Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Аз не разбирам тоя кикдаун защо постоянно се споменава...

Колко често го ползвате? На всяко ускорение??? 

Аз въобще не я ползвам тая простотия. Просто няма нужда....

Нито с едната нито с другата кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В ежедневието, че да кажа и в ситуация Stronic кикдаун 7-до 3 не ми се е налагал. Опит при 3тдита 245 и 204 и при 2тди 177 и 190. При мен се случва, само ако аз умишлено искам да го направя.

В други ситуации, не ми е бил е необходим. Всичко е въпрос на преценка на ситуацията(до колкото е възможно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При кикдаун нищо не се контролира от шофьора. Компютърът сам решава на коя предавка да свали.

При бензинов мотор просто качва повече обороти. 4800-5000 оборота не са нищо за един бензин и са много за дизел. Кутията има възможност да сваля по много предавки, останалото е въпрос на софтуер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

При кикдаун нищо не се контролира от шофьора.

тоест стигаме до хипотезата, че умишлено не можем да свалим чрез кикдаун 7-3?

Според мен това не е вярно. Моето мнение е че можем, но не ние  нужно

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А?

 

На 22.09.2018 г. at 21:29, congo написа:

Без да се приема като заяждане но - на клипа таблото вече показва 3-та тоест електрониката е взела решение вече ... не че то онема много но все пак.

А някой спомена 7-2, може ли клип на това защото никога не съм виждал 7-2, винаги с 7-3.

7-2 нема на4ин.......Ники.

7-3 е  работата.

Аз лаг не вида никъде, а дори не съм на динамик.

Специално правих неколко клипа заради "разбира4и"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Bobu said:

тоест стигаме до хипотезата, че умишлено не можем да свалим чрез кикдаун 7-3?

Нищо не може да направим умишлено при кикдаун. Компютърът (и инсталираният софтуер) преценяват на коя предавка да свали.

Ако караме бавно с около 60-70, примерно в колона и искаме да изпреварим - с кикдаун сваля на 3-та.

Ако караме на 7-ма със 140 очевидно няма как да свали на 3-та :). 

За такива случай (изпреварване на колона) си има и спортен режим, и ръчно управление.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе говорихме, че свалял бавно S-Tronic-a до втора, но се оказа, че сваля само до трета - това е :D  Забавянето, за което първоначално започна разговора изобщо не е от кутията, а от утрепания турбо лаг на печките дето ги караме. При BiTDI-то нещата са по-добре леко :)

 

 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам 20ст по темата.

Кутиата  адаптивна.Много зависи как се кара.

Нау4ил съм се да прецена как и колко  газ е необходимо да подам.

За мен описаните неща в темата са само и единствено от споменат от Ицо турбо-лаг.

Затова избрах комбинациа с компресор.

Имам още неколко клипа, наро4но направени , поради обсъждане в друг форум.

Види се колко бавно сменева , а е в комфорт модул на клипа.За нула време дори при отнета газ изреди предавките.

Само да вметна, 4е Вейрон и Широн сменева за 8млс,при С-ката също, при Авентадор е 60млс.При Порше също 8млс.

За сравнение мигване на окото е 300млс.......до преди 10г ръ4кахме като гламави, сега С-троника бил лагав....ревЪ....

На индивидуал сменава още по-добре.

С вси4ките й недостатъци , за които се говори, за мен е мнооого добра и бърза кутиа.

 

Извиневам се, не ми работат неколко основни букви на лаптопа.

 

 

Тук сменевам от Ауто на Динамик с Драйв селекта и се види ко става.

Поздрави на Метко с циферблатите:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е съединители, с какви и как се държи колата после ?

Оригинални съединители се продават само с касетата за около 1700лв.

Руснаците твърдят, че нищо, освен оригиналното, не може да се адаптира да сменя неусетно, като типтроник.

В момента обаче се предлага ремонтен комплект на BorgWarner (т.е. оригинални фрикциони) и пак се чудя, дали да не ги сменя профилактично. Нямам проблеми със съединителите, т.е. предполагам, че касетата е без износване.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

Нямам проблеми със съединителите, т.е. предполагам, че касетата е без износване.

 

Няма как касетата да е без износване, задължително се вкопават пластините ... те за това и продават целия комплект заедно. Ако искаш вечна касета си купи нов съединител и дай касетата за закаляване.

Но не мисля, че цялото упражнение има смисъл, освен ако не планираш да я караш тая кола 20 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug как въобще ти хрумват такива идеи не знам :).

Карай си колата щом всичко е в ред, ако пък се наложи смяна в даден момент, може да се намери съединителя с 20-30% надолу и цената става доста приемлива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ауди А6/4G 

Да се включа и аз с оърво мнение. Та закупих от Германия колата от човек с възможности и с редовна поддръжка. Така и бях аз редовна поддръжка смяна на масло на 10-12, въпреки че в Гн го е правил на 30 long life, филтри и тн. Бях и с възможности - сега не хахах шегувам се. Първо беше ремонтен комплект на мехатроника. Реших да сменя и маслото на строника и адаптация в Ауди СТЗагора. Та 1.4-1.5 лв не си спомням. Викам нормално. Окачването нама да го комент за нашите пътища. Задния дифернециал му изтвче почти маслото без да ми светне никъде. Но вс е точно разминахме се само със ново и някакви карета и тн (ауди Бургас - доста некачествено пак има омасляване). Но тук не става въпрос и за другите проблеми и тн. Така. След год и половина август 2018 започна една лека вибрация на 2ра скорост при намаляне на предавките и каране с бавна скоррост 5-10 км. Края на авг започна едно тропане от 3-2ра и след седмица задната нещо не тръгваше по наклон. Та пътуване Стз-Сф на първия светофар колата изписа Gearbox malfunction и че мога да продължа до сервиз без задна. реално оборотите играеха през целия път. Сменям 4-5 и оборотите се движеха нагоре надолу за 2-3 сек. Докато не спре! Реално след този проблем колата се качи 3 пъти на пътна помощ през разл сервизи. Das auto Sofia ми казаха 6000+ за смяна на съед, маховик, флтри и масло :) за мен ненормално (не че съм очаквал ремонтите да са 500 лв, но 6к). Отидох при механик, който има същия автомобил и работещ със скъпи автом. Той спомена че има проблеми в клапаните на мехатроикащ и това е загряло съединителите. Спомена, че не бил доволен от софтелектроникс, тк не било мн успешно рециклирането на тези клапани. Звънях в англия за тези клапани ми казаха, че спрели да ремонтират такива тк не можели да дадат гаранция и не ставало ок. Та сега ме посъветва този майстор да търся 2ра ръка кутия. Слагаме и махам тази кочина. (Няма да описвам другите проблеми с нея). Иначе дизайн, интериор, екстри съм супер доволен, но не очаквах това. Дайте идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди в Пила-р Pila-R
ul. "Manfred Worner" 9, 1407 Krastova vada, Sofia
088 788 0688
https://goo.gl/maps/pJsjCDJGRa42 да ти оправят колата, дас ауто освен че са кожодери и на бая хора потрошиха колите. 

 

4г е кола на пет години, която излиза от гаранция. Нормално е да се набиеш ма един два скъпи ремонта, не знам кое те учудва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна мерси. За последният абзац няма да ти дам коментар тк няма много логика в това, което си написал

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, да ти кажа логика има и то не малко.

Явно не си запознат с тенденциите в модерното автомобилостроене...

Днес колите се правят за да изкарат гаранцията и толкова... После да му мисли собственика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, zhelyazA6 said:

Абе, да ти кажа логика има и то не малко.

Явно не си запознат с тенденциите в модерното автомобилостроене...

Днес колите се правят за да изкарат гаранцията и толкова... После да му мисли собственика

 

като гледам на колко колеги S-tronic-ите, са сменени по време на гаранцията си мисля, че тази кутия и гаранцията не може да си изкара :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, HUGO said:

 

като гледам на колко колеги S-tronic-ите, са сменени по време на гаранцията си мисля, че тази кутия и гаранцията не може да си изкара :unsure:

да така е. Не бях чел никакви форуми, но ако изобщо взема следваща кола с тази марка ще е с типтроник с 8ск, ако не го премахнат. Относно новите тенденции :) да определено са такива от доста време. Само че не е нормално да хвърляш цялата кутия 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно ме съмнява да е за хвърляне цялата кутия, просто ти говорят наизуст неща и ти дават възможно най-скъпия ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Petrofff написа:

да така е. Не бях чел никакви форуми, но ако изобщо взема следваща кола с тази марка ще е с типтроник с 8ск, ако не го премахнат. Относно новите тенденции :) да определено са такива от доста време. Само че не е нормално да хвърляш цялата кутия 

Геледам, че новите С8 аудита (дизел) са само с типтроник. Така че не се очертава да ги премахват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...