Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 момци нов съм в сектата и имам няколко въпроса

единия е за да сваля 3 тия стоп на багажника трябва да сваля крилото ли ?

 другия е че спря да ми бачка нещо парктроника ,, пиука само като я запаля да мина на директна и до там...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 другия е че спря да ми бачка нещо парктроника ,, пиука само като я запаля да мина на директна и до там...?

Ако ти пиука продължително след като включиш задна като запалиш и после изобщо не пиука, значи имаш проблем вероятно в някой датчик. На ВАГ ком ще излезне грешката и ще разбереш точно кой.

Редактирано от KiroPora
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 момци нов съм в сектата и имам няколко въпроса

единия е за да сваля 3 тия стоп на багажника трябва да сваля крилото ли ?

 

Ето я темата за третия стоп при аванта с клипчетата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

няма глас като тръгне да навигира MMI 2G e навито.

Може ли да ме ориентирате от къде се пуска гласа,иначе свалих последната картата :)

Voice guidence ли е изключен не знам,не се ориентирам нещо как да го включа... иначе радиото си работи?!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Цъкаш NAV и после цъкаш SETUP. От там ще видиш дали ти е включено Voice guidence. Ако е включено може от настройките на звука да е намалено на минимум и да не се чува. Като си цъкнал SETUP оттам отиваш на SETTINGS и после най долу мисля че беше има други настройки и от там ще го видиш.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Беше на немски,за това малко се поомотах,иначе всичко тръгна :)

Мерсииииииииииииииии

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Phone voice control: Cars without full speech dialogue system, but a phone-prep or an Audi Bluetooth phone, come standard with phone speech control. However, it is not enabled or fully enabled in all markets. In the U.S. it is fully disabled (some reports of info from dealers/Audi claim problems if enabling it), in some other markets it is set in limited mode that only allows saving and selecting of voice tags, not actual speech dialogue with the phone. Luckily you can change this with VAG-COM by editing module Telephone (77), Coding, and changing the second last digit in Software coding, options are e.g.: 0 disabled, 2 English UK, 9 allow only voice tags. So if you have it set to 9, changing it to 2 would enable phone-related speech dialogue which you can try out by saying HELP. There are a few different languages built in too.

 

На това попаднах из нет-а, но се чудя дали работи за всички модели. Моята е с bluetooth имам и копче на волана в дясно, за което пише че не е инсталирано като го натисна. Та някой пробвал ли е да си активира тази функция ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това попаднах из нет-а, но се чудя дали работи за всички модели. Моята е с bluetooth имам и копче на волана в дясно, за което пише че не е инсталирано като го натисна. Та някой пробвал ли е да си активира тази функция ?

И при мен като натисна въпросното копче на волана и ми изписва че не е инсталирано,иначе модулът на телефона ми поддържа гласов контрол,как да го прекодирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, джанти ЕТ56 ще станат ли на 4ф-ка?

Ще седят доста навътре, грозно, има и шанс да опират.Можеш да влезнеш в параметри с едни гланци 10мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми останаха чудесни алуминиеви фланци 15 мм, изработени по поръчка, + болтове за тях.

В 10мм няма възможност да се изработи здрав борд, който да държи джантата към фланеца така, както се държи към главината. За това ми ги направиха 15 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата с ET43 е 13мм, и доста кофти ще изглежда и според мен. Просто съм откачил, не мога да си намеря хубави джанти и попаднах на едни от А3 :(
Фланци не ми се иска да слагам, но ако остане като единствена опция, ще се чуем със Sag :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хубави фланци няма да имаш никакви проблеми – аз си карах така А6-цата повече от година и съм я пробвал със скорости до около 180 км/ч.

Каквито и да избираш, важното е да имат борд, на който джантата се центрира, и вдлъбнатина, с която самия фланес се центрира по борда на главината.

тогава всичко е ОК. Проблемни са само универсалните фланци, които са като шайби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата с ET43 е 13мм, и доста кофти ще изглежда и според мен. Просто съм откачил, не мога да си намеря хубави джанти и попаднах на едни от А3 :(

Фланци не ми се иска да слагам, но ако остане като единствена опция, ще се чуем със Sag :)

До каква сума ти се дава за 18ки, имам нещо предвид?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След автомивка този уикенд ми наби грешка за ръчната, че няма сигнал. Някаква идея от какво може да е? Модула не можах да го намеря в корите на задните калници, но може да е някъде по - навътре, идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата на моторчетата!

Гледаш лява ли е дясна ли е. После вадиш, изсушаваш пръскаш с силиконова паста за почистване и против влага и закопчаваш буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...