Jump to content

Избор на конкретна А6 C5 и не само


Recommended Posts

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Те пък другите 2 мотора от първия пост са едни евтини и чудни...

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста се е развила темата за един ден. Благодаря на всички за отделеното време и съответните коментари. Не съм искал да предизвиквам някакви спорове. На ясно съм че асматика трябва да е сравнително по безпроблемния мотор, все пак имам такъв. Някъде видях мнение че 2.7 Т с автомат и куатро не струва, искам само да уточня за въпростния екземпляр, че той е ръчка. Автомат на този етап даже и не си мисля да поглеждам. Имах достатъчно драми покрай него на сегашната Б5, два ремонта по 2000 лв, не смятам отново да изживявам. Сега нея си я карам малко като пенсия с много леки обувки, че не знам кога ще роди. Малко се отплезнах :blush:

Та асматиците ги знам как вървят, малко време им отнема докато се развъртят. 2.7 Т си ми е тръпка още след първите 5 месеца каране на 2.8, особенно в купето на А6 смятам, че ще ми е по-добре. Прочел съм доста за всички посочени мотори, знам големите драми на всички. Ако ще е 2.7 се замислям и за чип, който ще е след време. За газ ще мисля евентуално след или ако се чипосва, но това ще зависи също и от километрите които ще изминавам. За 1.8 Т ми е минавала мисълта, но не искам да си развалям комфорта при пътуване от нещо което ще ми надува главата повече от V6, който пък е с приятен звук и почти не се чува на дълъг път с нормална скорост. 

А за съответни проблеми по моторите и всички агрегати, задължително ще бъдат проверени в компетентен сервиз като Порше. 

Искам само да кажа че не съм спортно настроен шофьор, да в повечето пъти карам със скорост над ограничението, но в разумни граници спрямо обстановката и пътя не повече от 30 км нагоре. От време на време имам някакви нужди за по висока скорост, но те са за кратка дистанция. Затова обаче искам да имам мощност в резерв и да знам, че щом ми се наложи няма да се притеснявам от недостиг. 

Наистина всичко написано от вас ми е много полезно и ми дава теми за размисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, svinqmaika написа:

А за съответни проблеми по моторите и всички агрегати, задължително ще бъдат проверени в компетентен сервиз като Порше.

За конкретния доста стар мотор не е добре да го караш там. Избери си някой от коментираните и препоръчвани сервизи във форума. Ще са доста по полезни ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, svinqmaika написа:

... и ми дава теми за размисъл.

 

Помисли още малко и ще се сещаш с огорчение за тая врачанка.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и една форумна 2.7т но е девет бона... е ме е яд че изтървах на Веско “аллроад-а” който замина за 6к но беше автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎12‎/‎13‎/‎2017 at 8:30 PM, svinqmaika said:

По съвет на човека, който ми помогна с проверката, най-добре ще е да я закарам в Порше София и там да ми я проверят обстойно специалисти. Мислите ли че това би се понравило на продавача, при условие че аз ще поема разходите му за закарването

Когато се занимавах с внос на автомобили, винаги отговарях отрицателно на подобни претенции от страна на клиент. Когато ме питаха защо е такъв отговора, казвах, че ако някой иска бъдещия му автомобил да има печат за качество от официално представителство на марката, нека си закупи автомобил от тях.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карането в Порше за преглед не съм сигурен, че ще даде реална оценка. Със сигурност е по-добре от нищо :), но  какво точно се очаква?

Кола на 15 години...гледа се на вагком (обтегачи, ЕГТ-та), мери се компресия....турбините трябва да ги няма, за да не могат да направят 0.6-0.7, т.е. нищо не помага диагностиката при тях....прави се визуален оглед за течове....нищо от това не е фатално и няма голям смисъл.

 

Ако купето е криво, ако духа вътре - нищо не може да се направи. Това в Порше никой няма да го погледне или оцени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, DLS said:

Задължително ли е да се строши тоя автомат като е зад 2,7Т или по принцип всичкото 5хп?

