Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Днес това смятах да направя, но се съмнявам да излезе друго освен грешките който се натрупаха от трудното палене.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сега като тръгна ще го погледна.

Ако има, от къде може да дърпа въздух ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Може ли да ми дадете съвет откъде да си купя кабел за диагностика? Може линкове най добре. Нов съм с тези неща и се надявам да не ми се карате, че не съм търсил във форума. Все пак постоянно се развиват тези неща. Програма коя и откъде да си изтегля (Windows) с инструкции ако може:huh:.

Искам да почна да се уча...не с комерсиална цел. Нулиране на грешки; кодиране на нов акумулатор или модул и до там... За дреболии не искам да досаждам и без това на достатъчно заети колеги.

Благодаря за разбирането.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, pe6koo написа:

Виж при първо палене, когато е стояла дълго време, не колато вече си запалил :)

Няма нищо.

Минах и диагностика 

Множество грешки и няква грешка на канал 2 покрай свещите нещо. Майстора вика тока е бил проблема.

При палене пада под 8 v.  иначе зарежда до 14.06v, а като загася колата и постои падна на 11.50v. акумолатора е чисто нов на 3 месеца.

Другото е че тая сутрин пак едвам запали и отгоре на това изхвърча едно калбо дим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави рекламация на акумулатора щом алтернатора зарежда в норма. В покой акумулатора трябва да показва 12.6В ако няма утечки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако  не я караш  много има вариант да не се зарежда , дори и да е здрав акумулатора ...  ако нямаш зарядно   остави я да поработи малко на място после виж  дали няма да падне по малко волтажа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли кодовете на цвета на кожените салони?

Мисля да се пробвам да го сменя от бял на кафяв но първо ми трябва кода.

Говорим за кафявото което се води Exclusive

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zafirovp написа:

Някой има ли кодовете на цвета на кожените салони?

Мисля да се пробвам да го сменя от бял на кафяв но първо ми трябва кода.

Говорим за кафявото което се води Exclusive

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ако това ти помага.Това са на фейса цветовете

Snap10.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз по въпроса с Roidmi 2S трансмитерчето. Оборудвах се с такова и звука е задоволителен. Когато не свири музика обаче се чува едно леко, типично радио пръщене. Търпимо е. Проблема при мен е че сякаш запалката се "гаси" на произволен принцип и по тоя начин както си карам рязко ми спира музиката.

Също така честотите се мешат май понякога. Кажете вие, в коя част на честотната лента го ползвате?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Днес ми показа това каъо тръгнах да паля, но си запали. Преди време си спомням, че пак ми го показа и като извадих ключа и наново го нямаше. Какво може да е това?

IMG_20171216_165246.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключалката в която "мушиш" ключа,преди два месеца сменях на Q7  с същата грешка.Става от всякакво А6 4F.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моменти се ппявява, после изчезва на другото палене. Т.е. някой път може да не запали, така ли?

Каква е цената на тази част горе-долу?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2-3 седмици го прави. Пре отключване и заключване с дистанционното всичко е наред.  Всички врати се отключват и заключват. 

 

Проблемът се появява при потегляне. При 15км/ч уж се заключват вратите, но ми направи впечатление, че не светва червеното на копчето. Оказа се задна дясна врата. Първите 1-2 дни при натискане на копчето нагоре надолу и светваше и се заключваше. От няколко дни вече не иска да се заключва отвътре. Въпреки това с дистанционното няма драма.

 

Ако е микроключе няма ли да го прави и в двата случая?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моторче на брава, аз имам другите 3 брави без задна дясна. сваляш брава, отваряш я. разглобяваш моторчетата, почистваш, сглобяваш и караш :)

 

нормално, аз на 2008ма а6 смених 3 брави без шофьорската, сега като застудя  и тя почина... та и нея ще я сменям

ей ги :)500cec4f5df0897b6f686f66f3074f4f.jpg

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета, че били капсуловани или няма такова нещо. С четка и WD-40 ли ги чисти? Сваляш ли рамката на прозореца или и без нея пада ключалката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление - нова брава. около 450лв. оригинална вкл. труда в официалния сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко се сваля... кора, рамка, бравата е терсене за разглабяне, моторчето и то се отваря, внимателно, чисти се с финна шкурка и някаква химия, контактен спрей примерно. Ползвал съм и препарат за чистене на спирачки - няма проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, ShoxXx написа:

Чета, че били капсуловани или няма такова нещо. С четка и WD-40 ли ги чисти? Сваляш ли рамката на прозореца или и без нея пада ключалката?

Ходи дай 50-60лв да ти я ремонтират и не се занимавай с глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...