Jump to content

Кое Ауди държи цена на вторичен пазар?


Recommended Posts

3 hours ago, Passi said:

Как няма да се помнят като  ВАГ други читави нямат.

 

като и за тези можем да поспорим върху понятието читави.......:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 101
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Стига Ве, ако водната помпа се сменя на време са читави :)


ПС. ако човек изтегли късата клечка....много чарколя по тия стари кошове могат да се счупят и са си скъпи деЙба.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми изясниха се нещата. Покопах интернет а и съфорумците потвърдиха изводите, а именно: К3,К5 или А4 алроуд , 2 литра мотори до 177 к.с макс, около 2012г производство.  Това е което държи цена и е перфектно и за града и за село. А аз ще пусна нова тема с доста интересни методики които съм понароваил.

:)

 

Иначе аз дали понеже съм облъчен от МЛ-а не знам ама позагледах днеска ей  ТОВА НЯЩО..

( Ще зема напраа неква глупост кат са знам ква съм мека Мара, после пак ще рева и 1-цата така на емоция я купих..)

.Ай нема отварям мобилето повече че да стоя по-далеч от греха..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Teo Teo написа:

Еми изясниха се нещата. Покопах интернет а и съфорумците потвърдиха изводите, а именно: К3,К5 или А4 алроуд , 2 литра мотори до 177 к.с макс, около 2012г производство.  Това е което държи цена и е перфектно и за града и за село. А аз ще пусна нова тема с доста интересни методики които съм понароваил.

:)

 

Иначе аз дали понеже съм облъчен от МЛ-а не знам ама позагледах днеска ей  ТОВА НЯЩО..

( Ще зема напраа неква глупост кат са знам ква съм мека Мара, после пак ще рева и 1-цата така на емоция я купих..)

.Ай нема отварям мобилето повече че да стоя по-далеч от греха..

Хем искаш кола да гори до 10 градско,хем показваш някви Г-та? Според мен Кю3 и А4 Олроуд,нямат продаване...ти си знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, bobitovn said:

Стига Ве, ако водната помпа се сменя на време са читави :)

 

Да беше само водната помпа с мед да ги намажеш, ми това редовна смяна на масло, ми това дебитомер, това N75 разни там картерни вентилации. Тъпи оптегачи на смехотворна верижка. Да продължавам ли или и сам ще се сетиш на колко места мое да се прекине тоя котор след като подмине едни 250-300 хил. а те по-млади тук почти не идват......

1 hour ago, sweep said:

Гегата държи цена доста...

 

и търсенето е едно голямо от уонаби киселяци.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене гегата ми е немския вариант на уазката. :)

А от уазката имам супер спомени от казармата. Супер животинка и макар да се чупи, лесно се прави и минава насякъде.

 

Не съм съгласен че К3 ще се продаде трудно, все едно Тигуана да е труден за продажба или Шкода Йети? Доста са си вървежни. Виж за алроуда и аз не съм уверен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая гега с тая аеродинамика ще ти гори извънградско около15-20 и то ако не я зориш, градско мема ти казвам че щи стане лошо, но пъка държи цена и то доста и явно има защо:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гегата държи цена ако има кой да ти ги извади...
Киселяците в бг, дето не са съвсем спънати в ръцете взимат едно купе, без значение годината, слагат му осмак от в140, прави тръби отдолу, тайвански кит на г63, черна боя, големи джанти и става смърт! :hilezh: по-напредналите сменят и табло/салон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да видя кой е този, който си е сменил сам мотора на Г-то, за да се прави после на мутра:hilezh:

 

 

8 hours ago, PESHO OT MARS said:

 

 смехотворна верижка.

Вчера съм сменял тая верига. Новата нямаше разлика с тази на 270к км. Но като съм дал цели 36лв реших да си сложа новата.

Ако искаш мога да ти подаря старата.....:razz:

Освен това се оказа, че не съм сменил ролките, когато съм купил колата, а немецът ми е сложил оригинални. Та сега имам и едни перфектни, оригинални ролки. Но като съм дал цели 7 паунда за нов комплект реших да си го сложа него.

....Най-накрая смених и ремъкът на водната помпа, защото си беше със заводския.

 

Продължавам да се удивлявам какъв мотор са направили немците преди 20 години. Само иска 3.5л масло от 10-12лв и редовна смяна.

......и като чета сега мога да продам тая колата на по-висока цена, отколкото съм я купил преди 4-5 години.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

Вчера съм сменял тая верига. Новата нямаше разлика с тази на 270к км. Но като съм дал цели 36лв реших да си сложа новата.

