Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ти ако ще му обясняваш няма да стане работата.

 

Колегата е написал, дал е и числата. Даваш му това и ако не знае какво да прави търси друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая може би само таблото някой е прекодирал, докато си е играл, не вярвам да е сменено таблото от английска - щеше да е в мили.

Едва ли някой систематично е минал по всички модули да кодира за десен волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах тази аноналия с вратите. Оправих кодинга на таблото. После светнаха грешки за неправилен кодинг на самите врати. Прекодирах и тях и сега всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги забелязах, че като светна с фенерче в мотора точно отдолу на V-то има събрано масло от 2-те места.

Отделно и нивото на антифриза ми намаля. 

Мисля, че главите са протекли.

Имата ли представа колко като пари излиза горе долу смяна на гарнитура на главите и като време как е, защото съм постоянно с колата и всеки един ден без нея ми е загуба голяма.

Колата е а6 4ф 2004 2.4 BDW 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото не е от гарнитурите, а от плочката под масления охладител. Смяната я пиши цял ден. Антифриз губиш по-скоро от пукната глава. Главите се пукат между клапаните. Огледай през отворите на всмукателните колектори за да не свалиш първо здравата глава. Ако има такава разбира се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм доста странно. Колата работи без проблем, антофриза не е омешан, качва на 90,има парно перфектно. Беше спряна на нанагорно и отдоло имаше изтекло антифриз. Преди 2 месеца смених единият от маркучите. Как да разбера дали е наистина спукана глава? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета, по спешност търся черен дигитален климатроник, може с неработещи врътки, копчета, само да има поне един екран без заминали пиксели. Задължително от черните. Предлагам бартер за безупречен сив от кола с нормална дирекция или кеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес карах цял ден без да пускам парното. Нивото на антифриза на мръдна. Мисля си да не е маркуч който се свива и надува от топлината с цепнатина. Ще я поогледам другата седмица по подробно, че като чух пукната глава се филмирах. Не знам за случай на тоя мотор с пукната глава. 

Редактирано от dr.f!ngers
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте вече от месец имам А6 2007 3000 Тди S line  всичко е прекрасно с малки изключения ?. Първия ми въпрос е как се регулират фаровете че е късите и дългите светят в облаците ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С голяма мъка споделям, че ще трябва да ударя ключа на гаража и да оставя принцесата в дълбок сън... Заминавам за 3 месеца в Германия. Кво трябва да направя... няма да се кара, няма да се пали...

Редактирано от RogerSanchez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми или инструктираш някой да я пали през седмица, или сваляш акумулатора и вътре на топло в къщата :) Като имаш гараж не е сложно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...