shveda Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Колеги,нека споделим кой с каква марка ремъци кара на каква кола,на колко хиляди километра ги сменя и подробности.Пускам темата,защото на моята кола се смазах да късам ремъци-3 пъти късам малкия ремък на помпата(AAT-мотор).Това се случва за пробег от 50000км.и скоро видях че и ангренажния ми ремък има напречна цепнатина,и трябва да се сменя веднага.Всички ремъци които съм ползвал досега са били на Gates,но ми писна и сменям марката,след като за малко не си сготвих мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 А дали марката на ремъка е проблема?Винаги съм карал само с Gates и никога не съм имал проблем.Може би колеги ще се изкажат по аргументирано за видовете Gates. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 (Редактирано) аз също съм с не мога да се изкажа добри ли са или не защото досега не съм сменял....препоръчаха ми го затова с тази марка ремък иначе доста се чудех тогава каква марка точно да сложа и след преброяванията на гласовете във форума Gates надделя Редактирано 8 Юни 2010 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Шведе и аз съм на Гейтс от от доста време ,но нямам ядове да чукам на махагон.Късал съм ангренаж на DAYCO и тогава клапаните се запознаха с буталата.Да не би нещо да са пренатегнати или накоя от шайбите да ти ги закъсва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 всичко ми е гейтс,никакви проблеми(когато я купих също бяха гейтс).Полото ми и то е с гейтс,предните ми коли винаги съм се старал да са с гейтс,вероятно ми харесва името ли,какво ли Не е нормално да къса така ремъци,или са пренатегнати,или имаш ролки извън равнината на въртене,или си карък и попадаш на зверски ментета(ама чак толкова едва ли). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Аз си карам с оригинални на Ауди и съм си доволен ,даже и new beetle си го карах с оригинални -и никога не съм имал някакви драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaiZen Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Аз също обслужих с Gates. Засега проблеми нямам никакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 8 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 (Редактирано) И аз в началото помислих,че проблема е в ролките но не е.Дори сме гледали зъбните колела да не са заострени нещо-не супер са.Първия ремък изкара 10к.,втория 30к.и третия около 15.Сега съм с Лемфьордер пък ще видим.И стана така,че развих параноя и след 50к.си махнах капаците на ангренажа и го гледам като нов,надписите му стоят.Обаче един ден си дигам капака и изненада-напречна цепчица.Явно съм нещо карък,щом всички са доволни. Редактирано 8 Юни 2010 от shveda Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 DAYCO!В Италия обслужена/от зетя/,за сега ядове тц...Но е рано да се каже,само 17 хил.км... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 С много добро впечтление от ремък Lukas преди доста години на един бус с изядени ролки - всички други марки караха по ден, а лукас - цяла седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marantz Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Аз съм с Контитех на Континентал и няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 И аз съм с Гейтс, никакви проблеми до сега, вече 40000 км, както каза колегата да чукаме на махагон При обслужването, когато взех колата смених всичките възможни ремъци, но като гледам пробега ми, скоро пак ще се сменят и мисля да заложа на същата марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 На мен ми препоръчват Гейтс, с каквито и заменихме пистовите на БМВ-то. Иначе на Аудито свалихме оригиналните Дайко /Ауди ФВ/, и сложихме ангренажи Континентал и останалите Дайко, не помня точно. С нито едните няма драми. Но според мен и тук въпроса опира по-скоро до това да се попадне на читави части, и не толкова до марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Гейтс съм карал 20 000 отгоре, заради погрешни сметки (никак не ме бива в тях), не беше мръднал. СЪщо така гласувам доверие и на дайко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Оригиналните ремъци на Ауди не са чак толкова по-скъпи,за да слагате други.Лично мнение.За разлика от 20тина лева се спестяват много мислене и терзания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Оригиналните ремъци на Ауди не са чак толкова по-скъпи,за да слагате други.Лично мнение.За разлика от 20тина лева се спестяват много мислене и терзания.Разликата между 100 лв и 30 лв 20тина лева ли е?? Да не говорим за процентното изражение.Говоря ти конкретно за стария петак 2.5 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Коко ако не мога да си подържам колите с нови оригинални части или пък да не мога да си зареждам гориво и да слагам некви газови пушилки значи не съм дорасъл за такава кола , и няма да я карам ще следва продажба на колите ми и покупка на коли които мога.А за твоите части които продаваш съм чувал само добри неща -дано винаги да радваш колегите с такива качествени консумативи,но аз си оставам твърдо за оригинални мое мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Никога не съм отричал, че оригиналното е гарантирано много добро, но това не пречи да има и отлични ремъци афтърмаркет.Неприятен проблем е, че при VAG в повечето случаи оригиналните части са необосновано скъпи докато при други марки съвсем не е така - напр. Рено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Аз на ауди В4 , АБТ мотор съм с ангренажен ремък на Континентал ( по - скъп е но майстора ми го препоръча и за сега съм доволен ) . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 (Редактирано) Коко ако не мога да си подържам колите с нови оригинални части...........след като си поръчах подкалници от представителя с надеждата,че най-после ще имам пасващи и качествени такива и след като получих от немско "оригиналните" ОТНОВО ТАЙВАНСКИ пластмаски(обаче на "оригиналната" цена ) и ОТНОВО се борих с поставянето и пасването,моля моля,"оригиналното" вече НЕ Е ОНОВА оригинално,дето е било като първоначална идея.Има си неща които е добре да се купуват "оригинални" с презумпцията че там вероятността да ти пласират менте е доста по-малка и имаш шанса да си с реален оргинал в ръцете,но дотам.Всеки сам си преценява,аз също съм за тоталното пазаруване и поддържане САМО с оригинали,но възможно ли е винаги? Редактирано 9 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 10 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2010 (Редактирано) Сигурно съм попаднал на части менте,въпреки че когато обслужвах колата купих всичко от реномиран магазин,но няма да споменавам кой.Като гледам никой не е имал проблеми като моите,за щастие,така че явно ще сменям не само марката ами и магазина.Колкото до оригиналните части след като ми забиха цена за водна помпа от 380лв.така ги отсвирих че не съм стъпал повече там.Цялостно обслужване с оригинални части в Ауди за моя 18 годишен стотак излиза около 1500-2000лв.-колкото половината кола. Редактирано 10 Юни 2010 от shveda Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 18 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2010 От вчера с нови ремъци и ролки от Кокича,стига вече експерименти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ros81 Публикувано 2 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2010 Добре си направил Кокича е нашия човек.Отзивчив, компетентен и точен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 2 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2010 Не трябва да се гледа само марката , а и дата на производсто . http://www.autodata.ru/item.osg?idt=40&idn=1423 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 сложиха ми Фленор в един сервиз на цена по-висока от Гейтс като ми казаха цената и предположих че са някви хубави и преди седмица скъсах рекъка на водната помпа... смених ги с гейтс и ся съм по-спокоен... в магазина пичагата е мой човек и каза че били едни от най-добрите а фленора (без да му казвам че съм с такива) били най-зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване