Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Днес си сложих по един резистор паралелно на LED крушките на дневните светлини и чек-а угасна :). Вижда ми се по-сложно и бавно да ходя да ми флашват версията на модула за да поддържа LED крушки. Фара е доста голям отвътре и затова и резисторите ги оставих вътре. Голям чанч е смяната на крушките на дневните светлини.

Имам аналогов ТВ тунер в колата, който заради цифровизацията е неизползваем. Дойде ми една идея с която мога да го използвам по друго предназначение :). Мисля да си монтирам камера за задно виждане и да я свържа към аналогов видео-сендер. Ще я хвана като канал на аналоговия ТВ тунер и ще си спестя главоболията с прекарването на кабел от задния капак до MMI. В този ред на мисли имам няколко въпроса:

1. Как да махна защитата на ТВ да се изключва в движение или поне да вдигна скоростта на която се изключва - примерно 20км/ч ще е достатъчно?

2. Къде са изведени AUX-IN входовете - физически къде се намира модула и на какво излизат, на чинчове или трябва някакъв преходник? Това в случай, че реша да свържа камерата към някой от тези входове (т.1. си остава актуална защото и входовете се гасят в движение).

3. Тъй като някъде в настройките мернах опция да се разреши оригинална камера за заден ход (с ВагКом) - тя има ли си отделен вход (къде се намира?) и може ли да се сложи обикновена камера на нейно място?

За камерата ти трябва и отделен модул за управлението и, от него идва и траекторията назад, захранване, последващите калибрации които трябва да и се направят за да е ОК всичко. Може да си сложиш и друга камера, щом искаш.

Конекторите са Fakra с размер "Е" (със съответен цвят - зелен за видеото).

Провери и Can gateway дали е подходящата версия с поддръжка за камера.

Пп щом имаш тунер значи вече имаш кабел до отпред. Модула на камерата се връзва с тв модула заводски и оттам към фбас-а

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз ви се чудя какъв е тоя мерак за камера? Имам фабрично такава и никва работа не ми върши, разчитам на парктроника и огледалата, камерата само ме обърква и ако разчитам на нея шанса да забера я калник я броня е доста голям...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерака и интереса поне при мен е в електрониката и самото правене на нещата, после ми е все тая :). Намерил съм си хоби за разтоварване просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж затова не се бях сетил. И все пак май има по полезни екстри за добавяне, камерата освен да се похвалиш на някой как си виждаш бронята и зад колата май друга полза, поне за мен, няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сложа резисторите дневните светлини "примигваха" на 10-на сек. и след малко угасваха с грешка за изгоряла крушка. Сега с резисторите светят постоянно и не "примигват". Ще проверя утре при запалени фарове (дневните угасват) как се държат - надявам се да няма странични ефекти, но резисторите са 10 ома и заедно с товара от LED крушката имитират около 21W колкото е мощността на оригиналната крушка с нажежаема жичка. Какво трябва да очаквам като ефект при запалени фарове?

 

Ефекта е, че при запалени фарове премигват на всеки 20 - 30 секунди :) ставаш като автомобил със специален режим на движение

 

Това е страничен ефект от "ping" функцията, която проверява дали не ти е изгоряла / липсваща крушката на дневните светлини

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А4-ката си сложих камера почти веднага след като я купих и е адски удобно за паркиране. Затова мисля и на тази да сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта е, че при запалени фарове премигват на всеки 20 - 30 секунди :) ставаш като автомобил със специален режим на движение

Това е страничен ефект от "ping" функцията, която проверява дали не ти е изгоряла / липсваща крушката на дневните светлини

Прав си примигват за част от секундата, но е много незабележимо, може би заради товарния резистор.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В движение е достатъчно забележимо за отсрещните коли :) това е една от причините, поради които аз прекратих опитите с диодните крушки на моето 4Ф преди 5 години

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модулче с буква К накрая, софтуера за последна версия и сет на LED DRL кодинга (като за S6). Дневните светят с късите. Няма мигане, няма нищо. Естествено е хубаво да си купиш и хубави крушки, които все пак да си имат някакъв канбус протекшън ей така за парлама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе някой пробвал ли е на нашите котури да минава от D на S в движение и обратното.. и изобщо препоръчително ли е да се прави това, че като я карам във спортния режим на кутията спирам и превключвам като идиот :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно, щом няма да издрънчи и да паркирам принудително.. лутането ми беше понеже на другите автомати, които съм карал S-a, е я на копче или лоста се движи към него без да се натиска спирачка, както е при нашите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе някой пробвал ли е на нашите котури да минава от D на S в движение и обратното.. и изобщо препоръчително ли е да се прави това, че като я карам във спортния режим на кутията спирам и превключвам като идиот :D

 

Аз като карам немагистрално преди почти всяко изпреварване минавам на S, турбината надува и излитам..  :runningdog:

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От D към S с копчето, от S към D само буташ!

 

 

Аз си гледам в гаража прясно боядисаните джанти, които ще слагам тези дни и така са ми омръзнали........

Ако и на някой друг са му омръзнали неговите 17ки може да измислим бартер с почерпка.

Да спомена, че моите са 5бр. и предпочитам 5бр. :)

Гуми си имам пак 5бр. :)

 

Ето такива са ми джантите, даже си имат и капачки :)

8J ET48

audia60285.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ментета ли са?

Смяната от D към S и обратно, е само "софтуерна" – не се превключва нищо механично и няма никакъв проблем да се прави в движение.

На сегашната ми прави впечатление, че го няма ел. магнитното заключване на N когато пуснеш спирачката, което означава че може да включиш на D от N при леко движение по наклон например. Също така не е необходимо да се натиска копчето, за да преминеш към S.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...