Jump to content

Доволни ли сте от ремъците на Gates


Recommended Posts

Колеги,нека споделим кой с каква марка ремъци кара на каква кола,на колко хиляди километра ги сменя и подробности.Пускам темата,защото на моята кола се смазах да късам ремъци-3 пъти късам малкия ремък на помпата(AAT-мотор).Това се случва за пробег от 50000км.и скоро видях че и ангренажния ми ремък има напречна цепнатина,и трябва да се сменя веднага.Всички ремъци които съм ползвал досега са били на Gates,но ми писна и сменям марката,след като за малко не си сготвих мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали марката на ремъка е проблема?

Винаги съм карал само с Gates и никога не съм имал проблем.

Може би колеги ще се изкажат по аргументирано за видовете Gates.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм с 2207811e.jpg

не мога да се изкажа добри ли са или не защото досега не съм сменял....препоръчаха ми го затова с тази марка ремък иначе доста се чудех тогава каква марка точно да сложа и след преброяванията на гласовете във форума Gates надделя :hilezh:

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шведе и аз съм на Гейтс от от доста време ,но нямам ядове да чукам на махагон.Късал съм ангренаж на DAYCO и тогава клапаните се запознаха с буталата.Да не би нещо да са пренатегнати или накоя от шайбите да ти ги закъсва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко ми е гейтс,никакви проблеми(когато я купих също бяха гейтс).Полото ми и то е с гейтс,предните ми коли винаги съм се старал да са с гейтс,вероятно ми харесва името ли,какво ли :hilezh:

Не е нормално да къса така ремъци,или са пренатегнати,или имаш ролки извън равнината на въртене,или си карък и попадаш на зверски ментета(ама чак толкова едва ли).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си карам с оригинални на Ауди и съм си доволен ,даже и new beetle си го карах с оригинални -и никога не съм имал някакви драми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И аз в началото помислих,че проблема е в ролките но не е.Дори сме гледали зъбните колела да не са заострени нещо-не супер са.Първия ремък изкара 10к.,втория 30к.и третия около 15.Сега съм с Лемфьордер пък ще видим.И стана така,че развих параноя и след 50к.си махнах капаците на ангренажа и го гледам като нов,надписите му стоят.Обаче един ден си дигам капака и изненада-напречна цепчица.Явно съм нещо карък,щом всички са доволни. :hilezh:

Редактирано от shveda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С много добро впечтление от ремък Lukas преди доста години на един бус с изядени ролки - всички други марки караха по ден, а лукас - цяла седмица :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Гейтс, никакви проблеми до сега, вече 40000 км, както каза колегата да чукаме на махагон :hilezh:

При обслужването, когато взех колата смених всичките възможни ремъци, но като гледам пробега ми, скоро пак ще се сменят и мисля да заложа на същата марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми препоръчват Гейтс, с каквито и заменихме пистовите на БМВ-то. Иначе на Аудито свалихме оригиналните Дайко /Ауди ФВ/, и сложихме ангренажи Континентал и останалите Дайко, не помня точно. С нито едните няма драми. Но според мен и тук въпроса опира по-скоро до това да се попадне на читави части, и не толкова до марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гейтс съм карал 20 000 отгоре, заради погрешни сметки (никак не ме бива в тях), не беше мръднал. СЪщо така гласувам доверие и на дайко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните ремъци на Ауди не са чак толкова по-скъпи,за да слагате други.Лично мнение.За разлика от 20тина лева се спестяват много мислене и терзания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните ремъци на Ауди не са чак толкова по-скъпи,за да слагате други.Лично мнение.За разлика от 20тина лева се спестяват много мислене и терзания.

Разликата между 100 лв и 30 лв 20тина лева ли е?? Да не говорим за процентното изражение.

Говоря ти конкретно за стария петак 2.5 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко ако не мога да си подържам колите с нови оригинални части или пък да не мога да си зареждам гориво и да слагам некви газови пушилки значи не съм дорасъл за такава кола , и няма да я карам ще следва продажба на колите ми и покупка на коли които мога.А за твоите части които продаваш съм чувал само добри неща -дано винаги да радваш колегите с такива качествени консумативи,но аз си оставам твърдо за оригинални мое мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм отричал, че оригиналното е гарантирано много добро, но това не пречи да има и отлични ремъци афтърмаркет.

Неприятен проблем е, че при VAG в повечето случаи оригиналните части са необосновано скъпи докато при други марки съвсем не е така - напр. Рено. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на ауди В4 , АБТ мотор съм с ангренажен ремък на Континентал ( по - скъп е но майстора ми го препоръча и за сега съм доволен ) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко ако не мога да си подържам колите с нови оригинални части...........

след като си поръчах подкалници от представителя с надеждата,че най-после ще имам пасващи и качествени такива и след като получих от немско "оригиналните" ОТНОВО ТАЙВАНСКИ пластмаски(обаче на "оригиналната" цена :respekt: ) и ОТНОВО се борих с поставянето и пасването,моля моля,"оригиналното" вече НЕ Е ОНОВА оригинално,дето е било като първоначална идея.

Има си неща които е добре да се купуват "оригинални" с презумпцията че там вероятността да ти пласират менте е доста по-малка и имаш шанса да си с реален оргинал в ръцете,но дотам.

Всеки сам си преценява,аз също съм за тоталното пазаруване и поддържане САМО с оригинали,но възможно ли е винаги?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сигурно съм попаднал на части менте,въпреки че когато обслужвах колата купих всичко от реномиран магазин,но няма да споменавам кой.Като гледам никой не е имал проблеми като моите,за щастие,така че явно ще сменям не само марката ами и магазина.Колкото до оригиналните части след като ми забиха цена за водна помпа от 380лв.така ги отсвирих че не съм стъпал повече там.Цялостно обслужване с оригинални части в Ауди за моя 18 годишен стотак излиза около 1500-2000лв.-колкото половината кола.

Редактирано от shveda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

сложиха ми Фленор в един сервиз на цена по-висока от Гейтс :respekt:

като ми казаха цената и предположих че са някви хубави и преди седмица скъсах рекъка на водната помпа... смених ги с гейтс и ся съм по-спокоен... в магазина пичагата е мой човек и каза че били едни от най-добрите а фленора (без да му казвам че съм с такива) били най-зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...