ivo.petkov Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Здравейте , колеги понеже иматe в пъти по голям опит с ауди от мен искам да ви попитам : Възможно ли е покупка на горе описаното ауди с бюджет от 14-15 к за версиите преди файсливта и разбира се да не е тотална гробница ? И като изключим дюзите и примерно турбото , колко скъп ремонт може да има едно такова ауди примерно скоростна кутия и или двигател . Благодаря ви предварително и се извинявам за досадните въпроси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 1. възможно е, както е възможно и да е с бюджет над 15 хил. и пак да е тотална гробница 2. от около 2000 лв нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 (Редактирано) Здравей и мен ме интересува точно това, но мисля, че е въпрос с много неизвестни и въпрос на много късмет при покупката. 1. Може има 25+ обяви в карс от 14 000 до 15 000 лв. - идеята е, че все някоя от тях не е гробница ама ......???? 2. Ремонти: виж тези клипчета на двигателя https://www.youtube.com/watch?v=WF4JUODOP_o https://www.youtube.com/watch?v=mbjzUMCBf2Q обърни внимание колко неща могат да се счупят и горе долу ще ти стане ясно колко може да се прецени и каква част е късмета. https://www.youtube.com/watch?v=g5cCSa0qPLo това е долу горе кутията по мои изчисления 15 000 за колата и за да си спокоен 10000 за ремонт и обслужване (за да си спокоен, че нищо няма да те събори или изненада) Което лично мен ме спира от покупката на такава кола (засега), но това е само за мен - за друг може да не е така. ------------------------------- p.s. Аз промених желанието си към на малките двигатели като реших, че не държа толкова на динамиката. Това не значи, че за конкретната кола всичко ще е по-евтино, но просто шанса лично аз да фалирам е по-малък . Редактирано 1 Април 2017 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Хубав автомобил но като подръжка доста скъп въпреки годините си.Висок данък и гражданска като начало.Каското и то си е цифра.Уж били доста здрави но пък и километрите не са им малко.Мисълта ми е,че ако идеята е да се вземе кола на 15000 лв и после само да се кара ,и да се сменят само масла,и филтри няма да стане.Най-вероятно ще я пратиш още един път през следващите две години примерно.Нямам поглед върху такъв автомобил но като гледам какво се изписва в техния подфорум...... То принципно и в форума на Ц5 се изписва много но аз пък съм супер доволен.Общо взето на късмет е работата. Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 преди 6 минути, Galin написа: ... Хубави клипчета си качил ... И сумите са някъде там. На късмет при толкова сложен автомобил не трябва да се разчита. Едно весело и от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 (Редактирано) 59 minutes ago, МММ1 said: Хубави клипчета си качил ... И сумите са някъде там. На късмет при толкова сложен автомобил не трябва да се разчита. Едно весело и от мен точно защото е сложен трябва късмет все някой нещо няма да доогледа, пък и за диагностиката ако е от-до ще отиде 1к (хилядарка), че и повече. Аз поне не зная сервиз който гледа всичко и прави всичко от-до. Ще те разкарат до 3-4 сервиза реглаж ел двигател гнп ходова част - по 200-250 лв (4 * 250 = 1000) плюс още два три, ако разберат че даваш пари и нищо не разбираш а и ако е нововнос без номера (каквито са повечето) как ще я закараш до сервизите - с допълнителни средства естествено. За по малко пари от 1к ще я закачат за да и прочетат компютрите (това го може вече всеки със смартфона си + 15$ за букса) и ще проверят в официалните регистри какво и кога е сменяно (това вече за някои коли може и по интернет да се провери безплатно). - С две думи аз мога да си ги проверя тези неща сам - а за другото ако ми искат 1000 - 1500 лв си мисля, че е по-добре да си ги запиша към резерва от пари за ремонт и да разчитам на себе си (КЪСМЕТА ми за коли не ме е предавал от 1992 и вярвам, че пак няма да ме предаде). Това е защото лично аз имам усет и ми е хоби. Може и да греша ако някой има преки наблюдения от диагностиката да напише това е само по мои педположения, моля не го отчитайте като абсолютна истина. Редактирано 1 Април 2017 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Купи си красива кола, другото почти няма да го хванеш на място. Парите които ще даваш за красивата ще ти вървят много по-лесно от парите за някоя, която не ти е взела очите още при първата среща. Като с любовниците е... Ако те кефи - скачаш. Другото са глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Благодаря за бързото отзоваване . Вярно че всичко е на късмет и май това за тази която те грабва най много важи и при мен . от 2005-2008 в който диапазон гледам съм далеч от мисълта , че примерно са на под 300к но мисля , че един двигател 3.0ТДИ ще е в много по добро състояние примерно от един 2.тди на А4 б7 същата година и примерно реални 200к мое мнение може и да греша . Бензиновите примерно 1.8Т и 2 TFSI на тези години също не са първа младост и затова се спирам на 3.0тди . А за тази буката за 15 $ предполагам е VAG-ком и ще изкара ли примерно всичко , което ти е необходимо за детайлна диагностика на електрониката , ако се закачи колата в сервиз с официална техника няма ли да излязат и по детайлни данни или греша . P.s а къде в инернет мога да проверя какво е сменяно по колата ,... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Има 4ф-ки и от 10 бона, не изглеждащи зле за не масонско око.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 (Редактирано) хаха така е но искам копчетата да имат надписи и да има някой друга екстра ... Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 (Редактирано) Не се мъчи с мисли предварително. Скачай смело и се кефи на колата. А разсъждението ти за а4 и А6 е малко погрешно. Вероятността да попаднеш на по малко карана а4 е по-голяма защото като нова се купува от по друг тип хора демек беднички и с по малко пари за гориво. Не казвам, че е ТОЧНО така, но разсъжденията при покупка на НОВ АВТОМОБИЛ са следните: А4 - масов автомобил началото на средната класа и под нея, не е случайно там - голям мотор си е екзотика (малко пари и средно изминати км) А4 голям мотор и бензинови мотори както и А6 малък мотор дизел - средата на средната класа (малко повече пари и малко повече изминати км) - тук има и служебни, а те са на много км. А6 дизел 2.7,3.0 и бензиновите мотори - най-богатите от средните (така да се каже) много км (имат пари за гориво, карат много и искат лукс, искат и динамика) Има и изключения - някои надскачат възможностите си и си кътат колата - такива не продават, но все пак пожелавам на всички купувачи такъв продавач. - някои купуват под възможностите защото не им пука, карат докато издъхне, после се отървават чрез посредник, който надува цената до такава на кола от по горните - не пожелавам на никой такава. буксата е 15$ - а това какво ще прочете от колата зависи от софтуера - в интернет има всякакви и за много марки и модели. американските коли имат доста подробна история в нета при европейските помага кръстосано търсене и то с възможно най-много данни за колата доста инфо може да се измъкне за колата от интернет (интернет не забравя) н-р стари обяви, собственици, публични записи, застраховки пък дори и форумни писания на различни езици и др. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 1 Април 2017 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Така е за всичко казано до тук , но аз продължавам да си мисля ,че без значение а4 или а6 на 10 години няма как да са под 200к километра. Разликата между А4 Б7 и А6 4f мисля , че е драстична а като цена на старо 4.5 хиляди разлика. За програмата писах , защото от край време се занимавам с електроника и автоматизация и има огромна разлика между програмите , който показват 5 параметъра ( общо достъпни) и сервизите такива , но това е при системите за автоматизация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 (Редактирано) 200 000 е много нова средно се смята за 30 000 на година. Не случайно някои гаранции са 5 години или 100 000 км. Направена е сметка 5 по 20 000. Това е минимума за който ти трябва кола и се изплаща. За под 20 000 км си е чист ефелък и загуба. Не забравяме - там да влезеш в центъра се плаща, че и някъде изобщо не пускат с личен автомобил. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Всеки път в такива теми се чудя защо смятате, че е задължително като човек има 100к за кола после трябва и да си прекарва времето в нея. Има хоря, които искат като карат да е кола, а не защото крат малко и да си купят опел вектра. Даже има и обратната логика - този дето си е купил А4 я е купил за работа, защото няма пари за А6. А този с А6 има пари и се вози за кеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 (Редактирано) всякаква може да е логиката - пазар - а темата е има я заради "седянката" форума иначе основния въпрос във всяка тема се решава до 10-тия пост ако няма подвъпроси де. Обобщено: - наивно е да се смята че 10 годишна кола в Италия или Германия е на по малко от 300 000 (има изключения които всички ги търсим но .. не всички ги намираме) - каквато и да е А4 или А6 - аз лично говоря за разлика от 50-100 000 км между двата модела (250 000 за А4 и 350 000 за А6) ако някой е разбрал, че 10 годишните А4 за мен са на 99 000 а А6 на 499 000 - това НЕ Е моето мнение. Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 През 2008 си купих А6 на 12г и на 200к. от Германия. Убеден съм, че км бяха верни. през 2015 си купих кола 2007 и на 215к. Също съм сигурен в тези км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Колеги, Виждал съм как кола купена чосто нова ражда малки двигателчета на нема и 10К км. Що си мислите, че кола на 50К км ще е по-безпроблемна от такава на 100К км. Казано е от народа кола и жена се вземат на късмет и е вярно и за двете, без значение девствени или употребявани. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Така е много е вярно на късмет , а за какво да гледам като така да ги нарека сериини дефекти . Гледам на някой задните чистачки са по средата това означава , че не работи нали ? А на много екземпляри гледам на капа на двигателя няма емблемата на ауди .. това има ли някаква връзка с пробега или е просто съвпадение а другите са лепени хахах .. питам просто ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 емблемата на капака на двигателя се доплаща, повечето не платили за да я имат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 (Редактирано) Честно това не го знаех а аз просто си мислех , че е паднала или пада Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 (Редактирано) 2Z0 Без означение за модел и технология* - без доплащане 2Z7 Без означение за технология - без доплащане....за S4 не се предлага *Не може да се поръчва за 2.0 TDI 110 kW ultra модели Avant и Limousine Редактирано 3 Април 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Имали вариант колата да е 2009 и да не е facelift понеже попаднах на няколко такива обяви но мисля , че нещо не е наред.... Не знам дали е по правилата на форума но да попитам за препоръчани сервизи за преглед и диагностика на кола преди покупка : София Варна Пловдив Стара загора Сливен Както и дали е възможно ако колата няма номера да ползвам тяхна техника за транспортиране на колата от и до авто къщата срещу съответното заплащане разбира се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Емблемата на капака пада от жегата, която отделя турбото, защото е точно над него при 3,0 тди мотора. Това не може да бъде критерий за пробег. Както казаха колегите колата си е до късмет. Българинът има грешно разбиране, че всичко зависи от километрите, а реално има и други фактори. Например как е карана колата дали градско или магистрално, с какви горива е карана, с какви части е поддържана. Давам пример с прословутите дюзи, има случаи на коли купени и карани само в България, които на 90 000 километра вече са за смяна на дюзи поради нашите хубави горива, има и такива карани в Италия или Германия, чиито дюзи издъхват на по 350 -400 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov922 Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Брат , не искам да те стресирам , но днес ходи моя човек до Германия да гледа едно ауди а6 3.0 QUattro 2005 s-line , за 8000 евро с TUV и т.н .... и ми звънна и каза че това не е моята кола ( скоростна кутия тракане, и боядисвана по вратите и калниците ) , и лично той няма да ми позволи да я купя, Нищо че парите са в него. Така че явно , и в Германия щом за тази сума има коли с проблеми, значи смятай какво чудо ще е тук. И аз съм в търсене на тази кола , този модел и двигател, но уви .. изгорях с 250 лева ( самолетните билети на човека който ходи ) . Търсенето продължата утре, и ще набележим още други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 Тракане на скоростната кутия? Колкото до боята - нали никой не си мисли, че се продават перфектни коли, пък било то и в Германия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts