Jump to content

Покупка на А6 дизел от къде и с кой двигател ?


Recommended Posts

1 minute ago, Dummkopf said:

2.0 ръчка + чип

ама това ще може ли да дърпа ремаркето? Малко слабичък ми се струва, за да тегли ремарке ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще дърпа колкото и 2.7...
Би трябвало след чип конете да са като на 2.7, но с малко по-малко нютони. 
Ще си свърши работата с дърпането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Та... искам А6 , дизел , без да е 4х4 и без да е автоматик . " - ужасен избор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Аз също съм пред дилемата да скачам ли на кола от класа на А6 . Искам да си взема от модела около 2006-2007, като смятам да бъде от Германия до 7к евро. Мога да си позволя и евентуални ремонти след това, но не съм от хората, които се чувстват приятно от даването на хиляди левове по сервизи с не гарантиран ефект, че ще можеш да караш колата си спокойно след това. За тези пари изгледах доста автомобили, но А6цата ми харесва най-много. Говоря за 3.0 тди, автомат и всичко възможно каквото да се намери като екстри в този бюджет. В момента карам кола на газ и нямам нищо против газта, виждам мненията за 4.2, че са положителни, но ще се радвам между 3.0 тди и 4.2 от към ремонти и сервизиране как седят нещата. Като цяло всичко ще ми бъде много полезно в това да взема най-правилното доколкото е възможно решение при купуването на такъв автомобил втора ръка. Напълно наясно съм, че гаранция няма за нищо, все пак искам да взема кола около 8 пъти по-евтина от раждането й, но все пак.. :)  

 

ПП. Надявам се, че автора на темата няма да се разсърди, че използвам темата, но като съпоставка между това, което аз искам и тя - няма голяма разлика, ако сравняваме дизелите, тя може единствено да няма проблеми от към автомата и куатрото, което май е безпроблемно.

 

Благодаря и поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Разбира се,че нямам нищо против . Всяка адекватна информация е добре дошла а и е твърде вероятно ти и твоето запитване да бъдете приети по - добре ... все пак си мъж :)

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде прочетох, че нямало ддс като се купи кола от Германия.

Не е съвсем вярно.

Начислява се ддс, ако се купува от частно лице.

Ако се купува колата от фирма, тогава няма ддс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста обяви в немското мобиле с цена нето и бруто.

Ама нетото важи само са фирми или извън ес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако купуваш като частно лице винаги има ДДС, дали е включено или не в обявената цена, трябва да се пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е.

 

Едит. По скоро частното лице обявява цена за колата. Няма нето, няма бруто.

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На обявите от Германия може да пише:

 

MwSt. ausweisbar - тоест в цената има ДДС, съответно на самата обява трябва да пише и Netto цената без ДДС. При представяне на документи за покупка от името на юридическо лице в България, продавачът може да не ти начисли ДДС или както правят повечето, да ти вземе 1000 ойро кауцион, които след като му пратиш снимани новите талони, че колата наистина е регистрирана в България на фирма по ДДС той ще ти ги върне - това е въпрос на договорка. Но с наскоро въведения данък Уикенд в България, данъчните яко душат за автомобили които не са N1 но им е ползвано ДДС, защото са купени от чужбина и са писани на фирма в България, а в България след регистрацията не им е начислено ДДС. Все пак има много възможности за заобикаляне на това автомобил без N1 да се води на фирма и да не му се начислява ДДС, но те са на ръба на закона...

 

MwSt. nicht ausweisbar - няма ДДС, това е крайната цена и без значение дали ще я купиш на юридическо или физическо лице, плащаш пълната крайна цена.

Редактирано от Norton
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.02.2017 г. at 14:59, AALEXANDROV написа:

Хич не е разумно. Винаги е за предпочитане да имаш под ръка някой, който разбира от коли. Може да прочете колата, да погледне възлите и да ти спести куп неприятности. "Германия" не е панацея - и там има доволно много коли, които се продават поради факта, че не взимат тюв-а и предстои да се набият сума пари в тях.

Абсолютно си прав.Всеки иска да купи кола от немец ...ама те вече не останаха такива.Според мен е по добре вече да се купи от къща леко по скъпа но със гаранция 1 година отколкото от частно лице със устни договорки и увещания колко е била читава колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е в това, че доста време е минало вече от "тия години 99-2003" и се съмнявам, че са останали читави дизели. Впрочем както и бензини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и да са останали автомобили с читави мотори,било то дизел или бензин пак ще струват пари.Никой няма да си подари колата,защото на някой му се вижда скъпа,защото виждаш ли ти,била на 14-15 години и в мобилето вървяли"читави" по 3-4к лева.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ако съм те засегнал.Не е умишлено.Просто читава и подържана кола си струва пари.И едно 2.5 да вземеш със супер проблемния двигател,ако е със сменени валове,рециклирана помпа и сменена ангренажна група пак ще си струва пари и не ми се вярва някой да го даде евтино.Аз и за това моята мисля да си я оставя за втора,защото след 2000к ангренаж,масла двигател и кутия,дискове,накладки,рециклирана помпа и без грам теч ва масла,някой като ми каже,че вървяли по 3-4к в нета ми става лошо.За това по-добре да стои за втора.Успех с намирането на читав екземпляр.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, ToniBan написа:

Александров ако може да си позволи нова кола...

 

От твоите уста право в Божиите уши! Пък после ще черпя.

Иначе признавам, че много ми се иска една нова кола, на която да не й мисля болежките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз общо взето съм доволен.Помпата беше рециклирана като я взех,смених повдигачи,кобилички,пулчета и всички маслени гарнитури по колата.Рециклирах си алтернатор и стартер.Чисто нов 100А акумолатор.Смених предни и задни дискове и накладки комплект с АТЕ.Пълно обслужване на ангренажна група и всички пистови ремъци с всички ролки отпред без изключение.От тогава само карам.Имай предвид,че от всичко това повдигачи,кобилички и пулчета за мен се води ремонт.Другото си е чиста проба консуматив.Поне аз така мисля.Просто като я купувах тогава това ми беше по джоба за подръжка.Реших,че е по-добре да купя кола за 5к лв и да излезне 10к отколкото да се нашия с нещо по за 10к и да се чудя после как да се оправям.Общо взето приятен автомобил е поне за мен.90% от форума обаче са против което е нормално като се има предвид скъпата подръжка.Болшинството от хората тука карат бензин на газ а другата част може да си позволи по-нов клас автомобил за повече пари и съответно няма как да пишат хубаво за него.Ти ако слушаш тука какво се пише никога няма да си купиш кола.Харесай си нещо,усети,че твоето,прицени дали ще можеш да си го подържаш и го вземи.Това е моя съвет.Хорското мнение го остави.Никой не може да ти бъде господар на парите.В крайна сметка ремонтите тъй или иначе в повечето случай не се случват накуп.Гледай като взимаш да е по-запазена.Вкарай я в сервиз веднага за да я огледат и ако има забележки да ги отстранят и после си карай с кеф.Поне аз така направих.В крайна сметка няма да ти е последния автомобил.Е да има загуба та кинти ама като се замислиш в всяко едно нещо около нас има амортизации които водят до загуба на пари.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че не е кола за всеки. Скъпа за поддръжка и с голям разход. Върви извънградско мазно, за сметка на градското- мудна е на тръгване, и лагава. На пазара са рядкост читавите, тука форумно се мяркат понякога читави, ама цената им е друга. Ако си разбираш да си я ремонтираш............ Може да рискуваш с ефтина, и с остатъка да си я стегнеш, ама ако мислиш да купиш за 3000лв и да я караш по сервизи...по добре не я взимай. Ще ти съдерат кожата. При душегуба не е дали ще се счупи, а кога.... Помпа, валове, трябва да си ги калкулираш. Варианта с BAU мотор  е добър там поне валове не се правят. Или по дръг начин казано:. Единствената причина да купиш душегуб е, да е натоварен яко с екстри.  Самата покупка от джамбазин е предварително обречена... Да се търси кола със сервизна история, кое кога е сменявано. Помпа, валове ,турбина, ангренаж. Защото едно спестяване на смяна на термостат примерно....после струва сваляне на цялата предница и ангренажа... Или правиш всичко на куп и забравяш или постоянно ще си спомняш защо му викат душегуб. При мен едно грешно кодиране на таблото(стрелката за резервоара) ми струваше 800лв. Ако беше гръмнала и помпата още поне 1000лв отиваха моментално.

Така че.... Всяка кола за гледане първо иска четене на грешките, проверка на количеството гориво цик/мг. тест на авансатор, проверка на топло и студено палене, въшни белези като теч от помпата, въздух в прозрачната шлауфка. Теч на масло и омасляване на турбина.

С компа при колата, закачане, четене, проба докато загрее, гасене -палене, после пак четене. Едно от най-важните неща при тоя мотор, което е пренебрегвано е горивният филтър. При запушването му намалява дебита на горивото, което охлажда електрониката на помпата. Поне един път годишно или със всяка смяна на маслото е добре да се сменява.  Това е само по мотора, за скорости, предница, и т.н. няма да коментирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес съм горда собственичка на автомобил и то не Ауди - за щастие !

От всичко което изчетох тук , разбрах , че германците са пълни идиоти след като са измислили 2,7 двигател и че ако не е 3,0 не става за нищо ;)

Ето защо се върнах на първоначалният си избор и с помощта на колеги които направиха диагностика и малко късмет стигнах до правилният за мен автомобил !

Лично аз тотално загубих интерес към Ауди благодарение на точно тази тема и се радвам , защото щях да стана абонат на сервизите и да наливам едни безумни грешни пари в една стара кошница която реално не струва толкова колкото ремонтите и поддръжката и !

Със здраве да си карате вашите 3,0 4х4 коли , аз оставам вярна на моята си марка ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само с темата, ако се зачетеш в целия форум, ще загубиш интерес, не само към Ауди, ами към колите изобщо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, sweetlioo написа:

...ако се зачетеш в целия форум....

Би трябвало да си разбрал, че всичко е бизнес. Подбутват те в "правилната" посока, към "правилните" хора.

Жалко за колежката ... Една жена пишеше и тя се уплаши от четирите нули ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...