Митака55555 Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Здравейте и от мен, аз съм с ауди б6 авант 1.9 на предно, смених четирите амортисьора с нови на САШ и четирите тампона на макферсона ЛЕМФЬОРДЕР, с 1БА окачване съм,но явно задните ми пружини са малко омекнали,понеже задницата стой с 15 мм по ниска. искам да я помдигна с 20 мм, какви подложки на пружините ми трябват, и ако някой знае номерът и, за да си ги купя. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Пружините не са скъпи. Ако мислиш, че твоите са омекнали ги смени с нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Значи задните ми пружини са с код OYK и с цветна маркировка розово,розово,розово,бяло и съответно като се порових насам натам, това ли са подходящите за мен пружини KYB RH6573 височина 287мм? Ще има ли проблем за амортисьорите и ще се вдигне ли прекалено задницата, ако сложа отзад тези пружини KYB RH3370 високи са 309мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Тези последните дето си ги написал RH3370 са предни пружини. Незнам с Kayaba как ще се получи. Твоя оригиналния номер е: ОЕМ 8Е0 511 115 CS. Аналози по Закс каталога: SACHS 996 950 и подсилен вариант SACHS 996 951. Подсилените са 11-ти товарителен индекс (твоите в момента са 10-ти) - напрактиката пружината е малко по-къса, но с по-дебела витка и е по-яка, но дали ще има промяна във височината незнам. Тия номера ще са ти ориентир като търсиш в сайтовете или в магазина, в случай че решиш да си купуваш нови, но на коя марка да вземеш не се наемам да препоръчвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте виждам че темата продължава Редактирано 14 Ноември 2017 от birdmen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 И аз имам същия проблем с увисналата , задница затова мисля да си сложа пружини от нормално окачване 1BA обаче не знам какво цветово означение имат , ако някой колега знае нека сподели , Колата ми е куатро и в момента съм с с-лайн окачване и задните ми пружини са със цветове (1 синя и 3 розови точки) ,Според вас дали ще е проблем да сложа други пружини да я повдигна или да сложа подложки както колегата от 1BR и да не сменям пружините. По принцип съм си намерил задни пружини с 3 розови и една бяла 280мм дали стават за мен ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 (Редактирано) 1 бяла и 3 розови са точно за 1BA окачване на B6-ца Avant задни пружини. Какво ще се получи в крайна сметка не се знае, но може да постнеш тук, ако направиш тая замяна. По принцип трябва да се повдигне задницата с около 20мм. Редактирано 14 Ноември 2017 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pol Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте,колеги! И аз да се включа в темата за съвет от компетентните момчета. Карам Б6-ца 1,9 ТДИ с предно. Със стандартното окачване съм, от прочетеното в темата и от стикера в багажника 1BA. Цветния код на пружините не го знам. Амортисьорите са SACHS. Въпроса ми е: искам да снижа колата с 20-30мм без да променям твърдостта (или мекоста) т.е возията да си остане същата. Възможно ли е това да стане със смяна само на пружините без да пипам амортисьорите. Съветваха ме да взема пружини Eibach като ми казаха че няма да се промени возията. Но искам от по-компетентен човек в тази област да взема съвет. Колата е карам със летни 18-ки и зимни 16-ки. Прилагам снимки на стикера и колата с двата вида джанти. Нямам изцяло странична снимка с 18-ките. Благодаря предварително. Редактирано 26 Ноември 2017 от Pol Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 (Редактирано) Колкото по-ниска става колата, окачването става по-твърдо. Иначе ще почне да опира при всякакви неравности. Заводското 1BE окачаване е приятно ниско и според мен разликата в комфорта с 1BA е пренебрежимо малка. Eibach пружините са прогресивни. На малки неравности (цепки по пътя и т.н.) дори може да вози по-меко от 1BA, но на големи дупки ще е по-твърдо. Хубаво е да подмениш и амортисьорите, иначе става полувинчата работа. Редактирано 27 Ноември 2017 от danidelev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 (Редактирано) Само на мен ли 1БЕ ли ми е ниско и неподходящо за условията в БГ.... Сериозно се замислям да мина към 1БА. Редактирано 27 Ноември 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Не, не си само ти, правил съм същото упражнение, от 1ВЕ към 1ВА, най-накрая изчезна ефекта на "лагерната количка" и задържах здрава ЕДНА кора повече от година време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Аз съм с 1БЕ и верно си е нисичка и трябва да се внимава на легнали полицаи и при катерене на малко по-високи бордюри. Но не ми се минава на по-високо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Кво ги правите тея кори бре - с 1BV съм и кора не съм закачал никога никъде. Естествено бордюрите си ги подбирам фнимателната... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Потвърждавам.1ВЕ е при мен,корите отдолу/засега/ са здрави.Малко по-внимателно трябва да се подхожда към бордюри,легнали полицаии/гърбици/ и големи ровове по пътищата.Колата е стегната и стабилна.За по-висок клиренс има Q7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 И аз май се повтарям но съм с 1BV и проблем нямам с нищо ... но карам внимателно и преценям ситуацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 1 hour ago, tonko2.0T said: Потвърждавам.1ВЕ е при мен,корите отдолу/засега/ са здрави.Малко по-внимателно трябва да се подхожда към бордюри,легнали полицаии/гърбици/ и големи ровове по пътищата.Колата е стегната и стабилна.За по-висок клиренс има Q7. Аз с кори и легнали полицаи не съм имал ядове. Виж сега зимата на позамръзнали коловози е кофти, ама и аз не съм чупил кора. Ама след известно време ще ми се наложи или да я спирам на 200 - 300 метра, или джип да търся ... Ама май второто ще е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Прав си.Но заводско излязла кола така,аз лично няма да разваля никога. Сега,че в нашата държава не се чисти и поддържа навреме пътната мрежа е друг въпрос.Немците не са виновни. Другото-в северните страни от Европа снега не толкова тежък,демек не е мокър.Това колегите като @loshdancho ще кажат вярно ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Това за спирането ще е по друга причина, не заради снега. И ще е за ... целогодишно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Видях ти темата за колата.Важното е да вземеш това което ти харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Не, не си само ти, правил съм същото упражнение, от 1ВЕ към 1ВА, най-накрая изчезна ефекта на "лагерната количка" и задържах здрава ЕДНА кора повече от година време. Значи ако реша ще има кой да питам [emoji14] Аз от возията и поведението съм доволен. Просто ми е ниска. А това с постоянното внимаване и преценяване дали бордюра е с 1см. по-висок много ме дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 Здравейте вече смених задните пружини с обикновени от 1BA и колата придоби друга стойка, вече разтоянието ми между калника и гумата е един и същ и отпред и отзад даже задницата ми вози малко по меко. Разликата в пружините е 30мм. Ще кача една снимка когато имам време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Ето една снимка да се види как е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Според мен добре се е получило, представям си преди колко е била ниска задницата и колко грозно е било - сега стойката е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Само пружините ли смени, колега? Не е ли лошо това за самия амортисьор? Аз съм с 1BV и задната част ми е изсипана - бих искал и аз да я вдигна малко...та за това питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Само пружините смених колега, не ми се вярва да е проблем той амортисьора си работи нормално само че в друга позиция. Така че сложи си по високи пружини и си ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване