Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Вече разбрах, всичко идва от това, че е EURO3 по талон. Това ме връща в най-ниската 1-ва категория.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това ни връща в 1ва, с всичко друго сме за 2ра. И какво като затворят до края на февруари, а после от март до към май , като пак всичко старо и пушещо е пуснато и целия център вечерно време отново е една "димка", до към края на май. Особено ако зимата стане по-дълга и люта. Пак ще се диша същото, изобщо малоумно управление отвсякъде, но друга тема е това.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има някаква промяна в таблиците за Екокатегориите,защото на мен досега винаги са ми давали 3 Екокатегория,пък сега ми праснаха 4-та/колата ми е бензин ,Евро4 ,2006 година./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензините засега са на промоция, пък и все пак отделяните компоненти от тях са една идея по-безвредни от тези на дизелите, в частност по-старичките, които сме само с катализатор - евро 2, 3. Честно да си кажа се чудя какво да правя и дали следващата година да мина и аз на бензин, защото така или иначе карам смесено и не повече от 12к км. годишно. Най-сме им черни ние с дизелите и най-напред нас искат да прецакат. Без значение дали сме с много стар или не чак толкова стар дизел. Отдавна хвърлям око на бензин автоматик, в който аз и пасажерите ми ще се возим доста по-комфортно и тихо, въпреки по-високата цена на километър.

 

Чудя се дори кой им разрешава на разни да предлагат софтуерно и хардуерно премахване на DPF и EGR и така да създават поредните пушалници по пътищата. Това само по себе си е престъпление.

 

Сори за спама.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, jordanik написа:

Явно има някаква промяна в таблиците за Екокатегориите,защото на мен досега винаги са ми давали 3 Екокатегория,пък сега ми праснаха 4-та/колата ми е бензин ,Евро4 ,2006 година./

 

Четвърта??? Тя е за е за ЕВРО5 и ЕВРО6. Да не са ти мерили емисиите на газ? 😄

 

Възможно е просто при прегледа да са перфорирали грешната дупка. Иначе на мен винаги ми дават 3-та.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никаква грешка-перфорираха ми четвърта група,а и в талона за прегледа е отразена четвърта група/нямам газ/.На колега с дизел, който до момента е бил първа група ,сега му дадоха втора  на друг пункт.И затова си правя изводите,че са променили по някакъв начин таблиците. 

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така трябва да е,нали уж сме в Европа.Откакто започнаха да мерят емисиите на ГТП,на две мои коли с 1.8T 20v,и двете 2006 г.,данните са като заводските.Това при налични катализатор и SAI помпа.Иначе Евро 4,екокатегория 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, CVT said:

Или са започнали да мерят емисиите, вместо да гледат години и ЕВРО категории.

 

Явно, имам пример с дизелова KIA 2002г. ЕВРО3, на която е дадена 2-ра кат. след преглед.

1 hours ago, tonko2.0T said:

То така трябва да е,нали уж сме в Европа.Откакто започнаха да мерят емисиите на ГТП,на две мои коли с 1.8T 20v,и двете 2006 г.,данните са като заводските.Това при налични катализатор и SAI помпа.Иначе Евро 4,екокатегория 3.

Ах колко много ще се радвам ако това е истина. И да вземат да спират от движение онези с отрязаните филтри DPF и т.н.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минал съм ГТП началото на юни,  досещам се че тогава ми казаха че единствено ЕВРО3-то по талон ме връща в 1-ва кат. Дали да опитам нов технически преглед на друго място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само за топ центъра на София, ами и за в други големи градове, в които се очаква да се въведат нискоемисионни зони. То не е и нормално в топ център по жълти павета да минава огромен транзитен трафик, но в същото време да липсват пътни артерии, където този трафик да бъде изнесен.

 

И това, което писах в по-горните постове, още е валидно - нека някой с A4 B6 1.9 TDI, минавал на ГТП от Октомври насам, да сподели каква еко категория са му дали.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с тия емисии е пълен ташак що бензиновите да са по безвредни от дизеловите.Дизелов мотор с кубатура 2.0 гори 8/100 нафта в града,бензинов с кубатура 2.0 гори 12/100 бензин в града айде да пресметнем колко вредни емисии ще се отделят при изгарянето на 8 литра нафта и колко при 12 литра бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, работата е там, че при дизела има отделяне на сажди и твърди частици, освен това има компоненти, които са склонни да причиняват рак. И пак опираме до по-старите, които сме само с катализатори. Вече при повреди в горивна система може би емисиите стават в пъти повече.

 

Общо взето, излиза че с B6ците TDI сме си прецакани. А ако плановете на общината за догодина станат реалност и въведат още по-широкия периметър, лично на мен би ми коствал доста неудобство при градско шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от моя пункт за ГТП ми казаха че на някои коли скоро са им повишили ЕКО категорията, но като слушам колегите по-горе, B6 TDI явно не е от тях и за съжаление си ни дават все така 1ва най-ниска. По улиците където и да видя като моята, дори Passat B5.5 TDI също само 1ва отбелязана виждам. Ще изчакам още малко и ще отида в пункта за проверка само на емисиите и ако ми дадат нещо по-различно от 1-ва най-ниска, ще пиша тук.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с 3ка дизел, лятото минавах преглед и съм 3та категория, ама така като ви слушам/чета, догодина може и да е 1ва. все тая де, аз я позлвам само за извънградско. имам газова В5ца за граЦко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Leito 3-ката дизел Б7 ли е? Ако да, мисля че ще си останеш същата кат. , все пак по-нова година, явно с DPF и респ. доста по-ниски емисии от B6 TDI. Освен ако не променят нещо по таблиците. И аз си мислех за нещо на газ, ама така няма да мога да влизам в подземните паркинги. Явно от догодина ще се мисли за някой по-нов дизел, хем да е пак икономично, хем да може да се кара навсякъде. М/у другото къде мога да открия с заводските данни за емисиите на VAG? В аутодатата не открих такива данни.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с В7 съм да, но малката 3ка. до колкото знам тя няма DPF, също така е с премахнати катализатори и крайни гърнета, така я купих. повече ме притеснява да не ми се заядат за шума, нали сега са се активизирали. Друго да питам аз, на задния подлакътник му е счупена/липсва закопчалката, не знам какъв зор е видяла. Факт е че не намирам резервни, като за предния. Единствените два варианта които намерих са тези. Кой от тях ще пасне? Може би този за А6?

