Jump to content

3.0 TFSI 2014


4opar

Recommended Posts

Единия го продадох,а другия беше счупен,ако имаш здрав американски десен,имам приятел които може да го купи.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 152
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако караш със 120 извънградско може да падне и под 8л. Със 150км/ч разхода е около 10л. Градско около 17л със нормално градско каране със спазване на ограниченията и висене по задръствания. Понеже виждам че си от Пловдив, точно в Пловдив съм засякъл градското през уикендите, когато пак си има доволно висене по светофарите. За градското спрямо дизела личното ми мнение е, че не очаквам по-голяма разлика от 3-4л. Ако се надъхаш да купуваш бензин - свиркай ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 16.01.2018 г. at 8:53, StanTanev написа:

Колега, интересно ми е този мотор , какъв разход дава ? В момента се колебая много межджу битурбо  дизел и бензина.

Вземи покарай бензинка,ще си приятно изненадан колко приятна за каране кола е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 4 years later...

Здравейте колеги,

Прощавайте ако "цапам" темата, но не искам да отварям нова.

Имам нужда от съвет.

Решил съм да купя А6 3.0 T supercharged, 310 коня вкарана от щатите с 8 степенен ZF.

Реални 199 700к, внесена у нас преди 2 години на 170 000к, сменена рейка, масло на ск.к., на 170к. Не са сменени веригите.

Продавача няма намерение да ги сменя преди да започнат да тракат.

Собственика ми каза, че трябва да се сменят бобини, масло на двигател след 2000 км, масло на скоростна кутия след 30к.

Кое ме притеснява ...

Ауспуха е черен, катализаторите са налични, колата не пуши, но защо са черни? Собственика каза, че е нормално. А вие как мислите.

Проблем с радиото, хваща само станциите на нечетно число, навигацията също не функционира. Понеже е била американка, трябвало да се пипне софтуерно. Услугата била около 500 лв. Дали това е така и има ли шанс да си остана без навигация и пълен набор от радиостанции?

От вътрешната страна на вратите дръжките са обелени, не е болка за умиране но е дразнещо. Има ли как да се излекува? Маслото го сменял на всеки 12-14к, след 10-12 му доливал литър масло. Каза, че това също било нормално. Препоръчително било смяна на ремъците и водната помпа на всеки 50к пробег. 

Прилагам снимки.

Ще се радвам на коментар от вас. Много съм надъхан да разкарам 4ф-ката 3.0 ТДИ и седна в 4Г бензин 310 к.с. :)

 

IMG_20220430_184713.jpg

IMG_20220430_184748.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ФСИ-та цапат ауспусите и са им черни… реално погледнато не можеш по това да познаеш дали подпийва масло.

 

Литър масло на 10-12к е нормален разход (ако е такъв)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с американка и нямам намерение да давам $ за навигацията , при положение че е по лесно и удобно на телефона , радиото толкова го и слущам :)  И моите аспуси са черни , така я купих там . Интериора е най малкия проблем , маслото на кутията е добре че е сменяно , ама за бобините защо трябва да ги сменаш ако няма драми с тях . Разхода на масло може да е проблем ако е послъгал , ама аз лично не бих карал повече от 8000км с 1 масло и 70% градско каране 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За радио и навигация ясно. Въпрос на лично приоритети. За бобините така ми каза той понеже исках да знам в следващата една година и 30 хил.пробег какво ме очаква като планиран разход. Всичко наложащо под 2000 лв.без да включваме вериги. Той не мислил да ги пипа преди да започнат да тракат, но аз трябва ли да правя като него.

За маслото не мисля, че лъже. Имал три коли, тази я карал на 80% извънградско. Смея да му вярвам. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По предписание само свещите се сменят на интервали (60к км. мисля), самите бобини като дадат фира … ако започнат да се предават по-добре е всички наведнъж, а не една по една.

За веригите е същата работа - ако не тракат и няма грешки свързани с тях (мисфайър-и, предварения и подобни) не ги пипаш, те нямат предвиден сервизен интервал за смяна. 
Имай в предвид, че смяната на оригиналните обтегачи с някакви афтърмаркет боклуци често води до сериозен проблем след 20-30к км., така че като си правиш сметките за ремонта по веригите гледай цената на оригиналните части… не някакви комплекти от Али-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@borisovich, защо трябва маслото на кутията да се сменя пак (след 30к км) след като е сменяно на 170к км?

Не виждам нищо притеснително в инфото, което си дал до момента, освен горното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, borisovich написа:

...

За бобините така ми каза той понеже исках да знам в следващата една година и 30 хил.пробег какво ме очаква като планиран разход.

...

 

Това с бобините е червено флагче, което на всяка цена трябва да проучиш. Бобини не се сменят докато не се развали някоя. Някакъв проблем ли има, че да мисли че трябва да се сменят? И ако има, защо не ги е сменил? Те са доста евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, BECKO написа:

По предписание само свещите се сменят на интервали (60к км. мисля), самите бобини като дадат фира … ако започнат да се предават по-добре е всички наведнъж, а не една по една.

За веригите е същата работа - ако не тракат и няма грешки свързани с тях (мисфайър-и, предварения и подобни) не ги пипаш, те нямат предвиден сервизен интервал за смяна. 
Имай в предвид, че смяната на оригиналните обтегачи с някакви афтърмаркет боклуци често води до сериозен проблем след 20-30к км., така че като си правиш сметките за ремонта по веригите гледай цената на оригиналните части… не някакви комплекти от Али-то.

Благодаря за съвета!

Преди 5 часа, zhelyazA6 написа:

@borisovich, защо трябва маслото на кутията да се сменя пак (след 30к км) след като е сменяно на 170к км?

Не виждам нищо притеснително в инфото, което си дал до момента, освен горното.

Именно защото е сменяно на 170 в момента е на 200 а след още 30 ще е на 230 хил. Мисля, че интервал за смяна на масло и филтри от порядъка на 60-80 хил.км пробег е нормално. На сегашната ми А6 4Ф сменям маслото на 70 хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, P_PETKOV написа:

@borisovich Интериора е леко потрес... та за какви пари е тази кола и за фейс или префейс иде реч, че 2014 е преходна.

 

Да и за мен е потресаващо, но в интерес на обективността, като цяло е автомобила е добре запазен, изключвам тази излющена пластмаса на ръкохватките на предните врати. Екстериора също е в отлично състояние. Но лично аз ако се спра на този автомобил, бих искал да знам как мога да оправя този козметичен дефект. 

Може би не съм впечатлен от седалките като комфорт, имат обдухване, но нямат тази част която ги удължава и която е много удобна за дълъг път а на настоящата имам и там си държа телефона. 

Обявата можеш да видиш в мобилето, но липсват достатъчно интериорни снимки. https://mobile.bg/11639048855376464

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, CVT написа:

 

Това с бобините е червено флагче, което на всяка цена трябва да проучиш. Бобини не се сменят докато не се развали някоя. Някакъв проблем ли има, че да мисли че трябва да се сменят? И ако има, защо не ги е сменил? Те са доста евтини.

Не, не мисля, че има проблем. Просто го попитах какво мога да очаквам като обслужване за следващите 30 хил.или една година. Той каза, че доколкото знаел имало интервал за смяна на бобините. И това мога да го очаквам като планирано обслужване, като било добре ако някоя се повреди да сменя всички или най добре да не чакам да ми даде проблем а превантивно да ги сменя след 200 хил. Имах възможност да покарам 20-тина километра, колата работеше като часовник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с бобините са приказки от хиляди и една нощ. Ауди нямат интервал по сервизните документи. Същото се отнася и за термостатът между другото. 

 

Относно конкретната кола, префейс е. Цената е долу горе адекватна. Салон с обдухване и това с издърпването за краката го няма като комбинация или поне това помня от брошурите които съм гледал. Другото което го е нямало като опция за отвъд океана е спортния диф и въздушно окачване, но пък получаваш ZF автомат който се води по-малко проблемен спрямо с-троника. 

 

П.с. APR предлагат подобрени бобини на доста атрактивни цени 😉

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите на тия коли тракат само при палене, ако е стояла 1 ден примерно. Има сервизен бюлетин за горните обтегачи, доколкото @P_PETKOV ми е споделял, се сменят без да се вади мотора. 

Навигацията се лекува много лесно за около 450лв, слага се MMI бокс и получаваш андроид auto :) Аз обмислям такъв вариант скоро.

Свещите не би трябвало да са много скъпи :) 

Странно защо собственика сменя маслото на такъв интервал ? Явно се води от "хубавата" LongLife стратегия на Ауди :D  


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За веригите ясно, но няма как да го чакам да не кара ден два :)

За MMI, ясно, толкова ми каза и продавача. 

ЗА маслото явна така си е решил, кара с някакво което си поръчва от щатите.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.05.2022 г. at 21:11, P_PETKOV написа:

Това с бобините са приказки от хиляди и една нощ. Ауди нямат интервал по сервизните документи. Същото се отнася и за термостатът между другото. 

 

Относно конкретната кола, префейс е. Цената е долу горе адекватна. Салон с обдухване и това с издърпването за краката го няма като комбинация или поне това помня от брошурите които съм гледал. Другото което го е нямало като опция за отвъд океана е спортния диф и въздушно окачване, но пък получаваш ZF автомат който се води по-малко проблемен спрямо с-троника. 

 

П.с. APR предлагат подобрени бобини на доста атрактивни цени 😉

Благодаря за мнението!

Това с липсата на въздушното окачване и спортен диференциал не голям проблем за мен.

Останалото по техническата част не притеснително от към поддръжка.

Жената се оплака, че на задната седалка и друсало повече спрямо 4-фката на 18 цола без въздух, тази е на 20-ки :)

Прегледах старите постове, по-горе един колега пише, разход в града 17/100 ... на мен продавача ми каза 12 градско, 8.5/9 извън града. Което е с малко над разхода и по каталог.

Някои колеги казват да не гледам каталожните показатели но на 4ф-ката 233 к.с., си покрива зададените от производителя параметри.

Ако задам разход до 2л. на 100 км. върху каталога, при 30к на година и разлика от около 15 стотинки по-малко за литър бензин спрямо дизела, това означава +1000 лв.отгоре на година. Но като добавим кефа и по-евтината поддръжка на бензина, нещата придобиват друг характер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като тази кола е внесена защото е удряна, снимай VIN-a. Вижда се през едно малко прозорче на предното стъкло. След това го дай тук или използвай Гугъл. С малко късмет ще намериш снимки от търга и ще можеш да видиш къде е била ударена, за да знаеш къде и какво точно да гледаш по време на инспекцията. Също ще можеш да видиш на какви километри е отишла на търг.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, borisovich said:

Прегледах старите постове, по-горе един колега пише, разход в града 17/100 ... на мен продавача ми каза 12 градско, 8.5/9 извън града. 

Аз съм със S4 В8 3.0tfsi и мога да ти кажа за Варна в града разхода ми е около 14.5 смятано по пълен резервоар като я и понастъпвам малко / ако се забиеш в трафик гори повече / , извън градско 9-10/100 като карам 140-160 . Почнеш ли на всеки светофар да я мачкаш по добре не гледай кво ти показва бод компа :) лошо ще ти стане :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@borisovich Има отделен раздел "Как и какво Ауди да си купя", където се разискват конкретни обяви. Пусни си нова тема там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, vle4ugoto said:

Аз съм със S4 В8 3.0tfsi и мога да ти кажа за Варна в града разхода ми е около 14.5 смятано по пълен резервоар като я и понастъпвам малко / ако се забиеш в трафик гори повече / , извън градско 9-10/100 като карам 140-160 . Почнеш ли на всеки светофар да я мачкаш по добре не гледай кво ти показва бод компа :) лошо ще ти стане :) 

 

А това е със stage 2 ? 

В София в задръстване: тръгни-спри ми е давала 16, но моята е с 200 кила отгоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...