Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Грешки не ми дава никакви ма*ка му...Дебитомера не знам как да го диагностицирам.Температурния датчик уж показва правилно.Това с бензиновите тримове ми е тъмна индия.Имам съмнения за бензиновата помпа в резервоара...ама са само съмнения.И на мен ми се стори нелогично за тази сонда,защото на нея и трябват изгорели газове.А и май трябва да достигне работна температура.Много тегаво първо палене.После цял ден нямам проблеми...до следващата сутрин.

Мийте 2 сТинки по темата, ако си с 1.8Т, като мен.

При мен пали трудно сутрин(от вторият път), когато резервоара е под 1/3.Държа го на 1/2 и повече пълен и проблеми няма, или ако има, то по-рядко.Помпата трябва да си има клапан, който да държи налягането постоянно до следващо запалване.Понеже нашите кочини включват помпите, в момента на палене(стартер), ако клапан е заминал, налягане в рейката няма.С първото въртене бензина стига до рейката и с второто пали от раз.При мен дори помпата вие при палене, ама пусто 3 години неще да умре и да я сменя за да се приключи.

Сложи един манометър на рейката(има си резба на 1.8Т) и виж сутринта какво налягане държи.

Разбира се това, ако си сигурен за темп. датчик.

Аз се чудя дали да не преработя помпата да върти, като дам на контакт, за да си нагнетява към дюзите.

Богата смес може да има и от дебитомер.

Принципно на този мотор ламбдата е широколентова и е от изключително значение за правилната работа на мотора.

Ако е бензинова помпа датчика в рейла веднага ще запише ниско налягане.

При мен няма грешки, ама я усещам как се мъчи пущината :).Вие като чакал, докато напълни системата.

Колеги светят ми постоянно светлините за задна, дори като е на свободна или карам напред.Като включа задна пак светят, но ми направи впечатление, че имам звуков сигнал като включа задната този път не се задейства-къде да търся проблема?

Стоп машинка може би, на ваг ком ше покаже 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 24 минути, NITRO1 написа:

Колеги светят ми постоянно светлините за задна, дори като е на свободна или карам напред.Като включа задна пак светят, но ми направи впечатление, че имам звуков сигнал като включа задната този път не се задейства-къде да търся проблема?

в датчика за задна е наи-вероятно проблема,намира се някъде на скоростната кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, bobitovn said:

 

Аз се чудя дали да не преработя помпата да върти, като дам на контакт, за да си нагнетява към дюзите.

При мен няма грешки, ама я усещам как се мъчи пущината :).Вие като чакал, докато напълни системата.

става дума за ТФСИ, където налягането в рейла е над 100 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в датчика за задна скорост проблема,най-добре да е оригинален.

Като цена не е скъп.

Може и друга причина да има,знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех дееВа.

А каква глупост съм написал за стоп машинката докато дремя.....датчика за задна е както казаха вече колегите.

https://www.google.bg/search?q=reverse+light+switch+audi+a4+b6&client=ms-android-lge&biw=360&bih=511&prmd=ivn&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwjMpNXXquXQAhVElCwKHapSAfwQ_AUIBCgA&dpr=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ох вече и аз не знам.Минах няколко майстора и всеки казва различно.Като почна от темп.датчик и стигна до инжектори.Един вика темп.датчик.Друг-дебитомер.Трети-инжектори{(някой не затварял добре и дави колата)разбирам да карам на газ,та да има запушен или недобре затварящ инжектор.Ама си наливам бензинец}Четвърти-ламбда сонда.И колкото повече обикалям майстори,толкова повече се вкарвам в матрицата.Ще сменя това,в което се съмнявам най-много и квото дойде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко е лошо качеството но да питам нормално ли е толкова бързо да гасне подгрева това е първо палене колата е в гараж :)

video-1481300839.mp4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.5TDi и какво съм забелязъл за тая лампа на подгрева! Значи като дам на контакт светва лампичката и се чува реле да включва подгревните свещи, след около 3-4 сек лампичката изгасва (подобно на това от клипчето) , но релето продължава да работи още около 5-6 сек. - като го чуя да се изключи, тогава завъртам и така я паля. Истина е, че лампичката и самата работа на подгревните свещи се разминава като време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, DimitarBT said:

Ще сменя това,в което се съмнявам най-много

а кое е "то" ?

 

Какво е диференциалното налягане на горивото? Какви са ти тримовете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, robobug написа:

а кое е "то" ?

 

Какво е диференциалното налягане на горивото? Какви са ти тримовете?

деференциално налягане?Ако имаш предвид това от резервоара до помпата за високо налягане-това налягане е добре.Забелязах друго,което ме притеснява.Ето това


Group 106
[Go!]
Field 2: Fuel Rail,Pressure (actual): 55% or below is normal at idle

  • 55% to 60% is a gray area, it may be okay, but may indicate a problem
  • Above 60% implies there is a failure or restriction
    • Causes of low pressure can include kinks or restrictions in fuel lines
    • Fuel filter issues including restricted/clogged or incorrect part number
    • Failing lift pump in fuel tank. We have seen numerous cases of sub-standard quality "factory" replacements in "factory boxes" that were obtained from aftermarket sources and are not sourced from official dealers. This led to troubleshooting problems that were solved by installing correct factory parts. We encourage customers to only install lift pump and fuel filter sourced directly from a VW/Audi dealer.

 

При мен процентите тука са над 60....

Тримовете не знам къде да ги гледам.

https://www.youtube.com/watch?v=jThQVzYFbVo

Забележи какво става като стисне с клещите

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да видя от менютата температура и налягане на маслото ако го има заложено някъде, какво налягане би трябвало да държи BFB на празен ход и под товар, например на 6-та на определени обороти или това няма значение? Питам от любопитство, че мисля след Кастрола 5в40 да налея друга марка масло пак същия вискозитет и да сравня и евентуално да си направя изводите какво масло да наливам за напред. Двоумя се да заложа отново на добрия стар Кроон само, че 5в40 - на вечната здрава от 8 смени съм само с него 10в40 и съм супер доволен, но незнам как би се представило в BFB. Нахвалват ми и Фукс, но както и да е това с маслата е за друга тема.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Един въпрос към дизелджиите

Може ли някой който е сменял разпределителен вал на avf/awx/asz /или други 130 коня 1.9-ки/ да каже кви са размерите на гърбиците за клапаните на стоков вал нов

Купих вал втора употреба изглеждащ като нов. Премерих най-високата-62.8мм и най-ниската част 52.9мм. за клапаните и по сметки излиза че лифта е 9.9 

Спортните 272 градуса валове на дбилас ги дават 9.8 лифт

Моля ако някой знае точни размери на стоков такъв вал да ги сподели. Ще е удобно и за други при евентуално сваляне на капака на клапаните да си сверят на къде им е вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква може да е причината колеги за следната интересна ситуация. Карах тази сутрин по околовръстното от Борис до Симеоновско и колата загря до между 70 - 90 градуса стигна стрелката. И след като изчаках около 5 мин. за ляв завой по Симеоновско стрелката показваше малко под 70 градуса , защо така ? Термостата е сменят март месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво има да се чудиш? Стигнал си да кажем 75 градуса, спираш на светофара - няма натоварване на двигателя, парното работи и радиаторчето на парното се явява "охладител" на антифриза и колата се охлажда. Ако не си пуснал парното няма да е така. Утре може да направиш същия експеримент без да пускаш климатроника и ще видиш, че колата ще си вдигне 90 градуса за сметка на уюта ти в купето :xmas:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...