По принцип....всичкото си е на дроб на тези години и километри. А при дабъл тръцко и душегуба и въртящия момент си казва думата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

Ако купето е криво, ако духа вътре - нищо не може да се направи. Това в Порше никой няма да го погледне или оцени.

Хубаво го каза това, като почнах да се вглеждам сега забелязах още на първите, че има даже визуални нередности около затваренето на предните врати и уплътненията. Дори да се затварят механично супер няма никаква гаранция, че няма да вдигат шум. Не знам дали е така само на това поколение, но други коли са доста по-тихи след 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново за менията. 

Като цяло А6-цата ми е фаворит за момента, само да не се окаже по зле от колкото изглежда на снимки. За проверка в сервиз разрах добре, че Порше няма да са голям фактор. Доста често се споменава тук във форума D-bros не знам дали така се пише точно. Там ли да искам да я закараме или има някакво друго място, което е по добре от гледна точка на съответния двигател? Неща като съответни течове и кривини, общо взето всичко видимо мога и сам да си го погледна на място. Не съм от хората които ги е страх да не се изцапат за да се наврат под колата или в коша на мотора :) . Варианта за Б6 мисля че вече тотално го отписах, но за Б7 не знам дали тези от долния ценови клас няма да излязат "златни за сервизите" . Вярно че са базови модели или с много малко екстри, но все пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да вземеш ще е на милион километра и ще иска реставрация. Реши какво ти се кара и намери съответния екземпляр. Коментирано е много - тръца е най-достъпен с чип върви достатъчно добре. Ако искаш v6 + турбини скачай. Ако искаш осмак също варианти бол. Дали е А6, б6, b7 зависи визуално какво те дърпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/11/2017 at 9:09 PM, svinqmaika said:

Здравейте колеги. 

 

От тези обяви най-много ми хареса Б7 FSI-то, най-свежо изглежда и му липсва огрухаността на А6-цата и същото в по-малка степен на Б6-цата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел S6-ца 4.2 ако бюджета е 9-10. Красива, спира добре, върви мазно, поддръжка и разход много близо до 3.0.  Но усещането докато я караш от салона и изработката ще е различно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Marian_Georgiev said:

И поддържаш все едно две c5-тици.....

А,две....

Зависимост с кой мотор са, може и да са все едно три ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/21/2017 at 8:19 AM, Marian_Georgiev said:

И поддържаш все едно две c5-тици.....

В какво отношение? 

 

Много обичам такива коментари от хора, които просто трябва да се изкажат и да да звучат прави. :)

 

Поддръжката на S6 е точно толкова, колкото на 3.2FSI B7....

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли че А6 4.2  и S6  са леко по-различни от "нормалното" А6?

Знаеш ли колко струва едно челно стъкло за такава кола например?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/22/2017 at 18:57, doncecone написа:

В какво отношение? 

 Във всяко отношение! 

 

Има много писано във форума. Колегите по-горе са загатнали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз с интерес бих искал да чуя кое точно му е толкова скъпото за поддръжка на 8-мака сравнен с 3.2 или 2.0Т фси-та...ма по-така конкретно :lupe:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, кое му е по-скъпото на осмака от на миксера :hilezh:

Свещи

Бобини

Клапанчета

Гумички

Всеки един ремонт в коша на мотора

Всеки един ремонт по мотора

Ангренаж

Масло

Дискове предни ако щеш

 

Въпроса е, нещо дето му е по-евтино на осмака има ли?

С 3.2 може и да са съпоставими.

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/15/2017 at 0:44 AM, self-made man said:

Когато се занимавах с внос на автомобили, винаги отговарях отрицателно на подобни претенции от страна на клиент. Когато ме питаха защо е такъв отговора, казвах, че ако някой иска бъдещия му автомобил да има печат за качество от официално представителство на марката, нека си закупи автомобил от тях.  

То повечето "майсторчета" в такива сервизи не са виждали такава кола, все пак са й набори дето се вика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...