Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@Slavi_mutev @mihailks  Дайте линк към модела говорители и от къде сте ги купили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тези съм отпред: Hertz Cento C 165L 165mm Woofer - искат пръстен малко да ги изнесе напред 1 см горе-долу, че опират в касата.

тези отзад: Hertz Cento Pro CPX 165 2-Way 165mm Coax - пасват точно

има ги моделите навсякъде по сайтовете.

 

от предните не съм много доволен, като се поусили, към 70-80% кривят, иначе до тогава си свирят здраво.

задните са много добри, няма кривене, нищо.

 

Но сега ако трябва да си избирам пак бих си взел малко по-мощни за предни и най вече някакви доста по-чувствителни за задни.

Щях да пробвам на 3 ома дали ще станат или пак на 4, но с много по-голяма чувствителност, защото за да започнат да "дънят" здраво задните трябва да се поусили музиката над 70-80%, а тогава започват за кривят предните и ако правиш дискотека трябва да намалиш предните от менюто "subwoofer".

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са данните на оригиналните говорители отпред - колко ома и колко вата са? Диаметъра е 165мм до колкото разбирам, а дълбочината на оригиналния говорител колко мм е ако някой ги е мерил? Явно Hertz за отпред не стават и ще трябва да търся друг вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.technopolis.bg/bg/Govoriteli/Avto-koloni-HERTZ-DCX-165-3/p/302756 тези стават отпред на 1000%

Аз да питам кой размер бяха средите мисля 13 дали не бяха 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Slavi_mutev Тези пишеш, че стават, но колегите пишат, че на са доволни как свирят? Доволен ли си от качеството на звука?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези на колегата са сигурно 15-20W реални на 4 ома . А усилвателят е мисля 50W на канал и то нещо, на към 3 ома . Не ми се струват подходящи, ама изобщо. Ще ти измеря дълбочината на колона утре. Имам ги свалени в нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, VBI написа:

@Slavi_mutev Тези пишеш, че стават, но колегите пишат, че на са доволни как свирят? Доволен ли си от качеството на звука?

Казвам че съм доволен 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свиренето за пример Bose-то почва да свири коренно различно след като се направи шумоизолация на купето заедно с врати и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Какви дискове използвате. 

Още не съм сменял, но скоро ще ми се наложи.

Какви марки е най удачно  да сложа на А6 4ф  оуроуд 2008г.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@colorjoy отпред съм с дискове и накладки Галфер - карам ги вече малко под 80к км и имат още към 4мм. Цапат джантите, не свирят, спират добре. Задните накладки Галфер отидоха за 60к км, и от тях съм доволен. Преди около 20к км сложих отзад дискове и накладки Текстар (135 лв с отстъпка  made in Czech republic) , в началото присвирваха леко ( може да е било от боята), но сега нямам забележки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой добавял ли е електрически багажник на комби преди фейса.
Нещо ми се мъти в главата.
Дали от Q7 ще станат пантите и моторите,както и придърпващия механизъм.
Четох ,че комфорт модула трябвало да е с буква K накрая,иначе не искало да придърпва вратата. Дали е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ники 125кс. said:

Някой добавял ли е електрически багажник на комби преди фейса.
Нещо ми се мъти в главата.
Дали от Q7 ще станат пантите и моторите,както и придърпващия механизъм.
Четох ,че комфорт модула трябвало да е с буква K накрая,иначе не искало да придърпва вратата. Дали е така?

Вземи си от А6 преди фейса, може и от олроад. От Ку7 ще трябва после още неща да търсиш и ще стане дабъл. Питай Мариан, той мисля, че има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@colorjoy Би трябвало да си с 347мм отпред и 330мм отзад. Играй с ОЕМ понеже с афтърмаркет ширпотребата има голяма вероятност да страдаш... ама както се казва всеки сам си преценЯ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, ники 125кс. написа:

Някой добавял ли е електрически багажник на комби преди фейса.
Нещо ми се мъти в главата.
Дали от Q7 ще станат пантите и моторите,както и придърпващия механизъм.
Четох ,че комфорт модула трябвало да е с буква K накрая,иначе не искало да придърпва вратата. Дали е така?

