BaSsPRo Публикувано 30 Март 2023 Доклад Share Публикувано 30 Март 2023 А имаш ли идея дали е с две жици (черна и сива) или е с повече? И дали има връзка между ламбда сондата и датчика за разпределителния вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Март 2023 Доклад Share Публикувано 30 Март 2023 Сондата е с 5 - широколентова е с подгрев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 30 Март 2023 Доклад Share Публикувано 30 Март 2023 @kpematop Ще я сменя сондата. А можеш ли да дадеш някаква идея за този разпределен вал за който писах в по-предишния ми пост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Март 2023 Доклад Share Публикувано 30 Март 2023 Виж какво показва 94 канал на живи данни на запалено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 31 Март 2023 Доклад Share Публикувано 31 Март 2023 Това са данните които ми изкара, като се надявам да съм ги гледал където трябва. На едната снимка съм "чекнал" и канали 91; 92 и 93. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2023 Доклад Share Публикувано 31 Март 2023 Датчика може да се е развавлил за разпределителния вал...веригите са ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 31 Март 2023 Доклад Share Публикувано 31 Март 2023 Датчиците ги разменихме преди месец и нещо и пак показа грешка за датчика от същата страна. И в двата случая става въпрос за сензор Б, банка едно. Навява ме мисълта дали нещо не е прекъснало по кабела на въпросния датчик или кабела да не е вързан от другата страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Март 2023 Доклад Share Публикувано 31 Март 2023 Може и кабел да е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 9 Април 2023 Доклад Share Публикувано 9 Април 2023 Здравейте. Къде се намира сензорът на ESP на 3.0 TDI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Април 2023 Доклад Share Публикувано 9 Април 2023 Не е един. Цитат The key components of an ESP® are the ESP® Hydraulic Unit, wheel speed sensors, the steering wheel angle sensor, yaw-rate and lateral acceleration sensors, and the Engine Control Unit (ECU) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 9 Април 2023 Доклад Share Публикувано 9 Април 2023 (Редактирано) Грешка 01119 - Gear Recognition Signal.Между трета и четвърта понякога влиза все едно свободна или по скоро не вкарва четвърта. Как мислите, проблема е в контрол модула или да търся по на-дълбоко? Да добавя, че и в последно време започна да приритва между директна и примерно задна. Spoiler Редактирано 9 Април 2023 от moPKoBa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 2 Май 2023 Доклад Share Публикувано 2 Май 2023 Момци следния проблем: 16347 - Control Module - EEPROM Error 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 183 Time Indication: 0 При auto-scan забива на 5-ти канал и дотам. Давайте идеи и съвети! Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 3 Май 2023 Доклад Share Публикувано 3 Май 2023 @BaSsPRo да е изключителна кормилната колона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Май 2023 Доклад Share Публикувано 3 Май 2023 имаш проблем с firmware на модул 05 Accesss/Start Auth. Нещо правено ли е скоро по него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 3 Май 2023 Доклад Share Публикувано 3 Май 2023 (Редактирано) Аз нищо не съм правил, но нямам идея собствениците преди мен какво са пипали. Километража е 1000% връщан, беше зададена опция за адаптивен круйз контрол какъвто аз нямам. Не знам какво може да са пипали по този канал. Странното е, че самия канал от време на време си работи без проблеми и auto-scan-а си минава нормално. Изкарава ми и следните грешки: 00190 - Driver's Door Handle Touch Sensor (G415) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Mileage: 214546 km Time Indication: 0 Date: 2023.01.10 Time: 16:26:47 00191 - Passenger's Door Handle Touch Sensor (G416) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Mileage: 214546 km Time Indication: 0 Date: 2023.01.10 Time: 16:26:47 00192 - Rear Left Door Handle Touch Sensor (G417) 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01111011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 143 Mileage: 214546 km Time Indication: 0 Date: 2023.01.10 Time: 16:26:47 00193 - Rear Right Door Handle Touch Sensor (G418) 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 6 Reset counter: 252 Mileage: 214828 km Time Indication: 0 Date: 2023.02.20 Time: 22:40:51 Като тук интересното е, че единствено имам проблем с отключването на задна дясна врата - тя се отключва само при допир на дръжката, а не както при другите при дърпане. Също така мени грешките във въпросните врати. Може да е само една, може да са две примерно шофьорска и задна дясна, или двете десни. Редактирано 3 Май 2023 от BaSsPRo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 6 Май 2023 Доклад Share Публикувано 6 Май 2023 Някой дали има идея как мога да реша проблема от предходните два поста свързани с модул 05 Accesss/Start Auth? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Май 2023 Доклад Share Публикувано 6 Май 2023 вратите при keyless всички трябва да се отключват само при допир на дръжката, дори малко преди да си я докоснал. Ако някоя не се отваря така, има проблем с touch sensor. Относно 05 eeprom error - нещо е сгънал firmware на модула. Пробвай да разкачиш плюсовата клема за 1 минута. Няма много шанс да стане, но защо не? Ако не стане, виж дали някой може да налее софтуер или си за друг модул 05 Access & Start Auth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaSsPRo Публикувано 6 Май 2023 Доклад Share Публикувано 6 Май 2023 Значи се оказва, че само задна дясна врата се отключва както трябва. Можеш ли да ме ориентираш от къде мога да започна с решаването на проблема с останалите три врати? За 05 eeprom error-а проблема се появи при стария ми акумулатор, след смяна с нов проблема изчезна за доста дълго време. Сега явно и новия акумулатор се бе поизхабил, тъй като доста време трябваше да стои колата на контакт и проблема пак излезе. Ще пробвам да го разкача и ще видя какво ще стане. Ако обаче се стигне до нов модул (дано да не става) какви са процедурите там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 7 Май 2023 Доклад Share Публикувано 7 Май 2023 Преди 19 часа, BaSsPRo написа: Ако обаче се стигне до нов модул (дано да не става) какви са процедурите там? В ezs модула са ти иммо данните при подмяна няма как без адаптация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Май 2023 Доклад Share Публикувано 9 Май 2023 Колеги моля за малко помощ. Прикачам снимки на предния амортисьор на който се вижда че горе където трябва да се държи тампона е пукнато. Та въпроса е проблем ли е и може ли така да стои. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 12 Май 2023 Доклад Share Публикувано 12 Май 2023 Никой ли не се е сблъсквал с такъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay N Публикувано 15 Май 2023 Доклад Share Публикувано 15 Май 2023 @Vasil82 Колега, лично аз не съм се сблъсквал с такъв проблем, но здравия разум казва, че не трябва да е така - т.е. да се смени часта. Поне има втора ръка в изобилие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 15 Май 2023 Доклад Share Публикувано 15 Май 2023 Колеги на А6 Ц6, Торсен диференциала разбрах че е 40/60 съотношение на предаване между преден и заден мост, но към кой мост е по голямата част? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 15 Май 2023 Доклад Share Публикувано 15 Май 2023 (Редактирано) На задния трябва да е 60% при липса на приплъзване Редактирано 15 Май 2023 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 15 Май 2023 Доклад Share Публикувано 15 Май 2023 преди 51 минути, Sion написа: Колеги на А6 Ц6, Торсен диференциала разбрах че е 40/60 съотношение на предаване между преден и заден мост, но към кой мост е по голямата част? Това е при фейса, преди това е 50:50 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване