Jump to content

Recommended Posts

Всеки софтуер си идва с негови лейбъл файлове. В сборката, която съм дал в папката USER има файлове и на немски, което ме навежда на мисълта,че вероятно са сваляни от ОРИГИНАЛЕН VCDS. Вероятността да не работят на неоригинален софтуер е допустима. Решението е -купуваш си от американците оригинален кабел и чоплиш. Специално за моят двигател AWX 130 h.p. немският лейбъл е 10 кб., а този на кабела от ***********-6 кб. Изводите си ги направете сам!

Редактирано от birolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

може ли да помогнете с информация за процедурата (с VAG-COM) по обучаване на ново ECU на мотора?

Става въпрос за А6 1,8Т (МЕ7.5), 2000г., новото и старото ECU-та са с напълно еднакви номера по Бош и Ваг.  Не съм сигурен дали имам IMO 3.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги!

При настройка на интервалите IN1 IN2 OEL за какво служат каналите на маскималните стойности и каква е разликата между тях и нормалните.В смисъл какво става при достигането им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш антивирусна програма, забрани я докато работиш със софтуера или и дай "изключване" само за нея.

При мен съм накарал антивирусната да ги "заобикаля"....

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой има ли представа каква е тази версия на VCDS, която може да логва повече от 3 канала на веднъж.

Имам 409.1 и VCDS Lite 1.2, но при тях няма този бутон Advanced Measuring Blocks.

 

Други идеи с какво мога да логвам наведнъж няколко канала ? ( Engine Speed, Intake Air Mass, Lambda, Accelerator Pedal Position, Injection Timing, Engine Load, Boost Pressure, Boost Pressure, N75 Duty Cycle и т.н. )

 

Screenshot_1.png

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи само трябва да си купя този "интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS (VAG-COM)"  и автоматично ще се появи този "Advanced Measuring Blocks"  бутон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?221-Advanced-Measuring-Values

 

Мисля, че тук е описано подробно.Във VCDS Lite 1.2 също има папка SCALING и там с нотепад можеш да поставяш контролери, ако ги има на колата ти,де...

Редактирано от birolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, robobug написа:

А каква може да е причината Adv.Meas.Blocks да ми е "сив" с vcds 16 и А4-ка от 2000г?

С вагком 7.хх си работи на същата кола.

Хм..

От къде ги намирате тези vcds 16 и вагком 7.хх ? Моля, ако някой ги има да ми ги прати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Инсталирах Ваг-кома който ми дойде с кабела. Подкарах го, всичко тръгна чудесно! :) проблемът ми е, че не мога да си намеря Крак с който да кракна софтуера. Някой може ли да ми помогне? 

На 1/3/2017 at 1:50, birolino написа:

Заповядай!

 

 

http://dox.bg/files/dw?a=c9ffeff31d

409.1

 

http://dox.bg/files/dw?a=85e890586a

VCDS Lite 1.2

 

Има си всичко за регистрация в папките.

 

p.s. Ето ти и сборка с лейбъл файлове:

http://dox.bg/files/dw?a=4cfa02ea66

 

 

Колега, ще те затрудня ли ако те помоля да качиш файловете отново че са изтекли? :)

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз да попитам нещо.

Колата е C5-99-та APU. Смених си таблото и новото беше от UK. Майстора ми оправи имобилайзера. Аз си го прекодирах да стане в KM с код 3 Канада.

Появи ми се сигнализация за отворена шофьорска врата когато ключа е в контакта.

1. Как да го разкарам този сигнал? Или ако не мога да го разкарам как да го направя за всички врати, поне да има полза от него докато си сменя FIS-a, защото нищо не виждам сега. И 2 пъти тръгвам с открехната задна врата.

 

2. На C4-ката имах таймер за размразяването на задното стъкло. Мился около 10 минути и спира автоматично. Свикнах с него и сега на C5-цата забравям, че не гасне само и си кааааарам. Има ли чалъм и тук да се нагласи да кажем на 10 мин да гаси реотаните само?

 

Благодаря!

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, някой знае ли защо като сканирам за грешки двигателя ми излиза това :

 

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!

 

От къде да ги изтегля тия Labels файлове, защото като гледам в реално време стойностите не ми излиза информацията в какви норми трябва да е съответната стойност. Само изписва, че няма label файл. Как да го оправя и от къде да ги изтегля тия файлове. Мотора ми е 1.8т с код AGU.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е проблем със самата програма, не е от колата. Преинсталирай я.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, CVT написа:

Това е проблем със самата програма, не е от колата. Преинсталирай я.

 

Ами това е четвъртата която инсталирам. Ползвам само VCDS Lite 1.2, понеже съм с Windows 10 и Vag Com 409 и по старите версии не ми вървят.

vag.jpg

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VCDS 409 работи с този кабел, ама май трябваше да се инсталира на 32-битова операционна система. Ти сигурно имаш 64-битов Win10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...