toshko4 Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Ейййй най-сетне се оправи! Бравус на админите.Здравейте,понеже единствената тема, която видях за Quattro във форума е счупена, създавам тази с надежда за доста инфо в нея! :-)Ето и първия линк:http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(all_...l_drive_system) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 25 Април 2008 Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Аз не се сещам за недостатъци на куатрото - както и да го гледам- кола с предно - не е лошо ама не става за спортна кола- кола със задно - супер е ама пък зимата си е*ало мамата- или ауди quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshko4 Публикувано 25 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2008 Смея да твърдя, че от както се качих на quattro повече друга кола, освен 4х4 няма да карам. Особено full-time 4х4. Това е и най-голямото предимство според мен, в сравнение с другите 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 9 Май 2008 Доклад Share Публикувано 9 Май 2008 Че то и другите коли 4х4 масово са с преманентно 4х4.... Другаде е цялата далавера, вервай ми в Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Май 2008 Доклад Share Публикувано 9 Май 2008 И по-точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 9 Май 2008 Доклад Share Публикувано 9 Май 2008 (Редактирано) И по-точно?Торсен в старите и повечето опит в производството на 4х4 и асиметричното куатро в новите модели. Редактирано 9 Май 2008 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 11 Май 2008 Доклад Share Публикувано 11 Май 2008 Че има ли такъв който да е карал 4х4 и да не му е харесало.Кофти е че има скъпа поддръжка..но едното за сметка на другото.http://vbox7.com/play:1575ab2b Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 18 Май 2008 Доклад Share Публикувано 18 Май 2008 Че има ли такъв който да е карал 4х4 и да не му е харесало.Кофти е че има скъпа поддръжка..но едното за сметка на другото. Няма по скъпо от човешкият живот .Нека куатрото да е скъпо ама е по добре да го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 18 Май 2008 Доклад Share Публикувано 18 Май 2008 Че има ли такъв който да е карал 4х4 и да не му е харесало.Кофти е че има скъпа поддръжка..но едното за сметка на другото.http://vbox7.com/play:1575ab2bКолега, поддържали ли сте ауди quattro? кое му е по-скъпото за поддръжка - задният мост и окачване ??? а на колко км. се сменят неща по него?ПП: Това в клипа не е audi S1 , пък и шофера само се разхожда май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 19 Май 2008 Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 (Редактирано) Не е S1 ами си e истинско QUATTRO :unsure: Редактирано 19 Май 2008 от Niki001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 6 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 Този блокаж на диференциала до колко км може да се кара? В смисъл кога се включва и до колко км може да се кара с включен блокаж. Има ли автоматично изключване при над някакви километри.Става дума за 90 92-ра година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 6 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2008 (Редактирано) Моето не е Quattro,но съм се возил в няколко такива,същия модел като моето иначе разликата е че са Quattro,е возенето им хич не ми харесва,малко са като джипове.На колко километра се сменят части по мостовете им незнам,ама са капризни и от към гумите,неможе да кажем отпред да имаш хубави гуми,отзад лоши ... поне така са ми казвали,вие ще кажете има ли истина или не. Редактирано 6 Юни 2008 от INFERNO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 8 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2008 Сам се изключва блокажа на дифа при окло 25 км/ч.За гумите е много ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2008 ама са капризни и от към гумите,неможе да кажем отпред да имаш хубави гуми,отзад лоши ...аха и не може да въртиш гуми на мегданя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 8 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2008 Може, може ама треа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshko4 Публикувано 14 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2008 Торсен в старите и повечето опит в производството на 4х4 и асиметричното куатро в новите модели.Какво е асиметрично куатро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshko4 Публикувано 14 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_%28fo...drive_system%29 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Моето не е Quattro,но съм се возил в няколко такива,същия модел като моето иначе разликата е че са Quattro,е возенето им хич не ми харесва,малко са като джипове.На колко километра се сменят части по мостовете им незнам,ама са капризни и от към гумите,неможе да кажем отпред да имаш хубави гуми,отзад лоши ... поне така са ми казвали,вие ще кажете има ли истина или не.Никаква разлика във возията няма,мисля,че си си внушил,а относно гумите,и да не е куатро е силно препоръчително да си със хубави гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 ...но съм се возил в няколко такива,същия модел като моето иначе разликата е че са Quattro,е возенето им хич не ми харесва,малко са като джипове.На колко километра се сменят части по мостовете им незнам,ама са капризни и от към гумите,неможе да кажем отпред да имаш хубави гуми,отзад лоши ...Я обясни какво имаш впредвид , като казваш "като джипове" ? че не мога да те разбера... Това за гумите - колега по-горе ти го е написал- каквато и кола да караш , препоръчително е да си с читави гуми , при quattro единственно е задължително да си с еднакъв размер гуми и на 4-те колелаНикаква разлика във возията няма,мисля,че си си внушилКола с quattro вози малко "по-меко" отколкото същия модел , който е само с предно предаване - има значителна разлика в самия тип окачване на задния мост (едното е на носачи , а другото е на греда) , както и в теглото на задницата на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 Аз не намирам, нищо пречещо в куатрото.много си е гот, особено в по специфични условия - пясък, дъжд,снаг, лед, трева и др.Возията на quattro си е същата ,като кола с предно. В някои случай пълноприводните версии, са с по-високи пружини, но то се подразбира защо е така.Задницата е доста по различна от повечето модели с предно предаване, по сложна и скъпа, но за щастие, много издръжлива и напрактика, не се дават почти никакви пари за нея.Има няколко специфични момента, които е хубаво да се съобразяват:първо, ако подадеш повечко обороти на двигателя и тръгнеш рязко от място, гуми не превъртат, а се товари съединителя. Плюс е , че не въртиш гуми и съответно, не ги хабиш, но минус е, че скъсяваш живота на съединителя.(не можеш да въртиш гуми на място, но пък можеш да въртиш колата в кръг, доста ефектно )Друга ситуацийка е примерно, при рязко подаване на газ в завой, може да поднесе задницата леко. Ефекта на задното предаване. Подчертавам, че в обикновена ситуация, това е почти невъзможно, поне за двигатели с нормална мощност. Но ако подаваш умишлено повече газ, работата ставаЧисто принципно има и известни по-големи трансмисионни загуби на мощност, но съм на мнение, че почти е невъзможно да се усетят.Големия минус, за някои хора е повишения разход с 1 литър на 100км. Да, факт е, в градски условия до към 1,5 литра повече на 100. На мен лично 3-4 лева на 100км, са ми абсолютно незначителни, на фона на това, какви възможности има колата, и какво удоволствие носи в определени ситуации.За тези хора има система наречена 4 motion, в която основен задвижващ мост е предния, в определени ситуации, системата прехвърля въртящ момент и към задния мост. Недостатъци са, че не работи толкова предвидимо и ефективно, като quattro-то.наблюдава се и още една спецификация, тръгване с малко газ. Получава се много леко притрисане, което се игнорира с подаване на повече газ.Общо взето това се сещам.Аз лично съм маниак, и като фен на ауди, чувствам че по-добрия вариант е кола с куатро. Системата с която ауди се е отличавала от другите марки и която е променила рали спорта. Ауди + куатро, това е емблематичност!За нормално каране, предното предаване си е абсолютно достатъчно! Ако искате нещо по-вълнуващо, по-впечатляващо, по-"vorsprung durch technik",думичката е Quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 Това с подаването на газ и тръгването на задницата не мисля, че е така при положение, че ПРИНЦИПНО всички Аудита стадат от недозавиване или както Джереми Кларксон се изрази: "Имат закачен убит кон на предната решетка, който да тежи". Дори супер моделите ни като S/RS страдат от това. Факт. Едва преди година-две (вече не помня толкова много, сори) когато Ауди искараха асиметричното ново поколение quattro нещата започнаха да приличат на съвсем истински.4motion-а (Golf IV/V, A3/S3, TT, Seat etc.) е теоретично перманентно 4х4, но практически е автомобил с предно предаване, но задния мост се включва за части от секундата. Нещо, което практически и теоретически не се усеща. Има само ефект на занасяне, който иначе трудно се постига с Torsen. В повечето случаи не мисля, че реално ще може да се направи конкретна преценка в това дали едното е толкова по-добро от другото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 Това с подаването на газ и тръгването на задницата не мисля, че е така ...Може да направим едно кръгче с 80тката за да се убедиш, че наистина поднася задницата особено при 90 градусови завойчета на 2ра или при обратен завой може и без да искаш да се увъртиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bitch1914 Публикувано 10 Август 2008 Доклад Share Публикувано 10 Август 2008 Колега, поддържали ли сте ауди quattro? кое му е по-скъпото за поддръжка - задният мост и окачване ??? а на колко км. се сменят неща по него?ПП: Това в клипа не е audi S1 , пък и шофера само се разхожда май този клип е от рода: "Открийте стоте пилотски грешки"иначе относно темата - има само 3 вида коли с истинско задвижване 4х41. Lancia2. AUDI3. Subaru Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Август 2008 Доклад Share Публикувано 10 Август 2008 Моето не е Quattro,но съм се возил в няколко такива,същия модел като моето иначе разликата е че са Quattro,е возенето им хич не ми харесва,малко са като джипове.На колко километра се сменят части по мостовете им незнам,ама са капризни и от към гумите,неможе да кажем отпред да имаш хубави гуми,отзад лоши ... поне така са ми казвали,вие ще кажете има ли истина или не.Нещо си се заблудил...А това да се стремиш да спестяваш от гуми...ПТП убеждава че е опасно за вашето здраве! А окачването дори е усилено при Quattro, заради повишените натоварвания при които се предполага, че ще се експлоатира автомобила.Аз не намирам, нищо пречещо в куатрото.много си е гот, особено в по специфични условия - пясък, дъжд,снаг, лед, трева и др.Аз лично съм маниак, и като фен на ауди, чувствам че по-добрия вариант е кола с куатро. Ако искате нещо по-вълнуващо, по-впечатляващо, по-"vorsprung durch technik",думичката е Quattro.А аз се сещам за едно по-вълнуващо...Quattro & ESP и ръчни скорости...тогава вече манията е пълна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2008 Винаги съм бил почитател на задното предаване. Но и на Ауди. Затова реших дилемата наскоро с Quattro. Като за пълен разплох добавих автомат Но понеже не съм карал такова животно и по повод предстоящата есен/зима, ако някои знае някоя статия някъде с отговори на въпроси от рода на:1. Как да се реагира на аквапланинг при автомат + куатро,2. Как да се реагира при поднасяне, недозавиване,ще помоля да сподели. Колата е А6 99 2.4 , без ESPПри обикновен автомобил със задно предаване нормално човек скача на съединителя и се кефи с волана. Ама тук няма съединител, връщането на газта май осовобождава перманентното задвижване и в момента съм замислен по тези въпроси и нямам търпение до първия сняг за експерименти, та ми се ще поне да попрочета до тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване