Jump to content

Ауди А6 C6 3.0 TDI / 3.0 TSFI


Recommended Posts

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

46 minutes ago, AALEXANDROV said:

 

Дянко, да ти кажа на мен ми се видя да не кажа по-евтин, но поне не по-скъп от АКЕ-то.

Оригинални филтри плюс масло Волф 5w-30 LL III (нарочно не исках оригинално масло да слагам) - някъде под 400 лева с работата.

Смяна на ремъци, ролки, водна помпа, термостат, свещи, антифриз, хидравлична и спирачна течност - някъде около 1700 лева работата с подходящите отстъпки за частите (оригинални).

Може да се смени превантивно демпферната шайба, защото при мен на външен вид беше изрядна, но се оказа, че отвътре гумата е ерозирала и се наложи да сменя нея плюс още веднъж двата ремъка (шайбата ги беше нарязала).Та шайбата някъде около 500 лева плюс труд.

Някъде около 300 лева заедно с труда е смяната на маслата в дифовете и раздатката, което смятам, че е важно да се направи.

Бях питал за обслужване на автоматика в Порше София Запад - 580 лева масло, филтър, гарнитура и работа.

Та цифрите не са толкова стряскащи на фона на това, което предлага колата.

 

По-горе чух за бюджет 15к за такава кола - става, но ако е в евро!

Благодаря за коментара,

 

Вече ми бяха казали да си заделя още 5-6 хил за колата след закупуването, точно за такива прегледи и ремонти (за да няма непредвидени изненади на пътя). Според това което чета, може и да не се бъркам толкова надълбоко.

все пак, няма да бързам с изводите.

 

Благодаря Aalexandrov

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гоше, ако искаш тези цифри,които ти каза Алкесандров да те споходят и теб като максимум, трябва да вдигнеш бюджета за закупуването с поне 15 ка лева.

Иначе вероятно за 15К лева може и д анамериш, но само ще си мечтаеш за тези цифри дето ти каза Александров. 

По вероятно е, след покупката на въпросната 3.0 ТФСИ за 15К лева, да налееш още едни 15 за да продължаваш да имаш кола...

Та ти си прецени,кога ти е по удачно да го нпаравиш-преди или след покупката ....

Дет се вика итс ъп ту ю :scherzkeks:

Баси,като се замисля, те читавите А4Б7 1.8ТQ са по 15К  а са от 2007 година 

:lol:

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-евтината 3.0ТФСИ в Аутоскаут

Теоретично може да се намери 3.0ТФСИ за 15К лева. - Предполагам ударена с доста щети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще намери 3тфси за 15к ...но ще трябва да има специфично изискване или колата без мотора или мотора без колата  :))

Горе долу към 15к ама евро почват коли в които има още живот при 4F-те

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&minPowerAsArray=290&maxPowerAsArray=290&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&fuels=PETROL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, robobug написа:

Разубедиха ме да взимам две големи и ми предложиха за тази цена едната да е А4-ка с 3.0т, да може и жената да я кара.

Ейтая А4-ка ще и ходи-Audi A4 3.0 TFSI-S line

 

Автора-погледни А6 3.2 FSI за тея 15 хил. лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, GeorgeDI написа:

Благодаря за коментара,

 

Вече ми бяха казали да си заделя още 5-6 хил за колата след закупуването, точно за такива прегледи и ремонти (за да няма непредвидени изненади на пътя). Според това което чета, може и да не се бъркам толкова надълбоко.

все пак, няма да бързам с изводите.

 

Благодаря Aalexandrov

Кажи ся сериозно ли търсиш 3.0тфси за 15 000 лв или ни тровиш яко тука,че темата върви към ключ!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че човекът просто не е мн запознат с моделите на Ауди и съответно още по- малко с маторите. Най-вероятно търси пре-фейсово 4ф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То човека май си е съвсем запознат и си е от нашата кочинка, ама ни пуска по пързалка и ни гледа сеира.

Което за пореден път ме кара да съжалявам, че си правя труда да споделям някакъв личен опит.

Дано да греша де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте отново!

 

Не искам никой да пързалям.

Според мен, това място е най доброто, за да получа обективни и реални мнения(надявам се).

За парите, явно съм се заблудил жестоко, поради което ми остават двата(или три) варианта...

Да изчакам още малко докато събера повече средства, или да заложа на 3.2 sfi(за който в момента се опитвам да разбера повечко).

варианта с А4, може пак да го обмисля,  но още преди време когато пробвах B7, ми се стори тесен...

Отново благодаря на всички отговорили на поста ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да изчакаш и да събереш повече пари и купи 3.0Т.Ако вземеш 3.2 и не е твоята кола, след това винаги нещо ще те човърка. Ако не се обърнеш инстинктивно към нея като слезеш, значи не е твоята кола, а направиш ли компромис трябва да е обоснован от твоята камбанария. Лично мнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност 3.0тфси е готин мотор и фейслифта на а6 е подобрение, но все пак е спорно, дали си заслужава двойната цена.

3.2 фси 2005 също си е прилично вървяща и комфортна кола и ако не си супер капризен според мен не си струва да се напъваш за по-скъпата.

Както казах разликата в цената е почти двойна, но двойна разлика между двата автомобила не можеш да усетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, ако не пипнеш мотора, тогава разликата в мощността става близо двойна и си се усеща осезаемо...

Иначе е въпрос на преценка, но в общия случай ако са и двете в аналогични състояния разликата не би трябвало да е повече от 10к лв ...все пак е близо двойно по-нов автомобил FL ако се сравняват 2005-2010 коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз как се преебах да дам 10к за Б5 :hilezh:

3.2 всъщност е приятен мотор, но е далеч от кефа при 3.0ТФСИ. Аз също бих те посъветвал, ако 3.2 не те грабне веднага, да събереш още и да вземеш това, което искаш. Играх го тоя филм, накрая дойде по-скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, GeorgeDI said:

но още преди време когато пробвах B7, ми се стори тесен...

АКо си висок, ще ти е тясно.

Аз съм мини купър 172 и ми е добре вътре... зад мен може да се сяда имам предвид също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирали сме го, но ако под тясно има предвид височината на седене при а4 б8 шофьорското място е по-високо от по-новите А6/7/8 модели, при тях аеродинамиката е хапнала няколко санитиметра точно от него...Също така спрямо б6/7 б8 е доста по- от всичко. В крайна сметка, най-лесно е да отиде да седне и да прецени сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за маскималната височина в салона мога да дам един съвет - ако човекът е към 2 метра при всички случаи да търси кола без люк, защото кутията изяжда доооста.

Аз на Олроуда имах соларен люк и практически темето ми беше в тавана, което до известна степен причинява дискомфорт. Инстинктивно се прегърбвах малко, което пък влияе негативно на позицията на седене.

4ф-ката няма шиби и имам повече от четири пръста до горе и определено се чувствам по свободно, а и мога да си направя правилната позиция за седене с прав гръб на цяла облегалка.

А по въпроса с моторизацията също се присъединявам към мненията в полза на 3.2 фси, заради потенциално по-ниската цена на придобиване. Фактически разлика във вървежа сравнено с 3.0тфси до 3000 оборота няма, а пък в ежедневното градско каране или дори на магистрала със 140 също няма как да се усети. Не си спомням при мен 3000 оборота при каква скорост се постигат, но със 120 км./ч. съм точно с 2000 оборота на 6-та предавка.

Освен това все още има реален шанс да се намери жива префейсова 4ф-ка с бензинов мотор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За височината най-добре е да се пробва, защото съотношението между дължината на краката и тялото не е еднакво на всеки човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика си има и то сериозна при всякакви обороти м/у двата мотора. 3тфси 290кс има 400+нм от 2 до 3к , 3.2фси има под 250 при 2к и 290 при 3...трансформирано като мощност при 3к единия генерира 110кс другия 180кс... Сравнявам го дори с по-новия 3.2 265кс нямат много общо двата мотора като вървене. Да не говорим, че 3.2фси ми гореше повече в Б8 отколкото 3тфси с близо 500кс в А7-ца...Това го отдавам и на ZF6 vs DL501, но все пак.

Просто пре-ФЛ и сравнението 3тфси и 3.2фси е компромис, въпроса е дали човек е склонен да даде 10к отгоре за тоя компромис...

@AALEXANDROV ако си знаеш крайното предавателно и числата на предавките тук може да пуснеш и да видиш километри и обороти, как са спрямо гумите на автомобила.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, AALEXANDROV said:

Фактически разлика във вървежа сравнено с 3.0тфси до 3000 оборота няма,

 

Това изобщо не го вярвам......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, PESHO OT MARS написа:

 

Това изобщо не го вярвам......

 

Реално байпасния клапан на компресора стои отворен до около 2500 оборота (не 3000 както писах по-горе) и самия компресор не нагнетява въздуха, а е просто циркулационно тяло. Вече когато клапана се затвори, почва въртопа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...