spaspetelov Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Как трябва да се кодира, какво да обясня на майстора и каква апаратура е нужна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Ти ако ще му обясняваш няма да стане работата. Колегата е написал, дал е и числата. Даваш му това и ако не знае какво да прави търси друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 и в таблото има кодинг, по-добре да го гледа някой който знае за какво иде реч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spaspetelov Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Ясно ще питам един двама майстори в моя град, ако гледат умно бягам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 В случая може би само таблото някой е прекодирал, докато си е играл, не вярвам да е сменено таблото от английска - щеше да е в мили. Едва ли някой систематично е минал по всички модули да кодира за десен волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 много неща може да са се случили, може да е думнал някой модул и да са го монтирали без кодиране... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 И аз имах тази аноналия с вратите. Оправих кодинга на таблото. После светнаха грешки за неправилен кодинг на самите врати. Прекодирах и тях и сега всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Някой да знае фабричнта генерация на А6 3,0 тди на 55 или 60 мм е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Колеги забелязах, че като светна с фенерче в мотора точно отдолу на V-то има събрано масло от 2-те места. Отделно и нивото на антифриза ми намаля. Мисля, че главите са протекли. Имата ли представа колко като пари излиза горе долу смяна на гарнитура на главите и като време как е, защото съм постоянно с колата и всеки един ден без нея ми е загуба голяма. Колата е а6 4ф 2004 2.4 BDW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Маслото не е от гарнитурите, а от плочката под масления охладител. Смяната я пиши цял ден. Антифриз губиш по-скоро от пукната глава. Главите се пукат между клапаните. Огледай през отворите на всмукателните колектори за да не свалиш първо здравата глава. Ако има такава разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Хмм доста странно. Колата работи без проблем, антофриза не е омешан, качва на 90,има парно перфектно. Беше спряна на нанагорно и отдоло имаше изтекло антифриз. Преди 2 месеца смених единият от маркучите. Как да разбера дали е наистина спукана глава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Тест за газове в охладителната система. Отнема 3 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Преди 9 часа, dr.f!ngers написа: Направи един тест за газове наистина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 погледни корпуса на термостата и водната помпа на BDW-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 момчета, по спешност търся черен дигитален климатроник, може с неработещи врътки, копчета, само да има поне един екран без заминали пиксели. Задължително от черните. Предлагам бартер за безупречен сив от кола с нормална дирекция или кеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 (Редактирано) Днес карах цял ден без да пускам парното. Нивото на антифриза на мръдна. Мисля си да не е маркуч който се свива и надува от топлината с цепнатина. Ще я поогледам другата седмица по подробно, че като чух пукната глава се филмирах. Не знам за случай на тоя мотор с пукната глава. Редактирано 11 Ноември 2017 от dr.f!ngers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Аз за 3.0 тди с пукнат блок/глава не съм чувал. виж тройника до масления филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Точно 3.0TDI BMK пука глави супер лесно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 (Редактирано) А има ли превенция да не пука или е шанс Редактирано 11 Ноември 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 махни кората отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Кората и да се махне, какво помага? чисто информативно, смяна на гарнитура и на двете глави на 3.0 тди колко излиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Предполагам задъжа доста топлина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dada1983 Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Здравейте вече от месец имам А6 2007 3000 Тди S line всичко е прекрасно с малки изключения ?. Първия ми въпрос е как се регулират фаровете че е късите и дългите светят в облаците ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 (Редактирано) С голяма мъка споделям, че ще трябва да ударя ключа на гаража и да оставя принцесата в дълбок сън... Заминавам за 3 месеца в Германия. Кво трябва да направя... няма да се кара, няма да се пали... Редактирано 12 Ноември 2017 от RogerSanchez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 Ми или инструктираш някой да я пали през седмица, или сваляш акумулатора и вътре на топло в къщата Като имаш гараж не е сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts