Jump to content

Автомобили от Америка


Recommended Posts

Здравейте ,

колеги харесал съм си 2018 AUDI SQ5 3.0L V6 от този търг в САЩ  https://bidexport.com/ 

Фирмата има представителсво в България . Свързах се  с офиса им и ми дадоха цена за транспорт , такси всичко до КАТ с включена митница и техно тест с една дума не трябва да ходя по институциите да се занимавам и предварително знам ,колко ще ми излезе (без ремонта). Мислите ли че колата е добра за ремонт и с този мотор? Видимо нищо и няма само е малко наводнена .

resizer (2).jpg

resizer (3).jpg

resizer (4).jpg

resizer (5).jpg

resizer (6).jpg

resizer (7).jpg

resizer (8).jpg

resizer (9).jpg

resizer (10).jpg

resizer.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това с малко наводнена може много сериозно да те излъже. По пода тези коли са пълни с модули, които изгарят при наводняване. Отделно диференциали, автомат, мотор може да са пълни с вода/кал и да не става нищо от нея. Като цяло е риск, още повече, че не можеш да я видиш/запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стой далеч от наводнена кола! Често електрониката не изгаря веднага, а отнема в рамките на година корозията да я унищожи напълно. Неслучайно тази идеална на външен вид кола е тотална щета. Също не е наводнена леко, а до страничните огледала, което в Щатите по закон задължава застрахователната компания да я изплати като тотална щета.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има опция да изпратя за 225$ инспектор на място за да я провери . Мисля да се възползвам . Цената без ремонтите ми излиза на половина от най-евтината подобна в България . Ще има бюджет за ремонти .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел който два пъти го игра тоя филм... Първо взе Гранд Чероки, после БМВ. Гранда беше наводнен, БМВто уж леко ударено.

И двата пъти с ремонтите тея коли му стъпиха точно толкова, колкото да ги купи от вторичния пазар на същите километри и години. 

 

Разликата беше в нервната система и в това колко дълго реално стоя без кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко наводнена, малко бременна, се тая^_^. Плащаш.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, CVT написа:

...Често електрониката не изгаря веднага, а отнема в рамките на година корозията да я унищожи напълно...

 

И аз така мисля. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбирай погрешно (към автора на темата) - парите са си твои, изработил си ги и си в правото си да ги използваш както намериш за добре. Но винаги си мисля, че е добре да уважаваме това, което сме изкарали с труда си без значение колко е повече спрямо стандарта в България и без значение колко бюджет още ти остава. Пак ти казвам, нека Господ ти дава още много и да имаш, да си жив и здрав и здрав, просто знам как човек в чужбина му се пълнят очите с нови автомобили и си казва "и аз съм човек, цял живот 20-годишни дараци ли да карам?". Доста мои познати гръмнаха така с нови коли от Англия, които не могат да поддържат, или излязоха много скрити дефекти (удари, наводнени, което пък от Англия също е не малка класика). И да - корозията не хваща веднага. И смартфон да наводниш може веднага да не спре да работи. Може да спре и след 3 месеца. Същото и тук - бъкано с куп електроника, която не е задължително да замине веднага.

Вместо да се хвърляш на нещо от висок клас, но със щети, които ще ги платиш и двойно над това, което ще дадеш просто си избери нещо без щети или поне не наводнявано от по-нисък клас. Срамно няма, колкото и да работим милионери не сме.

 

И отново да го кажа - НЕ МЕ разбирай погрешно, нито ти държа сметка какво да си правиш парите, нито какво да си купуваш - само ти казвам, че ще се вкараш в много по-голям филм, двоен на 2.5 V6 TDI и 2.0 TFSI събрани в едно.

 

Твой си избор. Във форума има страхотни поддържани коли от добър клас, от продавачи, които са си изградили име, а и от не толкова известни, но пък са добри екземпляри. Някои от тях направо пълнят окото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, asenvarbev1 написа:

Има опция да изпратя за 225$ инспектор на място за да я провери . Мисля да се възползвам . Цената без ремонтите ми излиза на половина от най-евтината подобна в България . Ще има бюджет за ремонти .

Не си губи времето и парите за тая работа.

Всичко за "леко" наводнените беше казано по-горе. 

Мога само да добавя - стой далече от такива освен ако нямаш кола донор да подменяш всички модули/компоненти.

 

Преди 7 часа, cokesucker написа:

Имам приятел който два пъти го игра тоя филм... Първо взе Гранд Чероки, после БМВ. Гранда беше наводнен, БМВто уж леко ударено.

И двата пъти с ремонтите тея коли му стъпиха точно толкова, колкото да ги купи от вторичния пазар на същите километри и години. 

Коук, твоя френд явно е пълен аматьор... По-добре да си намери друго занимание.

Тая работа е много проста и си е чиста математика, иска време и търсене, и доста предварителна подготовка.

И сметката накрая е доста сладка.

А преди ходих до Германия да си купувам качествени коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@asenvarbev1

Не забравяй, че тая кола е "доста нова" за нашия пазар и части няма да намериш.

И ще трябва да купуваш всичко ново и сметката няма ти излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за кой път да го кажа в тоя форум,наводнена кола от САЩ вече НЕ МОЖЕ да мине технотест тук!!! МОЖЕ,но ще се вади друг талон,дефакто фалшив и колата става не редовна.Ще се спестят едни пари даже,защото ще се вкара като за части и ще се плати 10% мито,а не 30%.После с фалшив талон и така...Но не си струва,е струва си за тия вносителите,само и само да изкарат някой лев...Наводнени коли съм купувал и няма да повторя вече.Все едно да съживиш мъртвец.Автора да забрави изобщо за наводнени коли.По-добре малко по скъпа с лек удар.Интересно ми е ако може автора да сподели какви  такси са му обявили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари на нашия пазар се намират не малко добри автомобили, а дори извън форума може да се намерят доста запазени и актуални модели, в някои случаи дори може и да не са удряни (наистина има такива случаи). Да си вземеш възможно най-скъпото, но удрядно или наводнено, като може с един клас по-надолу и по-евтино, но доста по-читаво не е най-добрия вариант, но пак казвам, защото ще се разчете твърде грешно - не казвам и не ме интересува кой как си харчи парите, просто вече се нагледах на нашенци в чужбина, на които им текат лигите като гледат нови автомобили и искат и те. Разбираемо е, хора сме, но има и 2-3 години (примерно) по-евтини варианти, които в никакъв случай не са по-лоши, могат да се вземат редовни и без проблеми (че и с талони). 

 

В единия случай се взима най-новото и скъпо, без оглед на това може ли това животно да бъде поддържано, а в другия случай се взима удряно и/или давено , но видиш ли - нали е "ново" като година и явно е някакъв плюс това. Не лоши и запазени автомобили има 2008-2012 примерно, не всичко е горублянски внос на 600К с лъсната боя. Спестяваш си едни пари (нека ги уважаваме, без значение колко ги имаме или нямаме) и поне знаеш, че няма да го удари корозията след месеци и след година. 

 

Приканвам автора да разгледа предложенията във форума, някои от тях наистина са уникални, виж и по сайтовете за обяви - от време на време има добри варианти.

 

Особено това давено нещо има и врътнати 200К мили, които не знам дали са реални, но в километри това е доста повече, а ако не са реални то и двигателя няма да е в цветущо състояние (макар, че и да не са пак няма да е). При това и давен. 

 

Но за десети път повтарям: избора и нервите са си право на личен избор и всеки си носи последствията от него така, както аз съм взел 2.5 V6 в едно много добро състояние, но варианта да издумка ГНП или валове/кобилици го има всеки един ден от съществуването на този автомобил.

Само, че един комплект валове и рециклаж на издънката на Bosch струват доста по-малко от това давено автомобилче, а и винаги може да отиде за части. Виж, финансите загуби са някак в пъти по-малки като размер.

 

Но всеки си знае. Успех с каквото и да избереш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, zhelyazA6 said:

 

 

Коук, твоя френд явно е пълен аматьор... По-добре да си намери друго занимание.

Тая работа е много проста и си е чиста математика, иска време и търсене, и доста предварителна подготовка.

И сметката накрая е доста сладка.

А преди ходих до Германия да си купувам качествени коли.

 

Той ги вкара не за да ги продава, а за да си ги кара... Но си прав, че е аматьор. Сега кара германки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в България реално няма пазар на коли, всичко е умряло отдавна, така че едва ли има хора дето се занимават да вкарват за бизнес...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, zhelyazA6 said:

Варненския КАТ не регистрират давени коли. Не знам за другите градове.

Да , оказа се , че ако пише в талона Flood , KAT не я регистрират .  Има вариант още в USA да и се смени талона за 1100$ и да не пише Flood . 

Като гледам , май ще се насоча към нещо ударено от градушка или с лек удър . Наводнените ги правят , но ако е нещо по-опростено , Ford , Mazda , Dodge . Там няма много модули и електроника .С Audi май ще се окаже голям хазарт . Като цяло излизат интересни предложения от този търг в Америка . Най-вече в USA може да се провери цялата история и километри. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че все те дърпа нататък, явно изкушението е голямо. Няма кой да те спре, човек. Ама после няма да има на кого да се сърдиш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, asenvarbev1 написа:

Да , оказа се , че ако пише в талона Flood , KAT не я регистрират .  Има вариант още в USA да и се смени талона за 1100$ и да не пише Flood . 

Като гледам , май ще се насоча към нещо ударено от градушка или с лек удър . Наводнените ги правят , но ако е нещо по-опростено , Ford , Mazda , Dodge . Там няма много модули и електроника .С Audi май ще се окаже голям хазарт . Като цяло излизат интересни предложения от този търг в Америка . Най-вече в USA може да се провери цялата история и километри. 

 

Гледай само да не е наводнявана. Също търси и от Канада - и те имат подобен сайт за търгове, а пък и колите им са в километри, така че няма да подменяш километраж. Също ако се възползваш от безвизовия режим не е трудно да си спестиш и митото. Има само 2 изисквания:

 

1. Колата да е била твоя поне 6 месеца преди да я внесеш в България.

2. Да се съгласиш да не я продаваш поне 2 години след внасянето.

 

Можеш да идеш и да я закупиш на твое име, едно ходене и връщане струва под 1000 лв. ако не пътуваш около Коледа. След това си плащаш да я държат на паркинг 6 месеца преди да я натоварят на контейнера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такова изобилие от скраб в Европа, как да не те влече чак от Америка да си внесеш такъв....при това успешно преминал курс за водолази?! До скоро смятах, че най - яката порнография в бранша е да си купиш кола с десен волан, че е по - евтино. Обаче....тия идеи да се вадят реликви от океана и да се транспортират до тук с надеждата да се яздят някак кара десния волан да не изглежда толкова лош вариант:hilezh:. Даааа и аз имам познат, който се наигра с наводнено Субару...така и не го подкара, но това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мисля да скачам на едно 2017 Q7 на 50 000 км, . Почти нищо му няма и ми излиза с 16000 лв. по-евтино от най-евтиното дето се продава в БГ  . Ако го играя на търг мога и по-евтино да го взема .

 

resizer (2).jpg

resizer (3).jpg

resizer (4).jpg

resizer (5).jpg

resizer (6).jpg

resizer (7).jpg

resizer (8).jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея винаги са ми били най-съмнителни, дето "почти нищо им няма". Защо са я обявили тоталка тогава? Има поне $10-15к в щети и ремонти за да я тотализират. Нали не мислиш, че са само двете липсващи лайсни?...

Със сигурност undercarriage, въпреки че не е обявен. Вече е почти на 20 бинки преди живия търг. Ще отиде на 25-30. 

Ще гледам с интерес довечера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един "умник" "айти" наскоро си взе audi a6 блъскано, уж някакви козметични неща, то не бяха мита, драми с фаровете, кодинги, скрити проблеми, все още се мъчи, а му стъпи с 30% над нормална А6 със същите екстри и тепърва ще се опитва да я регистрира :D 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...