zlobil

RS6 C6 vs S6 C7 избор на резачка

Recommended Posts

По коледа смятам да си направя един подарък и да се обзаведа с няква резачка, пробвах бая коли и към тоя момент дилемата ми е между RS6 C6 и S6 C7 с REVO.

По принцип се бях насочил към RS4 B7 но след като се зачетох за драмите с нагара и проблемите с FSI-то отпадна като вариант а и ми трябва по-голяма кола. Колата ще се кара ежедневно.

 

Тествах : 

М5 - категорично отпада като вариант

Е63AMG S - колата е мрак, но нещо не ми е на сърце, също така ми е над бюджета

А7 3.0Т Рево1 - много приличен мотор, с Рево1 си върви прекрасно, разхода е смехотворен но S/RS усещането го няма и без генерация звука е няк’си постен 

RS6 C6 - категорично нищо което да не ми харесва освен цената на керамичните дискове които ще се постарая да избегна.

S6 C7 - не съм тествал все още но съдейки по 3.0Т-то съм сигурен че ще ми хареса

Edited by zlobil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, _koko_ said:

 А Шкода vRS защо не е сред опциите?

Бате, това е нелепо... стига сте се правили на :stupid:

 

Злобиле, единственото дето ме кефи повече от RS6 e RS7 :)

Държиш ли да е голяма колата?! Щото ако не - Порше :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

4ти ред по средата: " а и ми трябва по-голяма кола "

аз съм за RS6 C7 комби

ебаси батката :flehan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бягаш от RS4 B7 заради нагар и фси, а отиваш към RS6 C6 с 5.2 литровия гюм? 

 

S6 C7 е доста по-красива според мен. Ще е доста по-евтина за ежедневно каране. По-модерна кола като цяло, ще можеш да й се радваш без да те притеснява особено :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Порше би ми било пръв избор, но отскоро имаме нов член на семейството и няк’си не става. 

А7 като цялостна концепция не ми харесва. Вътре в много добре, отзад също, ма страничен профил и предница ми напомня на мравояда CLS. 

 

 

ps : RS6 C7 е ясено, ма пак опираме до бюджета.

Edited by zlobil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Макар и RS6, дизайнът на Ц6 остаря, а Ц7 е доста по- агресивен и съвременен. 

Аз от S6 не съм впечатлен единствено от пространството на задните седалки, иначе колата е уникално яка- звук, визия, особено на 20-ки. Облегалките на седалките отпред са огромни и заемат много обем назад, но пък придават точно това S/RS усещане, което различава колата от цивилните модели.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В RS6 C6 двигателя е 5.0, не е 5,2 ...

 

За мен смисъла от избора на RS6 C6 в случая не е уместен, освен ако не планираш да правиш някакъв монстър 1000+ к.с. ... 

 

В S6 C7 получаваш доста по-модерен мотор, ДСГ (срещу 6HP в С6), по-модерна мултимедия и външен вид... а и най-вероятно по-нова кола с по-малък пробег

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е, но все пак 4.0 е доста по-скъпа (според километрите) от RS6 предното поколение... но като визя и интериор - твърдо 4.0 в S6

 

Edited by redalex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, BECKO said:

В RS6 C6 двигателя е 5.0, не е 5,2 ...

 

За мен смисъла от избора на RS6 C6 в случая не е уместен, освен ако не планираш да правиш някакъв монстър 1000+ к.с. ... 

 

В S6 C7 получаваш доста по-модерен мотор, ДСГ (срещу 6HP в С6), по-модерна мултимедия и външен вид... а и най-вероятно по-нова кола с по-малък пробег

 

И аз мисля по тоя начин, ма след 15 минутно каране на RS-a разума почва да остава на заден план, колата ше се кара сток, максимум софт на revo, нямам време, желание и знания за проекти. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Усещането на гъзомера не е винаги реалния резултат :) (справка всички “бързи” дизели), а и С6 шасито е по-тежко от С7 и в завой нещата отиват на кантар малко...

 

Изчакай малко да лансират С8 S6 и скачай на С7 S6/S7... новия модел вече е с 2.9 V6 и 8 степенен типтроник, така че ще караш последния V8 в модела. Цените на С7 шасито също ще паднат, защото към момента са дефакто “последен модел”

Edited by BECKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бате Злобе, в случая най-правилен и балансиран избор е S6 C7 и после софт на Рево...идеално за развозване на семейството и раздаване на газ, когато искаш. Разходите по поддръжка също ще бъдат по-малко неприятни от тези на алтернативите.

Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 52 минути, zlobil написа:

S6 C7 - не съм тествал все още но съдейки по 3.0Т-то съм сигурен че ще ми хареса

Искаш да кажеш 4.0T-то.Райно кара такава кола.

 

преди 7 минути, Vanu написа:

хвали старото, взимай новото.

+1

Audi S6 4.0TFSI Avant, 2013г. - Обява Продава Автомобил

 

Относно RS4 B7-при него е само ръчна кутия и решиш ли да засилваш,нещата стават малко ''дебели''.Но тази Б7-ца ще е винаги топ.

Хвърли и едно око на S4 B8.5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, BECKO said:

Усещането на гъзомера не е винаги реалния резултат :) (справка всички “бързи” дизели), а и С6 шасито е по-тежко от С7 и в завой нещата отиват на кантар малко...

 

Изчакай малко да лансират С8 S6 и скачай на С7 S6/S7... новия модел вече е с 2.9 V6 и 8 степенен типтроник, така че ще караш последния V8 в модела. Цените на С7 шасито също ще паднат, защото към момента са дефакто “последен модел”

 

Навярно усещането се засилва и от това че реално не съм тествал C7 (дори не съм го разглеждал на живо), докато в РС-а още като седна и врътна ключа и почвам леко да губя нормален разсъдък. Имаш ли идея кога се очаква презентацията на C8 ? 

 

22 minutes ago, tonko2.0T said:

Искаш да кажеш 4.0T-то.Райно кара такава кола.

 

+1

Audi S6 4.0TFSI Avant, 2013г. - Обява Продава Автомобил

 

Относно RS4 B7-при него е само ръчна кутия и решиш ли да засилваш,нещата стават малко ''дебели''.Но тази Б7-ца ще е винаги топ.

Хвърли и едно око на S4 B8.5.

 

Това казвам де, че не съм карал 4.0Т но съдейки по 3.0Т-то ще ми хареса при всички положения. Ако тряА съм честен пред себе си RS4 B7 ми харесва в пъти повече дори от новата, обаче е малка и чесно казано след прочетеното не мисля че е моята кола. 

 

 

 

@kvm_88 ше помисля дейба :hilezh:

Edited by zlobil

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 48 минути, zlobil написа:

колата ше се кара сток, максимум софт на revo

 

Заради това, твърдо за RS-а, който и да е той.

Разходите по поддръжката няма са като на Голф2-ка,

ма след време ще има повече стойност от S-ката.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, zlobil said:

 

Навярно усещането се засилва и от това че реално не съм тествал C7 (дори не съм го разглеждал на живо), докато в РС-а още като седна и врътна ключа и почвам леко да губя нормален разсъдък. Имаш ли идея кога се очаква презентацията на C8 ? 

 

 

Съмнявам се, че ще е преди края на годината.... най-вероятно пролетта на 2019. Те преди месец официално започнаха с поръчките на А6 С8, така че ще минат едни 6-9 месеца докато тръгне и S модела в продажба.

 

Винаги можеш да се направиш на клиент и да звъннеш в Порше за да ги попиташ кога ще може да се поръчва и кои са първите дати за доставка в БГ :) 

Edited by BECKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е63 АМГ 4х4 КОмбе е колата в случая.......колкото и да ме анатемосват:hilezh:, особено съпоставена с РС6 Ц6.

3.0Т е компресор, 4.0 е битурбо.Със софт на Рево С6 Ц7 отива на 560 коня , колкото стоков РС6 Ц7 и върви брутално.

РС4 Б7 си е класика, но абсолютно ненужна за всекидневна употреба - няма автомат, спрямо съвременните автомобили е критично бавен и скъп за поддръжка,за разход да не говорим.Атмосферка е и реамапа е ненужен.

Постоянно се мятам Пловдив/Бургас/София и ако искаш може да пробваш 3.0Т със софт и ремък и ролка от Рево как върви на около 470-480 коня, което в А6 Ц7 ще е мнооого добре, а и няма да имаш мега поддръжка.

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Ц Е Ц О said:

Е63 АМГ 4х4 КОмбе е колата в случая.......колкото и да ме анатемосват:hilezh:, особено съпоставена с РС6 Ц6.

3.0Т е компресор, 4.0 е битурбо.Със софт на Рево С6 Ц7 отива на 560 коня , колкото стоков РС6 Ц7 и върви брутално.

РС4 Б7 си е класика, но абсолютно ненужна за всекидневна употреба - няма автомат, спрямо съвременните автомобили е критично бавен и скъп за поддръжка,за разход да не говорим.Атмосферка е и реамапа е ненужен.

Постоянно се мятам Пловдив/Бургас/София и ако искаш може да пробваш 3.0Т със софт и ремък и ролка от Рево как върви на около 470-480 коня, което в А6 Ц7 ще е мнооого добре, а и няма да имаш мега поддръжка.

 

Е63 покарах 2013-та, колата е мнооо добра, ма не е моята кола, деа знам, нещо ми липсва, не ми харесва......ше го има онова гадно чувство като спре някой до мен със S/RS да ми става терсене и да гледам на другата страна. Пък и ми е над бюджета така че тва значително улеснява избора. Ако някога иАм лев за 63AMG то определено ще е в S класа или G. 

 

Карах А7 с 3.0Т с РЕВО ала бала незнам кво беше но беше уж на около 450/60к.с. колата върви много приятно, вярвам при теб на S4-ката ще е дори по-добре. Благодаря за предложението. :zustimm: 

 

Като цяло не съм състезател, така че вървежа не ми е топ приоритет, при тия коли понякога самото чувство да знаеш какво точно може колата и да си круизваш спокойно е достатъчно задоволително. 

 

 

 

Другото което при мен леко накланя везните към S6 4G е разхода, ся сигурно ше ме наскачат че с такива коли разход не се гледа ала бала, ама като гледам кви данни им дават из интернет си е едно 40% надолу от RS-a. 

Edited by zlobil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те ве бате пак ще я покажа 

S6 цата с нормално каране кво гори. 

947132A6-BADE-4784-81EF-29E44D72A515.jpeg.6b41ac69f234d4ed53b8383989e94391.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, 12/100 със сигурност е оптимистично... 16-17/100 реално не ти мърдат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16/17 за това което предлага е смешно, 3.0tdi в София сигурно гори 15 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S7?

На цена е горе долу като S6, а изглежда доста по-добре поне за мен.

Няма как да не ти прилича на мравояда иначе, той е първоизточника, но нямат много общо като цяло.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.