Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

8 hours ago, royce said:

А то въобще може ли при 4Ф да махнеш въздуха?

Моя механик ми беше споделил преди, когато си оправях моя въздух, че генерално можело да се сложат нормални пружини и не било особено тегаво. Нямам особено допълнителни детайли относно как става и т.н.

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги чувам, че при регенерация на dpf, ако колата се изгаси по време на това, което няма как да знаем кога е завършена и кога започва дори, оставало нафта, която отивала в маслото на двигателя. Случвало се е на мои приятели, но не с Ауди. Та въпроса ми е на нашите 4f пак ли е възможно да става същото?

Редактирано от Sion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам дали този пост е за тази тема, но ако не е  ще помоля модераторите да я преместят. Благодаря, за което! Та проблема ми е следния: Собственик съм на Ауди А6 С6 2,7 ТДИ двигател ВРР. От няколко месеца понякога/ на абсолютно случаен принцип/ не иска да запали топла. Стартера върти 4-5 секунди и толкоз. След време /20-30мин/, когато двигателя е изстинал пали и работи като часовник. Никакви проблеми при шофиране и т.н. Събитието се случва на да речем на 30 паления - веднъж. Последните няколко пъти си носех с мен компютър и при сканиране не ми дава Абсолютно никаква грешка. Иначе изчаквам 20-30 мин да изстине двигателя и запалва. Говорих с колеги и приятели за съвет и ми казаха че вероятен проблем е датчика на коляновия вал G28, друг казва че това не е датчика нещо друго е ....но какво?! Та въпросът ми е - някакви идеи какво да търся или къде да ида? Ходих на сервиз - и ми казаха че и няма нищо , което си бе факт в този момент / пали и си работи /. Сибирам идеи и мнения по въпроса и ще съм благодарен на всички които ме насочат къде да погледна или проверя. С добри технически познания съм и не ме е страх да пипам :) По мои наблюдения по често го прави при градско шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж кабела на плюсовата клема дали не грее. 

@Sion то и без ДПФ като я загасиш в някой цилиндър остава гориво, независимо дали е дизел или бензин. Сегментите не са херметически и слиза в картера. На 8 литра масло при нашите мотори колко да го разреди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, zdrash написа:

Виж кабела на плюсовата клема дали не грее. 

за това не съм се досетил, ще бъде проверено! Благодаря за отговора и насоката :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Nikolay N написа:

Благодаря за отговора, значи да продължавам да дебна :)

 

Преди 3 часа, venko74 написа:

@Nikolay N Абсолютно същото ми правеше още като купих колата. Веднъж записа грешка за датчик колянов вал и така го хванах.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Лошото е че е на много "тъпо място" .Доста трудно достижим. Прегледах преди месец къде се намира. Оказа се че по спецификация трябва да има две букси до горивния филтър - едната е за датчика на скоростта на коляновия вал, а другата за датчика G40. На моята ги няма там 2007г. е. На канал само се виждат датчиците, но са много трудно достижими .... дори не можах да видя другия им край къде са куплунзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, Nikolay N написа:

Лошото е че е на много "тъпо място" .Доста трудно достижим. 

Не е чак толкова трудно. Сваляш лявата гума, после предпазния щит на вътрешното каре, който пази маншона да не загрява от изгорелите газове. Някъде над карето е датчика. Не е чак много трудна смяната, а и не е скъп. Според мен го смени, за да не те остави някъде на пътя. Дори да не е от него, пак е добре да се смени, защото минава толкова близо до изпускателната система, че при това нагряване според мен няма как да не дойде време да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 Ще опитам, ще пиша за резултат предполагам тази седмица ще стане , четох че трябва задължително да е Бош. Благодаря за насоката и идеята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сутринта ми наби тази грешка предполагам че е датчика за светлина/дъжд. След като показах малко и колата се стопли грешката изчезна, лаптопа не е с мен да я прочета. Та какво да очаквам и лесно ли се сменя. 

20230213_064357.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.02.2023 г. at 10:46, OvivO написа:

ако са намокрени релетата под чистачките - лошо, ще има и други проблеми. Тогава обаче мисля няма да запали или ще е трудно.

При проблем с гълтача - няма контакт, а директно игнишън

След почистване на листата и (вероятно) изсъхване на някои елементи, проблемът се е самоотстранил. Което ми напомня, че миналата година колата имаше някакви проблеми с тоците и се установи точно наводняване на кутията с релета. Засега колата няма проблем, ще видим след някой обилен валеж какво ще се случи, но всичко си води до водата под предния капак.

Иначе на дренажите беше обърнато внимание още при купуването на колата, гуменият пръстен беше изваден, но явно листата под капака трябва да се чистят редовно, защото се създават други проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая вечер (вече снощи) след натоварено градско каране в София (преди това пусната печка за около 40 мин) и след прибиране забелязах, че колата е по шумна.

Угасих и вдигнах капака и чувам ввнтилатор май да продължава да върти, даже духа от моторния отсег.

След 15-20секунди спря. Запалих пак и същата работа.

До сега или не се е случвало или аз не съм забелязал.

Моля за съвети!

Пс

Утре ще и пусна един скан да видя ко казва, но лампи и чекове по таблото няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!
Може да съм в грешната тема, но не открих по подходяща. Интересувам се от закупуването на фланци 20мм. В интернет пространството

има доста сайтове, спрял съм се по-конкретно на тези пичове от https://platinumracingbg.com/ , някой взимал ли е от тях? Как им е качеството?

Бях взимал преди време едни фланци от Пловдив,но ми тресяха на Б8цата.

Редактирано от Георги Георгиев Трифонов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това е темата за всякакви въпроси.

Откакто взех джанти от по-новите с 66.5 централен, които изискват втулки, имам епизодични проблеми.

С фланци мисля е още по-рисково да тресе или за лагер главина.

Ако твърдо си се навил, аз бих взел H&R.

Трябват ти и по-дълги болтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Mindburn написа:

Тая вечер (вече снощи) след натоварено градско каране в София (преди това пусната печка за около 40 мин) и след прибиране забелязах, че колата е по шумна.

Угасих и вдигнах капака и чувам ввнтилатор май да продължава да върти, даже духа от моторния отсег.

След 15-20секунди спря. Запалих пак и същата работа.

До сега или не се е случвало или аз не съм забелязал.

Моля за съвети!

Пс

Утре ще и пусна един скан да видя ко казва, но лампи и чекове по таблото няма.

 

Според мен е била в регенерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей току що слизах да я преместя пред блока, същата работа. Не съм я гледал с компа че нямаше батерия и го включих да се зареди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих ауто скан!

Не ми харесват нещата 😒😔😭

Address 01: Engine (CDY)

1 Fault Found:

001682 - Fan 1 Control Circuit

P0692 - 000 - Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 26

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn

 

Миналата година играх същия мач. Търси най-добре двете перки с управленията от кола на части. Свалят се броня и фарове, т.нар. очиларка не е нужно да се сваля цялата, развива се само в горния край, за да може да се бръкне и да се развият перките. Най-вероятно ще се скъсат винтовете, които ги държат от долната страна, но не е драма. Ако се стигне до там, слагат се къси самонарезни винтове точно до скъсаните, важно е да не са прекалено дълги, за да не пробият радиатора. Трябва да се внимава и с жилото за отваряне на предния капак, аз го бях откачил без да искам и после беше малко трудно отварянето, преди да затвориш капака, увери се, че е сложено на място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...