icebobo Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Здравейте. При мене преди две седмици отидох в Ауди да ми сменят масло на С троника на 118000км. Това е втора смяна на масло. Преди смяната кутията работеше без някакви странни симптоми, като преди смяната четейки за вашите проблеми , нарочно наблюдавах как се държи кутията.Да не се окаже че си внушавам нещо после. След смяната започна едно придърпване от 2 на 1 и обратното. При потегляне без газ по равно , колата потегля меко и след като подам леко газ се усеща едно приритване. Преди ги нямаше тези симптоми. Посъветвайте ме ,какво да правя и при кого да вървя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Ако имаш път към София ела да покарам и погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Каква мистерия се получава с тези с-троници да те е страх и маслото да си смениш, като филм на ужасите е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Автохипохондрия Сигурно се адаптира кутията, щото са претупали адаптацията в Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Значи като дойде времето, по-добре да не сменям маслото на строника. Така ли излиза. Баси филма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Не си го сменяй хем после да си смениш цялата кутия и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Те от порше са сменяли вече половината и без това като е била в гаранция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 (Редактирано) Бърза кутия, но доста често ражда, за разлика от типтроника Редактирано 9 Юли 2018 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vraykov Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 (Редактирано) Колеги, АУДИ А6 3.0 4G, 7 степенна S-tronik. Имам сходни с проблемите на колегите, придърпва на 1 и 2. Преди 10000 км имах проблем с мехатроника. Сменихме го. Около 5-6000км нямаше грешки, но пак се появиха и колата влиза в сервизен режим. Колата е със сигурна история, досега не е сменян съединител. Пускам теста с VCDS, не е целия, само това дето ме интересува... Thursday,05,July,2018,17:48:55:39744 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64 VCDS Version: 17.1.2.1 (x64) Data version: 20170131 DS267.1 www.Ross-Tech.com VIN: WAUZZZ4GXCN099715 License Plate: BB-MI5050 Mileage: 207924km-129197mi Repair Order: 5.07.2018 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 4G (4G0) Scan: 01 02 03 05 08 09 10 13 15 16 17 18 19 28 3B 42 44 46 52 53 55 56 5F 62 69 6C 72 85 8B 8E 8F 90 VIN: WAUZZZ4GXCN099715 Mileage: 207924km-129197miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 13-Auto Dist. Reg -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 18-Aux. Heat -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 28-HVAC, Rear -- Status: OK 0000 3B-Sensor Elect. -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 55-Headlight Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 69-Trailer -- Status: OK 0000 6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 85-On Board Cam. -- Status: OK 0000 8B-Adaptive Cruise 2 -- Status: Malfunction 0010 8E-Image Processing -- Status: OK 0000 8F-Pretens. Frt Left -- Status: OK 0000 90-Pretens. Frt Right -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CLAA) Labels: 059-907-401-V2.clb Part No SW: 4G0 907 311 B HW: 4G0 907 401 Component: 3.0TDI EDC17 H37 0002 Revision: 53H37--- Coding: 1225401A057601020000 Shop #: WSC 02311 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114G0907311B 001003 ROD: EV_ECM30TDI0114G0907311B.rod VCID: 224C31CA3554B151D4-8076 5 Faults Found: 2937 - Please Check Fault Codes in Transmission Control Module U1026 00 [040] - - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 30 Mileage: 207139 km Date: 2018.06.04 Time: 15:25:27 Engine speed: 852.50 /min Normed load value: 57.3 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 85 °C Intake air temperature: 38 °C Ambient air pressure: 960 mbar Voltage terminal 30: 13.280 V Unlearning counter according OBD: 40 Accelerator pedal travel: 0.00 % Accelerator pedal: sensor voltage 1: 821.0 mV Accelerator pedal: sensor voltage 2: 420.2 mV Accelerator pedal: switch positions-Bit 0: 01001001 Starter control: Interlock- or P/N-signal-Bit 0: 10100001 Limitation: torque: 186.7 Nm Control Module temperature: 20.8 °C 5250 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4660 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes U1017 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5523 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5618 - Engine Off Timer Performance P150A 00 [096] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0B5-927-156.clb Part No SW: 4G1 927 156 C HW: 0B5 927 156 F Component: 0B5 30 TDIRdW H10 0001 Revision: --H10--- Serial number: 0000000077 Coding: 000001 Shop #: WSC 02311 785 00200 ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087 ROD: EV_TCMDL501.rod VCID: 2D56D2F67C8A7E2979-8078 3 Faults Found:7971 - Transmission Control Unit P1701 00 [032] - Locked Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 8955 - Valve 3 in Transmission Part 1 P17D4 00 [104] - Mechanical Malfunction Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 41 Reset counter: 40 Mileage: 205213 km Date: 2018.04.18 Time: 07:00:48 Engine speed: 766 /min Transmission input speed: 766 /min Transmission output speed: 0 /min Engine torque: -8 Nm Transmission fluid temperature: 73 °C Accelerator position: 0.0 % Clutch status: Beide Kupplungen offen 8960 - Valve 3 in Transmission Part 2 P17D5 00 [096] - Mechanical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 3 Mileage: 206179 km Date: 2018.05.18 Time: 19:27:17 Engine speed: 782 /min Transmission input speed: 782 /min Transmission output speed: 0 /min Engine torque: -12 Nm Transmission fluid temperature: 81 °C Accelerator position: 0.0 % Clutch status: Beide Kupplungen offen Може ли да ми дадете някаква насока само по теста, какво ме очаква. Редактирано 9 Юли 2018 от vraykov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vraykov Публикувано 9 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2018 (Редактирано) Не, не е сменян. Майстора подмени физически само мехатроника. После прави адаптация и някакви операции софтуерно. Веднага след смяната нямаше грешки. Това LOCKED се е появило после, не смея да затрия грешките, за да може техник да види историята им. П.С. всъщност подмени и един пластмасов филтър, но не вярвам това да има значение... Редактирано 9 Юли 2018 от vraykov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 Това е компонент протекшън грешка, другите две може да си ги прочетеш. Като гледам си в немско - ходи в Ауди да видят какво става, понякога се включва CP след подобни операции ако са направени некадърно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vraykov Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 (Редактирано) Абе, в Германия в Ауди няма да ходя, че съм с пиратска MMI, след месец се връщам в България, да препоръчате читав сервиз? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Юли 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 Ако е крадена не е хубаво да ходиш там, но ако е nachgerüstet няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 (Редактирано) Може да е полезно за някой Редактирано 12 Юли 2018 от Аци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Какво правят тия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 18 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2018 Здравейте и аз да се включа отново, След смяна на съединителите при мен нещата се оправиха, обаче говорих с други хора които са имали същите проблеми като нас, при 99% от тях проблема е бил в клапани на мехатроника, дори с едното момче си говорих - 2 пъти е сменял мехатроника и проблема с придърпването е оставал, но след смяна на клапаните кутията е заспала. Така че препоръчвам на всички първо да си проверят клапаните (ремонтния комплект в Ауди е към 900 лева ако не се лъжа), аз лично смятам да ги сменя just in case. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2018 Хммм, те тия клапани да се проверят не трябва ли да падне долу цялата кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfocus Публикувано 18 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2018 Здравейте и аз да се включа в темата за с-троник. Карам Ауди Кю 5, 2,0 ТДИ 170 КС, С-Троник модел 2010 г. на 188К Км. Колата е закупена нова от България-Порше София и до определен етап е поддържана там. На 98К Км. са сменени гаранционно мехатроник и съединители. Причината беше че колата търгва напред когато е на R. До тук всичко е наред след което идва следваща смяна на масло на СК и Диф на околу 158К Км. Отново смяната е в Порше-София Запад кадето смениха маслото ( без да сменят филтрите, твърдят че не се сменят ) и софтвера на колата по акция за вредните емисии. Взех си колата и забелязах че колата придърпва при смяна на скорости 1-2-3 и го има онзи споменат по горе лек удар преди спиране на 1 скорост. Върщам се в сервиза с оплакването че колата не е като преди и те правят диагностика и адаптация на кутията, след което няма промяна и твърдят че всичко е нормално. Карам я колата при двама-трима известни механици и всички са на мнение че така са тия кутии, има дисконфорт , не са като автоматиците итн. Предлагат да сменя съединителите но не са сигурни дали след това няма да трябва да сменям и мехатроник.Свиквам си с дисконфорта и карам. Преди 1000 км. се появи нов симптом нещо като звук-резонанс преди смяна на предавка 4-5-6 го прави на точни обороти1800-1900. Осещането е като приплъзване. Карам я колата този път в Порше-Изток. След тест-дрйв приемчика казва че се съмнява в маховик. Отказах да я оставя колата за да я гледат защото в този момент нямах такова време. Отложих го. Въпроса ми е дали е възможно да придърпва и приплъзва от маховика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 (Редактирано) Из другите форуми , доста хора се оплакват че след ъпдейт на софт почват проблемите при С-троника, при мен на 100к км е сменян мехатроника, явно си е проблемен .. Сега имам един некомфорт при смяна от 1-2, когато е смачкам има едно чудене леко, но се чудя доста дали да е барам с нов ъпдейт или да си седи така.. Редактирано 22 Юли 2018 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 StanTanev, аз за това в града от време на време пускам на спорт режима и тогава го няма това чудене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Ако кутията няма проблем не се препоръчва ъпдейт . Ъпдейти се правят след ремонт или смяна на нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Абсолютно подкрепям!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Сменяйте им маслата на тия кутии в Ауди или сервизи с лайв връзка със системата им. Ако трябва да се обнови кутията ще излезе, че трябва да се обнови, ако не - не пипайте. Отделно половната продърпвания и тн. май са щото сте чели за тях... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfocus Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 При мен е порше излизаше че кутията няма нужда од обновяване на софтуера, т.е. е с последния софтуер. Въпроса е дали износения, разбит или "изморен" маховик влияе на придърпванията, при с-троник кутия ? И дали се износват или приплъзват съединителите в такъв случай. Ако има влияние тогава всяка смяна на съединители или мехатроник трябва да се прави и смяна на маховик, и обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 (Редактирано) Бившият собственик на моята каза че точно придърпвала и след смяна на мехатроника изчезнало, явно си е болка но е нормално особено в градски условия ако се кара постоянно ... колко ти взеха за проверка на софта в Ауди ? Редактирано 24 Юли 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване