bobitovn Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Грешки не ми дава никакви ма*ка му...Дебитомера не знам как да го диагностицирам.Температурния датчик уж показва правилно.Това с бензиновите тримове ми е тъмна индия.Имам съмнения за бензиновата помпа в резервоара...ама са само съмнения.И на мен ми се стори нелогично за тази сонда,защото на нея и трябват изгорели газове.А и май трябва да достигне работна температура.Много тегаво първо палене.После цял ден нямам проблеми...до следващата сутрин. Мийте 2 сТинки по темата, ако си с 1.8Т, като мен. При мен пали трудно сутрин(от вторият път), когато резервоара е под 1/3.Държа го на 1/2 и повече пълен и проблеми няма, или ако има, то по-рядко.Помпата трябва да си има клапан, който да държи налягането постоянно до следващо запалване.Понеже нашите кочини включват помпите, в момента на палене(стартер), ако клапан е заминал, налягане в рейката няма.С първото въртене бензина стига до рейката и с второто пали от раз.При мен дори помпата вие при палене, ама пусто 3 години неще да умре и да я сменя за да се приключи. Сложи един манометър на рейката(има си резба на 1.8Т) и виж сутринта какво налягане държи. Разбира се това, ако си сигурен за темп. датчик. Аз се чудя дали да не преработя помпата да върти, като дам на контакт, за да си нагнетява към дюзите. Богата смес може да има и от дебитомер. Принципно на този мотор ламбдата е широколентова и е от изключително значение за правилната работа на мотора. Ако е бензинова помпа датчика в рейла веднага ще запише ниско налягане. При мен няма грешки, ама я усещам как се мъчи пущината .Вие като чакал, докато напълни системата. Колеги светят ми постоянно светлините за задна, дори като е на свободна или карам напред.Като включа задна пак светят, но ми направи впечатление, че имам звуков сигнал като включа задната този път не се задейства-къде да търся проблема? Стоп машинка може би, на ваг ком ше покаже 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 какви пари е това чудо, мога ли да ги откача от датчика, ако го намеря за да не светят така дразнещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 преди 24 минути, NITRO1 написа: Колеги светят ми постоянно светлините за задна, дори като е на свободна или карам напред.Като включа задна пак светят, но ми направи впечатление, че имам звуков сигнал като включа задната този път не се задейства-къде да търся проблема? в датчика за задна е наи-вероятно проблема,намира се някъде на скоростната кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Лампите за задна може да светят от заминал датчик на ск.кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 случайно цена да знаеш ако е той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 14 minutes ago, bobitovn said: Аз се чудя дали да не преработя помпата да върти, като дам на контакт, за да си нагнетява към дюзите. При мен няма грешки, ама я усещам как се мъчи пущината .Вие като чакал, докато напълни системата. става дума за ТФСИ, където налягането в рейла е над 100 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Ако е в датчика за задна скорост проблема,най-добре да е оригинален. Като цена не е скъп. Може и друга причина да има,знам ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Ясно, мерси колеги ще се насоча към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Не знаех дееВа. А каква глупост съм написал за стоп машинката докато дремя.....датчика за задна е както казаха вече колегите. https://www.google.bg/search?q=reverse+light+switch+audi+a4+b6&client=ms-android-lge&biw=360&bih=511&prmd=ivn&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjMpNXXquXQAhVElCwKHapSAfwQ_AUIBCgA&dpr=3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 ох вече и аз не знам.Минах няколко майстора и всеки казва различно.Като почна от темп.датчик и стигна до инжектори.Един вика темп.датчик.Друг-дебитомер.Трети-инжектори{(някой не затварял добре и дави колата)разбирам да карам на газ,та да има запушен или недобре затварящ инжектор.Ама си наливам бензинец}Четвърти-ламбда сонда.И колкото повече обикалям майстори,толкова повече се вкарвам в матрицата.Ще сменя това,в което се съмнявам най-много и квото дойде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Колеги малко е лошо качеството но да питам нормално ли е толкова бързо да гасне подгрева това е първо палене колата е в гараж video-1481300839.