Ако искаш мога да ти подаря старата.....:razz:

 

Чичко аз я наричам смехотворна не защото е кашкавалена като на дръгливите БМВ-та а защото е толкова тъпо инженерно решение че няма накъде повече. Ма те Ауди са си любители на веригите сипват смело с шепи за щяло и нещяло (справка 3.0TDi).

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението е перфектно - с един елементарен обтегач връткаш валовете, ползваш ремъци по 15лв, няма специални инструменти за зацепване, не сваляш мотор за обслужване,  моторът не тежи, къс е, прост е....и всичко е много надеждно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда много по ефтино е да имаш скапан оптегач за 15 см верижка вместо да сложиш 15 см. по-дълъг ангренаж за да обходиш двата вала, гениално просто....стига ве, сичкото тойоти от годините на тръца са с епично по-просто задвижване на ГРМ-то. Ауди никога не са могли да правят читаво (просто и надежно) задвижване на двуваловия си ГРМ и това е видно за всеки отварял различен от техните мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/31/2016 at 2:02, Teo Teo написа:

 

Решил съм да мина от БМВ на Ауди :) (..нещо Баварците вече не са това което бяха.  )

С повечето марки е така. Включително и Ауди .... Надеждността е заложена за определен пробег .. но комфорта и удобството на водача се подобряват.

 

На 10/31/2016 at 2:02, Teo Teo написа:

Не разбирам от механика на автомобила в дълбочина затова предпочитам да купувам коли на 1 до 3г карам ги още 4 до 5 и ги продавам. Гледам над 100к да не държа кола при мен защото не съм много в час с поддръжката и практиката ми показа че за мен тази система работи идеално.

Това е стратегия за хора с много добри доходи ...

 

На 10/31/2016 at 2:02, Teo Teo написа:

Препоръчайте ми Ауди, без значение горивото и модела, което ако го купя относително ново до 2г след 4-5г ще го продам с възможно най ниска загуба на стойност?

Ауди А4 Quattro с най-мощния 4 цил. дизелов двигател и приличен набор от екстри ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Teo Teo

 

Както някой по-горе беше отбелязал - сметките ти са в много грешна посока.

 

Ако ще търсиш най-малко обезценяване, трябва да гледаш абсолютна стойност, а не проценти.

 

Т.е. ако погледнеш класацията, която постна по-рано (telegraph.co.uk) ще видиш, че най-близко до Q5 (от "нормалните" автомобили) e Skoda Yeti.

Q5 - стойност 72.5% - покупна цена с 2.0 TDI S-Tronic, Quattro 

84000 (нова) -> 60900 (след 3г, 50К км.)

Загубена стойност = 23100 лв.

 

Skoda Yeti - стойност 65.4% - покупна цена с 2.0 TDI DSG, 4x4

47370 (нова) -> 30980 (след 3г, 50К км.)

Загубена стойност =  16390 лв.

 

От тук насетне сметките всеки може да си ги "нагласи", както му харесва :))))

7К по-малко обезценяване на Шкодата... или 40% по-голямо обезценяване на Q5-цата :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вайпър, съгласен съм с теб, но сравнявай Шкодата с К3 или К2 не с К5!

Йети е един клас с К3 даже като ширина е 1:1 с К2 

:)

 

При сравнение с 2.0 ТДИ на К3 сметката е:

К3  57930 лв - >38 924лв  след 3г и 50к/км

Загуба: 19009 лв а при шкодата 16390 лв , но К3 идва с по-богато базово оборудване и качество на изпълнението. Т.е 1:1

А ако проследим в годините по надолу двата модела, йети почва по-силна обезценка.

 

Шкодата не е евтина кола напук на общоприетото мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично е така, ако приемеш, че Q3 държи цена, като Q5.

Но в абсолютна стойност Шкодата отново губи по-малко стойност.

 

В никакъв случай не сравнявам Шкода и Ауди, просто се опитах да ти покажа, че сметката е грешна.

 

За да бъде още по-краен примера ми - вземи Дачия. която въпреки по-сериозното обезценяване (в проценти), ще ти струва много по-евтино в абсолютни разходи.

 

Така че и в сравнението между Q5 и А6 няма голям смисъл.

 

Не случайно има автомобили, които се наричат "бюджетни" и такива, които са "премиум".

Двете неща не стоят на едно място.

 

От друга страна - ако искаш автомобила да задържи стойност - трябва да остане на малко километри, т.е. разхода на гориво спира да бъде фактор.

Тогава започваш да гледаш по-висок клас двигатели (3.0Т, 4.0Т), които във времето ще задържат цената си по-добре.

 

Също така можеш да гледаш премиум класовете S4, S6, A8 ... и там цената се запазва.

 

Иначе да мериш обезценяване в проценти, няма голям смисъл... 

 

 

=========================

Между другото за серийното оборудване доста си се объркал.

