netizen Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 Продадох си 100-тицата днес И се започнаха мъките колебанията ми са между С4 2.5TDI quattro , С5 2.5TDI quattro и В6 1.9TDI на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 колебанията ми са между С4 2.5TDI quattro , С5 2.5TDI quattro и В6 1.9TDI на предно И 3-те имат предимства и недостатъци между тях си ...Няма да се впускам в подробности ...(C4) - здрав мотор здрава ходова част спрямо другите и така нататък.(С5) - трудно намираем читав и гледан мотор ... ходова част предвид БГ пътищата няма да коментирам ... + по съвременен интериор и някой други +(В6) - Отличен мотор ... ходова част то е ясно ... съвременна визия и така нататък ...Образно и най-просто казано аз така ги характеризирам ... а избора е сложен ...п.п Защо (В6) - цата да е без quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 С4 2.5TDI quattro!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 10 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 (Редактирано) С4 2.5TDI quattro!!!Няма намиране на читав екземпляр инак най ме тегли към него - все пак до днес карах С4А В6 без куатро понеже в цялото мобиле.бг видях само едно и то кармаза Редактирано 10 Март 2010 от netizen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 Бая трудно ще се намери читав Ц4 2.5ТДИ просто защото едва ли има бройки под 300 00км...Какъв е бюджета колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 10 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 Разтегливо понятие е бюджета ... за момента съм харесал едно В6 1.9TDI ноември 2004 за 15к лв. , забравих да кажа че задължително е да е Avant. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 от немско взимай бате ц4-ка,че тука са гробове сигурно 90%.И да има нещо ще я стегнеш и пак ще е по-добре от тука.Най-малко нема да е пипана от наще майстори и карана по нашите пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hivanov Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 Б6 - разбира се.Все пак автомобилостроенето се развива.По-добре модел от преди 10 години,отколкото от преди 20. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 Б6 - разбира се.Все пак автомобилостроенето се развива.По-добре модел от преди 10 години,отколкото от преди 20.ама се развива в низходяща насока.Ц4 е много по-качествено изработена от ц5 и б6 ама ората предпочитат да карат модни пластмаси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 .....Адаш я иди виж тая бърлога. Ако можеш вземи ВИН-а, погледни документите колко собственика е имала, пали ли или и трябва ТЕЦ. Недко ще почерпи ако стане работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 ама се развива в низходяща насока.Ц4 е много по-качествено изработена от ц5 и б6 ама ората предпочитат да карат модни пластмасиАйде стига глупости - един проблемен 2.5 ТДИ защо да е критерий за цялото качество на Ц5 и Б6 . Окачването при внимателно каране и нормални гуми , не 40ки или 45ци си е приемливо .Светът се движи напред , Ц4 е кола от миналия век отвсякъде , дизел под половин милион км няма и така нататък . То по тая логика , някой ще го прати на 124ка Ц5 или Б6 - близки са много , което и да вземеш няма да сгрешиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 (Редактирано) Да използвам темата на колегата,още повече че и аз съм в неговото положение.Искам да помоля някой да постне дешифровка на десетия знак от ВИН-а след 1996 г.,че само дотогава намирам информация във форума. Редактирано 21 Юли 2010 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 така върши ли работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ken Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 Ауди А6 Ц4 , 2.5 ТЕ ДЕ И (АЕЛ) , куатро , а пък и ти комби искаш , още по-добре.Успех в търсенето и дано се намери читава(каквато и да е тя..).Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 Адаш я иди виж тая бърлога. Ако можеш вземи ВИН-а, погледни документите колко собственика е имала, пали ли или и трябва ТЕЦ. Недко ще почерпи ако стане работата.Ем адаш ако изчака до Петък ... ще я издиря и ще ходя да я погледна и да запиша ВИН-а и всичко което мога да проуча ... няма ядове щом е в моя район Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 За мен варианта ти е читаво В6 колега. Но не изключвай А4 В6 2.5ТДИ. Защо трябва да се задоволяваш с 1.9 ? Аз лично от моята В6-ца 2.5 съм супер доволен и гласувам с две ръце за този вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 за момента съм харесал едно В6 1.9TDI ноември 2004 за 15к лв. , забравих да кажа че задължително е да е Avant.за мен това е правилният избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 ...не изключвай А4 В6 2.5ТДИБях намерил АКЕ в отлично състояние,в смисъл с вече ремонтирани валове и турбо,но пуста репутация на този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 С риск да обидя някого С4 вече са си изпяли песента, особено ако можеш да си вземеш В6... при едно условие, да е хубава. Макар да е по-скъпа поддръжката другото е на 15 години, шансът да намериш някоя от мераклия е нищожен, а дори и така да е е кола на 15 години.Активната и пасивната безопасност са много по-високи, визията е съвсем друга, агрегатите със сигурност ще имат много повече ресурс в себе си.Има само едно голямо НО, ако за теб е от значение, В6 е много тясно отзад, ако аз я карам(1.95м) зад мен не може да седне и дете. Иначе като окачване и надежност май се оказва едно ниво над С5...или поне такива са слуховете...Ако е С5 предполагам трябва да е след фейслифта с по-новите двигатели...Е, ако си много влюбен и намериш някое С4 на 200 000..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 (Редактирано) Бях намерил АКЕ в отлично състояние,в смисъл с вече ремонтирани валове и турбо,но пуста репутация на този двигател.Моята 2.5ТДИ беше AYM, закупена чисто нова. Продадох я на 140000 км. , а човекът , който я купи я е докарал до 200000 км. без никакви проблеми да е имало по колата. Според мен ако попаднеш на подържана кола на прилични километри и това е вариант. Но наистина гласувам за В6- цата. Все пак е ново поколение автомобил. Не съм имал старо Ауди, което да е било по-добро от по-новият модел. Така че за мен е логично да избереш по-новия модел от трите. Редактирано 10 Март 2010 от Pretorian33 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 ами ето тук е тънкия момента.. взел си нова кола и си я карал до 140 000км. Сега проблема е че дори последните вече са на 6 години и ако оскаш 2.5TDI на малко километри цифрите стават сериозни. Е да ама масово се търси нещо с което да "прее**ш" пазара, а след това пък почваме да пишем колко нищо не става от тези коли.помнете, че след 4-5 години си мисля че и за 3.0TDI ще се приказва масово какъв голям и скъп боклук е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 (Редактирано) помнете, че след 4-5 години си мисля че и за 3.0TDI ще се приказва масово какъв голям и скъп боклук е.Това е гарантирано. Вериги 3К, помпа CR не знам колко си K и т.н... Ама да станат на поне 300 000км 2.5 нали все пак имаше проблеми с валовете, породени не само от многото километри и в последствие отстранени:"150к.с.-1997г до 2001гAFB/AKN-не се препоръчват155к.с.-2001г до 2004гAYM163 к.с.:2003г до 2004гBFC- - старите валовеBCZ/BDG - новите180к.с.2000г до 2004гАКЕ - старите;BAU/BDH - новите." Редактирано 10 Март 2010 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 (Редактирано) ами то тези дето сега са "оферта" вече са станали.. дотогава таман ще са подминали 500 000км спокойно и по този има някой и друг не много ефтин проблем, който на кола на 7-8 години, струваща 1/5 от цената си като нова ще е оправен с "капчица" и тел. Редактирано 10 Март 2010 от M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 ама се развива в низходяща насока.Ц4 е много по-качествено изработена от ц5 и б6 ама ората предпочитат да карат модни пластмаси ;) Колега ако не ти е малко мястото а4б6 е твоят избор, 1.9тди 131 се слави като много здрав мотор но ако намериш читав душегуб и той си заслужава. Ако решиш за ц5 задълже фейса. За ц4 въобще не си и помисля, отдавна са си изпяли песента тея коли да не говорим, че нямат нищо общо с ц5 и б6 като возия. визия и т. н. А пък за читав екземпляр е направо научна фантастика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 (Редактирано) .....Мисля си, че ако замениш дизеловия двигател с бензинов и ще ти просветне в избора. И от трите модела има позапазени бензинови екземпляри.1.8Т си е прекрасен мотор. На Б6 ще го намериш и куатро предполагам.И стига сте я превъзнасяли тая C4. Освен че е здрав модел, не виждам други предимства. Морално остаряла платформа, безопасност, качества и екстри.C5 и B6 са доста по-коли, естествено с по-скъпа поддръжка като минус .Аз лично бих избрал B6 1.8ТQ , доста сполучлива и балансирана кола е.A6 C5 1.8Т/ 2.4/2.8 също са добри. 1.9ТДИ 130 не го слагам в сметките, защото е след фейса.C4 едва ли в България има запазен екземпляр останал. Редактирано 10 Март 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване