Jump to content

Audi A6 4f 3.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте    , колеги   понеже иматe в пъти по голям опит с ауди от мен  искам  да ви попитам :

  • Възможно ли е покупка  на  горе описаното ауди с бюджет от 14-15 к за версиите преди файсливта и разбира се да не е тотална гробница ?
  • И като изключим дюзите  и примерно турбото  , колко скъп ремонт може да има едно такова ауди примерно скоростна кутия и или двигател .

Благодаря ви предварително и се извинявам за досадните въпроси :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. възможно е, както е възможно и да е с бюджет над 15 хил. и пак да е тотална гробница

2. от около 2000 лв нагоре 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

и мен ме интересува точно това, но мисля, че е въпрос с много неизвестни и въпрос на много късмет при покупката.

1. Може има 25+ обяви в карс от 14 000 до 15 000 лв. - идеята е, че все някоя от тях не е гробница ама ......????

2. Ремонти:

виж тези клипчета на двигателя 

https://www.youtube.com/watch?v=WF4JUODOP_o

https://www.youtube.com/watch?v=mbjzUMCBf2Q

обърни внимание колко неща могат да се счупят и горе долу ще ти стане ясно колко може да се прецени и каква част е късмета.

https://www.youtube.com/watch?v=g5cCSa0qPLo

това е долу горе кутията

по мои изчисления

15 000 за колата и за да си спокоен 10000 за ремонт и обслужване (за да си спокоен, че нищо няма да те събори или изненада)

Което лично мен ме спира от покупката на такава кола (засега), но това е само за мен - за друг може да не е така.

-------------------------------

p.s.

Аз промених желанието си към на малките двигатели като реших, че не държа толкова на динамиката.

Това не значи, че за конкретната кола всичко ще е по-евтино, но просто шанса лично аз да фалирам е по-малък :) .

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав автомобил но като подръжка доста скъп въпреки годините си.Висок данък и гражданска като начало.Каското и то си е цифра.Уж били доста здрави но пък и километрите не са им малко.Мисълта ми е,че ако идеята е да се вземе кола на 15000 лв и после само да се кара ,и да се сменят само масла,и филтри няма да стане.Най-вероятно ще я пратиш още един път през следващите две години примерно.Нямам поглед върху такъв автомобил но като гледам какво се изписва в техния подфорум...... То принципно и в форума на Ц5 се изписва много но аз пък съм супер доволен.Общо взето на късмет е работата.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Galin написа:

 ...

Хубави клипчета си качил ... И сумите са някъде там. На късмет при толкова сложен автомобил не трябва да се разчита. 

Едно весело и от мен B)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

59 minutes ago, МММ1 said:

Хубави клипчета си качил ... И сумите са някъде там. На късмет при толкова сложен автомобил не трябва да се разчита. 

Едно весело и от мен B)

 

точно защото е сложен трябва късмет все някой нещо няма да доогледа, пък и за диагностиката ако е от-до ще отиде 1к (хилядарка), че и повече. Аз поне не зная сервиз който гледа всичко и прави всичко от-до. Ще те разкарат до 3-4 сервиза реглаж ел двигател гнп ходова част - по 200-250 лв (4 * 250 = 1000) плюс още два три, ако разберат че даваш пари и нищо не разбираш :) а и ако е нововнос без номера (каквито са повечето) как ще я закараш до сервизите - с допълнителни средства естествено. :)

За по малко пари от 1к ще я закачат за да и прочетат компютрите (това го може вече всеки със смартфона си + 15$ за букса) и ще проверят в официалните регистри какво и кога е сменяно (това вече за някои коли може и по интернет да се провери безплатно). - С две думи аз мога да си ги проверя тези неща сам - а за другото ако ми искат 1000 - 1500 лв си мисля, че е по-добре да си ги запиша към резерва от пари за ремонт и да разчитам на себе си (КЪСМЕТА :) ми за коли не ме е предавал от 1992 и вярвам, че пак няма да ме предаде).

Това е защото лично аз имам усет и ми е хоби.

 

Може и да греша

ако някой има преки наблюдения от диагностиката да напише

това е само по мои педположения, моля не го отчитайте като абсолютна истина.

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си красива кола, другото почти няма да го хванеш на място.
Парите които ще даваш за красивата ще ти вървят много по-лесно от парите за някоя, която не ти е взела очите още при първата среща.
Като с любовниците е...
Ако те кефи - скачаш. Другото са глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързото отзоваване  .  Вярно че всичко е на късмет  и май това за тази която те грабва най много важи и при мен .  от 2005-2008  в който диапазон гледам съм далеч от мисълта , че примерно са на под 300к  но  мисля   , че  един двигател 3.0ТДИ   ще е  в много по добро  състояние  примерно от един 2.тди на А4 б7 същата година и примерно реални 200к мое мнение може и да греша :) .   Бензиновите  примерно 1.8Т   и 2 TFSI   на тези години  също не са първа младост   и затова се спирам на 3.0тди  .  А за  тази буката за 15 $ предполагам е VAG-ком и ще изкара ли примерно всичко  , което ти е необходимо за детайлна  диагностика на електрониката ,    ако се закачи колата в  сервиз с официална техника няма ли да излязат и по детайлни данни или греша . 

P.s  а къде в инернет мога да проверя какво е сменяно по колата   ,...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

хаха така е :) но    искам копчетата  да имат надписи :) и  да има някой друга екстра ... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се мъчи с мисли предварително. Скачай смело и се кефи на колата. А разсъждението ти за а4 и А6 е малко погрешно. Вероятността да попаднеш на по малко карана а4 е по-голяма защото като нова се купува от по друг тип хора демек беднички и с по малко пари за гориво.

Не казвам, че е ТОЧНО така, но разсъжденията при покупка на НОВ АВТОМОБИЛ са следните:

 

А4 - масов автомобил началото на средната класа и под нея, не е случайно там - голям мотор си е екзотика :) (малко пари и средно изминати км)

А4 голям мотор и бензинови мотори  както и А6 малък мотор дизел - средата на средната класа (малко повече пари и малко повече изминати км) - тук има и служебни, а те са на много км.

А6 дизел 2.7,3.0 и бензиновите мотори - най-богатите от средните (така да се каже) много км (имат пари за гориво, карат много и искат лукс, искат и динамика)

 

Има и изключения 

- някои надскачат възможностите си и си кътат колата - такива не продават, но все пак пожелавам на всички купувачи такъв продавач.

- някои купуват под възможностите защото не им пука, карат докато издъхне, после се отървават чрез посредник, който надува цената до такава на кола от по горните - не пожелавам на никой такава.

 

буксата е 15$ - а това какво ще прочете от колата зависи от софтуера - в интернет има всякакви и за много марки и модели.

американските коли имат доста подробна история в нета

при европейските помага кръстосано търсене и то с възможно най-много данни за колата доста инфо може да се измъкне за колата от интернет (интернет не забравя) н-р стари обяви, собственици, публични записи, застраховки пък дори и форумни писания на различни езици и др.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така  е  за   всичко  казано  до  тук ,  но  аз  продължавам  да   си  мисля   ,че   без   значение   а4 или   а6  на  10  години няма   как  да    са   под  200к километра. Разликата    между    А4 Б7   и   А6 4f мисля  ,  че   е  драстична   а  като   цена  на  старо 4.5  хиляди разлика.

За   програмата    писах    ,   защото    от  край  време  се  занимавам   с   електроника    и   автоматизация и  има   огромна   разлика   между   програмите  , който  показват  5 параметъра  ( общо достъпни)   и сервизите    такива , но   това  е  при    системите   за  автоматизация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 000 е много нова :) средно се смята за 30 000 на година. Не случайно някои гаранции са 5 години или 100 000 км. Направена е сметка 5 по 20 000. Това е минимума за който ти трябва кола и се изплаща. За под 20 000 км си е чист ефелък и загуба. Не забравяме - там да влезеш в центъра се плаща, че и някъде изобщо не пускат с личен автомобил.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път в такива теми се чудя защо смятате, че е задължително като човек има 100к за кола после трябва и да си прекарва времето в нея.

Има хоря, които искат като карат да е кола, а не защото крат малко и да си купят опел вектра.

 

Даже има и обратната логика - този дето си е купил А4 я е купил за работа, защото няма пари за А6. А този с А6 има пари и се вози за кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всякаква може да е логиката - пазар - а темата :) е има я заради "седянката" форума иначе основния въпрос във всяка тема се решава до 10-тия пост :)

ако няма подвъпроси де.

Обобщено:

- наивно е да се смята че 10 годишна кола в Италия или Германия е на по малко от 300 000 (има изключения които всички ги търсим но .. не всички ги намираме)

- каквато и да е А4 или А6 -

аз лично говоря за разлика от 50-100 000 км между двата модела (250 000 за А4 и 350 000 за А6)

ако някой е разбрал, че 10 годишните А4 за мен са на 99 000 а А6 на 499 000 - това НЕ Е моето мнение.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2008 си купих А6 на 12г и на 200к. от Германия.

Убеден съм, че км бяха верни.

 

през 2015 си купих кола 2007 и на 215к. Също съм сигурен в тези км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Виждал съм как кола купена чосто нова ражда малки двигателчета на нема и 10К км. Що си мислите, че кола на 50К км ще е по-безпроблемна от такава на 100К км. Казано е от народа кола и жена се вземат на късмет и е вярно и за двете, без значение девствени или употребявани.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е много е вярно на късмет :) ,  а за какво да гледам като така да ги нарека сериини дефекти :) . Гледам на някой задните чистачки са по средата  това означава , че не работи  нали ? А   на много екземпляри  гледам на капа на двигателя  няма емблемата на ауди .. това има ли някаква връзка  с пробега или е просто съвпадение :) а другите са лепени  хахах .. питам просто ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Честно това не го знаех  а аз просто си мислех , че е паднала или пада  :) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2Z0 Без означение за модел и технология*  - без доплащане

2Z7 Без означение за технология  - без доплащане....за S4 не се предлага:hilezh:

 

*Не може да се поръчва за 2.0 TDI 110 kW ultra модели Avant и Limousine

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имали вариант колата да е 2009 и да не е  facelift понеже попаднах на няколко такива обяви но мисля  , че нещо не е наред....

Не знам дали е по  правилата  на форума но  да попитам  за препоръчани  сервизи  за преглед и диагностика на кола преди покупка :

  • София 
  • Варна
  • Пловдив
  • Стара загора
  • Сливен

Както и дали  е възможно ако колата няма номера да ползвам тяхна техника за транспортиране на колата от и до авто къщата   срещу съответното заплащане разбира се .

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емблемата на капака пада от жегата, която отделя турбото, защото е точно над него при 3,0 тди мотора. Това не може да бъде критерий за пробег. Както казаха колегите колата си е до късмет. Българинът има грешно разбиране, че всичко зависи от километрите, а реално има и други фактори. Например как е карана колата дали градско или магистрално, с какви горива е карана, с какви части е поддържана. Давам пример с прословутите дюзи, има случаи на коли купени и карани само в България, които на 90 000 километра вече са за смяна на дюзи поради нашите хубави горива, има и такива карани в Италия или Германия, чиито дюзи издъхват на по 350 -400 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат , не искам да те стресирам , но днес ходи моя човек до Германия да гледа едно ауди а6 3.0 QUattro 2005 s-line  , за 8000 евро с TUV и т.н .... и ми звънна и каза че това не е моята кола ( скоростна кутия тракане, и боядисвана по вратите и калниците ) , и лично той няма да ми позволи да я купя, Нищо че парите са в него. Така че явно , и в Германия щом за тази сума има коли с проблеми, значи смятай какво чудо ще е тук.  И аз съм в търсене на тази кола , този модел и двигател, но уви .. изгорях с 250 лева ( самолетните билети на човека който ходи ) . Търсенето продължата утре, и ще набележим още други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракане на скоростната кутия? Колкото до боята - нали никой не си мисли, че се продават перфектни коли, пък било то и в Германия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...