Стефан68 Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 (Редактирано) Колега, това че при братушките е едно съвсем не означава, че при нас е същото.Ако имаш желание и си толкова сигурен в ОМВ (специално за Алпин дизела говоря), ако си от София ще те срещна с мой много добър приятел който след като си закупи А4-та я караше само с ОМВ Алпин дизел, само и изцяло с тази нафта компромиси не е правил, той лично ще ти каже как един ден не отиде на работа, как още 1 ден му оправяха колата с едни горелки под нея, на какво е приличал горивния филтър.Вярно температурите тогава бяха до минус 18, ама нали е Алпин дизел пък и цената му е по-висока.В момента кара А4-та си в ЮК, след около месец си идва той ще ти каже ако искаш разбира се и не вярваш и не е само той-говоря от моето обкръжение.И най вече другия куриоз-в ЮК зарежда нафта или от Теско или от Асда че са му най близо, човека поразбирва от девегета, каза че разхода му е паднал средно с около литър до литър и половина, колата е утихнала значително.Излишно е да споменавам колко плаща за литър там и пак казвам нафтата е възможно най обикновената, нито е с некви "специално добавки".Дори го е страх как ще я кара тази кола в Бг отново Колега, не искам да влизам в спор с теб! Това е форм, където всеки може да изкаже мнение, а не съд! Но ако си чел ВНИМАТЕЛНО аз казах:1. Горивата са толкова добри, колкото ни се иска.2. както преди година защитавах Шел, а сега ЗАРЕЖДАМ ОМВ И МОЖЕ И ДА СИ ПРОМЕНЯ МНЕНИЕТО - НЕ ДАЙ БОГ! 3. Горивата на шел и ОМвВ са доста качетсвени, в сравнение с руските - което означава разлика от тук до безкраният Космос!4. вярвам на собственият си опит, а не на ПРЕРАЗКАЗИ! Твоят приятел, може и да разбира от ДВГ, но горивата и МАСЛАТА са друга наука! И никой не може да даде гаранция от къде е зареждал твоят приятел - без да навлизам в темата!5. при -18 градуса всяко гориво ще замръзне, ако е смесвано с друго!6. При мен не замръзна нищо: защото зареждам само от ОМВ, защото не си зарязвам колата пред която и да е керемидка - имам си добре оборудван гараж и ВИНАГИ ВЗЕМАМ мерки ако се налага да я оставям другаде, правя си профилактиките редовно, даже и с престараване и не пестя пари за тази цел! Не става дума само за Ауди, от което няма да се откажа, а за друг автомобил нямащ нищо общо с европейските и дизел!7. АЗ СПОДЕЛЯМ САМО МОЯТ ОПИТ - ЛИЧЕН, А НЕ ПРАВЯ ПРЕРАЗКАЗИ!Успех на всички колеги и безаварийно шофиране по всяко време!МОЛЯ НЕ ЦИТИРАЙ ЦЕЛИЯ ПОСТ НА КОЙТО ОТГОВАРЯШ!!! Редактирано 28 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Колега Стефан68, аз също нямам желание да влизам в безмислени спорове, форума е затова за да се казват различни мнения и гледни точки.Не съм и съдник на никого разбира се!Само бих искал да добавя:По т.5- нали ОМВ даваха гаранция че при минус не се сещам колко няма проблеми с паленето и вървежа с тоя прехвален Алпин Дизел?По т.4 и т.7- не те карам да вярваш, аз съм го видял с очите си и вярвам на 100%.Проблема е не само при него, а и при други мераклии зареждали смао от въпросното гориво и при тях ли да е било въпрос на компромис поддръжката.Този моя човек с въпросната А4-ка не прави компромис дори с ароматизатора си в колата.И в заключение само да ти кажа че нямам за цел нито да се заяждам нито да се правя на някой-просто казвам факти.Тези бензиностанции вече го подминавам като бърз влак малка гара.Това е мое мнение разбира се, иначе кой където иска там да си зарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 (Редактирано) Колега Стефан68, аз също нямам желание да влизам в безмислени спорове, форума е затова за да се казват различни мнения и гледни точки.Не съм и съдник на никого разбира се!Само бих искал да добавя:По т.5- нали ОМВ даваха гаранция че при минус не се сещам колко няма проблеми с паленето и вървежа с тоя прехвален Алпин Дизел?По т.4 и т.7- не те карам да вярваш, аз съм го видял с очите си и вярвам на 100%.Проблема е не само при него, а и при други мераклии зареждали смао от въпросното гориво и при тях ли да е било въпрос на компромис поддръжката.Този моя човек с въпросната А4-ка не прави компромис дори с ароматизатора си в колата.И в заключение само да ти кажа че нямам за цел нито да се заяждам нито да се правя на някой-просто казвам факти.Тези бензиностанции вече го подминавам като бърз влак малка гара.Това е мое мнение разбира се, иначе кой където иска там да си зарежда.