От Q7 моторите са същите,но планките за захват са различни...на мойта 6ца сложих мотори от Q7 но прехвърлих планките от орг мотори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,пантите на вратата остават ли старите или тези за ел.багажник са различни?
За моторите,разбрах че от Q7 решават проблемите с отваряне и затваряне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Не , разбрах какви са тези ОЕМ?

Дай повече информация за марка и бла бла

Разбрах ,че тези Галфер не стават

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По народно му оригинални дискове от Ауди. Ся дали галфер стават или не нищо не съм писал.

Аз лично съм приключил с експериментирането кои ширпотреба дискове и накладки стават щото то е нещо като тото.

 

Това, че при един еди си коя марка е ок, няма гаранция, че при теб ще е така. Чисто и просто някои държат на агресивно ползване други по малко и се кривят.

Ся разбира се можеш и ОЕМ дискове да изкривиш ама носят много повече на бой :D

 

п.с. Ако сакаш колата да ти спира по-адекватно: минимум ОЕМ дискове, метални маркучи и смяна на спирачната течност на всеки две години.

При необходимост ревизия на спирачните апарати. И вече ако много ти занимава прахово боядисване. Всичко това съм го играл, не пиша съчинения ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мога да споделя за ate power disks (нарязаните) - държат много, не ги криви, понякога може и да влезе камъче в каналите. Мислих, че дисковете са боклук.

Не спираше колата с:

1. ате керамик серията накладки, които не цапаха джантите, но цапаха дисковете (не бяха огледални, а замазани леко) и не спираха. Хвърлих ги преди да се износят.

2. Сложих нормални ате накладки с индекс gg, които уж спирали повече. Много по-добре от керамик серията, но пак не спираше добре шлепа и над 140 на магистрала понякога дори вибрираха накладките. Аз си го обяснявах, че накладката подскапа поради нарязаните дискове. Не знам какво беше.

3. Скоро сложих ОЕМ накладки на същите power disks, забравих за спирачките. Спира, няма вибрации при никаква скорост до 200, дисковете са огледални. Много доволен и съм взел и за отзад ОЕМ накладки, които скоро ще сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Ате дискове и спирачки…стандартни за модела и съм много доволен от спиране и несвирене! ;) 2 смени имам на накладки и една на дискове. Това мога да кажа по темата

От около 2 дни имам следния проблем със скоростите:

подавам по-агесивно на трета до към 4К оборота и колата забива на трета!!!!падат оборотите под 2К и си минава на 4-та… :( :( на 2-ра,4-та,5-та и 6-та няма ядове да влиза у лютеницата…но трета нещо бъгна! Дайте идея какво може да е!? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, zdrash написа:

@P_PETKOV и ОЕМ дисковете са като ОЕМ маслото, ама както ти писа всеки сам си преценЯ.

Виж за маслото е категорично, че е пълен смях. За ОЕМ дисковете и накладки е друга бира. Това е моят опит.

П.с. Супер е, че има доволни от афтърмаркет дискове и накладки, дерзайте щото има и много недоволни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV едни дискове brembo два пъти ги носих на стругар преди да ги изхвърля - наясно съм. Накладки ate също съм изхвърлял защото свиреше като локомотив колага. Просто трябва да внимаваш откъде пазаруваш и не са страшни афтър маркетите.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да благодаря, играл съм го тоя филм с глей ся в техко (примерно) АТЕ-то последно време е ок, ама накладките не са, докато в Аутоплюс пък накладките на АТЕ са топ.

Занимавам се с обслужването на 3 (2 аудита и една шкода) на които от както минах на ОЕМ дискове съм спрял да мисля на къв топ афтърмаркет ще се нашия.

Та който има пари за трошене и време за губене да експериментира.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...