Jump to content

S tronic


petarlazarov

Recommended Posts

Здравейте.

При мене преди две седмици отидох в Ауди да ми сменят масло на С троника на 118000км.

Това е втора смяна на масло.

Преди смяната кутията работеше без някакви странни симптоми, като преди смяната четейки за вашите проблеми , нарочно наблюдавах как се държи кутията.Да не се окаже че си внушавам нещо после.

След смяната започна едно придърпване от 2 на 1 и обратното.

При потегляне без газ по равно , колата потегля меко и след като подам леко газ се усеща едно приритване.

Преди ги нямаше тези симптоми.

Посъветвайте ме ,какво да правя и при кого да вървя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 398
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, АУДИ А6 3.0 4G, 7 степенна S-tronik. Имам сходни с проблемите на колегите, придърпва на 1 и 2. Преди 10000 км имах проблем с мехатроника. Сменихме го. Около 5-6000км нямаше грешки, но пак се появиха и колата влиза в сервизен режим. Колата е със сигурна история, досега не е сменян съединител. Пускам теста с VCDS, не е целия, само това дето ме интересува...

 

Thursday,05,July,2018,17:48:55:39744
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 17.1.2.1 (x64)
Data version: 20170131 DS267.1
www.Ross-Tech.com


VIN: WAUZZZ4GXCN099715   License Plate: BB-MI5050
Mileage: 207924km-129197mi   Repair Order: 5.07.2018

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4G (4G0)
Scan: 01 02 03 05 08 09 10 13 15 16 17 18 19 28 3B 42 44 46 52 53
          55 56 5F 62 69 6C 72 85 8B 8E 8F 90

VIN: WAUZZZ4GXCN099715   Mileage: 207924km-129197miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
13-Auto Dist. Reg -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
28-HVAC, Rear -- Status: OK 0000
3B-Sensor Elect. -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
85-On Board Cam. -- Status: OK 0000
8B-Adaptive Cruise 2 -- Status: Malfunction 0010
8E-Image Processing -- Status: OK 0000
8F-Pretens. Frt Left -- Status: OK 0000
90-Pretens. Frt Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CLAA)       Labels: 059-907-401-V2.clb
   Part No SW: 4G0 907 311 B    HW: 4G0 907 401 
   Component: 3.0TDI EDC17  H37 0002  
   Revision: 53H37---    
   Coding: 1225401A057601020000
   Shop #: WSC 02311 785 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0114G0907311B 001003
   ROD: EV_ECM30TDI0114G0907311B.rod
   VCID: 224C31CA3554B151D4-8076

5 Faults Found:
2937 - Please Check Fault Codes in Transmission Control Module 
          U1026 00 [040] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 30
                    Mileage: 207139 km
                    Date: 2018.06.04
                    Time: 15:25:27

                    Engine speed: 852.50 /min
                    Normed load value: 57.3 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 85 °C
                    Intake air temperature: 38 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.280 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Accelerator pedal travel: 0.00 %
                    Accelerator pedal: sensor voltage 1: 821.0 mV
                    Accelerator pedal: sensor voltage 2: 420.2 mV
                    Accelerator pedal: switch positions-Bit 0: 01001001 
                    Starter control: Interlock- or P/N-signal-Bit 0: 10100001 
                    Limitation: torque: 186.7 Nm
                    Control Module temperature: 20.8 °C

5250 - Function Restriction due to Faults in Other Modules 
          U1113 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4660 - Please Check Fault Codes in Control Module for ABS Brakes 
          U1017 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

5523 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
          P1570 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

5618 - Engine Off Timer Performance 
          P150A 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans (J217)       Labels: 0B5-927-156.clb
   Part No SW: 4G1 927 156 C    HW: 0B5 927 156 F
   Component: 0B5 30 TDIRdW H10 0001  
   Revision: --H10---    Serial number: 0000000077
   Coding: 000001
   Shop #: WSC 02311 785 00200
   ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087
   ROD: EV_TCMDL501.rod
   VCID: 2D56D2F67C8A7E2979-8078

3 Faults Found:
7971 - Transmission Control Unit 
          P1701 00 [032] - Locked

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

8955 - Valve 3 in Transmission Part 1 
          P17D4 00 [104] - Mechanical Malfunction

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 41
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 205213 km
                    Date: 2018.04.18
                    Time: 07:00:48

                    Engine speed: 766 /min
                    Transmission input speed: 766 /min
                    Transmission output speed: 0 /min
                    Engine torque: -8 Nm
                    Transmission fluid temperature: 73 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: Beide Kupplungen offen

8960 - Valve 3 in Transmission Part 2 
          P17D5 00 [096] - Mechanical Malfunction

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 3
                    Mileage: 206179 km
                    Date: 2018.05.18
                    Time: 19:27:17

                    Engine speed: 782 /min
                    Transmission input speed: 782 /min
                    Transmission output speed: 0 /min
                    Engine torque: -12 Nm
                    Transmission fluid temperature: 81 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: Beide Kupplungen offen

 

Може ли да ми дадете някаква насока само по теста, какво ме очаква.