 

ABLVV86cuo4kHCLbqTEWynYgEKM2GFbk18ZK_jc3rbMCLCQ8n4TK11TcD3mNE13EP9Hfg8_3cp5xkzr8FX6tCd-mJksZWtOMepkLsZ09-rNsyI5hIGE6krFPKBo9bK520EimXVeXDgYSjiPrpP0MVWQAP3ysEFahk5FZF7zlXdKNhN0lx47mwgNwT6Xnm4E-v4_eFhfampKgAPm6VMikT4S0ypjCtIS-Rs1edZCHJClqiR40I2E9ZWPA26BvBTDtqz-XGCIxEP0_Mh2CtBifElEoYhGYZte7OXPzZR3hLLCoRKAQTs89qyHzWvXgxkcl6-1MdiOaRq4_reK889ZLj2LyH2jOroc1H741d-Puov2bukYA49IkDFVH779XQL1o5-t6qpP9hIZ3TLTJYtzZbhAo-8RBIz7VUX50H_mLbJTfeCuZ7aVroLXEsyBCq67L46VfPH7EtjWyVLcRWNPH3InHIDW2GzlVmxeKT5VQu37dNDKe5ERULBHy6t9YJTOQf93lvrTr0ek-uqGxMcuzETjIU2VyoaQU1bFqoynDFNmk-YRpKZIRkzyz7gTOZkPMNjdqT0aFOeriUnhyh5JyK7eak3Z0RDmF7WoP-0Spqf2xprGeD3lc05ZJTT7hcZUrBKpMp8wcD1_64y2xSFCB_R0TkPzw0lYvWwe75S8shDgn61Y_kl5r36XSqytDr6bmHoLFKVQ0BhYCffZAK3MyKjhHE1JdnUTksAxntsfk_57pecjFRhDSDK-IB8SH64_Y-iA6G-wJIX_61hYNRrr4NSyPoDr5R_5_ZEoOMMiBbWpPJFfk3EC5zbSUifCXchvQ4ZB2gvYvmDCO2rbf48ILMyIrNBDcyuFimj2pOxbhNfkhBmooK8wHwBr832BO53r_dCKUySU=w423-h939-s-no-gm?authuser=0ABLVV86MrPhhqAyEWee-sU1PPjVLgX-lk9miIG3psFG2-Cqs8hb3umJV_81S6PBvH11b7uMrbB4gQmM_wH6cBkB6Kohwg5Lc0Ks0WUaIjhaLgUm8iSsmcLz4NlI23PNKlY1Sw0IMgFxHnNH49NLNE5GvPbSpSM1Jjd8nfrXmY7BymEVPjh-dwfcSa8qdgswvMoeogCj0Vw6rDazoVg8_vuAAOtQZ2lftWOi9g6KE7B--j5bER-r1mMQxQ_W3SCINQ8rRCmibuSSVFJYzukgieKCQiv7PA1ms9FJ-ybXjgr9S3I88cP160xn7KlWyx2kSV1zsHCROXJa0Pod6aUcHoi7IjWcwOy_chDMh7_cVmbq-JLEFSFcdnhMC17eLvfM_8B_Ff6iytXJOwR5VonFx6pPLksj1jwmmfeHz41Gf0GCl-MZ8a5b6qpmWaYXfv1yuP4H9zGU-2qZ8a9zUOqaPiVD3nmB6EQV7pfAL0D3nXMuK37-Ns684JjP7zBjkwvI9w9ZgViR3uGgORgsUmsuECxp6SolUF4cK0nuqRQGJoRu-ZCSMVDkR2sodwrqXXkDz05VwJ-ZPYeXsQGDsx1LrdP9rsj6AnsRXeSPjp4SPSaX05gFH_4DnLCad9mfju8yKDH2c4JRWfyv42TrGceix4HoFz6Oo9xRERqrfguu6yp6T-XgNgmFpF8h44ruq_8XGtMExypHz9OEJVSyHlWIuwYRXDBQQYxjo_wP3tFtywBTZEArfQASKOlchFr2abZcXnjaL9Vf3vFCobTR5-dhWPpr_bm55Rs5Or3uZGLsqerq3h6YEMcMIm06Cs9wD4qdAcnplLvLhlbA9j7-RZK-nzTwrNm1bMJLrICEbYGrwBNK7kI74cWbPmbamjSB3LnlqKjKkeeo=w423-h939-s-no-gm?authuser=0

Редактирано от Leito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Планирал съм скоро да си възстановя кабелите в маншоните на всичките врати, където всички знаем до болка този проблем с инсталацията там.

От 2 години имам колата и не съм имал никакви проблеми в тази област, просто превантивно. Но от 2-3 дни, копчето за сваляне и вдигане на стъклото на шофьорската врата на първите степени не работи, а втората степен иска по-силно натискане за да тръгне стъклото, независимо нагоре или надолу.
През ключа, като вдигам и свалям стъклото, няма никакви проблеми с него.

Подлежат ли на някакъв ремонт тези копчета или се сменят всичките, гледам че вървят на цял панел комплект по китайските сайтове и ОЛХ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...