nemooo Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Здравейте колеги.Имам няколко въпроса,колата е Б7 2005 TFSI.Климатика ми не работи ,грешката която ми илиза е - 01171 - Temperature sensor passenger side heated seat (G60) 30-00 - open or short plus . 1. Къде се намира въпросният сензор и не може ли да се изключи от vag com? 2. Седалките(предните) от а6 4f съвместими ли са с тези на Б7? 3. Къде се намират бушоните за седалките? 4.Някой сменял ли е дисплея , този който показва часа.В нета има клипове как се сменя големия дисплей,но за малкия не успях да намеря информация.Пак ли е запоен или е като отделно модулче? Това е за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 преди 16 минути, Ivan Gatev написа: Ясно а как точно се активира Как се активира кое? Ако имаш предвид сензорът, той си е нон стоп активен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Подсветката на таблото без да са включени фаровете или габаритите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 През 19-ти адаптационен канал на Instruments. Chanel 19: Additional Features:?xxxx: Illumination (MY 2002 and above)0 = Needle and Scale only active at "Light ON" 1 = Needle already active at "Ignition ON" 2 = Scale already active at "Ignition ON" 3 = Scale (2nd Map) and Needle at "Ignition ON" active x?xxx - Board Computer 0 - only Level 2 (Long Time Memory) 1 - Level 1 and 2 xx?xx - Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 xxx?x - Outside Temperature 0 - not active 1 - active xxxx? - Remote Clock 0 - not active 1 - clock active Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 1 hour ago, bsdnikolov said: През 19-ти адаптационен канал на Instruments. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 (Редактирано) 5 hours ago, nemooo said: 2. Седалките(предните) от а6 4f съвместими ли са с тези на Б7? Да ! Даже доколкото съм проверявал в нета дори и от B8 СТАВАТ. НЕ СА ИДЕАЛНО ЛОШИ http://www.audizine.com/forum/showthread.php/388096-Audi-A4-B6-Seat-swap-to-s5-front-seats-HELP Редактирано 17 Август 2016 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Седалките от Б8 и А5 стават но само предните ! Задните са коренно различни! Бях си купил комплект но ги продадох! Все пак ако тапицерията ти съвпада може да си сложиш само предните Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemooo Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Благодаря за отговорите.Мисля в краен случай да ги сменя,моите са доста проблемни(изглежда са мокрени).Първо обаче ще пробвам да ги вкарам в пътя, но за целта трябва да разбера къде са им бушоните и къде е въпросния датчик g60. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 On 9.08.2016 г. at 4:42 PM, freduri said: Колеги, някой на "ТИ" с 1.8т и специално вакумните клапи на картерната вентилация. Става въпрос за Б6 150к.с. AVJ с газ Ланди Ренцо, как мога да установя дали някой от клапите, ПВЦ или тройника не правят мизерии? Има ли общо ако ми е завишен разхода на газ, от известно време ми се вдигна с 2-3л/100км. Като отворя капачката на маслото и в повечето случаи не подскача, ами седи прилепнала. Проблем с оборотите нямам...като чели леко мудно ускорява, но проблем с обороти и такива неща няма.Изкочи ми грешка P0171 System too lean, дали има общо? Ще съм благодарен за идеи Привет, отново и малко по-темата. Тройникът зад двигателя, който прилича на пистолет на 007 беше запушен - сменен е, клапанът на картерната, който седи на гофрирания маркуч е махнат и маркуча отива в атмосферата, дросел и дебитомер - почистени, резутатът е много приятно тръгване на колата предимно в ниските, мудността изчезна, стана много скоклива. Като я закачихме на компа показа грешка на 1вата ламбда, изрихме я. След това обаче продължи от време на време да помпа само до 0.4 турбото, след което изчиства, нещо като авариен режим. За капак след резване на 1ва заби на 3000 оборота и светна чека Р0135 O2 Sensor Heater Circuit(bank 1 sensor 1). След чистене колата пак тръгна и 30-40 км от тогава няма проблем с надуването. Заминала ли е сондата е въпроса и от нея ли ще да е този завишен разход ? Благодаря на VBI i na mi_audi за помощта досега п.с. не успях да намеря другият клапан(тройник) под всмукателния, за който има легенди, че и той е мизерник, ако някой има снимки да покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feniks83 Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Колеги, да попитам имам следния малък проблем с б7 ,предницата скърца на неравности иначе на дупки и гърбици няма проблем,някой да му се е случвало ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 (Редактирано) Колеги, дайте идея откъде да намеря качествени маркучи за вакуум да сменя по двигателя, че виждам че имам един сцепен, а и някои от другите не са в цветущо състояние. Утре даже ще постна 1-2 снимки на проблемните места, че телефона не беше в мен, като ги видях. Видях из нета силиконови, ама знам ли ги, да не са прекалено тънкостенни и меки, че и това май няма да се отрази много добре на вакуума. Ако някой наскоро е купувал и е правил тая процедура, ще се радвам да сподели от кои е доволен. Редактирано 19 Август 2016 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 В магазин за части за камиони трябва да има. Бързи връзки съм купувал от такъв и държат доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Казаха ми че това било "light sensor" И на него можело да си вържа CH/LH - верно ли е ? Идеята ми е единственно и само тях да имам тъй като зимата приятелката излиза рано с колата а е още тъмно ! Не искам да ползвам Auto на фаровете но го имам и копчето + CH/LH копче ! Идеята ми е само тази екстра да си ползвам ! Имам сензор и на огледалото - от там ?? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cssc Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Здравей колега, До колкото знам (в частност за Б6) - няма вариант чрез този сензор да автоматизираш CH/LH. Този (по-точно) "sun sensor" има отношение единственно към работата на климатроника. Въпросния сензор служи за това климатроника да достигне / поддържа зададената температура в случай на директно влизащи в автомобила слънчеви лъчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Колеги, някой "пускал" ли си е кабел от таблото до радиото, за да ползва функцията да регулира силата на звука спрямо скоростта. Някъде четох, че има един мисля, че беше жълт кабел, който излиза от едната букса на таблото и влиза в радиото, но сега не мога да намеря необходимата тема. Кабелът мисля, че е този от снимката, който е на букса "А" - 1-ва позиция - Gala Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Преди 23 часа, feniks83 написа: Колеги, да попитам имам следния малък проблем с б7 ,предницата скърца на неравности иначе на дупки и гърбици няма проблем,някой да му се е случвало ??? Често се случва .... Докато не се появи чукане ... карай ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Това пишеше някъде че било светлинен сензор- или поне при някой коли ако си взема един мога ли да го вържа за да работят CH/LH прВилно и само когато трябва ? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 (Редактирано) Здравейте, колеги. Имам една питанка. Какво точно е това в средата на първата снимка, как работи и какво точно управлява? Мотора е 3.0 ASN. Гледам, че към въпросния компонент са свързани едни вакуумни маркучета, които са бая нацепени, а има един надолу до главата на 4-ти, 5-ти и 6-ти цилиндър направо се е разпаднал. Вакуума-а ли управлява да се движат тия бутала, защото като поизфорсирам колата това не помръдва, а като я угася се чува отнякъде звук на изпускане на въздух. Тая събота ще обслужвам колата и смятам да сменя всички тези маркучета за вакуум отпред. Намерих го как се води - vacuum actuator - вакуумна задвижка - http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_unit/motronic_injection_and_ignition_system_(6-cyl.)/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/servicing_motronic_injection_system/removing_and_installing_intake-manifold_changeover_system_components_engine_code_letters_asn_bbj/ Ама то ли задвижва вакуума, или вакуума него? Редактирано 21 Август 2016 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Някой да има идея от къде мога да си намеря втулката с маркуча за доизточване на масления филтър?Че става мазало ако не се източи филтъра.Колата е Б7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Преди 3 часа, DimitarBT написа: аз отврям капачката - махам филтъра и забърсвам със парцал или голяма хартия. Ти със помпа ли точиш маслото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Не не.Маслото си го точа от пробката.Проблема е че ако не се източи тялото на масления филтър и го развиеш пълен оливаш всичко с масло.За адаптера с маркуча говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Моя механик като го сменя използва едно друго устройство - кофа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Колеги, нещо от скоро ми се струва, че има някакъв проблем с колата ми. Ауди А4 Б6 3.0i куатро - автоматик. 1,2,3,4 няма никакви проблеми и на 5 много трудно вдига повече от 3000 оборота(това са към 160км/ч.) Вярно, че е доста дълга 5тата скорост на тази кола, но ми се струва, че по-бързо трябва да се развърта. И на газ и на бензин еднакво се държи. Попринцип съм за смяна на въздушен филтър, вече 11000км съм минал и ще го сменям скоро.(не знам дали е възможно да е от това) Някакви идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Преди 1 час, CVT написа: Моя механик като го сменя използва едно друго устройство - кофа. То ясна кофата....Ма нещо като за първи път много омазах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts