Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На Monday, October 23, 2017 at 8:51, DimitarBT написа:

 

Колеги  какъв болт трябва да търся за джантата, вчера гледам на предната гума съм с -1 болт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как мога да разбера номера на скоростната си кутия? Май го пишело при резервната гума, но аз имам газова бутилка там.

Колата е A4 B6 Avant, края на 2003г. 1.8т мотор BFB (163кс) с ръчна 5 скоростна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Дидо Йорданов said:

Колеги, как мога да разбера номера на скоростната си кутия? Май го пишело при резервната гума, но аз имам газова бутилка там.

Колата е A4 B6 Avant, края на 2003г. 1.8т мотор BFB (163кс) с ръчна 5 скоростна.

Аз знам ей това място:

https://nemiga.com/cat_spares/etk/vin/

пействаш си ВИН-а и всичко излиза наяве. Не съм сигурен обаче дали няма да иска да се логнеш първо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, NITRO1 написа:

...Аз знам ей това място:

https://nemiga.com/cat_spares/etk/vin/

Казва ми, че липсва в базата данни. VIN-a ми е : WAUZZZ8E04A076977

Редактирано от Дидо Йорданов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Дидо Йорданов написа:

Колеги, как мога да разбера номера на скоростната си кутия? Май го пишело при резервната гума, но аз имам газова бутилка там.

Колата е A4 B6 Avant, края на 2003г. 1.8т мотор BFB (163кс) с ръчна 5 скоростна.

Щом си с Авант,кодовете ти не са при резервната гума,а под задната седалка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Дидо Йорданов said:

Колеги, как мога да разбера номера на скоростната си кутия? Май го пишело при резервната гума, но аз имам газова бутилка там.

Колата е A4 B6 Avant, края на 2003г. 1.8т мотор BFB (163кс) с ръчна 5 скоростна.

 

Би трябвало да е GDU - ето тук долу вдясно на таблицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, svoenraven написа:

Щом си с Авант,кодовете ти не са при резервната гума,а под задната седалка...

Благодаря ти много колега - оказа се абсолютно прав!

Под задната седалка е. Скоростната ми кутия е GGG.

Би трябвало да е GDU - ето тук долу вдясно на таблицата.

Забравих да пиша, че не е куатро...

Редактирано от Дидо Йорданов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.10.2017 г. at 10:18, VBI написа:

Свали стопа и му почисти добре куплунга, при лоша "маса" дава такива грешки понякога.

 Това го направих, но май няма голям резултат, защото все още от време на време ми излиза грешка. Чистих го с WD-40 (Това имах под ръка). С разредител може би ще е по-добър вариант и след това с контактен спрей.

 

Patrokal - При не изкарва грешка за десен стоп, но все пак благодаря за информацията.
п.п. Ако имаш снимков материал от разглобяване на третия стоп ще е полезна за доста хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помагайте със избора на две зимни гими за B7 Avant 2.0. Във неделя искам да се оборудвам за зимата(от Диана Сервиз, до Марешки), та аз имам 2 зимни гуми във добро състояние, но ми трябват още две(че до сега съм бил две зимни и 2 летни...). Не си струва риска, и се чудя какво да взема, но май съм харесал Continental като марка. Бюджета ми е до 175 лева на гума, 205, 55, R16.

Във момента на това съм се спрял ( без да разбирам), какво мислите за тези два избора? За сега ако не видя по-добро, ще взема континентала.


https://diana-ltd.com/tire?21807

 

https://diana-ltd.com/tire?7282

 

PP: Сегашните летни 4 гуми ще ги хвърля(къде мога да ги оставя? само да не във контейнера!) (или ако някой от вас ги иска, ще му ги подаря) или ако може да им ги оставя като бакшиш на Диана-та. :D

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

PS: Моите 2 дето ще ги сложа заедно със новите(само да ги избера кои ще са) са Dayton 22854859_2012760412269375_1760809119_n.j

Сега ми пратиха снимка на тях: 22812848_2012758902269526_1106299011_o.j

Мисля, че са ок като грайфер, че ако трябва да взимам общо 4 зимни цената се променя :)

Редактирано от nveselinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

Някой знае ли на Б6 3.0 бензин къде точно е навряна помпата за вторичния въздух? Демек ей т'ва.

Че ровя из нета за снимки, ама нещо не мога да намеря. Ако някой има някаква схема ще съм му много благодарен.

 

 

 

2 hours ago, nveselinov said:

... но май съм харесал Continental като марка. Бюджета ми е до 175 лева на гума, 205, 55, R16.

Във момента на това съм се спрял ( без да разбирам), какво мислите за тези два избора? За сега ако не видя по-добро, ще взема континентала.


https://diana-ltd.com/tire?21807

 

Аз миналата зима заложих на 4 такива и да ти кажа доста доволно си копае в снега. Доста меки са.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че не мога да си редактирам горното мнение ...

Ей за това ограденото ... май зад някой халоген ще е ... по-вероятно зад десния ...

 

06A 959 253 B.jpg

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли е, че ако се прецака някакво каре на кардана при Б7 куатро, не можело да се замени само карето, а карето и кардана заедно, които втора ръка супер трудно се намирали и стрували 2500 лева? Нямам проблем с това, просто моя майстор така се аргументира защо не си е купил куатро? Или нещо се майтапи с тия цени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали говорим за едно и също нещо?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кардана има три "карета" и един лагер(т.нар. "висящ"), две с постоянна ъглова скорост в краищата и т. нар. "кръстачка", с която "майсторите" често плашат хората, че е невъзможна за ремонт и намиране изобщо.

Има момент, в който кръстачката е толкова повредена, че разбива "вилиците" на кардана, тогава спасение няма, но има вариант да се смени с нова, въпроса е, че обикновено са така здраво направени, че често надживяват колата, барабар с един-два висящи лагера и пак толкова крайни карета.

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да питам някой по- в час от мен ...

 

Тая въпросната SAI (Secondary Air Injection) помпа на какъв принцип работи?

Бях чел, че е при студени паления заради екологията ... ама като гледам май върти и от EGR-а въздуха ...

 

Че нещо тая вечер като тръгнах от работа нещо бая зловещо виеше като запалих. Все едно стържене на пластмаса в пластмаса, ама някяк си прави много гаден резонанс ...

Когато оборотите паднаха до около 750, тоест след като колата постопли звука спря.

Сутринта пак замалко го чух, и преди 2 седмици пак така закратко ...

Че още оттогава си мисля, че е помпата ама ..

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя е на тампончета, обикновено те сдават багажа първи, почват адски шумове. Ако не вземеш мерки, шумовете спират сами след известно време(помпата умира:hilezh:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...