Zdravkicha Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 (Редактирано) Е то българина няма угаждане Сега пък трябва климатроника да ти правя Но там вече ще ми трябва станция за събиране на фреон която нямам Майтапя се. Обаче мога да ти препоръчам един много добър майстор който е до вас. Точно над Кауфланд има един сервиз със сини врати. Човека само с автоклиматици се занимава и лично съм му ползвал услугите. Добър е, знае какво прави Редактирано 20 Октомври 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Някой да знае откъде може да се поръча клапана за спиране на водата преди радиаторчето, точно след пробката за обезвъздушаване ? Трето слагам втора ръка и всичките текат...Много е кофти, защото като е студена колата няма проблем, а на топла започва да тече от там където се движи лостчето и влиза вътре в клапана или при друго ,самата пластмаса беше се нацепила или спукали тръбичките, а единия течеше между двата корпуса, от които е съставен клапана...На пръв поглед е ок, но като загрее почва да тече... и добре, че още не бях сглобил всичко за да видя откъде. Във форума колеги са го купили на 50-60лв , аз обаче никъде не го намирам. Скъса ми нервите това парно...аз намерих 2бр обезвъздушители от А8 и мисля да ги наглася по някакъв начин,изглеждат ми по умно направени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 21 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2012 (Редактирано) Имам предвид клапана с тръбичката , който работи чрез вакум, а не пробката за обезвъздушаване след него.http://audibg.com/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=37465 Редактирано 21 Октомври 2012 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 На моето този клапан изобщо го няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 От АутоПлюс го купих, даже имаха наличен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Ходих в ауто плюс, но нямат и искат 82 лв, а в една друга тема споменават 50-60...с поръчка от някъде...но откъде не е ясно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Ходих в ауто плюс, но нямат и искат 82 лв, а в една друга тема споменават 50-60...с поръчка от някъде...но откъде не е ясно...В Юнитрейд има бреКлапанКат. №: 4A0 819 809Цена: 82.21 лв Разбира се може да се свали от цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Всъщност този клапан е нормално отворен. Когато пуснеш климатроника да охлажда и тогава се затваря. Ако не ти тече от там - парното не го бърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 (Редактирано) Тая одисея ме чака и мен, имам парно чак като вдигне 90*С и то духа хладко. Типичен признак за запушено радиаторче и имайки в предвид какво изсипахме от охладителната система като я купих лятото не се учудвам: Редактирано 24 Октомври 2012 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 24 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Тече си . По малко , но редовно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2012 Сега за зимата сложи тръбичка и затапи вакума - да не вземе да текне сериозно. После като намериш клапан ще го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 26 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2012 Това чудо на на индустриалната химия при мен даде ефект и вече имам парно. Вече не се налага да държа 2000 оборота за да духне топло :dance: . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 26 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2012 Може и да е свършило работа но сега трябва да си направиш една промивка на цялата охладителна система за да ти е мирна главата най-добре. И после - хубав антифриз. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2012 Сега за зимата сложи тръбичка и затапи вакума - да не вземе да текне сериозно. После като намериш клапан ще го смениш.Поръчах си клапан и докато дойде така го направих, че ми омръзна да доливам. И цялата драма дойде зорлем, уж за да промием системата и да сложим по-хубав антифриз. От син на червен и ми побеля главата...Протече от всички възможни места... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 (Редактирано) При мен се получи точно както при колегата VBI в първия пост. Парното тръгна, но не грее достатъчно, ще се ходи за ново радиаторче и Събота се почва. Редактирано 30 Октомври 2012 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 (Редактирано) Щом не грее достатъчно 80% причината е в радиаторчето. А за да си напълно сигурен пипни маркучите за входа и изхода на радиатора и виж дали има разлика в температурата. Това при изключен вентилатор за парното. Трябва и двата да са еднакво горещи при загрят двигател. Ако не е така значи си за ново радиаторче. Но пък ако са еднакво горещи тогава имаш проблем с клапите. Успех Редактирано 30 Октомври 2012 от Zdravkicha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 (Редактирано) Ако радиаторчето е добро е нормално изходящия маркуч да е по-студен - това означава, че има добро топлоотдаване. Ако е менте радиаторчето на парното няма да има добро топлоотдаване и съответно входящия и изходящия маркуч ще са с близка температура (естествено ако няма проблем с клапите). Аз си реших проблема с поставянето на ел. водна помпа преди радиаторчето на парното. В момента парното е добро и на ниски обороти защото дебита на топла вода през него не зависи от оборотите на двигателя, а от оборотите на ел. водна помпа, а те винаги са постоянни. Редактирано 30 Октомври 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Един колега нагоре беше писал, че клапанът е нормално отворен, но смятам, че не е, защото като спра отоплението и гледам на климатроника температурата започва да спада. Като го пусна пак се вдига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Нормално отворен е. Скоро правих едно такова парно и го разгледах обстойно. Когато пуснеш климатроника да охлажда и един ел.магнитен клапан се отваря който отваря вакума от колектора и по този начин се затваря циркулацията на антифриз за да може да духа само студения въздух. Ако не вярваш изкарай го и ще видиш че е така. Постави едно маркуче после и смукни с уста и ще видиш как се затваря като клинкетен клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Разбирам, но ми обясни това, което аз виждам. за температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Променя се начина на циркулация на антифриза. И явно това влияе на датчика от който взема сигнал климатроника. А и не му вярвай много на климатроника. Ако имаш инфраред термометър ще ти стане ясно какво имам в предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 ............реших проблема с поставянето на ел. водна помпа преди радиаторчето на парното. ...............Ето това е мноооого хитро!!!Дай да я видим тая помпичка ако може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Моето радиаторче е оригиналното, излязло от завода 96-та заедно с колата 100% е запушено! На голфа ми беше по същия начин и замяната му с ново реши всички проблеми. Още не е отлепила стрелката за температурата на антифриза, а вътре Африка. Това ми е 3-та лична кола от както имам книжка и ще е 3-тата, на която сменям радиаторче явно ми върви :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 (Редактирано) Бях пускал снимка тук в една от темите за ел. водна помпа. Ще я потърся и пак ще я пусна . Редактирано 1 Ноември 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване