Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Абе, хора, някой знае ли това нещо какво е :

 

02123 - Door Warning Light / Entry Light 
            012 - Electrical Fault in Circuit

 

Аз английския го шпрехам  :hilezh: , ама що за чудо е това? Чичко гугъл не ми помогна много с обяснения. Няма го в Ross-Teck Wiki. Някой от опит трябва да каже. Тази грешка ми я набиват двете предни врати. Да не би да има общо с това, че съм наслагал диоди навсякъде. 

Кодинга и на двете ми врати е Coding: 0000522, което предполагам е 

 

C02,+0000002 = Interior Door Handle Illumination
C04,+0000008 = Door Warning Lights installed
C10,+0000512 = Interior Lock Switch installed
 
Коя е тази Door Warning Light? Да не би да е лампата от долната страна на вратата? Мерси.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

незнам дали в тази тема да пиша но все пак .. преди малко свалихме колата от диното удари 337 коня ... които аз исках да останат толкова колкото и да не му са искаше на мапера но ме хвана страх ,,, мисля че са в рамките на разумното ,, след 2 месеца мъки и 2 строшени хибридни турбини ,,,, се получи ... утре ще вида дали са записали само ръновете че не видях колко нютона отиде

колата е с хибридна турбина 76 мм даун пайп + права генерация ,премахнати катализатори,дпф егр...софт на кутия и на мотор ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 ки шмит и ханканг гуми 

10603236_10203825838745191_3543183431153записали са ми 3 тия рън но няма значение където е 337 тама е и 324 жегата си оказва влиянието :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Такам... Нощес се разходих до Бъргър кинг-а на Пазарджик. До там карах със 140 на темпомат (7.3/100) и нямаше никакви грижи. На връщане бях решил да я юркам (тамън ми привикнаха очите с тъмното) - 10/100. За мой късмет имаше едни 2 бмв-та да ми правят компания. Та след известно каране с 180-220 турбината изключи като почна да светка жълтата лампичка с навита жичка (check engine не светна). По-късно пак карах 180-220-240 за по-дълго и пак изгасна. Това което забелязах е, че малко преди да изгасне, колата спря да набира от 180 нагоре нормално. Минаваше от 3100 към 3200 към 3300 оборота за по 3 секунди. След връщане на газта и пак натискане, турбината гасне.

Утре сутринта ще прочета грешките, но се съмнявам да покаже нещо различно.

Понеже нямам време да се кача с лаптопа и да гледам какво става (а и не ми се иска и с това да почна да се занимавам), препоръчайте ми на кой да я закарам, че да решим проблема преди да се е усложнил.

 

 

Малък ъпдейт на моята ситуация... Онзи ден оставих колата да гледат турбото как се държи. На диагностиката всичко излезе да сочи към моторчето на геометрията на турбото. Общо взето, това което разбрах е, че турбото пренадува жестоко (до 300 единици повече в дадени моменти, за какви единици говореше точно не знам). В крайна сметка обаче реших да не рискувам да купувам направо ново моторче (междудругото София Запад имат само 1 на склад, ако някой го интересува. Актуалната цена е 507лв, като наляво надясно го дават на 460-465лв).

 

Та решихме да свалим турбото и да го занесем да го тестват цялото, за по-сигурно. Занесохме го на Митко турбото, днес малко след обяд. Вечерта турбото беше готово. Резлутата: ЕГР-а е вкарвал вода в турбото, откъдето геометрията е била тотално зацепила. Т.е. охладителя на ЕГР-а се е преебал. Ремонта на турбото ми излезе 400лв. Отделно тестваха и моторчето на стенда и с него няма никакви грижи. Не знам в детайли точно какво са му баяли на турбото, но ако всичко бачка точно, не ме и интересува толкова много. Знам само че изглежда като ново, ама след пясъкоструй, няма как иначе :)

 

В следствие преди да го сложим трябваше да се оправя с ЕГР-а, който просто реших да махна. Така че живот и здраве утре трябва да го свалят и да ремапнат, като реших да използвам случая да й дадат малко повече живот на колица, но нищо страшно. Дал съм им зелена светлина да преценят какво да правят, стига да не се налага да пипам генерация и да не товари кутията. Реално не очаквам нищо повече от по-ранно включване на турбото и 250кс/500нм. Педала реших да не го пипам, че да не бера ядове после с кутията.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре като дойде човека да я прави ще си каже, щото общо взето с майстора си правим сметки без кръчмар. Идеята е че ако има какво да се пипа, сега е момента, че да не давам кинти два пъти. Аз съм си казал че катализатори и кутия не искам да пипам за момента, така че ако преценят че без тях не става, се надявам да не го правят, щотото иначе после ще поправят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на седан и авант мрежите за багажника еднакви ли са? За авант дали това е правилния номер - 8Е5 861 869/ 4Г5 861 869 9B9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 
 

 

Малък ъпдейт на моята ситуация... Онзи ден оставих колата да гледат турбото как се държи. На диагностиката всичко излезе да сочи към моторчето на геометрията на турбото. Общо взето, това което разбрах е, че турбото пренадува жестоко (до 300 единици повече в дадени моменти, за какви единици говореше точно не знам). В крайна сметка обаче реших да не рискувам да купувам направо ново моторче (междудругото София Запад имат само 1 на склад, ако някой го интересува. Актуалната цена е 507лв, като наляво надясно го дават на 460-465лв).

 

Та решихме да свалим турбото и да го занесем да го тестват цялото, за по-сигурно. Занесохме го на Митко турбото, днес малко след обяд. Вечерта турбото беше готово. Резлутата: ЕГР-а е вкарвал вода в турбото, откъдето геометрията е била тотално зацепила. Т.е. охладителя на ЕГР-а се е преебал. Ремонта на турбото ми излезе 400лв. Отделно тестваха и моторчето на стенда и с него няма никакви грижи. Не знам в детайли точно какво са му баяли на турбото, но ако всичко бачка точно, не ме и интересува толкова много. Знам само че изглежда като ново, ама след пясъкоструй, няма как иначе :)

 

В следствие преди да го сложим трябваше да се оправя с ЕГР-а, който просто реших да махна. Така че живот и здраве утре трябва да го свалят и да ремапнат, като реших да използвам случая да й дадат малко повече живот на колица, но нищо страшно. Дал съм им зелена светлина да преценят какво да правят, стига да не се налага да пипам генерация и да не товари кутията. Реално не очаквам нищо повече от по-ранно включване на турбото и 250кс/500нм. Педала реших да не го пипам, че да не бера ядове после с кутията.

 

 

Да чукам на дърво, ситуацията вече изглежда е овладяна. Естествено не се разминах само с рециклаж на турбото и махане на ЕГР.

 

Общо взето като върнахме турбото в колата, както споменах реших да махна ЕГР-а и заедно с това да се ремапне колата. Въпросното беше сторено и си я взех. Още като я взех обаче ми се стори че нещо тръгва мудно (всъщност адски мудно) и над 3000 оборота почва да върви яко. Не беше късно включване на турбото, защото се усещаше че се пуска доста по-рано, но все пак не надува. В последствие се оказа, че ако карам леко колата при около 2000 оборота с 50-70км/ч турбината пак се изгася (авариен режим) заради недостиг на налягане (този път). Викам нещо са предобрили ремапа, но се оказа че са пипали основно горната част на картата, не долната.

 

Та закарах я на майстора и какво се оказа... Малкия катализатор бил запушен. Като отидох днес да я взема, бяха свалили и двата. Т.е. и втория заминал. Под свалили имам предвид че са ги избушили/рязали или там каквото се прави, но корубите си седят. Мина и човека с ремапа, да се качим все пак да я погледнем на живи данни и всичко работеше перфектно. В същото време и колата вече вървеше чудесно. Миризмата в купето чувствително намаля, но не мисля че е изчезнала напълно. Оказа се че от връщането от катализаторите беше избила гарнитурата при колектора (ако не се лъжа). Доколкото разбрах са ми изработили гарнитура, за да не се чака доставка на оригинална.

 

Остава само да си намеря втора ръка някъде охладител на ЕГР-а, че нещо не измислиха как да го махнат, а седем стотака за нов не ми се дават, при положение че не го ползвам.

 

Да обобщя. Симптомите бяха:

 

1. Турбината изгасваше при високо натоварване (продължитлено каране над 3000 оборота)

2. Всичко сочеше към моторче на турбината

3. Имаше силна миризма в купето на изгорели газове

4. Губех антифриз (около литър на 500км извънградско)

5. Колата явно не вървеше според възможностите си (нямаше как да го разбера, след като не съм карал продължително друга А6-ца)

 

Какво се оказа:

 

1. Геометрията на турбината беше запекла, според майстора от влизане на вода (антифриз) от ЕГР-а (връзва се с загубата на вода, която пък бях спрял с RadWeld... спирането на турбината беше почнало от преди това). Рециклирането при Митко Турбото ми излезе 400лв

2. Не знам точно какво му е станало на охладителя на ЕГР-а, но уж той е виновника. За протокола бяхме го уж проверявали и нямаше проблем. Но явно е имал. Решението беше да спрем ЕГР-а, заедно с вихровите клапи, плюс ремап (лек - така или иначе се пипа, поне да използвам момента) - 400лв още

3. След ремонта на турбото и ремапа, се обадиха катализаторите - след като гарнитурата беше изпуснала, лесно си пролича, защото всичко отпред беше черно :). И двата си заминаха и всичко заспа. Миризмата намаля и колата тръгна.

 

Резултат: Колата сега лети (образно казано, но ако не беше 2 тона и имаше крила... сигурно щеше :D), като не знам колко е заслугата на ремапа (не е с чип, написан е директно в/у оригиналната карта). Това може да го каже някой който кара изрядна А6-ца, непипорена. Разход още не съм засекъл, както и не съм проследил колко е започнала да пуши (съмнявам се да не пуши).

 

Питанка: Ако припушва, има ли смисъл да си направя 2 гърнета на мястото на катализаторите с филтърчета, за да намаля пушека или няма да се получи. Също така наистина не усетих да се повишава шума в купето след махането на катализаторите, което признавам си беше изненада за мен.

 

Добавка за катализаторите: Важно е да спомена, че няколко пъти ги гледаха и уж бяха перфектни. Мисля че и на диагностиката излизаха чисти (ако изобщо може да се тества там или да се прецени). Използването на добавката на Bardhal за 140лв също нямаше никакъв ефект. Преди да купя колата собственика също твърдеше, че в Ауди са ги гледали (или някъде другаде) и даже имаше документ за това и пак били чисти. За 15к километра се съмнявам да са заминали, но е хубаво да се има едно на ум. За мен си загряваха точно като запушени, но кой да ме слуша...

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея дни ще ходя до вилата и ще го проверя, че ще имам повече време. Иначе летежа е основно спрямо досегашното й състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със вихровите клапи сигурен ли си ,че е правилно,тъй като съм срещал в чужди форуми,че спирането им е доказан бъдещ проблем?Като цяло всички тези ремапове,изолации и неща,които сте правили по автомобила някой ще помогнат някой обратното,освен ако не си отварял мотора и си сигурен във възможностите му ,дано извадиш успех в бъдеще :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, при спирането на ЕГР, трябва да се пипат и клапите. Защо обаче не мога да ти кажа. Честно казано за пръв път чувам че клапите е вредно да се спират, така че някой запознат може да разясни. Аз дадох зелена светлина на майсторите да действат както си знаят, пък нещо ако сдаде багажа после... ще го правим и така :) Самия факт че няма да се разправям с ЕГР-а повече е достатъчен :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kainy евала, че накрая проумя, че трябва да се махнат катализаторите... :)

Не си махай вихровите клапи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...