Редактирано от vraykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е сменян. Майстора подмени физически само мехатроника. После прави адаптация и някакви операции софтуерно. Веднага след смяната нямаше грешки. Това LOCKED се е появило после, не смея да затрия грешките, за да може техник да види историята им.

 

П.С. всъщност подмени и един пластмасов филтър, но не вярвам това да има значение...

 

Редактирано от vraykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е компонент протекшън грешка, другите две може да си ги прочетеш. Като гледам си в немско - ходи в Ауди да видят какво става, понякога се включва CP след подобни операции ако са направени некадърно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, в Германия в Ауди няма да ходя, че съм с пиратска MMI, след месец се връщам в България, да препоръчате читав сервиз?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз да се включа отново, 

След смяна на съединителите при мен нещата се оправиха, обаче говорих с други хора които са имали същите проблеми като нас, при 99% от тях проблема е бил в клапани на мехатроника, дори с едното момче си говорих - 2 пъти е сменял мехатроника и проблема с придърпването е оставал, но след смяна на клапаните кутията е заспала.

Така че препоръчвам на всички първо да си проверят клапаните (ремонтния комплект в Ауди е към 900 лева ако не се лъжа), аз лично смятам да ги сменя just in case. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз да се включа в темата за с-троник. 
Карам Ауди Кю 5, 2,0 ТДИ 170 КС, С-Троник модел 2010 г. на 188К Км. Колата е закупена  нова от България-Порше София и до определен етап е поддържана там. На 98К Км. са сменени гаранционно мехатроник и съединители. Причината беше че колата търгва напред когато е на R. До тук всичко е наред след което идва следваща смяна на масло на СК и Диф на околу 158К Км. Отново смяната  е в Порше-София Запад кадето смениха маслото ( без да сменят филтрите, твърдят че не се сменят ) и софтвера на колата по акция за вредните емисии. Взех си колата и забелязах че колата придърпва при смяна на скорости 1-2-3 и  го има онзи споменат по горе лек удар преди спиране на 1 скорост. Върщам се в сервиза с оплакването че колата не е като преди и те правят диагностика и адаптация на кутията, след което няма промяна и твърдят че всичко е нормално. Карам я колата при двама-трима известни механици и всички са на мнение че така са тия кутии, има дисконфорт , не са като автоматиците итн. Предлагат да сменя съединителите но не са сигурни дали след това няма да трябва да сменям и мехатроник.Свиквам си с дисконфорта и карам. Преди 1000 км. се появи нов симптом нещо като звук-резонанс преди смяна на предавка 4-5-6  го прави на точни обороти1800-1900. Осещането е като приплъзване. Карам я колата този път в Порше-Изток. След тест-дрйв приемчика казва че се съмнява в маховик. Отказах да я оставя колата за да я гледат защото в този момент нямах такова време. Отложих го. Въпроса ми е дали е възможно да придърпва и приплъзва  от маховика ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из другите форуми , доста хора се оплакват че след ъпдейт на софт почват проблемите при С-троника, при мен на 100к км е сменян мехатроника, явно си е проблемен .. Сега имам един некомфорт при смяна от 1-2, когато е смачкам има едно чудене леко,  но  се чудя доста дали да е барам с нов ъпдейт или да си седи така.. 

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяйте им маслата на тия кутии в Ауди или сервизи с лайв връзка със системата им. Ако трябва да се обнови кутията ще излезе, че трябва да се обнови, ако не - не пипайте. Отделно половната продърпвания и тн. май са щото сте чели за тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е порше излизаше че кутията няма нужда од обновяване на софтуера, т.е. е с последния софтуер.
Въпроса е дали износения, разбит или "изморен" маховик влияе на придърпванията,   при с-троник кутия ?  И дали се износват или приплъзват съединителите в такъв случай.
Ако има влияние тогава всяка смяна на съединители или мехатроник трябва да се прави и смяна на маховик, и обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бившият собственик на моята каза че точно придърпвала и след смяна на мехатроника изчезнало, явно си е болка но е нормално особено в градски условия ако се кара постоянно ... колко ти взеха за проверка на софта в Ауди ? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...