях да отключа волана само, но дотам. Засега тезите са две:1. Акумулатора е слаб. Кабелите с които давах ток са турбо китайски и кой знае кога и дали изобщо щеше да има някакъв ефект. Евентуално довечера (ако ми го пазят) ще пробвам със стария акумулатор, ако се стигне до там или ще търся по-добри кабели2. Алармата си е е*ала капаците. Алармата е допълнителна по CAN, т.е. работи си с ключа, не с допълнителен транспондер. Тука драмата е обаче дали ще мога да я оправя на място или трябва да я карам до майстора. Второто е трудно, защото не мога да я сваля от "P" за да я дръпнем, а да намеря паяк ще е трудно, а и не знам дали може да влезе в служебния паркинг. Edit: Сега разбрах, че алармата е откачена от букса, която е при десните бушони (до които естествено не мога да стигна в момента защото не се отваря вратата ). Т.е. не знам дали тя отпада или е възможно имобилайзера все пак да се е пуснал (още чакам да се свържа с човека който я е слагал) Довечера ще видя какво ще стане след 4-5 часа без акумулатор, като ще си подготвя друг + лаптопа за всеки случай. Междувременно ми трябват идеи. Едно на ръка, как да я тикна на "N" ако се стигне до там. Редактирано 22 Февруари 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosen9449 Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 https://m.youtube.com/watch?v=9hWXFh1xZ1Iето по този начин можеш да преместиш на N! Показано е на мултитроник ама и при теб е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 https://m.youtube.com/watch?v=9hWXFh1xZ1Iето по този начин можеш да преместиш на N! Показано е на мултитроник ама и при теб е така Благодаря Остава да видим как да отворя вратите . Успях да си "поръчам" да ми докарат лаптопа с кабела и зарядно за акумулатора та да имам повече опции, въпреки че засега смятам да взема акумулатора на един колега и да пробваме така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) Слаб ти е акумулатора - оттам идват всички драми. Кабелите трябва да са много дебели за да запали при даване на ток, особено ако трябва да подаваш ток директно на акумулатора отзад. Ако не разполагаш с хубави кабели просто някой за да ти даде ток първо да му поработи колата закачена за твоя акумулатор 10-на минути и чак след това да пробваш да въртиш. Като се позареди твоя акумулатор ще запали. Същото ми се случи преди повече от месец - същите звуци и индикации при опит за запалване, нищо не се отваряше, не можах дори лоста да преместя от позиция "Р" за да поместя колата напред. Подадох ток около 10-на минути от другата кола (на около 2000 оборота) и запали. След това заредих акумулатора на зарядно за 10 часа. Понеже нямах терминал отпред при предния капак за подаване на ток си направих. Сега ще е много по-лесно да запали ако се налага даване на ток защото няма да има такъв "пад" на напрежението при минаването през няколкото метра кабел от багажника до стартера, както е при подаване на ток директно на акумулатора. Редактирано 22 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Дори и отпред да се дава ток, със смотани кабели пак пали на 6-7 минута. С хубави може и отведнъж да запали. На минус 20 на Пампорово се наиграх и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Ами честно казано странна е ситуацията... Много ме съмнява причината да е паднал акумулатор (първоначално), тъй като проблема почва общо взето веднага щом брат ми е дошъл на работа. 100 ампера за около час ми е странно да се отекли от някъде. Забравих да премеря акумулатора преди да го вържа пак. Иначе закърпих положението засега. В крайна сметка бях откачил масата на акумулатора и го оставих така от обяд. Преди малко отидох, прекарахме пак на колегата колата, този път отпред и се вързахме с китайския кабелак. Като го закачихме, релето отпред в дясно не почна да работи. Отключих колата и таблото си беше загасено и т.н. Пак не се отключи цялата кола. Врътнах ключа и БАМ - контакт . Колата се отключи. Отворих багажника, вързах обратно масата на акумулатора и колата запали от раз (още беше вързана към другата кола, но много се съмнявам да е могла да запали заради кабелите, а именно от тока в моя акумулатор). Изчетох грешките, изтрих ги, после пак ги изчетох и общо взето остана ABS-а да хвърля грешка по няколко модула (което май е нормално докато не се покара малко). Окачването си работеше, но ще видим там какво ще се случи след малко каране. Появили са ми се грешки обаче в климатика - два въздушни сензора и някъв клапан. Но това ще го гледа жичкаджията като я закарам утре да ѝ бае, да видим какво се е случило. Поработи малко, загасих я, пали пак и са ще видим след работа дали пак ще запали или ще правим същата схема. Нощеска за всеки случай ще сваля акумулатора да го заредя и утре на лекар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Такам... Виновника се оказа въздушното . Всеки път като се гаси колата, компресора изпуска малко (защо всъщност не знам). Сега на път за вкъщи, посред Сливница на комфорт, окачването заключи в jacking mode. Стигнах до майстора, та даже го хванах на вратата да си ходи. Тамън гася и компресора почва да трака на умрело. Явно брат ми сутринта го е пропуснал. Та утре ще го отварят да го гледат. Най-вероятно се е нагнясъл с кал понеже бронята беше откачена при прехода, та ще видим диагнозата. В краен случай нов компресор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Колеги, някой може ли да ми каже как да кодирам стоповете да примигват бързо когато рязко отнема газта и натисна спирачка. Или да се включват аварийните при скачане на спирачките. Някъде четох , че го има и преди фейса това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Такам... Виновника се оказа въздушното . Всеки път като се гаси колата, компресора изпуска малко (защо всъщност не знам). Сега на път за вкъщи, посред Сливница на комфорт, окачването заключи в jacking mode. Стигнах до майстора, та даже го хванах на вратата да си ходи. Тамън гася и компресора почва да трака на умрело. Явно брат ми сутринта го е пропуснал.Та утре ще го отварят да го гледат. Най-вероятно се е нагнясъл с кал понеже бронята беше откачена при прехода, та ще видим диагнозата. В краен случай нов компресор Рециклират ги, няма смисъл от нов. Има ремонтни комплекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Според мен дори до там може да не се стигне, понеже предполагам се е нагълтал с кал (ако е възможно) . Ремонт ще се прави първо, това е ясно, но ще видим колко ще издържи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Сервизите за въздушно дават 1 година гаранция на рециклирани възглавници. Предполагам за компресора е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 някой може ли да ми каже от къде мога да си купя тройните пръскалки с този парт номер 4F0 098 101 и колко пари са горе долу,някой от форума дали ги предлага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Колега, 52 лв бройката, лява и дясна има значение, различни са, пробвай в официалния сервиз на ауди.http://a6retrofit.com/audi-a6-4f-heated-washer-jets-with-3-beams-retrofit/?lang=BG Цитиране на предходно мнение! Редактирано 24 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 мерси колега,аз в този сайт ги видях но там няма или не намирам цени и дали може да се поръчва,ще се поразходя явно до порше софия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts