Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

При мен подгрева на седалките си работи ако е бил пуснат преди, т.е. не се самоизключва като загася колата. Този на волана също.

Иначе се намира точно зад джойстика за регулирането на позициите на волана. Все едно на 8 пада спрямо волана.

Да се чете: "Все едно на 8 часа спрямо волана". 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Едно въпросче колеги.В колата горе на тавана имам копчетата за дистанционно отваряне на гаражи и врати/не знам как се казва тази система/.Въпроса ми е:Как да си настроя моето дистанционно от вратата  на къщата , да си го отварям от копчетата на  колата?? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен подгрева на седалките си работи ако е бил пуснат преди, т.е. не се самоизключва като загася колата. Този на волана също...

И при мен си помни подгрева на седалките, но като ми стане топло го спирам и съответно се почва с натискане на бутона, завъртане на селектора на положение "0" и т.н. Особено досадно е в голям трафик, когато очите трябва да са на "четири" и си отвличаш вниманието. Точно затова се чудя дали не може да се избегне или промени - задава се необходимата степен и после само с бутона на съответния подгрев на седалките се включва или изключва. Въпроса е дали може да се получи/промени това нещо с някакъв кодинг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук съм. Пиши ако ти трябва кабел.

Вчера преди Варна колата ми влезе в авариен и ми трябваше кабел за да видя/изчистя грешката.

Щях да ти звъня, но се оказа, че след дългият престой за обяд :) се е оправила сама. Сега остава да видя каква е записаната грешка. Мигаше лампичката за подгрева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж рейката за боклуци и евентуално нов клапан за разтоварката или сензор за налягане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой да му се е случвало да му се запоти фара ? Че от близо месец като паднаха температурите ми се случва с единия. Миналата зима го нямах този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера прибирайки се от банкет във Варна, по пътя ми светна на малкия дисплей алармата за изтрити / износени накладки /- ,,Брейк Педс", с онова кръгче с двете незатворени скоби отстрани...

 

Гледах предните накладки, ами имат фередо по тях още 6 мм.....Ясно е че ще се сменят накладките, въпросът ми е, колко километра пробег мога още да карам така???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера прибирайки се от банкет във Варна, по пътя ми светна на малкия дисплей алармата за изтрити / износени накладки /- ,,Брейк Педс", с онова кръгче с двете незатворени скоби отстрани...

 

Гледах предните накладки, ами имат фередо по тях още 6 мм.....Ясно е че ще се сменят накладките, въпросът ми е, колко километра пробег мога още да карам така???

Ти гледаш външните!! Имаи предвид че вътрешните се износват повече!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да....Благодаря пичове...мисля да поръчвам ОЕМ-ски...Просто не ми се рискува...какви пори да си приготвя? за смяна са ми и биелетките / предни и задни /.....Искам всички да направя едновременно...С едно влизане в бокса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях предни накладки   преди  2-3 месеца,текстар-110-120лв+30-40труд  /по- добре ОЕМ-ски!/. Преди месец смених и задни биалетки 73лв+30лв.труд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомени предните биалетки са около 100-110 лева ОЕМ, задните към 80.

 

А за накладките си вземи за 240 лева от Хеед Ауто - ebc yellow pads.

 

Няма смисъл от ОЕМ накладки спреде мен, нищо, че съм карал само такива, колата пак не спира много добре.

 

Минавай на висок клас афтърмаркет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой чувал ли е за код на мотора BNG 155KW? Преди малко срещнах такъв, но в нета доста оскъдна информация, а ми е интересно каква е разликата от него спрямо BMK и ASB.

п.с. Предполагам е от първите, защотото колата е с регистрация 08.2004г.

Редактирано от bewolf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BNG се слага само в А8, в А6 4Ф не се вгражда ...

 

Доколкото знам е "малкото братче" на ASB, просто малко по-малко конски сили... съответно в А8-цата няма BMK мотор 

 

С други думи BNG е по-ранната версия на BMK :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се реших и си рециклирах фаровете при Страхил.

Определено се получиха доста прилично като визия.

Момчетата работят много здраво.

Има мн дребни забележки, но си ги оставям за моето капризно око.

Сложих и Philips X-treme vision.

Мога да кажа, че крайния резултат е задоволителен.

На мокро и мъгла се вижда добре, на сухо лампите светят почти бяло.

Сега е ред на фарките за мъгла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Philips X treme Vision са 4800К според производителя.

Не знам дали може да се долови разлика от 4300К до 4800К, но са една идея по - белички от сток.

 

Друг добър вариант след рециклиране е да се подбере 55 ватова система!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на масло. Изминал си зададеният интервал от километри или дни за профилактичната спирка в бокса.  Ако си го настройвал при последна смяна на консумативи де ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...