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Моят даже гасне и по бързо на -8,и аз се чудих дали е нормално ,а иначе колата пали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Аз съм с 2.5TDi и какво съм забелязъл за тая лампа на подгрева! Значи като дам на контакт светва лампичката и се чува реле да включва подгревните свещи, след около 3-4 сек лампичката изгасва (подобно на това от клипчето) , но релето продължава да работи още около 5-6 сек. - като го чуя да се изключи, тогава завъртам и така я паля. Истина е, че лампичката и самата работа на подгревните свещи се разминава като време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Значи е нормално така ли колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 23 hours ago, DimitarBT said: Ще сменя това,в което се съмнявам най-много а кое е "то" ? Какво е диференциалното налягане на горивото? Какви са ти тримовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Преди 10 часа, robobug написа: а кое е "то" ? Какво е диференциалното налягане на горивото? Какви са ти тримовете? деференциално налягане?Ако имаш предвид това от резервоара до помпата за високо налягане-това налягане е добре.Забелязах друго,което ме притеснява.Ето това Group 106[Go!] Field 2: Fuel Rail,Pressure (actual): 55% or below is normal at idle 55% to 60% is a gray area, it may be okay, but may indicate a problem Above 60% implies there is a failure or restriction Causes of low pressure can include kinks or restrictions in fuel lines Fuel filter issues including restricted/clogged or incorrect part number Failing lift pump in fuel tank. We have seen numerous cases of sub-standard quality "factory" replacements in "factory boxes" that were obtained from aftermarket sources and are not sourced from official dealers. This led to troubleshooting problems that were solved by installing correct factory parts. We encourage customers to only install lift pump and fuel filter sourced directly from a VW/Audi dealer. При мен процентите тука са над 60.... Тримовете не знам къде да ги гледам. https://www.youtube.com/watch?v=jThQVzYFbVo Забележи какво става като стисне с клещите Редактирано 10 Декември 2016 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Здравейте! Някой да знае, дали салон от комби става на седан с делима, сваляща се задна седалка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 (Редактирано) Къде мога да видя от менютата температура и налягане на маслото ако го има заложено някъде, какво налягане би трябвало да държи BFB на празен ход и под товар, например на 6-та на определени обороти или това няма значение? Питам от любопитство, че мисля след Кастрола 5в40 да налея друга марка масло пак същия вискозитет и да сравня и евентуално да си направя изводите какво масло да наливам за напред. Двоумя се да заложа отново на добрия стар Кроон само, че 5в40 - на вечната здрава от 8 смени съм само с него 10в40 и съм супер доволен, но незнам как би се представило в BFB. Нахвалват ми и Фукс, но както и да е това с маслата е за друга тема. Редактирано 11 Декември 2016 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 На б7 в кутията на еку-то има ли бушони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Здравейте Един въпрос към дизелджиите Може ли някой който е сменял разпределителен вал на avf/awx/asz /или други 130 коня 1.9-ки/ да каже кви са размерите на гърбиците за клапаните на стоков вал нов Купих вал втора употреба изглеждащ като нов. Премерих най-високата-62.8мм и най-ниската част 52.9мм. за клапаните и по сметки излиза че лифта е 9.9 Спортните 272 градуса валове на дбилас ги дават 9.8 лифт Моля ако някой знае точни размери на стоков такъв вал да ги сподели. Ще е удобно и за други при евентуално сваляне на капака на клапаните да си сверят на къде им е вала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Каква може да е причината колеги за следната интересна ситуация. Карах тази сутрин по околовръстното от Борис до Симеоновско и колата загря до между 70 - 90 градуса стигна стрелката. И след като изчаках около 5 мин. за ляв завой по Симеоновско стрелката показваше малко под 70 градуса , защо така ? Термостата е сменят март месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Е какво има да се чудиш? Стигнал си да кажем 75 градуса, спираш на светофара - няма натоварване на двигателя, парното работи и радиаторчето на парното се явява "охладител" на антифриза и колата се охлажда. Ако не си пуснал парното няма да е така. Утре може да направиш същия експеримент без да пускаш климатроника и ще видиш, че колата ще си вдигне 90 градуса за сметка на уюта ти в купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Ще видя утре дали ще има промяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Термостат ти отново е за смяна. Това със парното и светофара не е вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 На 14.12.2016 г. at 8:23, DimitarBT написа: На б7 в кутията на еку-то има ли бушони? При мен на Б7 има 2 бушона но незнам за какво са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts