Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Много благодаря за обясненията. Нямам предни.А само 4 задни, защо споменаваш за 5 ? Това с прекъснат кабел и според мен е най-вероятната причина. Ще се сваля задната броня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 4.10.2018 г. at 23:19, paci_4444 написа:

При Б6 автоматичното затваряне на стъклата при заключване екстра ли е, или е фабрично?

Ако е фабрично ме интересува ако предположим че нямам някакъв ел. проблем, нещо някакво обучение ли им се прави?

 

 Днес обучих стъклата, вече се затварят при заключване. 

Нещо друго което ме изненада приятно е че след обучението на стъклата при заключване се прибират огледалата, съответно джойстика им трябва да е в положение за прибиране.

 

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джойстика когато ти е в положение прибиране,огледалата се прибират веднага,няма как да те изчакат да излезеш от колата и да я заключих

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, paci_4444 написа:

 

 Днес обучих стъклата, вече се затварят при заключване.

Това само като цъкнеш еднократно заключване и сами се вдигат или като задържаш бутона докато се затворят?
Ако е варианта само с еднократно натискане без задържане, би ли ми обяснил как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, Vlad91 написа:

джойстика когато ти е в положение прибиране,огледалата се прибират веднага,няма как да те изчакат да излезеш от колата и да я заключих

, може, ако врътнеш копчето след изключване от контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vlad91 написа:

джойстика когато ти е в положение прибиране,огледалата се прибират веднага,няма как да те изчакат да излезеш от колата и да я заключих

Прав си, работят когато е на контакт.Нещо за миг се заблудих и ви подведох.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Chitatelia написа:

Това само като цъкнеш еднократно заключване и сами се вдигат или като задържаш бутона докато се затворят?
Ако е варианта само с еднократно натискане без задържане, би ли ми обяснил как става?

Колега със задържане на бутона става. Иначе обучението го правих по следния начин:

 

  За стъклата трябва да пуснеш на контакт да свалиш до долу шофьорския прозорец да го качиш до горе и да задържиш така че да чуеш едно като прещракване(същото се прави и за останалите прозорци) .. след което задържаш бутона за заключване на ключа както е подадено на контакт ... Това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От месец обикалям по автокъщите за нова б6-ца и гледам че при еднакъв код на мотора на едни коли едната перка е зацепена и върти  постоянно а при други(като моято бивша) не.Кой е по-добрия варинат и защо са направени по различен начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за коя страна е била произведена колата.Има и с една перка,има и с две перки,отпред на радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, смених и 4-те датчика с оригинални , само, че отново на диагностика ми изписва същата грешка, а парктроника вече работи и то перфектно. Трябва ли да се "обучават" нещо новите датчици? От същото А4 авант ги взех. Да не би модула, който ми е оргиналния да си "търси" първоначалните датчици с които колата е излязла от завода и затова да набива грешката и за 4-те? Ето това е грешката през VCDS. Но реално не е вярно защото вече парктроника работи и няма прекъснати датчици. И четирите "пукат", като дам на контакт и задна.

20181013_113823.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой запознат ли е дали има различни предни шенкели за ауди а4 б7 3.0тди 233кс. Че взех един и сега гумата ми има -1 градус и 20 мин наклон към калника. Дали има значение quattro ли е с ръчни скорости и т.н. като цяло незнам какво да юравя. Казаха ми че 3.0 двигателите нямат разлика (шенкела). Ако някой може да помогне ще съм благодарен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че няма или поне аз като купувах не си спомням да са ми предлагали различни,но и нямах проблеми след монтажа на новия

Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 Б6 покрива два евростандарта-Евро 3 и Евро 4,зависещи от годината на производство.При теб вероятно е Евро 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. 

Първо да кажа че съм горд собственик на A4 B6 2.5 155к.с. и се сблъсках с първият си проблем. Колата е супер, върви много, гори малко но днес ми взе нервите. Значи по въпроса :

Както си карах и колата угасна мез видими причини. Върнах се взех си компа и я закачих на Vagcoma 

Грешката беше само 17583, изтрих я и повече не се показа но не иска да запали дори и да се обади някой цилиндър. Инъче има налягане от ГНП-то първо това пробвах. Вече незнам какво да я правя, няма палене тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че проверих всичко по нея(клапънчета за обратната нафта, филтъра, по-точно всичко). Само си въртя на стартер и толкова. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, razl said:

Колеги, Ауди Б6 2002г, 3.0 бензин кой евростандарт покрива, евро 4 или ?

 

 

На моята Б7 TFSI 2.0 нищо не пише в талона, но в този сайт пише че е Евро 4: цък!

 

Това обаче е Уики сайт, така че не е 100% сигурно.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да питам за колата на един колега 2.5 tdi quattro автомат нормално ли е сутрин като е студена, говоря не е карана 7-8-10 часа и като се тръгне някак си забавя включването от първа на втора предавка, включва я на доста по-високи обороти, отколкото по принцип и го прави САМО ВЕДНЪЖ, като смени един път и си реди скоростите супер плавно и безпроблемно. В чуждите форуми пише, че дори коли 2013-2015г правят такива номера, каква може да е причината и симптом ли е за голям ремонт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bodlio,по чуждите форуми казват,че тази грешка я набива от лошо или недостатъчно гориво в резервоара.Демек когато е около резервата.Препоръчват смяна и на горивния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалих я най-накрая. Трябваше да ме ядоса горката. Клапънчето за обратната нафта на горивният филтър беше виновно. Имам я тази кола от три години и никога не ми е създавала проблеми,пак повтарям НИКОГА, а съм изминал с нея над 120000хил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ново шест. Днес като се връщах от летището в София и си карах нормално ми светна червената лейка на таблото за ниско ниво на маслото. Спрях гледам всичко си е наред има си масло, запалих погледнах през капачката за маслото и там си маже няма проблем. Но като тръгнах и мина 2000 оборота и пак светна, пак спирам пак проверки и пак всичко си е наред. Няма как чакат ме още над 200 километра до в къщи. И се прибрах нормално. Пак вдигам капака пак огледи и пак всичко си е наред. Няма никаква грешка по двигателя сега я закачих за да я видя. Ужас, отново ме ядоса.

А и друго, колата си е супер и изобщо не ги слушам тия който плюят този двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те плаша колега, но лейката която светва за ниско ниво е жълта. Червената се казва лейката на смъртта и ако претърсиш форума ще разбереш защо. Не карай колата в такова състояние.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...