Колега, ако пак забеляза какво съм писал в първият си пост по горе - аз не твърдя нищо за Аплин Дизел - казах че нямам ИНФОРМАЦИЯ ОТ КЪДЕ ГО ЗАРЕЖДАТ! Имам информация и съм вижда от клъде зареждат ПРЕМИУМ ДИЗЕЛ! Също така - в този форум, в този раздел имаше цитат - интерсен тест на колегите от форума на VW! Та точно там - мисля ентусиасти колеги от габрово бяха заложили проби от всички масови бензиностанции в БГ и ги бяха напъхали смело във фризера! Всички проби замръзнаха - при -22 градус бяха като захаросан мед! И пак в този тест - най-добре от захаросаните проби се държа именно Алпин дизле! Този тест не е показателен, тъй като нямо гориво, освен метанол, което при -22 градуса да не даде отклонение! Изводите си ги прави сам! Ако температурата навън е -20 мога да си оставя колата например на някой завет и на сутринта ще запали! Мога да я оставя пак на завет - но да стаои при -20 10 часа и да замръзне! Мога да я оставя на полето 4 часа и да запали! причината - даже на дизела му трябва време да премине от нормално състояние в полутечна фаза! така че - кой какво казал няма никакво значение - важно е КАК СЕ СЪХРАНЯВА МАШИНАТА, КЪДЕ И ОТ КОГО! КАКТО - И КОЙ Я ОВСЛУЖВА - Ддали в сервиз където виждаш какво става или ти врзъват очите образно казано! И не защитавам никоя безниностанция! Но от личен опит - доверявам се на доказани марки - в БГ те са само две - Шел и ОМВ, където каквото и да е - ИМА КОНТРОЛ А КАЧЕСТВОТО, а не химични опити тип Млад химик! А за следващият рунд - ще ти разрежа горивен филтър - горивото е зареждано само от Шел В пауър! не знам какво има вътре, само си го прибрах! Филтърът е оригинален, пробег на двигаеля 18194 км - от начално показние 000008 по километраж! Мисля, че ще е чист, но опитът ще е интересен! Казвам го - защото и двете марки - и шел и ОМВ за мен са добри! Вероятно има и други добри, но произходът на тези горива е НЕЯСЕН! Което поставя под съмнение качеството им - чисто хипотетично! успех!МОЛЯ НЕ ЦИТИРАЙ ЦЕЛИЯ ПОСТ НА КОЙТО ОТГОВАРЯШ!!! Редактирано 28 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADBOY111 Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 3. Горивата на шел и ОМвВ са доста качетсвени, в сравнение с руските - което означава разлика от тук до безкраният Космос!Колега това което си написал са взаимно изключващи се твърдения! Обикновените горива на Шел и ОМВ са с качеството на Лукойл поради простата причина, че идват тъкмо оттам. И това при положение, че в ОМВ и Шел не ги "покръстят", което често става във франчайзинговите бензиностанции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrinb Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 Еко по ред причини.Първо, доволен съм от нафтата им, карам само с нея от повече от 4 години. Дава ми добър разход, но най-важното - много добро поведение на двигателя. Правил съм пряко сравнение преди време за опит с премиум дизела на ОМВ и от Еко определено съм по-доволен.Като вземем предвид и отстъпката от 5 ст. ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho1974 Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Петрол или Лукойл,в Шел повече НЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 (Редактирано) досега години наред бях клиент на ШЕЛ, от около два месеца се случва така, че зареждам на ЛУКойл, не знам защо и каква е причината, но разхода ми падна драстично, нещо което ми изглежда фантастика, но е бизарен факт, зареждам и засичам само от резерва до горе.Засега логично оставам верен на ЛУКойл.Само да вметна, че имах дълго пътуване из страната и нарочно заредих на тръгване цял резервоар А95 VP от ШЕЛ-ския, после напълних от ЛУКойл обикновения 95 и колата буквално се "оправи", по-тиха, по-реагираща, разхода спадна с почти 30%........, още правя сметки и се пляскам по челото........p.s.Направил съм сериозна грешка, имах предвид ЛУКойл, а не ЕКО бензиностанциите Редактирано 28 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Аз съм така с А98 на ромпетрол-не бях виждал скоро среден разход на компа си от 10.5l/100 все се въртеше около 14 на 100 Преди зареждах само на OMV със carera 100 ili 95. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lachoni Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Има 2 бензиностанции,които използвам.Първата е Лукойл в Младост-4,а другата ЕКО на Околовръстното (след кабинковия лифт посока Люлин).Зареждам А95,колата има добро поведение и нисък разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADBOY111 Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 Аз съм така с А98 на ромпетрол-не бях виждал скоро среден разход на компа си от 10.5l/100 все се въртеше около 14 на 100 Преди зареждах само на OMV със carera 100 ili 95.Ромпетрол нямат А98 ... това, което си заредил е Лукойлски бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аудииии Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 ЕКО в момента имат най-качествените горива , допреди година зареждах в ОМВ но вече са пълна скръб!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЕКО в краен случай ЛУКОИЛ !!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 ЕКО в момента имат най-качествените горива , допреди година зареждах в ОМВ но вече са пълна скръб!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЕКО в краен случай ЛУКОИЛ !!!!!!!!!!!!Чувства се, че нощеска добре си "подгрял мотора". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 Напоследък това, което чета като коментари в интернет и чувам е, че Ромпетрол имат най-високо качество от останалите. За Еко също чувам добри отзиви. Напоследък зареждам само на Лукойл или Еко и не усещам разлика в разход/динамика (за кола PD става въпрос). Мисля обаче да се прехвърля на Ромпетрол за известно време да видя как е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Август 2010 Доклад Share Публикувано 12 Август 2010 От ЕКО и аз съм доволен.Преди зареждах на ЛУКОИЛ, след като минах на ЕКО (95 бензин) километрите за заредени 40 литра гориво по магистрала се увеличиха с около 10 преди светване на резервата (което е в известна степен субективно), както и ускорението и ряза в подаването на газ се промениха.Сипах онзи ден 100 карера или там какво е на ШЕЛ в 90 ката, колата се спъна от самосебе си. Не зная защо така ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 12 Август 2010 Доклад Share Публикувано 12 Август 2010 Сипах онзи ден 100 карера или там какво е на ШЕЛКарерата е на ОМВ, или горивото бъркаш, или бензиностанцията Иначе аз до онзи ден карах само с Лукойл и съм много доволен от тях /една конкретна бензиностанция на Тодор Каблешков/. Заради тази тема реших да пробвам с Шел и не намирам някаква разлика в поведението на колата, но като че ли разходът ми е спаднал доста. Не знам дали е в резултат на липсата на задръствания, ще видим как ще е по-натам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 12 Август 2010 Доклад Share Публикувано 12 Август 2010 90 катаНа 90-ката най и понася 96 или 98 от Петрол и 98 на лукойл.... Поне мойте наблюдения са такива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Август 2010 Доклад Share Публикувано 12 Август 2010 Карерата е на ОМВ, или горивото бъркаш, или бензиностанцията Прав си, бъркам названието V-power 100 На ШЕЛ. ... резултат на липсата на задръствания... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 12 Август 2010 Доклад Share Публикувано 12 Август 2010 95 от петрол и колата си върви и харчи нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 Сипах онзи ден 100 карера или там какво е на ШЕЛ в 90 ката, колата се спъна от самосебе си. Не зная защо така ... Тия наще коли май не се понасят със скъп бензин Мойта я пробвах на извънградско с 98 и разхода беше над 9/100, с 95+ беше малко под 9/100, а с 95 - 7.5/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 Прав си, бъркам названието V-power 100 На ШЕЛ. V-power e 98 октана.V-power Racing e 100 октана.Брат ми е работил в Шел и от него знам, че там или обикновен 95 или Racing. V-power (тоест 98 октана) не си заслужава защото реално е обикновен 95 + добавки (които е много спорно дали ги има и дали помагат), Racing-a си идвал в различни цистерни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiopepi Публикувано 19 Август 2010 Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 тук в Бургас се носи слух че дори и ръководството на нефтената рафинерия LUKOIL не зарежда горива от бензиностанциите LUKOIL, те нямат и нищо общо помежду си, когато заредя от LUKOIL най бързо ми свършва горивото, старото возило беше на бензин, най бях доволен със 100 октан от OMV, сега съм на газ, засега наи много километри съм минал с газ от ЕКО иначе гледам да пълня в OMV или SHELL макар че изкарвам почти еднакви километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADBOY111 Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 тук в Бургас се носи слух че дори и ръководството на нефтената рафинерия LUKOIL не зарежда горива от бензиностанциите LUKOIL, те нямат и нищо общо помежду си, когато заредя от LUKOIL най бързо ми свършва горивото, старото возило беше на бензин, най бях доволен със 100 октан от OMV, сега съм на газ, засега наи много километри съм минал с газ от ЕКО иначе гледам да пълня в OMV или SHELL макар че изкарвам почти еднакви километри Вероятно специално за шефовете ходят тайно до най-близкото ОМВ да сипят "качествено" гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бегача Публикувано 7 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2010 OMV,,,, 10 У градо,,, газге 1.6 101 avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Ромпетрол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADBOY111 Публикувано 30 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2010 То хубаво Ромпетрол ама сега като им е затворена рафинерията в Румъния познайте от къде купуват гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване