Jump to content

Ауди а6 4ф спешно


Recommended Posts

Разбирам те, всеки си знае. 

За мен тази кола е очевадна.

Много пъти и аз съм чел коментари само по снимки и много пъти съм ги намирал за неоснователни, в случая не е така обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нищо им няма,вършат работа.Въпрос на вкус.На мен при цялата обосновка за сложна кола,премиум и т.н не ми се връзват естетически.Но едни врътки не са причина човек да подмине читава кола,както каза - сменят се за естетика.Просто ми се набиха в очи с цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Reroll написа:

Нищо им няма,вършат работа.Въпрос на вкус.На мен при цялата обосновка за сложна кола,премиум и т.н не ми се връзват естетически.Но едни врътки не са причина човек да подмине читава кола,както каза - сменят се за естетика.Просто ми се набиха в очи с цената.

:bia:

Аз исках да сменя на моята ,намерих за 140лв отличен и доволен отидох към Порше ,където ме съсякоха с около 240-280лв за труд и премахване на компонент протекшъна и после обучение.

Вече има и "цивилни" ,които извършват такива неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И общо взето истината е че по снимки може да се прецени само и единствено "дедовия". Пък ако ще и 1000 такива коли да е виждал гледащия снимките. Изморена, свежа, мръсна, чиста, с чешми вместо дисплейчета... все тая. Преди да мине през читав сервиз за оглед можем само да си лаем като кучета по препикана кола :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

59 minutes ago, manoleo said:

 

И общо взето истината е че по снимки може да се прецени само и единствено "дедовия". 

 

Първата кола си личи още веднага, че е поройник .... там не може да сбъркаш

При сивата може, щото може и да е износена и въртяна, но пък лъскава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nichirenshu написа:

 Атовамда се избира кола по екстрие баси малоумието, само остава каро истинска жена по цвят някой да започне да избира. 

 

Е добре де,и аз мисля така,ама като се покаже някоя по-базова и се почват едни:посна като леща и подобни.Освен това като се окаже,че половината екстри не работят купувача е щастлив,че ги има - следователно ще се оправят.И почват теми кое как да се оправи и т.н.Както и да е,за всеки влак си има пътници и е личен избор кое на кой колко му е важно.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този модел на Ауди - А6/Ц6 е много специфичен. В сравнение с леките стъпки при предходните и следващи модели, този е като голям скок.

Всичко е различно - двигатели, скоростни кутии, много, много електроника. Като всеки революционен модел нещата не са доизпипани, а същевременно са скъпи....масово се коментират обяви за 3.0Д с куатро и автомат - автомобил с не особено добра динамика, висок разход, тежък и капризен мотор, първо поколение 6 степенна кутия........но акцентът в коментарите е дали колата е s-line, дали има отопление на седалките и колко са оригинални оригиналните джанти.....затова казвам, че в случая си прав. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен снимките са с лошо качество и не може много да се съди по тях.

Не ми хареса текста "сменено всичко по ходовата част". Тези коли нямат проблеми с окачването на тези километри, освен тампони на горни носачи и/или лагери

Парите са много за толкова стара кола: това е от първата година на модела. Със сигурност си е показала рогата с времето, въпроса е как са решени проблемите

Порше в много случай е добър избор за оглед:

- имат достъп до сервизната история, която е показател. Ако първите години е минавала по 40 000 на година малко вероятно е след това да се е "заседяла"

- ако направят подробен оглед пишат оферта за ремонт с оригинални части и тяхната ставка за труд. Сумата е много добър аргумент в пазарлъка

Всеки с опит с тези коли и желание да я прегледа подробно може да свърши работа

 

Мое лично мнение: такава кола не се купува "спешно". Трябва да се мине по целия път: палене в студа, тест драйв, преглед в сервиз, пазарлък и чак тогава покупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, HellFire написа:

Мое лично мнение: такава кола не се купува "спешно". Трябва да се мине по целия път: палене в студа, тест драйв, преглед в сервиз, пазарлък и чак тогава покупка.

 

Правилно ...

Една такава купена 08.2016г. от 12.2016г. е на служебния паркинг с диагноза стружки в горивната система. Собственикът ми беше колега. Дойде му стимул да работи за повече пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, robobug написа:

но акцентът в коментарите е дали колата е s-line, дали има отопление на седалките и колко са оригинални оригиналните джанти.....

 

Акцента винаги е върху това в този раздел на 90 %.Всички гледат само и единствено това и на тази база лепват етикет твърде много пари за кола без екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Teo Teo написа:

Ами нали съвета да дадеш такива пари за такава кола е равнозначен на това да ги запалиш тез пари ?.

Таз гробница си остава вечно твоя.

От тук надолу спрях да чета щуротии...
Прекалено много се самонавиваш и си вярваш...

П.С. Защо само ми триете постовете?

Едит: 30 дневен бан. Браво. Много мъжка постъпка ;)
Можеше да стане чудесна дискусия, но вече е късно. Ти я отсече през колената.

Приятно ли ти е все още да влизаш тук, или е по задължение? 
Чеше ли ти егото като счупиш фъна на простолюдието и изгониш нЕкой от час?
Толкова си се вживял в ролята на милиционерче, че чак не е истина...
Жалко.

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е заради темата...........   много се кефят не щуротиите на Тео..... и някой влезе ли му по-остро и го шитват да не пречи:hilezh:

И аз му се кефя на тоя пич.......   жена му да му мисли..... освен ако той не е по-малко пресметливия в семейството:hilezh:

 

Иначе всеки има право да избира какво да си купи. И аз не бих си купил нова кола с тези доходи /не че е невъзможно да я купя, а не го намирам за разумен разход/.....  Разбира се не смятам за луди тези, които си купуват нови коли..... някои са по-заможни, други са повече ергени..........а трети се влюбват в колите си и живеят за тях:)

 

Абсолютно съм съгласен с казаното от колега по-горе, че.....ако на снимки не може да разпознаеш дали една кола е добре поддържана и що-годе на колко километра е, то определено има обяви на които още на снимки е очевадно, че автомобилите не струват! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Passi said:

 И да ви кажа хората на запад не карат скъпи коли защото 80% са скръндзи и като видят цената за час труд в Ауди и вдигат кръвно.

Като попадна на тема в английския форум, колко струвало маслото се сещам за приказката "евтини на брашното, скъпи на триците"......а англичаните далеч не са най-големите циции.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/6/2017 at 3:48 PM, Raino said:

Изглежда ужасно, типичен кош - изморен, превъртян през 100 човека сигурно, на има няма половин милион и разбира се уж S line....

Подобен автомобил може да достигне покупната си цена в ремонти.

Няма точна формула, но поне гледай най-скъпите като цена екземпляри.

Поразгледах ги от интерес и тази примерно ми изглежда добре - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481217228460207&slink=haml0t

 

Към автора на темата - слушай само този човек и няма да сгрешиш.

 

И аз като не особено ориентиран бих подминал обявата от воле - седалките са мазани, нацепени, а тези коли имат много здрава кожа. От тук може да смеяташ километрите. Имам приятел с 4ф тройка дизел - 6 месеца от годината е в сервиз. Последния му ремонт беше скромните 3 бона....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тео Тео,защо си мислиш,че на всички приоритета им е да си хвърлят парите по почивки/молове/дрехи и т.н.,а не по колата.На мен пък ми е хоби колата и не ходя да карам ски,а наливам в колата.Има хора,които искат от колата да му е максимално евтина като месечни разходи и я ползва просто за превоз от А-до Б,има хора за които същият този првоз А-Б искат да е свързан с удоволствие от шофорането.В крайна сметка всичко опира до приоритети и всеки гледа от неговата гледна точка.В крайна сметка пак опираме до това-4Ф на 10год или нова Ярис,избора зависи от това,кой как иска да си харчи парите,стига да е наясно тия 500+лв на месец къде иска да отиват!Не задължавам никой с мнението си,но не мисля,че е грешно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът пита за някаква кола, получи двайсе и осем съвета как да си земе две годишна Дачия за същите пари, та и да му останат да се почерпи, да се вози с рейса, да си купи колело или да изобрети начин за телепортация.:flehan:

Принципно бизнсеа с премиуми на 500 000+++ за 10 000 лева не е оферта почти никога, но човекът си е избрал сам модел и марка кола - както се казва, да се оправя с разходи и евентуални проблеми.

А че не може да се намери нормална 4ф преди фейс лифта за под 20 000 не е учудващо - това са коли на по 10-11-12 години размазани от каране, кой ще ти я даде на 150 000 да си се возкаш и да ти е готино на 11% от цената на колата като нова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално този бизнес премиум е проблемен. Разбира се зависи от конкретната кола, но в общия средно-статистически случаи ще има доста по-малко проблеми с аналогичните модели на БМВ и Мерцедес.

 

П.С. От мои познат също чувам, че следващата А6 е много по-надеждна, обаче там цифрите са съвсем други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мерцедес не знам, но БМВ 5-ца не е по-малко скъп за поддръжка автомобил.

Изключение прави 3 литровия дизел, който при БМВ не е първо поколение и не е V-образен (с по-просто и достъпно газоразпределение).

 

"Следващата А6" всъщност е почти сигурно, че е по-малко амортизирана от Ц6-ца за 12-15к лева.

Амортизацията не е само от километри, а и от моточасове.

 

Аз продължавам да твърдя, че фейсова А6/Ц6 (над 20к лв) е добър вариант и евтин екземпляр от първите години с ремонтите ще надмине тази сума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека иска А6-ца,а ..то верно излиза,че само форумците тук могат си позволят да карат аЛди :hilezh: винаги ми е чудно,защо м****у някой като пита тук, да си купя ли Ауди? и 99.9% отговора е.....Ко?Не! Ти луд ли си? Наиш ли колко пари струва? То излиза,че хората които могат да си позволят да търкалят такива варели са тук присъстващите и тва е..:nixweiss: конкретната може да е пълен лешник, но нека колегата не спира да търси! Винаги се намира правилната кола въпрос на време! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Misho 82 said:

конкретната може да е пълен лешник

Аз казах само това, щото се пита за нея и то спешно.... 

Тая кола е кенеф и си личи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но най малкото, като ти обяснят някой неща, между глупостите е хубаво да си дадеш сметка че

1.Трудно ще си вземеш читава А64F sline quattro за 13К

2.Ако все пак я намериш, вероятноста да подмине 20К в следващата година от експлоатацията клони към 99%

3.Балъците умряха, ОСОБЕНО сред джамбазите

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Доста уникално и рационално решение - предполагам, че никога не те е разорявала кола? То с чужди пари лесно се купуват коли, най-вече на думи. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...