Jump to content

Кое Ауди държи цена на вторичен пазар?


Recommended Posts

Карам в момента 2.0TDI 177к.с. на Passat. За това купе е много добре пасващ мотор и като динамика и като разход. Но не мисля, че е добър избор за Q5 :eusa_snooty:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 101
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

10 hours ago, Teo Teo said:

..аз цял живот съм избирал само субективно: кеф, комфорт , марка, бранд и т.н и т.д.

Е нек сега да пробваме по "счетоводния начин"

:zustimm:

Изразил съм се малко неясно. Накратко - не е правилно да се избира (основно) по "счетоводния начин" защото сравняваш несравними неща - конкретно новата платформа от висок клас на А6 и старата платформа от нисък клас на Q5.

Неоспорим факт е, че Q5 задържа учудващо време цената си. Но принципно колкото по-нисък клас е едно ауди, толкова по-малка обезценка има. Мисля,че това не се нуждае от подробни коментари. 

Има вероятност Олроуда също да задържи цена - по-рядък автомобил е, реално с липса на алтернатива при конкуренцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете са достатъчно редки и затова държат цена. Като бройки, поне у нас, се срещат рядко.

Трябва да се каже, че Алроуда е малко, кака да кажа... по изключителен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че никой не е предложил още следното:

Търси се в чужбина кола (може Q5) на 2-3 години, с лек удар и съответно силно редуцирана цена спрямо останалите аналози без удар.

Прави се, кара се 2 години и се продава.

Така може да се постигне малка относителна и абсолютна загуба на стойност.

Познавам хора, които така даже реализират печалба.

Всъщност и аз единствената кола, от която съм спечелил, беше с дефект - през 2008, Форд Фиеста 97-98 година (от онези с грозните муцуни) с ударче отпред.

Купих я за 3200, май около 300 лева беше ремонта (калник плюс амортисьор плюс нещо по окачването), след година я продадох за 4300. Ама стана супер случайно, не е било самоцел.

 

 

Сетих се добавя и още нещо по повод мнения, които прочетох по-горе, че старата кола вече не се обезценява:

2012 година купих Олрод С5 (моделна 2003) за 12500 лева, през 2016 го продадох за 9000. На първо четене съм загубил няма и 30%, но като добавим разходите по поддръжка от 11000 лева (накрая беше перфектен технически и почти перфектен визуално преди да ми го издраскат някакви добри хора) май сметката е отчайваща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей в това е проблема на 90%от българите . Всички искат да купуват и съответно продават след известно време без загуба или евентуално с такава каквато на него му изнася , а не става . Нищо лично към автора на темата . 

И ако има някой който да lми гарантира какъв процент от сумата ще загубя след хх време , искам да ми остави координати , че искам да го питам и други неща :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, AALEXANDROV написа:

Гледам, че никой не е предложил още следното:

Търси се в чужбина кола (може Q5) на 2-3 години, с лек удар и съответно силно редуцирана цена спрямо останалите аналози без удар.

За човек, който никога не го е правил, не е толкова лесно.
Първо, че силно редуцирана цена може да има при голям удар или механична повреда, която би била скъпа там. За броня, капак и калник цените не са толкова силно редуцирани...
Другото е, че изпадне ли нещо наистина добро като оферта, то изчезва от сайтовете за часове, съответно виждаш, премисляш, вдигаш телефона и превеждаш парите на сляпо, няма кой да те чака да се замъкнеш от БГ до там.
Малко хора имат кохонес да си пратят скътаните парички на сляпо... капарото не е вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.10.2016 г. at 2:02, Teo Teo написа:

Карам около 20к годишно, предимно градско......

Като допълнително условие, за моя случай е добре да не гори повече от 10/100 градско, да има 4х4 и да е да не е ниска. 

 

Я колегите с 3 литровите моторетки да споделят какъв им е разхода в града, че при мен в малък провинциален град, без задръствания се върти около 9л-10л./100км. с 2.0tdi? Както каза колегата в предния пост взимаш проблемна кола, ремонтираш и караш, това е варианта за най-малка загуба, че даже и на печалба може да излезеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, ivelin_1976 said:

Я колегите с 3 литровите моторетки да споделят какъв им е разхода в града...

Май се отклоняваме доста от основната тема, ама все пак - 15-ина на 100 ми е разхода и в Бургас и в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е посочил в първия си пост, че едно от условията му за колата е разход около 10л./100км. градско. Току виж тези 15-тина го откажат от този мотор и А6 като цяло. Това респективно да обезсмисли много от по-горните съждения и рязко да свие периметъра на избор. Но докато не се подредят изискванията приоритетно ще е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вариант 3.0л нагоре мотор да гори градско под 14-15 в нормален трафик.

Ежедневен и работен.

При мен

3.0тди А6 2010 около 320коня-13-15 в Бургас

Сега S4B8 ~400+ Коне 17-19/100 в Бургас 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всички автомобили които съм сменил, Q5 продадох най-бързо и с най-малка загуба. Колата наистна е добра, заслужава си. Най-трудно и с умопомрачителна загуба продадох Волвото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да сравнявате 313, 320к.с и 177?

Разход до 10 градско, да не е ниска, а се предлагат някакви безумия.

Багажникът на а6 бил голям, на Q5 като на голф, смях на парцали.

В Q5 влиза акумулаторно бъги (от големите за десет годишни деца) без да падат седалките, в 4G ще влезне, ама друг път!

Естествено, че А6 е по- от Q5, но се сравняват ябълки с круши.

Колко струват 4G и Q5 до 100хил км?

И следователно от кое ще загубиш повече след 5г?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео Тео ти хем искаш да караш почти нова кола,хем искаш да не си на загуба,пък после като тръгнеш да я продаваш едва ли не и да я продадеш на печалба.Колите които си купувал чисто нови както спомена  перво са различни типове автомобили,които нямат база за сравнение Баварец 520 е лимозина перфектен автомобил,аз в момента карам такова БМВ 528 бензинов мотор седан модел 2012г.за мен колата е доста добра,при положение,че преди имах АудиА4/В8 модел 2011г бензинс еданн 2.0тфси,след това накратко да си начеша крастата покарах АудиТТ модел 2013г.  И него продадох но всичките тези коли са си различни всяка сама за себе си.Аудитата ги разкарах защото бензиновите мотори на марката са масларници.Ти в момента си и с Мл Мерцедес джип който е коренно различен като автомобил спрямо другите ти коли.Първо си определи сам за себе си какъв автомобил искаш който най добре да ти легне на сърце и да ти пасне или просто искаш да пробваш марката Ауди като автомобил.Не очаквай,че обезценяването ще ти бъде малко или по ниско от другите ти автомобили.Моите наблюдения спрямо обезценката на автомобила е пропорционална на марката и цената на дадения модел като нов.По принцип с най малка обезценка е Мерцедеса, на второ място слагам Баварците и Аудитата са доло горе на кантар.За мен ако искаш да пробваш марката Ауди мятай се на Q7 4.2тди примерно от 2013-14г като не ти се дават кинти за нова,всичко друго е компромис

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е безумие да се спекулира каква ще бъде цената на някой кош след 5 г. Дори тея "специалисти" от Телеграф ги смятат за 3 години и то в миналото, а не бъдещето. Тея сметки за мен въобще нямат смисъл. Като печелиш достатъчно за да мислиш за такава кола какво те боли дали след 5 г. ще я продадеш с 1000 или 3000 лв повече. Целия пазар и икономика се обръща за няколко години.

 

DStealth-a го каза - кола на 3-4 год е най-изгодна като цяло. 

Освен това колите, които държат цена са тези с лека поддръжка и над средното ниво качество и комфорт. Всичко друго се обезценява брутално бързо. Нали виждате, че последните години колите ги правят да карат 5 г. и после на боклука или в третите страни.

 

3.0 TDI в 4F със всички софт подобрения - 11,5 граЦко (само в града). Не я карам полека. Който не вярва да идва да го возя.

 

Иначе поздравления за автора, че търси нов подход, щото се е наиграл предните пъти, ама няма как да се сметне туй чудо, така че след повече от 1-2 год да ти излязат сметките. Един непредвиден ремонт и всичко в киреча....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още в началото казах, че колегата пуска темата за да гледа сеир.......:hilezh: Жалко, че ми трият писанията постоянно, какво да се прави, не съм братовчед на модератора:hilezh:

Тоя така наричащ себе си "Тео" не е нито глупав, нито луд....просто гледа другите колко им е акъла и........ замисъла му успява на 100 % :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!

Днес бях под фора малко, та не можах да пиша. Само набързо да благодаря на всички, наистина за Ауди-та ми блесна вече доста, мерси още веднъж!

:zustimm:

 

Конкретно за Иво по-горе, Иво категорично не съм съгласен че БМВ държи цена. Ето ти таз обява , официален дилър на БМВ замалко да го купа преди 2 седмици, имам писма кореспонденция  и т.н.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=228409224&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=30000&maxPrice=70000&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&minPowerAsArray=257&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=40&makeModelVariant1.modelDescription=ld&pageNumber=1

 

Както виждаш това е 750д дълга база, един от любимите ми баварци. Колата мога да я взема за 47к нето, виждаш че е нова , гаранции и т.н.  Е кое държи цена? ми тя струваше 150к в края на 2014г!! ( 2015 беше 100к ) Това ли е държене на цена на баварец?

От нея се отказах щото БМВ с  тез н на брой турбинни двигатели нещо не ми вдъхват доверие. А и съм сигурен че след 5г едва ли ще струва и 20к евро.

Както и да е, може би си прав че каквото и да е ТДИ 4.2 след  2014 е вариант...ма па ше изям теслата, поне да не е много дейба..

 

ПП>>Аз винаги съм обичал големи дизели над 3 литра и големи коли като габарит, не винаги успявах да купа по фин. причини.

Обаче сега реших да съм разумен и да карам нещо по кротко и по дърто. :)  ( не знам дали ще издържа ма ще пробвам)

Файърблуд темата не е сеир и ще пусна една темичка както обещах със систематизирана информациш за обезценки, тулове за смятане и пр. да може на който му е интересно да си смята.

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако не бъркам 4,2 мотора в Q7 базово не го ли пуснаха тази година? Така, че вариант май ще бъде старата визия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за Q7II, което го пуснаха 2015г., не за фейслифта. Тук http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=517

казват, че 4,2 дизелака е спрян от производство 2015г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да спрян е, но четейки поста ти излиза, че казваш точно обратното

Цитат

Колеги, ако не бъркам 4,2 мотора в Q7 базово не го ли пуснаха тази година?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До автора на темата Тео Тео ще ти дам нагледен пример с обезценнката на автомобил от Японски производител.Става дума за Тойта Авенсис седан модел 2013г.фейслифт на модела.Примерът е от първа ръка за колите на моя братовчед тъй като той е любител на японските автомобили и в частност Тойта досега е сменил 3 Тойоти от модела Авенсис и всичките са купувани чисто нови и плащани в брой.Последната кола както ти казах е купена през 2013 г. фейслифта на модела цена като чисто нова с обурудване 2 от ценовата гама я плаща около 52 хиляди и нещо си лева,не помня колко точно беше за 3 години той и  навърта на колата общо 154000 км реален пробег със реално сервизно и гаранционно обслужване сега иска да продаде колата и да вземе новия Авенсис.Пазарната цена на модела в момента от представителства на марката и частни лица се движи около 26-до 28000 лв.говаря ти за бензинова версия на модела,клас бизнес седан.Смятай за тези три години колата се е обезценила почти на половина следно с по 8 хил.лева на година.Но има един момент когато примерно тези Тойто станат на 5-7 годишни и задържат ценовия си диапазон в порядъка на 18-22 хил лева по продължително време,за съпотавка ти давам модела на Авенис със новата визия който излезе 2011 г. Така че колега всички нови коли се обезценяват главоломно защото постоянно излизат нови модели,друг е вече въпроса какво е търсенето от сторана на потребителите на вторичния пазар и предпочитанието към дадената марка и модел.При всички положения по скъп премиум автомобил от сорта на Ауди,БМВ и Мерцедес от класа на премиум лимозина или тип Джип/Сув както искаш го разбирай ще се продаде по бавно и във времето ща се обезценява повече,защото потенциалните масови купувачи в България които да дават големи кинти за такива 3 до 4 годишни коли не са толкова много и тези коли се застояват по дълго на пазара и цената пада пред вид и вноса на такива от автокъщите които ги взимат с дефекти или удари и  могат да лавират в цената със хиляди надолу от кола която е купувана от България със доказана сервизна история и документи.Просто всичко е относително относно обезценката,но при всички марки коли го има това.Ако имаш кинтите и ти харесва определен автомобил без значение от кой премиум клас или марка ще бъде от Ауди,БМВ или,Мерцедес,Порше Кайен,Инфинити и т.н.скачай на колата вози си се в нов автомобил карай си кефа и хич не го мисли.Имал си кинти дал си ги това е положението.Жела я ти успех със следващата покупка и да се похвалиш!!!   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче има един интересен феномен при старите коли с доказани мотори -

След определена възраст почти спират да се обезценяват и дълго време си държат цената.

 

Например A4 Б6 1.9тди и 1.8Т от 2013 досега все са по 8-9000 лева хубавите екземпляри

А4 Б5 преди се въртят около 3000 лева, а след фейса около 5000... и така поне от 3 години.

S4 B6 можеше да си купиш за 14 000 лева 2013-14, сега за 13 000...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е,тея мотори изброените в предните два поста може и да остаряха,но един ден ще се помнят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...