Цената на Q5 и Q3 e за "basic" оборудване...

Отвори ценовите листи и почети - за Q3 - 16-ки джанти, текстилен салон, Ауди Радио с 3" монохромен дисплей....

Шкодата е ниво "New Adventure"

Quote

Включва цялото серийно оборудване на Амбишън и добавя: двузонов климатроник с електронно регулиране на температурата, подлакътник отпред с кутия за охлаждане, мутифункционален волан управляващ радио и GSM, универсална Bluetooth подготовка за GSM, малък кожен пакет, темпомат, интерфейсна алармена система, радиоапарат Skoda Bolero c 6,5" тъч-скрийн дисплей и слот за USB и SD карта, Maxi-DOT дисплей, задни електрически стъкла, сензори за паркиране отзад, затъмнени 75% задно и задни странични стъкла, лети джанти ORIGAMI 7,0 J x 17", гуми с размер 225 / 50 R17, интериор със сребристи елементи, комплект текстилни стелки и др.

 

За съжаление при Ауди, за да докараш сходно оборудване отиваш на цена от порядъка на 90К ...

 

Съвсем скоро правих същата сметка за A3 Sedan / Seat Leon XP и финалните цифри при еднакво оборудване бяха 90К / 55К.....

Редактирано от Viper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. Гледаш Геги и то не какви да е ами АМГ, имаш МЛ, гледаш дълги седмици, и накрая излизаш и казваш ще си купя надигната А3 ка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и Бентли гледам, харесва ми като дизайн какво лошо в това?  Всичко гледам, не съм кон с капаци.

А Аудито си ми харесва от едно време, просто така се стекоха събитията че досега не съм имал. Ауди за мен в момента дърпа най много технически и влагат най много пари за разработки, а аз това качество много уважавам при големите фирми.

 

Иначе Вайпъра е прав за абс.стойности и премиумите. Макар че аз за себе си мисля че за да си лепне етикета "премиум" един авто производител си има сериозни изисквания към качество и динамика а не гъзария. Забелязъл съм че не само в автомобилите но и в други браншове като земе един бранд да разчита на "премиум" а не на качество залязва.

 

ПП: Вайпър, при Дачиите двигателите са малки , там си е доста доста бюджетно. Макар че на  служебния Докер като ги гледам каква фора му дават и не се оплаква животинката е много добро решение за Софийска евридейка. Още е нов интересно ми е след 1 година с тази експлоатация какво ще му се случи на платмасите в купето и ходовата част, таман ще видя от 1-ва ръка.

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да му се случи , имам пред очите си такъв 1.5DCI, виждам го почти всеки ден и се возя понякога.Служебнярка си е и се кара като такава.

По принцип не съм хич фен на Дачия, но не мога да отрека, че напредват много сериозно.

СПоред мен и по добре дори и от Шкода, не за друго, а зарадси по ниската цена...

Шкода се самозабравиха с цени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За шкодаците мога да споделя, че в нашата фирма се карат основно такива служебни. Освен маховик+съединител и масла друго не е пипано за 300к километра, а се карат мъжката. Има и такива продадени на по 600к-650к. Говоря за октавия и супърб дизелаци купувани нови.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/3/2016 at 5:04 PM, Fitil4o said:

Според мен и по добре дори и от Шкода, не за друго, а зарадси по ниската цена...

Шкода се самозабравиха с цени...

Fitilcho, тя по тази логика Шкода е по-добре от Ауди - цената е по-ниска.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Импрес,

Ами той Фитилчо е прав. По класациите на челни места по държене на цена са К5 и Шкода Йети.

Гледайки по абс.стойност, да, Йети е по-добрия избор.

Гледайки по предпочитания към определена марка: К5.

 

Аз също не одобрявам политиката на Шкода да дигат цени и да се навират в скъпия сегмент. И не разбирам ВАГ групата.

Те имат Волкса който фаща сегмента средна класа +, имат Ауди за сегмента горна средна класа до богати клиенти. Имат Порше за много богати.

Имат и Шкода която треа покрие сегмента малко доходи доо средна класа., а те я навират в горните класи??

И долните сегменти клиенти остана празееен ..и се зае от Дачиа и отчасти Киа /Хюндай/Форд/Опел.

Не само ВАГ си правят конкуренция със Шкода ами и ако имаха адекватна политика за долната класа, Дачията и Корейците нямаше да ги има днес!

А те оставиха пазарно място да се намърдат сума ти марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя шкодата си е w долния сегмент, ами на нас ни се вижда висока цената. Аз повече от нов Рапид немога да си позволя. И определено не бих го взел, а примерно нещо японско или корейско за тези пари. Но това е наш проблем че имаме ниски доходи (говоря за повечето от българите), а не на VW.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...