Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

А имаш ли идея дали е с две жици (черна и сива) или е с повече? И дали има връзка между ламбда сондата и датчика за разпределителния вал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kpematop 

Ще я сменя сондата. А можеш ли да дадеш някаква идея за този разпределен вал за който писах в по-предишния ми пост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са данните които ми изкара, като се надявам да съм ги гледал където трябва. На едната снимка съм "чекнал" и канали 91; 92 и 93.

20230331_055217.jpg

20230331_055403.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците ги разменихме преди месец и нещо и пак показа грешка за датчика от същата страна. И в двата случая става въпрос за сензор Б, банка едно. Навява ме мисълта дали нещо не е прекъснало по кабела на въпросния датчик или кабела да не е вързан от другата страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не е един.

Цитат

The key components of an ESP® are the ESP® Hydraulic Unit, wheel speed sensors, the steering wheel angle sensor, yaw-rate and lateral acceleration sensors, and the Engine Control Unit (ECU)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка 01119 - Gear Recognition Signal.Между трета и четвърта понякога влиза все едно свободна или по скоро не вкарва четвърта. Как мислите, проблема е в контрол модула или да търся по на-дълбоко?  Да добавя, че и в последно време започна да приритва между директна и примерно задна. 

Spoiler

 

 

Редактирано от moPKoBa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Момци следния проблем:

 

16347 - Control Module - EEPROM Error 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 183
                    Time Indication: 0
 

При auto-scan забива на 5-ти канал и дотам. Давайте идеи и съвети! Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо не съм правил, но нямам идея собствениците преди мен какво са пипали. Километража е 1000% връщан, беше зададена опция за адаптивен круйз контрол какъвто аз нямам. Не знам какво може да са пипали по този канал. Странното е, че самия канал от време на време си работи без проблеми и auto-scan-а си минава нормално. Изкарава ми и следните грешки:

00190 - Driver's Door Handle Touch Sensor (G415) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 143
                    Mileage: 214546 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.10
                    Time: 16:26:47

00191 - Passenger's Door Handle Touch Sensor (G416) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 143
                    Mileage: 214546 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.10
                    Time: 16:26:47

00192 - Rear Left Door Handle Touch Sensor (G417) 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 143
                    Mileage: 214546 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.01.10
                    Time: 16:26:47

00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 252
                    Mileage: 214828 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2023.02.20
                    Time: 22:40:51
 

Като тук интересното е, че единствено имам проблем с отключването на задна дясна врата - тя се отключва само при допир на дръжката, а не както при другите при дърпане. Също така мени грешките във въпросните врати. Може да е само една, може да са две примерно шофьорска и задна дясна, или двете десни.

Редактирано от BaSsPRo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали има идея как мога да реша проблема от предходните два поста свързани с модул 05 Accesss/Start Auth? Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вратите при keyless всички трябва да се отключват само при допир на дръжката, дори малко преди да си я докоснал. Ако някоя не се отваря така, има проблем с touch sensor.

 

Относно 05 eeprom error - нещо е сгънал firmware на модула. Пробвай да разкачиш плюсовата клема за 1 минута. Няма много шанс да стане, но защо не? Ако не стане, виж дали някой може да налее софтуер или си за друг модул 05 Access & Start Auth

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи се оказва, че само задна дясна врата се отключва както трябва. Можеш ли да ме ориентираш от къде мога да започна с решаването на проблема с останалите три врати?

 

За 05 eeprom error-а проблема се появи при стария ми акумулатор, след смяна с нов проблема изчезна за доста дълго време. Сега явно и новия акумулатор се бе поизхабил, тъй като доста време трябваше да стои колата на контакт и проблема пак излезе. Ще пробвам да го разкача и ще видя какво ще стане. Ако обаче се стигне до нов модул (дано да не става) какви са процедурите там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, BaSsPRo написа:

Ако обаче се стигне до нов модул (дано да не става) какви са процедурите там?

В ezs модула са ти иммо данните при подмяна няма как без адаптация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля за малко помощ. Прикачам снимки на предния амортисьор на който се вижда че горе където трябва да се държи тампона е пукнато.  Та въпроса е проблем ли е и може ли така да стои. Благодаря 

20230509_121019.jpg

20230509_121106.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 Колега, лично аз не съм се сблъсквал с такъв проблем, но здравия разум казва, че не трябва да е така - т.е. да се смени часта. Поне има втора ръка в изобилие :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Sion написа:

Колеги на А6 Ц6, Торсен диференциала разбрах че е 40/60 съотношение на предаване между преден и заден мост, но към кой мост е по голямата част?

Това е при фейса, преди това е 50:50 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...