baba Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Проблема е в тампоните, чак толкова не е нужно да умувате.Може единия да е мек! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Някой да има цяла шофьорска врата или поне бравата ? Или да знае някоя умряла кола за разкостване?Колега, и на мен ми трябваше бравата за задна лява врата (моята е сдала багажа) и за съжаление не намерих никъде.Съответно в Ауди Бургас за 660 кинта с труда по смяната...и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Проблема често не е в самата букса от към моторчето, а в кабела около сантиметър след буксата - там където прави чупка кабела и тръгва напред... С подобен "временен" проблем има опасност ако някъде дръпнеш ръчната след това да не можеш да тръгнеш, защото няма да иска да освободи... ако не си играеш с нея няма какво да станеИ аз четох в други форуми,че някъде се бил оголвал кабела,трябваше днес да проверя останалата част от буксата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Колега, и на мен ми трябваше бравата за задна лява врата (моята е сдала багажа) и за съжаление не намерих никъде.Съответно в Ауди Бургас за 660 кинта с труда по смяната...и така...Що са ти взели толкова мнг пари, предната брава е 370 лв с ддс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Предполагам защото задната ми врата не се отваряше и се налага да се разпробиват винтовете като се свали подкалника.... :-/ Редактирано 13 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Някой има ли информация RS6 в 4F с MMI 3G ли е само или има и с 2G ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Сложих Лед крушки на дневните светлини, но светят 10—на секунди и гаснат. Съответно пищи чека и гаснат. Опитах с вагком да прекодирам дневните че са Лед, но дава out of range и не приема новата стойност. Има ли някакъв начин да се спре чека да не ги проверява и да светят или трябва да слагам допълнителни резистори отвън да лъжат компа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Флаш на модула при Мишо до последния софтуер ще ти реши проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Някой има ли информация RS6 в 4F с MMI 3G ли е само или има и с 2G ?Колата е facelift реално и е с 3G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Значи RS6 е само с 3G така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Днес видях RS6 със старите стопки отзад. Колата е комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Сменени са, колата е фейслифт, всички RS модели са фейсови, без последните модели. Редактирано 15 Април 2014 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Преди година ме тресеше за S6, но разбрах че имат проблеми с двигателите. Сега нещо заглеждам RS-ките ..... да видим до къде ще доведе това заглеждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hacko Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Сменени са, колата е фейслифт, всички RS модели са фейсови, без последните модели. Колега сигурен ли си, че всички РС са фейслифт. В немското мобиле има доста РС-ки 2008г със старите стопове. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-rs-6-avant-keramik-bremse-leder-20-zoll-navi-oelde/192469506.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=11&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT Нали това е фейслифтовиа стоп. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-rs6-avant-keramik-bremse-netto-26-700-00-eur-d%C3%BCsseldorf/191392487.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT Редактирано 15 Април 2014 от Hacko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Честно казано не знам, може и да съм се заблудил но съм сигурен, че някъде четох такова нещо. В най-лошия случай ще са MMI 2G High, като моето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Копчетата на ръчните и врътката на фаровете рядко са им алуминиеви! Явно има и с 2г! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Днес отидох на друг реглаж, майсторът каза, че можело да е от задните колела, прави, струва нещо иииии резултатът е !!!!! колата пак си върви сама наляво И воланът леко се изкриви (трябва да е леко наляво, за да върви направо) !!!!! Направо супер. От едни скапани тапмончета кво стана....... Направо вече не знам.. Помагайте, колеги, носачите са здрави, ама да се сменят ли или не? От какво друго може да е? Гумите да ги разменям ли ?Поздрави! За моят проблем се оказа, че едната биалетка беше сложена на обратно и от там идва цялата работа с тегленето. И кривия волан оправиха момчетата, а ония на предния реглаж ми вика "рейката ти е за смяна" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 kazichene: не е ли имало пукане при завиване като е била сложена биалетката наобратно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Мисля, че не. Тя пак си завиваше добре, само дето дърпаше бая. Добре, че само с това се разминах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 да, ама се къса гумата на биалетката, нова ли сложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 мисля, че не. Просто я обърна майстора. То не съм я карал много след това, само 3 пъти за кратко, не вярвам да се е повредила толкова много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Флаш на модула при Мишо до последния софтуер ще ти реши проблема Днес си сложих по един резистор паралелно на LED крушките на дневните светлини и чек-а угасна . Вижда ми се по-сложно и бавно да ходя да ми флашват версията на модула за да поддържа LED крушки. Фара е доста голям отвътре и затова и резисторите ги оставих вътре. Голям чанч е смяната на крушките на дневните светлини. Имам аналогов ТВ тунер в колата, който заради цифровизацията е неизползваем. Дойде ми една идея с която мога да го използвам по друго предназначение . Мисля да си монтирам камера за задно виждане и да я свържа към аналогов видео-сендер. Ще я хвана като канал на аналоговия ТВ тунер и ще си спестя главоболията с прекарването на кабел от задния капак до MMI. В този ред на мисли имам няколко въпроса: 1. Как да махна защитата на ТВ да се изключва в движение или поне да вдигна скоростта на която се изключва - примерно 20км/ч ще е достатъчно?2. Къде са изведени AUX-IN входовете - физически къде се намира модула и на какво излизат, на чинчове или трябва някакъв преходник? Това в случай, че реша да свържа камерата към някой от тези входове (т.1. си остава актуална защото и входовете се гасят в движение).3. Тъй като някъде в настройките мернах опция да се разреши оригинална камера за заден ход (с ВагКом) - тя има ли си отделен вход (къде се намира?) и може ли да се сложи обикновена камера на нейно място? Редактирано 16 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Пиши ми на скайпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Погледни си колата как се държат дневните светлини когато са ти пуснати фаровете, т.е. когато би трябвало да не светят.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Преди да сложа резисторите дневните светлини "примигваха" на 10-на сек. и след малко угасваха с грешка за изгоряла крушка. Сега с резисторите светят постоянно и не "примигват". Ще проверя утре при запалени фарове (дневните угасват) как се държат - надявам се да няма странични ефекти, но резисторите са 10 ома и заедно с товара от LED крушката имитират около 21W колкото е мощността на оригиналната крушка с нажежаема жичка. Какво трябва да очаквам като ефект при запалени фарове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts