TURBO_RS

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13

Recommended Posts

Добавката/дифузора на бронята.Седан комби няма значение и двете си имат добавка.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Share this post


Link to post
Share on other sites

Е хубаво де все пак снимка нещо за да покажеш може ли да видя за какво говориш? Заинтересован съм и аз като сменям сензор следващия път да го правя по-лесно ако има такъв начин. 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 5 винта се държи.6ace6b7273c1dde0c2ef720b2fca6a66.jpg

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites


Потвърждавам само добавкат се сваля
заедно я свалихме и наместихме единия сензор че му бях играл едно коляно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аааа за дифузьор-а говориш. Сега вече се съгласих, че със сваляне можеш да имаш достъп, но трябва и да си вдигнал колата за да ти е удобен достъпа. На мен пред блока няма да ми е удобно особено с тези спортни амортесьори които правят колата ми още по-ниска ;) 

Edited by kgg.becks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така или иначе като смъкваш бронята отвиваш 3 от добавката остават 2 до накрайниците.Моята и тя е ниска и на улицата без проблем се смъква.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам претенции кой метод е по-лесен или по-удобен. На теб ти е удобно да свалиш дифузьор-а или лип добавка както му викаш, а аз бих предпочел да разкача бронята от едната страна, да стигна до сензора, който ми трябва и да закача като го правя в изправено положение без да лягам на земята :) Но е важно да има различни мнения и все пак научих и друг начин за достигане до сензорите :)

 

Edit: Ето това гледах аз когато търсих как да сменя датчик :)

 

Edited by kgg.becks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, докато сме на тема дифузьори......гледам си задника и много ми малеят накрайниците. Фейслифт съм и са тия правите, но стоят малки в отворите на добавката. Има ли модел от който могат да се вземат за директна смяна и да изпълват отворите?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги , някой може ли да даде актуална цена за висящия лагер на кардана ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

40-100 лева.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наско, да не хванахте, че от висящия лагер има вибрации?

Сега го гледах за моята някаква странна марка Metalcaucho?!?! след отстъпки е 108 лв

целият кардан с лагера - 600 лв марка SPIDAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дайте инфо откъде и какъв лагер се продава за тоя кардан и как по точно се сменя, защото при моя кардан не е мъжко в женско с ъс зегерка която да махнеш с отвертката, а нещо подобно на външното каре в което влиза полуоската.
Нищо не се вижда и незнам как се разделят двете части. Може би с рязък удар като при каре на полуоска.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това което съм чел при руснаците..Развалцова се маншона и излиза достъп до зегера.Лагери слагат от БМВ като им заварят нащи уши.
https://www.drive2.ru/l/577868678016533438/

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk



Share this post


Link to post
Share on other sites

@ники 125кс.: защо не попиташ във фирма Феликс срещу БАН на Южната дъга е фирмата - не знам дали те разглобяват или искат да им се занесе кардана. Онзи ден минах през тяхната уличка и един А6 шлеп стоеше паркиран.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въпрос относно акумулатора. Днес взех един нов 100-так на фирмата FIAMM. Сложих го и всичко е ток, но излезе леко разминаване. Когато сложа акумулатора, както си му е мястото на за плюса и минуса, има едно малко черно маркуче, което влиза в една малка дупка острани, та на старият акумулатор се пада отдолу и влиза перфектно, но на новият се пада отгоре и няма как да стигне маркуча до там. Проблем ли е това, някакво решение има ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Някой би ли могъл да ме насочи къде да гледам ( да разглабям), взимайки предвид грешките описани по-долу ?

1. 020072 - Control Module for energy management (J644)

004 - No Signal/Communication - Intermittent freeze time 

 

2.  000257 Mass air flow sensor (G70)

P0101 - 001 - Implausible Signal Intermittent freeze time 

 

3. 049408 - No Communication with Engine Control Module ( SAE ECM/PCM)

U0100 - 000 - Intermittent Freeze time

 

4.  006273 - Powertrain Data Bus : Missing Message

P1881 - 000 - Acceleration request

 

5. 000458 - Control Module for battery Monitoring (J367)

004 - No signal/ Communication

 

6. 00003 - Control Module

003 - Mechanical Failure 

 

7.  02069 - Front Parking Aid Sensors

011 - Open Circuit

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,3,4,5 Грешка на мен ми ги е записвало когато акумулаторът ми е бил слаб и дори имах драма с ММИ - рестартираше се или дори не тръгваше. Колата палеше без проблем, но на запалена кола в движение спираше подаването на ток към определени модули ( хванах го с ваг ком).

Грешка 2 мисля, че беше за дебитомер.

Грешка 7 - парктроника отпред (неработещ сензор или сензори).

Share this post


Link to post
Share on other sites

акумулаторът е чисто нов 100 ампера в гаранция.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Key712: оправи си клемата под капака да не грее, ако не си го направил, наистина някои от грешките са поради слаб акумулатор

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той нов нов ама ...дали го ожени с колата (кодира с ВАГ) и как го смени ... да не се е ошашкала нещо при смяната. Като сменяха моя вързаха друг на клемите, внимателно разкачиха стария и много внимаваха да не дадат накъсо. Казаха че ако се обърка нещо ще светнат бая грешки които нямат общо са акумулатора. След това с колега от форума ги оженихме.

Иначе следва това:
Закачаш я на компютър, кодираш акумулатора, чистиш грешките и следиш после известно време за грешките и кога се появяват.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Въпрос относно акумулатора. Днес взех един нов 100-так на фирмата FIAMM. Сложих го и всичко е ток, но излезе леко разминаване. Когато сложа акумулатора, както си му е мястото на за плюса и минуса, има едно малко черно маркуче, което влиза в една малка дупка острани, та на старият акумулатор се пада отдолу и влиза перфектно, но на новият се пада отгоре и няма как да стигне маркуча до там. Проблем ли е това, някакво решение има ли?

То е за вентилация на акумулатора, не можеш ли да си го удължиш по някакъв начин-ако съм те разбрал правилно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OvivO said:

@Key712: оправи си клемата под капака да не грее, ако не си го направил, наистина някои от грешките са поради слаб акумулатор

тря да го вида това ти ми беше писал още в началото, обаче  нямам връзка с борд компютъра между часовниците само грешка на ръчната върти и си мисля да не е заради този  контрол енджин модул къде се намира за да го погледна ? 

1 hour ago, Galin said:

Той нов нов ама ...дали го ожени с колата (кодира с ВАГ) и как го смени ... да не се е ошашкала нещо при смяната. Като сменяха моя вързаха друг на клемите, внимателно разкачиха стария и много внимаваха да не дадат накъсо. Казаха че ако се обърка нещо ще светнат бая грешки които нямат общо са акумулатора.
Иначе следва това:
Закачаш я на компютър, кодираш акумулатора, чистиш грешките и следиш после известно време за грешките и кога се появяват.


Sent from my iPhone using Tapatalk


То е за вентилация на акумулатора, не можеш ли да си го удължиш по някакъв начин-ако съм те разбрал правилно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Как се кодира акулмулатора >?? имам  Вак Ком но не съм сигурен че знам как става

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз му казах че е нов но нямам код (взех bosch)и пусна опция че ще се пробва да кара новия с настройките за стария акумулатор.

За 7-8 месеца няма проблеми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Galin, ясно, благодаря. Мисля, че правилно си ме разбрал, то няма какво друго да е. Те са две клеми и едно малко черно макуче. Значи ще измисля нещо да го удължа.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Как се кодира акулмулатора >?? имам  Вак Ком но не съм сигурен че знам как става




Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.