dakata 74 Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 здр. колеги като дам на контакт не ми светва лампичката на check-a. Това нормално ли е или има някаква интервенция. колата е А4 1.9 TDI , 130к.с. pd. AVF motor. 6 ск. Пали, върви, малко гори 5-5.5л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 На контакт трябва да свети задължително, може да е изгоряла като при мен.Аз си взех кабел и често си правя диагностика, така че тая лампа грам не ме плаши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) И моята не свети! Има ли Б6 без чек?А примерно няква друга лампа да я замества(примерно EPS)? п.п.Как мога да тествам таблото без Vag com? Редактирано 15 Декември 2016 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Няма как чек енджин лампата да е доп. екстра.Всички Б6, трябва да я имат. Като имах проблем с датчик колянов вал ми светваше и EPC лампичката. За бедни и богати смеси, светва само чека.Понеже това са най-честите грешки при нашите кочини, предполагам диодите или изгарят, или се 'лекуват' от джамбазите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 нормално,не е активна при всички,и при мен не е активна,правил съм тест на таблото с вагком тогава светва,ако са правени промени на фабрично зададените стойности в контролера на мотора,тогава губиш тази екстра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Не съм много сигурен при Б6 как е, но по принцип дизеловите коли и техните табла нямат чек енджин, а индикация за подгряване на свещите, която играе ролята на чек енджин. Ако тя светне, жална му майка на дизеляка. Поне това важеше на Б5 дизел, който съм карал близо 6 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Колега vladimir7979 би ли споделил нещо повече,какви промени според те са правили на кола без екстри .Джамбазите ли са барали нещо?Може ли отново да се активира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 https://www.google.bg/search?q=audi+a4+b6+check+engine+light&client=ms-android-lge&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiG1P-2g_fQAhXF0RQKHWEoA-cQ_AUIBygB&biw=360&bih=511 Явно отделна чек енджин лампа има само при бензиновите.При дизелите наистина светва подгрева.Или поне на изображенията в Гугъл, на дизелови табла, не виждам отделна лампа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 преди 20 минути, Милчев написа: Колега vladimir7979 би ли споделил нещо повече,какви промени според те са правили на кола без екстри .Джамбазите ли са барали нещо?Може ли отново да се активира? 3/4 от тди моторите са със изключен егр(софтуерно,в противен случай лампата ще свети винаги),доста често срещан проблем с егр-а при тди-та,за да изгасне лампата трябва да се променят някои стойности в контролера на мотора или да се изключи напълно тази лампа(софтуерно),и аз не знам как се прави тази манипулация,но съм сигурен че това е причината,за да не свети,колата работи нормално но нямаш чек енжин ,но това е за дизелите за бензинките не съм наясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Защо на а3-ката 1.8 мотора, има чек, а на Голф 4-ката същия мотор я няма. Смисъл на дисплея показва, че я има като иконка, ама на контакт не свети, докато при а3-ката свети ? Някой има ли идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Чета мненията и се озадачавам..... поне в нашия случай.... и при В6 и при В7 check-a света когато се даде на контакт.... Без да твърдя, че при всички трябва да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nytro Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Моята не свети, а не е изгоряла защото с кабел светва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Ами явно има различни версии...... не знам какво повече да кажа. Ето например при мен..... на В6 като карам на къси си ми свети зелената лампа за късите. На В7 нямам идея изгоряла ли е или я няма..... понеже е с автоматичен режим...... без значение на автоматичен или ръчен избор..... не светва зелена лампа. За дългите си има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 За коя точно индикация пишете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaxaxaxaxaxa Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 И при мен не светва на контакт, но при тест на таблото си свети. Преди години и аз се интересувах и попаднах на тема, която сега не намирам за съжаление в английски ауди форум и там имаше отговор, че в първите години на б6 и съответни версии на ЕКУ-то тази лампа не светва на контакт, а единствено при сериозен проблем с еко нормите на двигателя. За всички останали проблеми като електроника и подобни мига единствено лампата за подгревни свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Я да видим, моята е 14.02.2001г.(явно от първите бензинки).Дали има някоя,, по-нова" дето не свети чека? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Преди 8 часа, Fireblood написа: Ами явно има различни версии...... не знам какво повече да кажа. Ето например при мен..... на В6 като карам на къси си ми свети зелената лампа за късите. На В7 нямам идея изгоряла ли е или я няма..... понеже е с автоматичен режим...... без значение на автоматичен или ръчен избор..... не светва зелена лампа. За дългите си има. На б7 свети зелената лампа до ключа на фаровете. На б7 анджин чек лампата си свети при контакт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 На 12/15/2016 at 21:53, sweetlioo написа: Не съм много сигурен при Б6 как е, но по принцип дизеловите коли и техните табла нямат чек енджин, а индикация за подгряване на свещите, която играе ролята на чек енджин. Ако тя светне, жална му майка на дизеляка. Поне това важеше на Б5 дизел, който съм карал близо 6 години. Колега,много си бос на тема дизелови коли и кое как свети и защо- това не са коледни лампички.Чека е най-горе вляво,над стрелката за мигача,а подгряването на свещите е жълт реотан точно под ламБата за АБС,отляво на символа за ръчна спирачка.И е добре да не обясняваш кога му е жална майка на дизеляка,без даже да си наясно с ламБите по таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване