snaiperisto Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 (Редактирано) Na gaz?Писането на кирилица е задължително! Редактирано 16 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 На газ това може да стане едно към едно с реле за време монтирано на мястото на обикновеното реле по схемата с двойния реглажен кран и ел. клапан. Такива готови релета за време или кит-ове се продават по магазините за електроника - Елимекс, Конрад и т.н. Ако се ползва такова реле винаги ще има задръжка от около 1 минута не само при палене, но и като изключи термо-датчика, което не пречи. Правих подобна схема, но вместо термо-реле бях сложил автоматичен ключ от АГУ и го бях нагласил да сработва при 3000 оборота на двигателя. Така ако се запали директно на газ двигателя, оборотите са "повдигнати" и няма проблем с ниските обороти. В момента в който се минат 3000 оборота обаче, се изключва и се връщат обратно. Оборотите могат да се програмират от самия автоматичен ключ на АГУ-то. Идеята ми беше, че ако си минал 3000 оборота на двигателя се предполага, че вече няма нужда от повдигането на ниските обороти. Работеше добре, но тъй като паля винаги на бензин, а там я направих ЕКУ-то да си регулира ниските я махнах - просто няма нужда от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Здравейте! Позанимавах се с АЦЕ-то , монтирах друго стъпково моторче към реглажния кран , а моето закачих за буксата уж да не записва грешки и не ще да пали на бензин. Иначе като загрее работи на бензин , но гасне. Въздух не смуче. Днес откачих буксата на ст. моторче оригиналното , колата работи по-добре , ама не пали на бензин. Не и стига въздух ли , не може да вдигне клапата на дебитомера ли ? Явно ще ходя на ЕЛКОН. Иначе във Варна намерих възвратен клапан и се надявам да успея да го монтирам преди филтъра ,но като стане ще сложа снимки. В Евро 07 има някакви клапани , но трябва да се реже маркуч , и нещо не ми вдъхват доверие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Според мен единствената причина мотора да гасне на празен ход е стъпковото моторче,НО не той да е основната причина.Може ли примерно температурния датчик да дава грешно инфо на стъпковия мотор, той да затваря и двигателя да гасне на празен ход,понеже като го откача и на него място сложа за проба "кранче" за газова уредба,не гасне.Причината нямаше как да е в ст моторче,защото пробвах с 2 работещи такива-това беше отдавна.Колата започваше да гасне като загрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 По коя схема са ти ниските обороти? Ако проблема е само на бензин може причината да е в сместа - навий 1/2 оборот реглажния винт на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Ами с двоен реглажен кран съм и второ стъпково моторче вместо ел. вентил,като оригиналното моторче е закачено само към буксата. Та днес не можах да запаля на бензин и запалих на газ и когато колата загрее ,си върви и на бензин но гасне . Когато колата работи на газ , дори и студена не гасне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Съмнява ме, че все пак ти смуче въздух от някъде (около плочката на газта, гофрирания маркуч) или е пропаднала клапата на дебитомера. Гърмяла ли ти е скоро? Провери всички вакууми около инжекциона, виж дали е стегнато добре ст. моторче към маркучите, самите маркучи около реглажния кран за ниските обороти - обикновено е с по-малък размер отвора му и маркучите може да са хлабави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 къде във Варна продават възвратен клапан от 12.50 да сложа на бензинопровода и да спра проклетата помпа , че там ми е бутилката ,седан съм и много шибано се сменя Искаш ли още възвратен клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Muko Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Здравейте, карам VW Golf 2 1.8 KR механична инжекция. При мен нещата са същите : На място на празен ход оборотите играят,ако съм в движение ,изключа от скорост и започна да намалям ,паднат ли оборотите веднага гасне. Ако пък пусна парното или климатика нещата стават мазало веднага гасне щом паднат оборотите.Въпроса ми е имат ли общо вашите и моята механична инжекция и какво мога да направя за да реша проблема? Качвам снимки на газовата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Инжекционите са еднакви, просто пр теб мотора е напречен. Ако проблема е основно на газ има лечение . В подфорума "Направи си сам" съм направил една тема със снимки и няколко варианта как да се преправят ниските обороти. Избираш си вариант и си готов - ще има стабилни ниски обороти и на газ и на бензин. Ако имаш нещо неясно по обясненията и снимките пиши в другата тема. Редактирано 28 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko7121 Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 Здравейте колеги, до скоро бях собственик на ауди 100 с мотор ААД, но за съжаление ми се наложи да го продам. Сега съм решил да си взема пак ауди 100 с механичен инжекцион. Този път обаче реших да си взема нещо с малко повече коне или 2.0 (АЦЕ) или 2.3. Въпросът ми е следния 2.3 прави ли същите главоболия като ААД и АЦЕ моторите на газ или там стъпковия мотор взима сигнал от другаде, а не от потенциометър на дебитомера ? Питам, защото не съм срещал във форума някой да се оплаква от ниските обороти на 2.3 мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 2.3 си взем,, мани тоя боклук АЦЕ, ебати кривия мотор е, бе само инжекцията е проблема. Мъртвец, с дразнещо къси скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko7121 Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 И аз клоня към петатака, според мен е по-добре балансиран и приятен за каране мотор. Главно обаче, ме интересува как стои въпроса с газифицирането, дали е по-добре от ААД и АЦЕ или е със същия инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Април 2016 Доклад Share Публикувано 11 Април 2016 (Редактирано) Като при ААД е петака, сравнително лесно се газифицира. Редактирано 11 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko7121 Публикувано 11 Април 2016 Доклад Share Публикувано 11 Април 2016 Извинявам се за глупавия въпрос, но като бивш собственик на ААД съм останал с впечатлението, че инжекционите на АЦЕ и на "петака" са същите като на ААД. Откъде тогава идват по-големите проблеми при газифицирането на АЦЕ ? От повечето клапани или има някаква разлика в компютъра и е по капризен ? Питам, защото въпреки, че петака е по-балансиран не мога да намеря читав, а утре ще гледам едно АЦЕ на добра цена и най-вероятно ще го взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Април 2016 Доклад Share Публикувано 12 Април 2016 Да, компа е различен, има допълнителен датчик на Хол на 4-ти цилиндър и съответно управлението на инжекциона и ст. мотор е различно. Затова има малко повече проблеми с АСЕ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko7121 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Разбрах, мерси за точния отговор. П.п. И все пак си взех АЦЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 От две седмици съм с нов потенциометър ,от Алиекспрес,за скромните 32$ Е нямам думи-заслужава си всеки цент като за толкова пари Спираш на кръстовище-държи няколко секунди 1500 об/мин. и после падат плавно.Остана някакво малко колебание в оборотите при работа на място и не знам дали е от потенциометъра или ламбда...-не съм я тествал. На всичкото отгоре мотора работи без тези колебания при вкл. климатроник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarquattro Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Колеги, къде в София или Стара Загора мога да отида някой да ми види АСЕ-то. Но някой, който разбира. Имам следния проблем. Колата е и със стъпков мотор и с кранче за регулиране на въздуха. На газ няма никавки проблеми, но на бензин не мога да я запаля. Това съм го прежалил. Проблемът ми е, че работеше на бензин след като прехвърля от газ. Изгърмя няколко пъти и бензинът умря. Пипах с шестограмам, пипах и стигах до няколко положение. Държи обороти на бензин, но не мога да изфорсирам повече от 2000 оборота. Другото положение държи обороти форсира се долу-горе нормално, но при тръгване на първа между 1100 и 2000 е мудна и едва отлепя, следващото положение е да изгасне естсествено и последното, в което работи и в момента- Перфектно работи двигателя и на бензин и на газ, с уточнението,обаче, че на бензин не държи празен ход. Премина ли от газ на бензин работи, върви като луда, (досега колата не е върявала толкова добре и на бензин и на газ, откакто я имам,) но не ми държи обороти на празния ход на бензин и гасне. Ако пипна с шестограма, със сигурност, ще прееба сегашното положение. Дайте ми идеи кво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 (Редактирано) АЦЕ и газ си е луда работа. Редактирано 20 Януари 2017 от stefan_mil4ev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване