Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

На 20.08.2016 г. at 10:46, Tuchev написа:

Колеги, някой "пускал" ли си е кабел от таблото до радиото, за да ползва функцията да регулира силата на звука спрямо скоростта. Някъде четох, че има един мисля, че беше жълт кабел, който излиза от едната букса на таблото и влиза в радиото, но сега не мога да намеря необходимата тема. Кабелът мисля, че е този от снимката, който е на букса "А" - 1-ва позиция - GalaBlaupunkt-gamma.gif

Някой няма ли да каже нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 8/27/2016 at 23:01, gamzoff написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Даваш на контакт,натискаш копчето с гаечния ключ и после веднага бутона за зануляване.

 Сега аз да питам нещо колеги.Не съм карал куатро до сега и не знам какво става.В завой при потегляне се че чуват странни звуци от задния мост.....все едно съм заключил задния деферинциал и се мъча да  завия....дано го обясних правилно.Да нямам проблем с тва куатро?Това става само на завой с повече газ.Чел съм че при куатро има повече трансмисионни шумове....ама нещо се притеснявам.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона с ,гаечния ключ' се задържа още преди да дадеш на контакт.След като дадеш контакт, пускаш и натискаш ,0'.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, mishleto написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Как се установява проблема.Единствено повече шум се чува като дам повече газ....примерно на светофар..завивам на ляво или дясно.Демек като тръгването е от място.Отзад също ли са вътрешни и външни карета?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има 4бр карета и нямам база за сравнение за да кажа кое е шумно просто ми е правило впечатление че и при мен когато правя обратен завой е малко шумно отзад !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумът идва от раздатката:) смени си маслото на раздатката и всичко ще се оправи :) 240 лв е литъра събира 0.500л. Има много изписано за това във форума в раздела на А6 4F

Редактирано от Rosen9449
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Rosen9449 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Абе и на мен ми е минавало през акъла да взема да обслужа масло на скорости,деферинциали....трябва ли ми специализиран сервиз за тази работа?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, DimitarBT написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Маслото та раздатката е различно с това на скорости и дифове. Няма аналог и е само оригинал. Можеш с някой да си направите партия за един литър понеже на теб ти трябва половин има и хора в раздела на А6 продаваха по половин литър :) използвай търсачката на форума и ще разбереш доста неща :) сменя се лесно всеки по кадърен майстор ще ти го смени. Прочети тая тема.

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/18/2016 at 21:56, freduri написа:

... За капак след резване на 1ва заби на 3000 оборота и светна чека Р0135 O2 Sensor Heater Circuit(bank 1 sensor 1). След чистене колата пак тръгна и 30-40 км от тогава няма проблем с надуването. Заминала ли е сондата е въпроса и от нея ли ще да е този завишен разход ? Благодаря на VBI i na mi_audi  за помощта досега :)

п.с. не успях да намеря другият клапан(тройник) под всмукателния, за който има легенди, че и той е мизерник, ако някой има снимки да покаже :)

Не бързай да я сменяш, може да е имало проблем в самия куплунг.  

 

Относно другия клапан,  намира се в самия маркуч и най-често той прави проблемите,  но ако е запушен вакуума към него от страна на дросела, няма проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, VBI написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Намерих го маркучът, който излиза от блока, беше се удървил и разпаднал, маркучите след него - запушени, всичко е сменено, трябва да се закачи на компа да се види в движение сондата как е като показатели и тогава ще се решава.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.08.2016 г. at 17:40, royce написа:

 

Що се смееш? Кажи не съм ли прав? :)

И аз съм с тъмния махагон ама ... друго си е с алМумин ... :)

алумина  си е алумин ..... влюбен съм в полирания който имам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги 
Предстои ми смяна на масло. Колата е Б6 1.9 131 
Избрал съм си това масло : Castrol Magnatec 5w40 PDF Diesel 505.01. Някой ползвал ли го е и дали е подходящо ?
Колко литра са необходими ?

Редактирано от smilner
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам тресене на задна предавка само на полусъединител. Целия двигател тресе. На D нямам никакви проблеми също така и при смяна на скорости нямам. 2.0 тди мултитроник Моля за помощ

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, smilner написа:

Здравейте колеги 
Предстои ми смяна на масло. Колата е Б6 1.9 131 
Избрал съм си това масло : Castrol Magnatec 5w40 PDF Diesel 505.01. Някой ползвал ли го е и дали е подходящо ?
Колко литра са необходими ?

Вече три пъти слагам същото и няма проблеми. Туба от 5 л е достатъчна да има и за доливане. Май събираше малко под 4 л.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Преди дни ме удариха в предна лява част и ми спукаха кулера.Докато отида до каското и мина през майсторите сигурно и навъртях 30 40км със съскане на кулера. Смених го и вчера на магистралата забелязах, че колата невърви така както преди,но при по-висока скорост(160-180 така ускорява както преди ускоряваше 180-200..а над 180 до 200 е някаква мъка..)

Възможно ли е нещо да съм и направил като съм я карал с тоя спукан кулер или новия нещо да не е наред? Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Имам проблем с волана на б7, при ниските обороти се втвърдява,не винаги ама често се случва. Казаха ми хидравличната помпа, ако някой е имал такъв проблем да сподели дали със смяна на помпата дали се е оправил волана или може да е нещо друго???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, feniks83 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

преди да побараш помпата погледни си маслото.Сменяно ли е скоро?При нас правилното масло за хидравликата е зелено.Виж да не е някакъв друг цвят.Или ако не можеш да определиш цвета направо го сменяй.Пък после каквото сабя покаже.Може и хлабъв ремък да е?Да си чувал пресвирване нещо?На място като въртиш волана как е?Ослушай се да не свири....

http://etka.cc/audi/part_single/catalog/au/markt/CA/modell/A4Q/year/2005/drive_standart/454/hg_ug/422/subcategory/422050/part_id/0/lang/e#sec_40

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщам се към колегите с автоматични скоростни кутии. С Б6 куатро, 3.0 бензин, автоматик -типтроник съм. Трябва ли да сменям маслото на скоростната кутия на 50 000км. По принцип кутията си работи без проблеми. Звънях по разни сервизи: едни ми казват, че маслото не се сменяло, такива били препоръките на производителя, можело после да се появят проблеми; други ми казват, че е хубаво да се сменя и аз не знам какво да правя...Вие сменяте ли ги, как процедирате? Ако може и насоки за читав сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали са съвместими клапаните на картерните газове с номера  06b103235G и 06b103235Q.Moя на Б7 е с Буквата Q накрая,а навсякъде ми предлагат с буквата G?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...