Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

По-лесно можеш да направиш балон на по-тясна джанта. А при по-екстремни случаи е и по-лесно да отделиш гумата от джантата и да изпусне здраво.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ясно, мерси.

На 18ки джанти на 4ф се слагат гуми 245 и 8J като ширина е оптимално. Офсет не по-голям от 45-48, а колкото по-малък - толкова по-изнесени и вече е въпрос на вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилатора на парното взе да просвирва нещо. Прави го само на определен ток, т.е. като давам газ или отнема спира/тръгва да свири. Някой да се е борил с такъв проблем? Ще го отварям да видя какво има вътре, ама все пак да почерпя опит.

И при мен от днес нещо се включваше перката през 5 мин. Ето видео, така ли е и при теб? :

https://youtu.be/FCpeR3XNqj0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой претапицирал ли е волан наскоро да даде препоръка, че да го свърша направо преди да съм го сложил.

Също се чудя дали да го правя с цветен шев, че съм малко стилистично куц :). С черен салон съм и кафяви седалки, та се чудех дали шев в цвета на седалките ще седи добре, без да има такъв цвят на таблото. Или пък в цвят близък до този на дървените тримове (с тъмните съм).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с цветът на седалките ще е супер. По принцип цветът на твойте седалки поне според мен комбиниран с черно е най - добрата комбинация някога правена в салона на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави си го оригинално без цигании, че ще стане на голф :) Или черно или ако оравиш с лайн червено или червено и бяло. Чисто бяло на ес моделите е опция. Черна гладка и перфо кожа е перфектно с черен шев, само намери с хромирани бутони да е, че старите са грозновати с тая пластмаса :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червеното и бялото нямат с какво да се вържат, ако не реша да правя таблото и лоста, например.

Въпроса остава, къде да го дам. Засега знам само Вилнер и Автоинтериор да сс читави, но при Вилнер мострите на сайта ми седят като пипани с фотошоп малко, а и имам колега с цвл интериор правен при тях и не останах очарован, а се водят и скъпи. Показаното на сайта на Автоинтериор също не ми вдъхва надежда (имат А6-ца правена).

Последно правих волан в Тояга и не бях доволен. Шева беше груб и отпуснат на места, а кожата не издържа и година.

Иначе откъм дизайн няма да го сменям. Не мисля да тапицирам еър бега също, както гледам вилнер обичат да правят :)

Хромирани копчета си търся, ама нещо не откривам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От А5 стават ли копчетата? За самия волан разбрах че не става :) и от къде мога дс намеря подровни ел.схеми на колата?

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават, копчетата са еднакви, имах до скоро волан, ама го дадох, че вече чистя всякакви глупости дето съм накупувал. Арсов имаше един човек някъде към арена запад от който беше супер доволен. Ще го питам и ще ти дам кординати, наистина неговия стана много хубав, даже мислих моя да го дам ама накрая ме домързя...позната история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш парт номера на хромираните копчета ще е най-полезно :) и предполагам могат да се добавят към волан с лостчета. Смисъл не вървят комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен тези във Вилнер ми бият на цигания, но това може да е повече по вина на клиента :). Иначе намерих и добри мнения за SlaviAuto и Автотапицери, които "къртят" с креативно интро филмче :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш парт номера на хромираните копчета ще е най-полезно :) и предполагам могат да се добавят към волан с лостчета. Смисъл не вървят комплект.

Заповядай , тoва са копчетата от А5 :)

8641543j.jpg

8641544d.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой да има долна лайсна на задна дясна врата, тази която е на вратата отдолу, за фейса 2010 г. бензинка, ако има значение. Предварително, благодаря.

Редактирано от dimlan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,появи се едно цънкане зад климатроника го чувам.Като спра климатроника спира.Вчера я закачих на ваг ком,нямаше грешки.Как да направя адаптация на клапите?Правил съм на ауди б6 но там беше по-различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам за разликата в моторите 3.0 дизел,224-233кс.Решил съм да сменям Б6-цата и съм се насочил към 4ф 3.0 дизел,задължително куатро.

Та след като проччетох тва онова за 2.7,реших ,че остава само 3.0,но в обявите ми излизат различни модификации223 и 233к.с,та не мога да добия яснота ,софтуера ли е различен,има ли разлика в самия двигател,и в осбслужването му.Бюджета ми е 7-8к.+ продажбата на Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

233 е по-новия. Той трябва да е евро5, с дюзи на 1800бар, може би някои отстранени дребни проблеми. 

Иначе е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...