NITRO1 Публикувано 7 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2018 Много благодаря за обясненията. Нямам предни.А само 4 задни, защо споменаваш за 5 ? Това с прекъснат кабел и според мен е най-вероятната причина. Ще се сваля задната броня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2018 Да де, 4. Защото видях 5 грешки, но сега виждам че 2 от тях са за един и същ датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 8 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2018 (Редактирано) На 4.10.2018 г. at 23:19, paci_4444 написа: При Б6 автоматичното затваряне на стъклата при заключване екстра ли е, или е фабрично? Ако е фабрично ме интересува ако предположим че нямам някакъв ел. проблем, нещо някакво обучение ли им се прави? Днес обучих стъклата, вече се затварят при заключване. Нещо друго което ме изненада приятно е че след обучението на стъклата при заключване се прибират огледалата, съответно джойстика им трябва да е в положение за прибиране. Редактирано 8 Октомври 2018 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 8 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2018 (Редактирано) джойстика когато ти е в положение прибиране,огледалата се прибират веднага,няма как да те изчакат да излезеш от колата и да я заключих Редактирано 9 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 8 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2018 преди 15 минути, paci_4444 написа: Днес обучих стъклата, вече се затварят при заключване. Това само като цъкнеш еднократно заключване и сами се вдигат или като задържаш бутона докато се затворят? Ако е варианта само с еднократно натискане без задържане, би ли ми обяснил как става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2018 преди 49 минути, Vlad91 написа: джойстика когато ти е в положение прибиране,огледалата се прибират веднага,няма как да те изчакат да излезеш от колата и да я заключих , може, ако врътнеш копчето след изключване от контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 8 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2018 Преди 1 час, Vlad91 написа: джойстика когато ти е в положение прибиране,огледалата се прибират веднага,няма как да те изчакат да излезеш от колата и да я заключих Прав си, работят когато е на контакт.Нещо за миг се заблудих и ви подведох. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 8 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2018 Преди 2 часа, Chitatelia написа: Това само като цъкнеш еднократно заключване и сами се вдигат или като задържаш бутона докато се затворят? Ако е варианта само с еднократно натискане без задържане, би ли ми обяснил как става? Колега със задържане на бутона става. Иначе обучението го правих по следния начин: За стъклата трябва да пуснеш на контакт да свалиш до долу шофьорския прозорец да го качиш до горе и да задържиш така че да чуеш едно като прещракване(същото се прави и за останалите прозорци) .. след което задържаш бутона за заключване на ключа както е подадено на контакт ... Това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 9 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2018 От месец обикалям по автокъщите за нова б6-ца и гледам че при еднакъв код на мотора на едни коли едната перка е зацепена и върти постоянно а при други(като моято бивша) не.Кой е по-добрия варинат и защо са направени по различен начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2018 Зависи за коя страна е била произведена колата.Има и с една перка,има и с две перки,отпред на радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 13 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 Пичове, смених и 4-те датчика с оригинални , само, че отново на диагностика ми изписва същата грешка, а парктроника вече работи и то перфектно. Трябва ли да се "обучават" нещо новите датчици? От същото А4 авант ги взех. Да не би модула, който ми е оргиналния да си "търси" първоначалните датчици с които колата е излязла от завода и затова да набива грешката и за 4-те? Ето това е грешката през VCDS. Но реално не е вярно защото вече парктроника работи и няма прекъснати датчици. И четирите "пукат", като дам на контакт и задна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m0zilla Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 Здравейте, някой запознат ли е дали има различни предни шенкели за ауди а4 б7 3.0тди 233кс. Че взех един и сега гумата ми има -1 градус и 20 мин наклон към калника. Дали има значение quattro ли е с ръчни скорости и т.н. като цяло незнам какво да юравя. Казаха ми че 3.0 двигателите нямат разлика (шенкела). Ако някой може да помогне ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 (Редактирано) Мисля че няма или поне аз като купувах не си спомням да са ми предлагали различни,но и нямах проблеми след монтажа на новия Изпратено от моят TA-1032 с помощта на Tapatalk Редактирано 19 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Колеги, Ауди Б6 2002г, 3.0 бензин кой евростандарт покрива, евро 4 или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 А4 Б6 покрива два евростандарта-Евро 3 и Евро 4,зависещи от годината на производство.При теб вероятно е Евро 3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 На моята в талона пише Евро 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Може да са и монтирали допълнително DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bodlio Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Здравейте колеги. Първо да кажа че съм горд собственик на A4 B6 2.5 155к.с. и се сблъсках с първият си проблем. Колата е супер, върви много, гори малко но днес ми взе нервите. Значи по въпроса : Както си карах и колата угасна мез видими причини. Върнах се взех си компа и я закачих на Vagcoma Грешката беше само 17583, изтрих я и повече не се показа но не иска да запали дори и да се обади някой цилиндър. Инъче има налягане от ГНП-то първо това пробвах. Вече незнам какво да я правя, няма палене тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bodlio Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Забравих да спомена че проверих всичко по нея(клапънчета за обратната нафта, филтъра, по-точно всичко). Само си въртя на стартер и толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 (Редактирано) 3 hours ago, razl said: Колеги, Ауди Б6 2002г, 3.0 бензин кой евростандарт покрива, евро 4 или ? На моята Б7 TFSI 2.0 нищо не пише в талона, но в този сайт пише че е Евро 4: цък! Това обаче е Уики сайт, така че не е 100% сигурно. Редактирано 19 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rattleshirt Публикувано 19 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2018 Колеги, искам да питам за колата на един колега 2.5 tdi quattro автомат нормално ли е сутрин като е студена, говоря не е карана 7-8-10 часа и като се тръгне някак си забавя включването от първа на втора предавка, включва я на доста по-високи обороти, отколкото по принцип и го прави САМО ВЕДНЪЖ, като смени един път и си реди скоростите супер плавно и безпроблемно. В чуждите форуми пише, че дори коли 2013-2015г правят такива номера, каква може да е причината и симптом ли е за голям ремонт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 bodlio,по чуждите форуми казват,че тази грешка я набива от лошо или недостатъчно гориво в резервоара.Демек когато е около резервата.Препоръчват смяна и на горивния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bodlio Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Запалих я най-накрая. Трябваше да ме ядоса горката. Клапънчето за обратната нафта на горивният филтър беше виновно. Имам я тази кола от три години и никога не ми е създавала проблеми,пак повтарям НИКОГА, а съм изминал с нея над 120000хил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bodlio Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 Ето ново шест. Днес като се връщах от летището в София и си карах нормално ми светна червената лейка на таблото за ниско ниво на маслото. Спрях гледам всичко си е наред има си масло, запалих погледнах през капачката за маслото и там си маже няма проблем. Но като тръгнах и мина 2000 оборота и пак светна, пак спирам пак проверки и пак всичко си е наред. Няма как чакат ме още над 200 километра до в къщи. И се прибрах нормално. Пак вдигам капака пак огледи и пак всичко си е наред. Няма никаква грешка по двигателя сега я закачих за да я видя. Ужас, отново ме ядоса. А и друго, колата си е супер и изобщо не ги слушам тия който плюят този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2018 (Редактирано) Не искам да те плаша колега, но лейката която светва за ниско ниво е жълта. Червената се казва лейката на смъртта и ако претърсиш форума ще разбереш защо. Не карай колата в такова състояние. Редактирано 21 Октомври 2018 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts