ThugLord Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 Леко сравнение на 4те системи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 Работата на 4х4 системата е да върти и четирите колела едновременно когато трябва. В случая всичките коли го постигат. Останалото е работа на гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T51R Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 (Редактирано) Абе аз като гледам другите коли освен ауди като стъпят на петното със сцепление и въртящият им момент се прехвърля отпред, а не въртят и 4-те колела постоянно Редактирано 20 Октомври 2010 от T51R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Май БМВ-то е най-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Май БМВ-то е най-добреМисли си... До гуми е, казах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 (Редактирано) Спиди май е прав хд реагира по -бързо и като че ли разпределението на тягата става доста адекватно .Виж и тестове на ролки и др ще видиш че не са празни приказки. Предполагам че куатрото ще се справя по-компетентно в тежки условия кал черни пътища и тн ама на асфалт и мокро надали Редактирано 21 Октомври 2010 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 (Редактирано) Май ......... маймай май е добре да почнете да пиете Ривотрил ама не по схема, а некви ударни дози..... Редактирано 21 Октомври 2010 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Забрави -- незабавно !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 май май е добре да почнете да пиете Ривотрил ама не по схема, а некви ударни дози..... бухахахахахахах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 май май е добре да почнете да пиете Ривотрил ама не по схема, а некви ударни дози..... Абе април ти от твоя тунинг проект сън не те лови та дипломиран медик си станал виждаш клиповете има и други аз кво съм виновен че ти е криво огледалото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Спиди май е прав хд реагира по -бързо и като че ли разпределението на тягата става доста адекватно .Виж и тестове на ролки и др ще видиш че не са празни приказки. Предполагам че куатрото ще се справя по-компетентно в тежки условия кал черни пътища и тн ама на асфалт и мокро надалилошото е,че хора каращи или карали 2-те са на мнението,че КУАТТРОТО си е куттро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Що така сте наказвали оптимиста ве? А беше толкова забавен, като обясняваше с компетентно изражение и плам в погледа, бНв-то ква бегуна е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Аз нищо не видях освен онЯ педерастин с радьостанцята дето се пречка пред камерата.А и тая А8-мица някой сигурен ли е дали има торсен ? че леееекинко ме съмнява.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Що така сте наказвали оптимиста ве? А беше толкова забавен, като обясняваше с компетентно изражение и плам в погледа, бНв-то ква бегуна е. I"ll be back soon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 I"ll be back soon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 (Редактирано) Мисли си... До гуми е, казах Кажи какви са гумите де? Интересно как върви в една линия Баварката, а другите се кълчат по баира. А тия тестове ги гледах още миналата зима, даже мисля че бях пускал тема с тях... ама както и да е Редактирано 22 Октомври 2010 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 (Редактирано) Аз нищо не видях освен онЯ педерастин с радьостанцята дето се пречка пред камерата.А и тая А8-мица някой сигурен ли е дали има торсен ? че леееекинко ме съмнява....Ами не виждаш ли че и предните гуми се въртят, а при Ауди с надлъжен двг друг среден диференциал нямаРаботата на 4х4 системата е да върти и четирите колела едновременно когато трябва. В случая всичките коли го постигат. Останалото е работа на гумите.И аз така мисля + тежеста на автомобила Редактирано 22 Октомври 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 (Редактирано) Кажи какви са гумите де?Kaк какви? Различни! Това е достатъчно, за да има разлика.Ами не виждаш ли че и предните гуми се въртят, а при Ауди с надлъжен двг друг среден диференциал нямаИма, има, с автоматични скорости има a-осмици с отворен диф.П.С. А някой забеляза ли, че нито БнВ-то нито Мерца не можаха да продължат след като предните им гуми преминаха петното със сцепление (бетон ли е, камъни ли са, няма значение). Въртящия им момент продължаваше да се предава повече към предните колела, а задните не можаха да издрапат. Аудито и ПоршАта щом им стъпаха задните гуми на бетона веднага се пренасочи върт. момент към тях и стигнаха най-високо. Дали е случайно? А клатенето на мерцедеса го отдавам на лошото разпределение на тежестта (много тежест отпред, която иска надооолу) . Редактирано 22 Октомври 2010 от dhtj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Това за отвореният диф не го знаех за А8?Някой дали ще раздуе малко повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Има, има, с автоматични скорости има a-осмици с отворен диф.Почти съм сигурен,че всичките са автоматици,Поршето може и да е механична. И на мен ми е любопитно за тези отворени дифове.Не знаех че при автоматика не е торсен,само съм чувал че кутията тежала към 200 кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Буахахааа отворените дифове са при мерцедеса. Аудито не вярвам да е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Буахахахах спееди недей да се изсираш неподготвен. И запази подозренията си за в къщи под юргана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 (Редактирано) Отворени дифове има само в Ауди V8 автомат (1988 - 1994), ръчката е с Торсен. Даже не е отворен централния, а е Planetary Gear. Торсен е задния, предния е отворен...Осмицата от тия клипчета е със Торсен със сигурност, а пък спидито ще твърди, че BMW -то е по-добро дори по таван да се обърне при катеренето Редактирано 22 Октомври 2010 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Отворени дифове има само в Ауди V8 автомат (1988 - 1994), ръчката е с Торсен. Даже не е отворен централния, а е Planetary Gear. Торсен е задния, предния е отворен...След като задния е торсен, средния какъв е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 (Редактирано) Е нали съм писал - тип Planetary Gearhttp://en.wikipedia.org/wiki/Epicyclic_gearing Редактирано 22 Октомври 2010 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване