HannoSLM Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 1 minute ago, Dummkopf said: 2.0 ръчка + чип ама това ще може ли да дърпа ремаркето? Малко слабичък ми се струва, за да тегли ремарке ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Ще дърпа колкото и 2.7... Би трябвало след чип конете да са като на 2.7, но с малко по-малко нютони. Ще си свърши работата с дърпането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 "Та... искам А6 , дизел , без да е 4х4 и без да е автоматик . " - ужасен избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Здравейте и от мен. Аз също съм пред дилемата да скачам ли на кола от класа на А6 . Искам да си взема от модела около 2006-2007, като смятам да бъде от Германия до 7к евро. Мога да си позволя и евентуални ремонти след това, но не съм от хората, които се чувстват приятно от даването на хиляди левове по сервизи с не гарантиран ефект, че ще можеш да караш колата си спокойно след това. За тези пари изгледах доста автомобили, но А6цата ми харесва най-много. Говоря за 3.0 тди, автомат и всичко възможно каквото да се намери като екстри в този бюджет. В момента карам кола на газ и нямам нищо против газта, виждам мненията за 4.2, че са положителни, но ще се радвам между 3.0 тди и 4.2 от към ремонти и сервизиране как седят нещата. Като цяло всичко ще ми бъде много полезно в това да взема най-правилното доколкото е възможно решение при купуването на такъв автомобил втора ръка. Напълно наясно съм, че гаранция няма за нищо, все пак искам да взема кола около 8 пъти по-евтина от раждането й, но все пак.. ПП. Надявам се, че автора на темата няма да се разсърди, че използвам темата, но като съпоставка между това, което аз искам и тя - няма голяма разлика, ако сравняваме дизелите, тя може единствено да няма проблеми от към автомата и куатрото, което май е безпроблемно. Благодаря и поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikkena Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 (Редактирано) Разбира се,че нямам нищо против . Всяка адекватна информация е добре дошла а и е твърде вероятно ти и твоето запитване да бъдете приети по - добре ... все пак си мъж Редактирано 20 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Някъде прочетох, че нямало ддс като се купи кола от Германия. Не е съвсем вярно. Начислява се ддс, ако се купува от частно лице. Ако се купува колата от фирма, тогава няма ддс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 ДДС си е вкарано в цената. Нищо не се начислява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Има доста обяви в немското мобиле с цена нето и бруто. Ама нетото важи само са фирми или извън ес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Ако купуваш като частно лице винаги има ДДС, дали е включено или не в обявената цена, трябва да се пита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 (Редактирано) Да, така е. Едит. По скоро частното лице обявява цена за колата. Няма нето, няма бруто. Редактирано 17 Февруари 2017 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) На обявите от Германия може да пише: MwSt. ausweisbar - тоест в цената има ДДС, съответно на самата обява трябва да пише и Netto цената без ДДС. При представяне на документи за покупка от името на юридическо лице в България, продавачът може да не ти начисли ДДС или както правят повечето, да ти вземе 1000 ойро кауцион, които след като му пратиш снимани новите талони, че колата наистина е регистрирана в България на фирма по ДДС той ще ти ги върне - това е въпрос на договорка. Но с наскоро въведения данък Уикенд в България, данъчните яко душат за автомобили които не са N1 но им е ползвано ДДС, защото са купени от чужбина и са писани на фирма в България, а в България след регистрацията не им е начислено ДДС. Все пак има много възможности за заобикаляне на това автомобил без N1 да се води на фирма и да не му се начислява ДДС, но те са на ръба на закона... MwSt. nicht ausweisbar - няма ДДС, това е крайната цена и без значение дали ще я купиш на юридическо или физическо лице, плащаш пълната крайна цена. Редактирано 18 Февруари 2017 от Norton Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio 323 Публикувано 25 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2017 На 17.02.2017 г. at 14:59, AALEXANDROV написа: Хич не е разумно. Винаги е за предпочитане да имаш под ръка някой, който разбира от коли. Може да прочете колата, да погледне възлите и да ти спести куп неприятности. "Германия" не е панацея - и там има доволно много коли, които се продават поради факта, че не взимат тюв-а и предстои да се набият сума пари в тях. Абсолютно си прав.Всеки иска да купи кола от немец ...ама те вече не останаха такива.Според мен е по добре вече да се купи от къща леко по скъпа но със гаранция 1 година отколкото от частно лице със устни договорки и увещания колко е била читава колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Проблемът е в това, че доста време е минало вече от "тия години 99-2003" и се съмнявам, че са останали читави дизели. Впрочем както и бензини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Те и да са останали автомобили с читави мотори,било то дизел или бензин пак ще струват пари.Никой няма да си подари колата,защото на някой му се вижда скъпа,защото виждаш ли ти,била на 14-15 години и в мобилето вървяли"читави" по 3-4к лева. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Извинявай ако съм те засегнал.Не е умишлено.Просто читава и подържана кола си струва пари.И едно 2.5 да вземеш със супер проблемния двигател,ако е със сменени валове,рециклирана помпа и сменена ангренажна група пак ще си струва пари и не ми се вярва някой да го даде евтино.Аз и за това моята мисля да си я оставя за втора,защото след 2000к ангренаж,масла двигател и кутия,дискове,накладки,рециклирана помпа и без грам теч ва масла,някой като ми каже,че вървяли по 3-4к в нета ми става лошо.За това по-добре да стои за втора.Успех с намирането на читав екземпляр. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 преди 28 минути, ToniBan написа: Александров ако може да си позволи нова кола... От твоите уста право в Божиите уши! Пък после ще черпя. Иначе признавам, че много ми се иска една нова кола, на която да не й мисля болежките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Ами аз общо взето съм доволен.Помпата беше рециклирана като я взех,смених повдигачи,кобилички,пулчета и всички маслени гарнитури по колата.Рециклирах си алтернатор и стартер.Чисто нов 100А акумолатор.Смених предни и задни дискове и накладки комплект с АТЕ.Пълно обслужване на ангренажна група и всички пистови ремъци с всички ролки отпред без изключение.От тогава само карам.Имай предвид,че от всичко това повдигачи,кобилички и пулчета за мен се води ремонт.Другото си е чиста проба консуматив.Поне аз така мисля.Просто като я купувах тогава това ми беше по джоба за подръжка.Реших,че е по-добре да купя кола за 5к лв и да излезне 10к отколкото да се нашия с нещо по за 10к и да се чудя после как да се оправям.Общо взето приятен автомобил е поне за мен.90% от форума обаче са против което е нормално като се има предвид скъпата подръжка.Болшинството от хората тука карат бензин на газ а другата част може да си позволи по-нов клас автомобил за повече пари и съответно няма как да пишат хубаво за него.Ти ако слушаш тука какво се пише никога няма да си купиш кола.Харесай си нещо,усети,че твоето,прицени дали ще можеш да си го подържаш и го вземи.Това е моя съвет.Хорското мнение го остави.Никой не може да ти бъде господар на парите.В крайна сметка ремонтите тъй или иначе в повечето случай не се случват накуп.Гледай като взимаш да е по-запазена.Вкарай я в сервиз веднага за да я огледат и ако има забележки да ги отстранят и после си карай с кеф.Поне аз така направих.В крайна сметка няма да ти е последния автомобил.Е да има загуба та кинти ама като се замислиш в всяко едно нещо около нас има амортизации които водят до загуба на пари. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Моето мнение е, че не е кола за всеки. Скъпа за поддръжка и с голям разход. Върви извънградско мазно, за сметка на градското- мудна е на тръгване, и лагава. На пазара са рядкост читавите, тука форумно се мяркат понякога читави, ама цената им е друга. Ако си разбираш да си я ремонтираш............ Може да рискуваш с ефтина, и с остатъка да си я стегнеш, ама ако мислиш да купиш за 3000лв и да я караш по сервизи...по добре не я взимай. Ще ти съдерат кожата. При душегуба не е дали ще се счупи, а кога.... Помпа, валове, трябва да си ги калкулираш. Варианта с BAU мотор е добър там поне валове не се правят. Или по дръг начин казано:. Единствената причина да купиш душегуб е, да е натоварен яко с екстри. Самата покупка от джамбазин е предварително обречена... Да се търси кола със сервизна история, кое кога е сменявано. Помпа, валове ,турбина, ангренаж. Защото едно спестяване на смяна на термостат примерно....после струва сваляне на цялата предница и ангренажа... Или правиш всичко на куп и забравяш или постоянно ще си спомняш защо му викат душегуб. При мен едно грешно кодиране на таблото(стрелката за резервоара) ми струваше 800лв. Ако беше гръмнала и помпата още поне 1000лв отиваха моментално. Така че.... Всяка кола за гледане първо иска четене на грешките, проверка на количеството гориво цик/мг. тест на авансатор, проверка на топло и студено палене, въшни белези като теч от помпата, въздух в прозрачната шлауфка. Теч на масло и омасляване на турбина. С компа при колата, закачане, четене, проба докато загрее, гасене -палене, после пак четене. Едно от най-важните неща при тоя мотор, което е пренебрегвано е горивният филтър. При запушването му намалява дебита на горивото, което охлажда електрониката на помпата. Поне един път годишно или със всяка смяна на маслото е добре да се сменява. Това е само по мотора, за скорости, предница, и т.н. няма да коментирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mikkena Публикувано 1 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 От днес съм горда собственичка на автомобил и то не Ауди - за щастие ! От всичко което изчетох тук , разбрах , че германците са пълни идиоти след като са измислили 2,7 двигател и че ако не е 3,0 не става за нищо Ето защо се върнах на първоначалният си избор и с помощта на колеги които направиха диагностика и малко късмет стигнах до правилният за мен автомобил ! Лично аз тотално загубих интерес към Ауди благодарение на точно тази тема и се радвам , защото щях да стана абонат на сервизите и да наливам едни безумни грешни пари в една стара кошница която реално не струва толкова колкото ремонтите и поддръжката и ! Със здраве да си карате вашите 3,0 4х4 коли , аз оставам вярна на моята си марка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Преди да е колабирал някой от вълнение - би ли споделила (все пак) какъв кош си закупи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Не само с темата, ако се зачетеш в целия форум, ще загубиш интерес, не само към Ауди, ами към колите изобщо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 преди 1 минута, sweetlioo написа: ...ако се зачетеш в целия форум.... Би трябвало да си разбрал, че всичко е бизнес. Подбутват те в "правилната" посока, към "правилните" хора. Жалко за колежката ... Една жена пишеше и тя се уплаши от четирите нули ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts