Jump to content

Какво НЕ ХАРЕСВАТЕ в колата си?


Recommended Posts

Малко и за фейслифтчето на A3 до 2003

Оригиналното окачване е като спортно и не е много удобно за Българските пътища предполагам заради 150те изтеглящи приятели :flehan:

Когато нещо трябва да се сменява откачването/стигането до него е особено трудно за пример давам филтъра на маслото на Xaудекса (70 лева) заради който трябва да се сваля целия заден мост :hilezh:

Корите на вратите и багажника се свалят много трудно.В повечето случаи доста от щипките се чупят,или гнездата ми се откъртват.

Всичко е направено като че ли няма никога да се разглобява!

Също така не мисля че е нормално когато си на първа или задна и паркираш и си навил повечко волана и се появява вибрация и ако не върнеш малко волана се усилва (скоро ще трябва да се ходи в ауди да кажат от какво е :respekt: )

Имаше съсипан армортисьор и да не ви казвам колко е скъп същия а от куатро понеже е различен.....нали се сещате колко а3-ки куатро има на части <_<

Колата не е бита но когато дойде рефлектора на фара се клатеше - оказа се миниатюрна пластмасова частичка заради която рафлектора не е захванат на моторчето и в ауди не я предлагат а вместо нея - фар :blink: , различна е от модела преди фейслифта а никой не я продава без фар а купиш ли един трябва и втория :flipoff:

Едната врата се е смъкнала леко понеже е с 2-врати и за да се повдигне трябва да се разглоби таблото - 2 дни работа

Датчика на температурата на мотора се е прецакал и вдига на 90 когато си пойска както и този на бензина- зареждам и след 10 мин светка лампата :D

Пространството е малко при 4-ма но това го смятам за нормално - все пак е A3 не A8L

Въпреки всичко обичам марката и никога няма да я сменя :hilezh::flehan::D

Редактирано от KpuCo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 154
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Все пак не сме в повер форума на малките олигофренчета,дет им наливаш акъл :respekt: от висотата на 20 и няколкото си години и отговор на всеки пост . С КН филтър карам така или иначе,споко не е няква непосилна сума :respekt: карал съм и с всякви бензини ,ма 15 коня рандеман толкова евтино няма за съжаление,опитай се и ти да го проумееш ,ко не ми вярваш пробвай /питай някой на който вярваш .Не е срамно нито страшно да научиш нещо ново :hilezh: .

Дали повер форума е на малките олигофренчета ? ? ?

Дали говоря на изуст ?

Ти като си със КН - панелен или конусовиден ?

Кои серии е ? Ти замерва ли си колата на дино да видиш дали имаш промяна в мощността ?

А като сипва Карера 100 , как прецени колко се променя мощността , защото точно за този бензин мога да ти покажа официални данни,как качва на турбо мотори между 7и15 коня в зависимост от мощността на самия мотор и това не е от тест на ОМВ !

Казах ти го като приятелски съвет , ма ти тръгна с рогата напред ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам...

15...

16. Вечно кривия подлакътник. Толкова ли е било трудно да са стоманени частите вътре, вместо алуминиеви???

17. При седана облегалките на задните седалки са неподвижни, не се свалят.

18. Има някои пластмаси, които се чупят с поглед.

19. Като стана въпрос за поглед, така и се отключват тези автомобили. (Това не го приемам за конструктивна недомислица, просто ме дразни, когато съм в София да ми отключват колата почти винаги, когато я оставя в центъра)

20. Веднъж разкачена контролната конзола на тавана (при модела с шибедах), създава едно много странно приятелство на собственика с уплътняващия силикон, така да се каже, свързват се вовеки...

21. Задните духалки може да създават впечатление, че колата е (била) висок клас (някога), но файдата от тях се свежда от едно леко веене, само когато климатроника е на МАХ, а всички знаем какво се случва в автомобила, когато климатроника е на МАХ.

22. Мислите си, че гнездата на запалките на всички автомобили са стандартни (еднакви)? Размислете!

23. Защо ще има комфорт функция за сваляне, но не и за вдигане на стъклата?

24. Постоянната ми загуба на антифриз, според мен е резултат от кофти охлаждаща система, но това ми мнение се базира на факта, че доста "майстори" не разбраха защо губя до един момент и после загубата спира...

Да, списъкът е дълъг, може да се продължи и още и още, но както каза колегата, ако беше съставен списък с положителните страни на тези аудита, той щеше да бъде много по-дълъг и мисля, че всеки един елемент от него би бил достоен за отделна тема в Ауди форума.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма толкова тясна кола отзад колкото В5 Авант.Точно семейно комби за много багаж,двама възрастни отпред и единствено деца отзад.След 200км/ч в колата не се седи........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21. Задните духалки може да създават впечатление, че колата е (била) висок клас (някога), но файдата от тях се свежда от едно леко веене, само когато климатроника е на МАХ, а всички знаем какво се случва в автомобила, когато климатроника е на МАХ.

Същото е и при С5 - имам чуството че тва е поправимо ама незнам как - verter беше споменал за някви уплътнения.

Също един глас за тъпите задни светлини - мисля и с тва да се преборя някои весел ден.

Пак пиша за шума на вятър след 160 - изтъркани и провиснали панти - уплътненията нямат грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при С5 - имам чуството че тва е поправимо ама незнам как - verter беше споменал за някви уплътнения.

Като дадеш на климатрона да духа по средата малко се оправя положението , но пак вее слабо ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17. При седана облегалките на задните седалки са неподвижни, не се свалят.

23. Защо ще има комфорт функция за сваляне, но не и за вдигане на стъклата?

Колега облегалките на седана се свалят, махат се едни метални щипки и си решаваш проблема със свалянето и слагането. За твоята кола не знам но на мен комфорт функцията ми работи и в двете поски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш на климатрона да духа по средата малко се оправя положението , но пак вее слабо ...

Тва ясно - още по-добре става и като намалиш предните духалки.Ама аз имах предвид истинско решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ясно - още по-добре става и като намалиш предните духалки.Ама аз имах предвид истинско решение.

При Ц4 има допълнително моторче под решетката за обдухване на предното стъкло. Чудя се ако закова по едно такова във всеки от въздуховодите за задните духалки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4 B6 1.9 TDI Avant

1.Първа скорост е толкова къса,че трябва да натисна докрай педала на газта за да усетя ускорение..

2.Отзад е много тясно.

3.Как може да няма никакво място където да си остави човек нещо..Няма джобове на гърба на предните седалки,мястото във вратите е нищожно,жабката не бих казал че е много голяма...

4.Много се драскат копчетата които най много се употребяват (климатроника,стъклата и тн..)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B6 A4 Avant 2.5TDI (180) quattro S-line tiptronic

1. Ниска е за зимата

2. дизеловия V6 е муден

3. типтроника в стандартния D режим също е мързелив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б3

Ужасен багажник

Скърцащи пластмасови колонки отпред между прозореца и вратите

Копчетата на климатика спират да работят

Ужасна смяна на радиатора на парното

Предни седалки ,с обелгалки които се изкривяват на една страна, противаща се тапицерия на "паласките" и увиснали гърбове

Горящи крушки по таблото

Долната помпа на съдинителя

няма поставка за чашки

нямам плафон на задната седалка

късащи се жички на задния реотан

ДЗ - мъка при смяна на въздушния филтър или скъсано гофре

Дразни ме че от капака на калпаните все тече масло...

Всяка зима протича като лейка, има глуава пластасова муфа отзад на главата, тя тече постоянно

пластмасовата пишка за разширителното казанче на радиатора, чупи се при най малак натиск на макручлето

Ужасни фарове, пластмасови щипки, грозни стъкла. Светят като свещи ,без ксенон или други интервенции

Много полегат преден и заден джам, много трудно се мият качествено и при каране вечер, сичко те заслепява

Бутоните ,дето включват плафона ги сменям през година сичките

Заради кабела на багажника ми се подпалва бушонния блок

Амортисиорите на багажника

Жило на предната врата, при неправилен реглаж кара 1 ден

Вънжните дръжки се отварят мн трудно , при Б4 са супер

При смяна на всичко по окачването отпед, пак ми се струва хилава и литкава

отзад друса като каруца

задната седалка е с къса долна част, се едно съм на пейка

Бутоните за заключване за обли без главички и е ебати мъката да отключа отвътре

Тапицерията по вратите увисва и се отлепя, а по дръжките на вратите има едно черно като гума, което от годините става като асфалт, цапа и се лепи по пръстите и дрехите

Средната конзола около лоста винаги се измъква от щипките и шава

пепелника като се отвори е къс

Карам с 75 а/час акумолатор и ваденето му е ужас...

гумата на предния капак е на хармоника при почти всички

маркучите на пръскалките на чистачките се измъкват постоянно

с чистачки по каталог, дясната стърчи в единия край над прозореца и чат пат се качва на ръба на капака /грозна работа/

сичката вода от тавана при лек завой и леко смъкнат прозорец влиза вътре

има и още ама ми омръзна да пиша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ц4 има допълнително моторче под решетката за обдухване на предното стъкло. Чудя се ако закова по едно такова във всеки от въздуховодите за задните духалки :flipoff:

На маика ми на МЛ -а е точно така - вентилатор и отзад барабар с управление за скороста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове , аз да ви питам ... що аджеба си купихте Аудита като са толкова зле , да си бехте взели БМВ , Бенц или некоя японка !!! :owned: 3

Ако некой иска да изхвърля Аудито нека да го метне в моя двор :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове , аз да ви питам ... що аджеба си купихте Аудита като са толкова зле , да си бехте взели БМВ , Бенц или некоя японка !!! :) 3

Ако некой иска да изхвърля Аудито нека да го метне в моя двор :hilezh:

Съвършени коли няма,а и колкото повече сме вманиачаваме и навлизаме в тази материя,толкова повече неща ще ни дразнят.Каквото и да караш,рано или късно ще те дразни все нещо.

Ти май си търсиш причина да си купиш БМВ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пичове , аз да ви питам ... що аджеба си купихте Аудита като са толкова зле , да си бехте взели БМВ , Бенц или некоя японка !!! :blink: 3

Ако некой иска да изхвърля Аудито нека да го метне в моя двор :D

Аз моята я обичам ;):hilezh::o затва си я карам, въпреки че ми къса нервите понякога. Ама кво очаквам като напоследък гаджетата с който излизам са по малки от нея :o:hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май си търсиш причина да си купиш БМВ ?

Никога !!! :blink:

Ако ще е немска Ауди или Бенц , ако е друга ще е Субару ,Тоиота , Хонда или Мазда <_<

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 100 ц4. Колегите вече споменаха основните проблеми, но все пак ще ги припомня накратко:

1. Фаровете светят като фасове, сложих ксенон и пак целя всяка дупка нощем.

2. За смяната на радиаторчето на парното се наложи да се разталачи цялата кола.

3. Тавана ми е провиснал, след опити да го фиксирам по по-"красив" начин ми писна и му сложих 2 реда къфици.

4. Лайсните на вратите ми се откачваха сто пъти, поръхах оригинални пластмасови пластинки за под тях от ауто+, смених ги и резултатът е почти същия.

5. Светлините за задна или не се включват когато трябва, или светят постоянно.

6. За да чистят добре се наложи да изкривя раменете на чистачките.

7. Лаковото покритие е изключително нежно, с нокът мога да оставя следа по него. Пръсках си решетката, защото беше цялата в кратерчета от камъчета, 2 пъти пастирах колата (последния с Ори голд) и пак след всяко миене откривам нови забележки.

8. За да сменя обикновена габаритна крушка (или недай боже крушка на преден ляв мигач) на предния ляв фар ми костват страхотни усилия, тъй като почти няма място да се бръкне.

9. Всеки месец сменям тампони, носачи, маншони, карета и тн, вече са ми като консуматив и пак тропа (понякога си мисля, че дори италянска бангия намаше да ми създава толкова проблеми).

10. Подглавниците са отвратителни, просто не зная тия немци (уж са практична нация) какво са си мислели с тези дупки по средата им и не могат да се навеждат напред. Всъщност за да ги използвам трябва да съм спрял и след няколко минути вече ме боли и вратът и главата..

11. Задният подлакътник е изключително нисък.

Мога да продължа с изброяването още дълго, защото тези неща сега се сетих, ако се позамисля малко сигурно трябва още поне 20 недостатъка да спомена..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 100 ц4. Колегите вече споменаха основните проблеми, но все пак ще ги припомня накратко:

1. Фаровете светят като фасове, сложих ксенон и пак целя всяка дупка нощем.

2. За смяната на радиаторчето на парното се наложи да се разталачи цялата кола.

3. Тавана ми е провиснал, след опити да го фиксирам по по-"красив" начин ми писна и му сложих 2 реда къфици.

4. Лайсните на вратите ми се откачваха сто пъти, поръхах оригинални пластмасови пластинки за под тях от ауто+, смених ги и резултатът е почти същия.

5. Светлините за задна или не се включват когато трябва, или светят постоянно.

6. За да чистят добре се наложи да изкривя раменете на чистачките.

7. Лаковото покритие е изключително нежно, с нокът мога да оставя следа по него. Пръсках си решетката, защото беше цялата в кратерчета от камъчета, 2 пъти пастирах колата (последния с Ори голд) и пак след всяко миене откривам нови забележки.

8. За да сменя обикновена габаритна крушка (или недай боже крушка на преден ляв мигач) на предния ляв фар ми костват страхотни усилия, тъй като почти няма място да се бръкне.

9. Всеки месец сменям тампони, носачи, маншони, карета и тн, вече са ми като консуматив и пак тропа (понякога си мисля, че дори италянска бангия намаше да ми създава толкова проблеми).

10. Подглавниците са отвратителни, просто не зная тия немци (уж са практична нация) какво са си мислели с тези дупки по средата им и не могат да се навеждат напред. Всъщност за да ги използвам трябва да съм спрял и след няколко минути вече ме боли и вратът и главата..

11. Задният подлакътник е изключително нисък.

Мога да продължа с изброяването още дълго, защото тези неща сега се сетих, ако се позамисля малко сигурно трябва още поне 20 недостатъка да спомена..

хахаха. колега ти тая кола да не би да я мразиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха. колега ти тая кола да не би да я мразиш

Напротив, въпреки всичко това, не знаеш колко я пазя и гледам и колко нерви и време и отделям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...