MSM Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Значи говорим точно за това от което се вижда много малка част зад пръта, а не околното уплътнение. Ако е така, необходимо ли е действително разглобяване? При мен все още няма никакъв шум нито оттам, нито от колоната, но предполагам скоро ще му дойде времето за смазване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 (Редактирано) Лошото е само, че семеринга на рейката е 20х30х5/6 VF04 на KOCO, а никъде не може да се намери такъв.Абсолютно от там е MSM. Редактирано 18 Март 2014 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Мисля, че е от там! Смажи си го превантивно с хубава смазка. Подвел съм ви за тройните пръскачки. Т.е не съм ви подвел, а Ауди са вдигнали цените и са нещо от рода на стотина лева за които получвате пръскачките и диск с опътване как се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Тука на тази снимка се вижда малко по-добре и въпросния семеринг сякаш стои отвън на главата на рейката или бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 (Редактирано) Не на тези снимка се вижда по зле. Ето очертах го вътре в самата рейка е. Редактирано 18 Март 2014 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Мисля, че е от там! Смажи си го превантивно с хубава смазка. Подвел съм ви за тройните пръскачки. Т.е не съм ви подвел, а Ауди са вдигнали цените и са нещо от рода на стотина лева за които получвате пръскачките и диск с опътване как се сменят. Това е отговора за пръскачките от Порше Бургас от 14.03.2014:"...цената на дюзите е 54 лв за бройка - 3-4 дни доставка,трудът за подмяната е 18 лв..." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Запомнил съм правилно 54 лева ама е било за бройка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Лошото е само, че семеринга на рейката е 20х30х5/6 VF04 на KOCO, а никъде не може да се намери такъв.Абсолютно от там е MSM.Няма ли да стане 20х30х5/5,5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Не знам нямам никаква идея. Мога да дам и оригинален номер на семеринга по ZF, ако някой може да го намери ще е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Здравейте, имам следното питане. Ауди А6 Авант 2008г. Лед габарите на външната част от стопа не свети както от ляво така и от дясно. Вътрешните на капака си светят нормално. Предполагам има прекъснат диоден елемент, но защо и двата да не светят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Чиста случайност е че си заминават по едно и също време. Левия и десния нямат нищо общо иначе, а мойте ги смених в рамките на година. Платките и пистите на тези лед стопове са много бъгави при авантите и цялата габаритно група започва да мъждука в един момент, въпреки че стоп светлината си им работи а самите ледове не са изгорели. Стопа е капсулован, но дори и да се отвори не знам някой да си ги е оправил досега. При мен временно се оправяха като им пръсках контактен спрей, но решението е нови или втора употреба за 200-300 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 добре де ако имате един стоп ,който е дефектирал дайте го да го да видя дали мога да го излекувам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Не знам нямам никаква идея. Мога да дам и оригинален номер на семеринга по ZF, ако някой може да го намери ще е супер.Обади се на момчетата които се занимават с рециклиране при техническия университет, могат да ти дадат някаква насока. Този размер който ти споменах, днес от Хубата ми казаха, че го имат наличен в Пловдив, но точния го нямат. добре де ако имате един стоп ,който е дефектирал дайте го да го да видя дали мога да го излекувам..Няма грижи - имам два разпечатани. На единия се изредиха няколко и е разкостен, но другия не е пипан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Явно ще си пазарувам стопове. Благодаря MSM. Все пак ще мина през сервиз за една диагностика, сега като се замисля стоповете светят частично, т.е допълнителното правоъгълниче от диоди което е само за стоп работи, но С образния елемент не свети нито на габарит, нито на стоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Вземи си от фейслифт стопове, по-добри са поне според мен, разлика едва ли има голяма, особено ако са втора употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Забравих да кажа, че точно този проблем с габарита не даваше грешки нито на табло, нито на диагностика поне при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Аз лесно ще взема, въпроса е дали са plug&play или има заигравка със смяна на модули и кабели MSM и при мен не дава грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Март 2014 Доклад Share Публикувано 18 Март 2014 Не дава грешка защото модула не лови такива малки колебания в консумацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Поръчах си въпросните тройни пръскачки, до няколко дни ще дойдат Продавам двойни пръскачкииии евтино ги давам хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Идеално, и аз си мислех за същите неща,но днес ме изненада колата много приятно. Пукна пролетта и май пукна и компресора на климатика. Почна се. Някой ако може да даде съвет къде да я правя и какво точно се сменя да каже. Аз знам. че евентуално нов компресор, филтър на фреона, мисля да почистя и онзи прословут клапан. Нещо пропускма ли? Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Как реши, че се е пукнал компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Имаше от доста време един лек 'цвилещ' звук отпред. Колата е обслужена изцяло. Като я извадих сутринта от гаражи си се чуваше, после спрях, запалих отново, но засече при паленето. Врътнах пак и запали колата, но после вече духаше съпер горещо от лявата страна и при стълкото отпред, само леко хладно в средата и това при 16 градуса на панела. Жуленето или цвиленето вече го няма И те така те, както казват във Враца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Това със супер горещото само от една страна е двойния клапан, който ти е запецнал и с почистване се оправя.За комресора не мога нищо да кажа, освен че на моята старата при включен климатик, се чуваше отпред в ляво (на шофьорското място) едно леко виене.Една пролет се случи да не тръгва да охлажда климатика, и установих че като изрежа колата по-силно и точно в този момент включа климатика (изключа ECON) се оправиха нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 На мен ми цвилише сутрин като запаля, но след смяна на ролки и бля бля се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Мерси много за бързите отговори, абсолютно всички ролки и ремъци и демфер и водна помпа са сменявани преди около 30000 км, ще ги проверя пак обаче.Егати колата, поседя 2 часа и сега няма проблеми, явно наистина е клапана, но пък странно да блокира толкова рязко без индикации никакви. Ще го почистя някъде, после отивам да гледам климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts