Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой да има цяла шофьорска врата или поне бравата ? Или да знае някоя умряла кола за разкостване?

Колега, и на мен ми трябваше бравата за задна лява врата (моята е сдала багажа) и за съжаление не намерих никъде.

Съответно в Ауди Бургас за 660 кинта с труда по смяната...и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема често не е в самата букса от към моторчето, а в кабела около сантиметър след буксата - там където прави чупка кабела и тръгва напред...

 

С подобен "временен" проблем има опасност ако някъде дръпнеш ръчната след това да не можеш да тръгнеш, защото няма да иска да освободи... ако не си играеш с нея няма какво да стане

И аз четох в други форуми,че някъде се бил оголвал кабела,трябваше днес да проверя останалата част от буксата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и на мен ми трябваше бравата за задна лява врата (моята е сдала багажа) и за съжаление не намерих никъде.

Съответно в Ауди Бургас за 660 кинта с труда по смяната...и така...

Що са ти взели толкова мнг пари, предната брава е 370 лв с ддс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Предполагам защото задната ми врата не се отваряше и се налага да се разпробиват винтовете като се свали подкалника.... :-/

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих Лед крушки на дневните светлини, но светят 10—на секунди и гаснат. Съответно пищи чека и гаснат. Опитах с вагком да прекодирам дневните че са Лед, но дава out of range и не приема новата стойност. Има ли някакъв начин да се спре чека да не ги проверява и да светят или трябва да слагам допълнителни резистори отвън да лъжат компа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са, колата е фейслифт, всички RS модели са фейсови, без последните модели.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година ме тресеше за S6, но разбрах че имат проблеми с двигателите. Сега нещо заглеждам RS-ките ..... да видим до къде ще доведе това заглеждане :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не знам, може и да съм се заблудил но съм сигурен, че някъде четох такова нещо. В най-лошия случай ще са MMI 2G High, като моето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отидох на друг реглаж, майсторът каза, че можело да е от задните колела, прави, струва нещо иииии резултатът е !!!!! колата пак си върви сама наляво И воланът леко се изкриви (трябва да е леко наляво, за да върви направо) !!!!! Направо супер. От едни скапани тапмончета кво стана....... Направо вече не знам.. Помагайте, колеги, носачите са здрави, ама да се сменят ли или не? От какво друго може да е? Гумите да ги разменям ли ?

Поздрави!

 

За моят проблем се оказа, че едната биалетка беше сложена на обратно и от там идва цялата работа с тегленето. И кривия волан оправиха момчетата, а ония на предния реглаж ми вика "рейката ти е за смяна" :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kazichene: не е ли имало пукане при завиване като е била сложена биалетката наобратно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че не. Просто я обърна майстора. То не съм я карал много след това, само 3 пъти за кратко, не вярвам да се е повредила толкова много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Флаш на модула при Мишо до последния софтуер ще ти реши проблема ;)

 

Днес си сложих по един резистор паралелно на LED крушките на дневните светлини и чек-а угасна :). Вижда ми се по-сложно и бавно да ходя да ми флашват версията на модула за да поддържа LED крушки. Фара е доста голям отвътре и затова и резисторите ги оставих вътре. Голям чанч е смяната на крушките на дневните светлини.

 

Имам аналогов ТВ тунер в колата, който заради цифровизацията е неизползваем. Дойде ми една идея с която мога да го използвам по друго предназначение :). Мисля да си монтирам камера за задно виждане и да я свържа към аналогов видео-сендер. Ще я хвана като канал на аналоговия ТВ тунер и ще си спестя главоболията с прекарването на кабел от задния капак до MMI. В този ред на мисли имам няколко въпроса:

 

1. Как да махна защитата на ТВ да се изключва в движение или поне да вдигна скоростта на която се изключва - примерно 20км/ч ще е достатъчно?

2. Къде са изведени AUX-IN входовете - физически къде се намира модула и на какво излизат, на чинчове или трябва някакъв преходник? Това в случай, че реша да свържа камерата към някой от тези входове (т.1. си остава актуална защото и входовете се гасят в движение).

3. Тъй като някъде в настройките мернах опция да се разреши оригинална камера за заден ход (с ВагКом) - тя има ли си отделен вход (къде се намира?) и може ли да се сложи обикновена камера на нейно място?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си колата как се държат дневните светлини когато са ти пуснати фаровете, т.е. когато би трябвало да не светят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа резисторите дневните светлини "примигваха" на 10-на сек. и след малко угасваха с грешка за изгоряла крушка. Сега с резисторите светят постоянно и не "примигват". Ще проверя утре при запалени фарове (дневните угасват) как се държат - надявам се да няма странични ефекти, но резисторите са 10 ома и заедно с товара от LED крушката имитират около 21W колкото е мощността на оригиналната крушка с нажежаема жичка. Какво трябва да очаквам като ефект при запалени фарове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...